Hei
Olen koittanut katsella karttoja Kemihaaran alueelta mistä pääsisi joen yli kamihaaran erämaa-alueelle. Karttojen mukaan näyttäisi siltä että siltaa ei ole.
Onko erämaan puolelle mahdollista päästä tuolta entisen Kemihaaran loman lähettyviltä muilla keinoilla kuin veneellä?
Onko joessa lupa käyttää pientä perämoottoria tai sähköperamoottoria?
Kemihaara / Kemijoen ylitys
Anonyymi
3
1896
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä siinä Kemihaaran vanhan raja-aseman luona ainakin ennen oli kävelysilta yli,
Jos ei enää nykyisin ole käyttökunnossa, niin kun vähän kävelee yläjuoksulle, niin kahlaamalla menee että heilahtaa. - Anonyymi
Mikä joen syvyys on näin syksyaikaan? Kumpparinvarren verran vai joutuuko kahluusaappaita käyttämään?
- Anonyymi
Ainakin itse olen joskus kahlannut yli pari kilometriä vartioaseman yläpuolelta, ei ihan kumpparinvarsi tahdo riittää, mutta munat pysyi kuitenkin kuivina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493