Hei
Olen koittanut katsella karttoja Kemihaaran alueelta mistä pääsisi joen yli kamihaaran erämaa-alueelle. Karttojen mukaan näyttäisi siltä että siltaa ei ole.
Onko erämaan puolelle mahdollista päästä tuolta entisen Kemihaaran loman lähettyviltä muilla keinoilla kuin veneellä?
Onko joessa lupa käyttää pientä perämoottoria tai sähköperamoottoria?
Kemihaara / Kemijoen ylitys
Anonyymi
3
1906
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä siinä Kemihaaran vanhan raja-aseman luona ainakin ennen oli kävelysilta yli,
Jos ei enää nykyisin ole käyttökunnossa, niin kun vähän kävelee yläjuoksulle, niin kahlaamalla menee että heilahtaa. - Anonyymi
Mikä joen syvyys on näin syksyaikaan? Kumpparinvarren verran vai joutuuko kahluusaappaita käyttämään?
- Anonyymi
Ainakin itse olen joskus kahlannut yli pari kilometriä vartioaseman yläpuolelta, ei ihan kumpparinvarsi tahdo riittää, mutta munat pysyi kuitenkin kuivina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921383Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83931- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden293763Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82631- 46623
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 39569
- 28564