Yhtä asiaa en ymmärrä. Miten voi harrastaa seksiä vieraan kanssa ja sitten mennä kotiin ja tehdä sama oman kanssa? Kumpaa silloin pettää? Kumpi silloin saa vain suorituksen ja kumpi jotain syvempää? Voiko yliaktiivisuus seksin suhteen olla hellyyden ja läheisyyden puutetta? yrittää hyväksytyttää itseään seksin avulla? Kuinka sitä voi?
Miten voi paneskella?
5
2068
Vastaukset
- oho
selvisi just ettei se tekstarisuhde (mieheni siis)ollutkaan mikään kännysuhde,ellei sitte
änkeny kännyään sen toisen reikään.
On viuhtonu toisen luona aina kun on ollut tilaisuus.
Nyt sitten sanoo,ettei se toinen merkitse mitään ja haluaa elää minun kanssa loppuelämänsä.
Soitin sille toiselle ja kysyin,että mikä on pelin nimi,eukko oli ihan pihalla ja piipitti käsittämättömiä puhelimessa.
Oli näitä netistä pongattuja ilmeisesti epätoivoisia naisia,jotka uskoo mitä vaan ja tekee mitä vaan kun on niin yksinäisiä (lue puutteessa),säälittävää ja oksettavaa .
Katsotaan nyt ketä elää ja kenen kanssa elää tämän loppuelämän.
Miten voi joku olla suhteessa mieheen pidemmän aikaa,eikä älyä mitään outoa,kun ei ikinä pääse miehen kotiin,ei tapaa miehen ystäviä/sukulaisia,eikä mies jää yöksi,vaan käy vaan panemassa.Hei haloo,onks niin typeriä ihmisiä olemassakaan ja sit nyyhkitään ja soperretaan puhelimessa,etten mä mitään aavistanu...- pelimies
Vai ihmettelet, kun toinen ei huomaa mitään, eikö sun olisi pitänyt huomata, kun on sentään pitempi tuntemus. Hyvin on selitellyt sullekin menonsa, sana ja selitykset hallussa, molempiin upposi.
Eikös miehesikin ole aika epätoivoinen, kun pitää netistä pangata. Meillä ainakin on ollut hauskaa näitten varattujen nettipongareiden kanssa, sieltä vasta lupauksia satelee, koita itse joskus.
- siinnä3
siinä ei hellut auta kun kassit pitää saada tyhjäksi. Se on helppoa ku heinänteko jos on vakipano kierroksessa kun pitää saada siementä levitykseen.
Mun exälle vaan kävi huonosti sen asian kans, pistin ukon ulkoruokintaan ja muuttamaan sen vakipanon luo. Nyt sillä on uus eukko ja uus vakipano, josta on tulossa uus eukko jne. Mix me naiset ei opita ikinä?
Meillä kyllä oli hauskaa yhdessä, mutta ei se riittänyt ja pehkuissa se ei jaksanut pyöriä kun piti niitä vakejakin hoidella.- Sinisilmä
Mulle selvis, että mies oli pettänyt. Se salakakkonen otti yhteyttä ja ei jättänyt kertomatta ihania yksityiskohtia heidän suhteestaan. Aloin laskemaan, että ei helvetti, mies on sen kakkosen hoidon jälkeen tullut kotiin ja vielä itse kinunnut minulta seksiä. Oksetti ja tahkoin itseäni suíhkussa koko illan niin likaiseksi tunsin itseni, vaikka olin vaan itse ollut kiltisti ja uskollinen. Mies sai lähteä. Nyt kuitenkin ihmettelen moista ja ei ole ex-mieheni edes harvinainen laatuaan. Mikähän minussa oli vikana?
- ei ole mitään vikaa...
Sinisilmä kirjoitti:
Mulle selvis, että mies oli pettänyt. Se salakakkonen otti yhteyttä ja ei jättänyt kertomatta ihania yksityiskohtia heidän suhteestaan. Aloin laskemaan, että ei helvetti, mies on sen kakkosen hoidon jälkeen tullut kotiin ja vielä itse kinunnut minulta seksiä. Oksetti ja tahkoin itseäni suíhkussa koko illan niin likaiseksi tunsin itseni, vaikka olin vaan itse ollut kiltisti ja uskollinen. Mies sai lähteä. Nyt kuitenkin ihmettelen moista ja ei ole ex-mieheni edes harvinainen laatuaan. Mikähän minussa oli vikana?
...vaan vika on miehessä. Näin on asia. Miehellä sitoutumiskammo,henkinen kypsymättömyys tai luonnehäiriö. Tai joku muu kammottava ominaisuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676