Uskovaiset ovat itsekkäitä.

Anonyymi

He haluavat kelliä taivaassa jeesuksen jalkoja pussaillen ikuisuuden mutta erehtyvät. Me kaikki joudumme osallistumaan" suuriin talkoisiin"" eli kotiplaneettamme kunnostukseen. Ei siinä jouda taivaan autuudessa kellimään, en ainakaan minä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He elävät niin, että jättävät seuraavalle sukupolvelle planeetan aina huonommassa kunnossa.

    • Ei kai kukaan tämän elämän aikana vielä siellä taivaassa kelli? Eikö uskovaisenkin ole parasta tehdä kaikki mahdollinen planeetan pelastamiseksi, mikäli Jumalaa haluaa totella.

      • Anonyymi

        fundamentaaliset mitään "maailmaa säästä", nehän TOIVOO, ODOTTAA jotakin katastrofia, että tulee päivä "kun HE saavat olla YLPEITÄ, omassa pelastuksessaan ??


      • Anonyymi

        Miten ne voivat jos aikovat iäisyyden olla jeesuksen luona? Kun työmiehiä ja naisia tarvutaan maanpäällä ihmiskunnan pelastamiseen ja planettamme siivoamuseen? Minun neuvo on että kun siellä ollaan niin mahdollisimman vähän aikaa. Ikäänkuin kesälomalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saatana vie ihmisiä kuin litran mittaa. Ekofasistit eivät ole väärässä. Maailma saastuu ja menee kohti tuhoa. Mutta sitä varten Jeesus on, ettei tarvitse tämän maallisen tuhoutumisen lisäksi kadottaa sieluaankin. Minä kerään roskia toisinaan, käytän autoa vain harvoin, palautan pullot ja suosin kotimaisia tuotteita, enkä huvimatkaile. Mitä te teette?

      • Anonyymi

        ... en myöskään osta turhia kulutustuotteita enkä tilpehöörejä. Ruokaa en heitä hukkaan ja käytän kangaskassia kun käyn kaupassa. Uskon Jeesukseen ja Häntä kunnioittaen teen kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... en myöskään osta turhia kulutustuotteita enkä tilpehöörejä. Ruokaa en heitä hukkaan ja käytän kangaskassia kun käyn kaupassa. Uskon Jeesukseen ja Häntä kunnioittaen teen kaiken.

        Minä taas tykkään istuttaa puita. Käyn sitten seuraavassa elämässä katsomassa miten mahatavat hongat, kuuset ja koivut jakselee.
        Auto on oltava kun asun Lapin erämaassa ja kirkolle on 50 km. Mutta vain kerran viikossa ajan sillä kauppareissun.
        Jeesuksesta en piittaa, minulla on täälä luonnonhenget kaverina.


    • Anonyymi

      Tänään voit valita lavean tai kaidan tien. Senkin vain omalta kohdaltasi, senkkihän on eräänlainen kaappi. Harva ottaa varakenkiä mukaan lähtiessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      66
      2446
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      74
      1125
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      110
      1005
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      952
    5. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      52
      947
    6. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      174
      931
    7. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      117
      843
    8. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      34
      778
    9. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      753
    10. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      749
    Aihe