https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yle-eduskunnan-turvallisuusvalvoja-masturboi-toistuvasti-tyoajallaan-ja-ahdisteli-kollegoitaan-v-u-taalla-on-taas-kaarmenayttely-menossa/7908980#gs.dxp7da
Varmaan joku kiintiöjuttu tuo valvoja, vihervasemmistolaisen rappiojengin hommaan järjestämä. Ei kyllä tuonne voi enää mitään koulu- ym. vierailuja järjestää kun on tuommoista porukkaa siellä.
Eduskunnan rappio alkaa jo näkyä ulospäinkin
19
<50
Vastaukset 19
- Anonyymi
Runkkaus työpaikoilla tulee sallia
- Anonyymi
Hyi helvetti.
Luulen todella että
Kollega oli täysillä mukana.- Anonyymi
Ai sinä olisit ollut vai?
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä osannonut sanoa pistä pois tai ilmoitan poliisille.
Mutta piti puhua käärmeiden näyttelyistä ja iloisesti ja villitä tapausta entisestään.Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen tapahtuma ei ollut kerran tapahtunut vaan toistamiseen kuin sana taas sisältyi.
Näinhän se menee, kun rukkaripersut päästetään eduskuntaan. Heitä äänestävät runkkariritarit jotka ei koskaan saa oikeaa naista.
Runkkaripersut kuitenkin tuottavat verotuloja Suomelle ostaessaan nukkeja sekä matkaillessaan itämaihin nussimaan. Rahalla tietysti, koska muuten eivät saa ja sivistysvaltioissa sellainen runkkaripersun toiminta on kielletty.Kyllä tämä tietääkseni vahtimestari eli selkeä vihreitä kun käärmeetkin oli jo viidakoon menossa ja kollega on vihreä tässä tapauksessa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä tämä tietääkseni vahtimestari eli selkeä vihreitä kun käärmeetkin oli jo viidakoon menossa ja kollega on vihreä tässä tapauksessa.
Mitä huttua taas selität?!?!????
Tämäkin virkamies oli varmasti vihreä kun tarpeeksi sitä käärmettä näytteli. Tuota vartenko ne sihteerit työssään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallituksen-virkamies-painoi-vahingossa-vaaraa-nappia-zoom-palaverissa-kollegat-katsovat-suu-ammollaan-kun-mies-harrastaa-seksia-sihteerinsa-kanssa/7909682#gs.e07zh4- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tämäkin virkamies oli varmasti vihreä kun tarpeeksi sitä käärmettä näytteli. Tuota vartenko ne sihteerit työssään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallituksen-virkamies-painoi-vahingossa-vaaraa-nappia-zoom-palaverissa-kollegat-katsovat-suu-ammollaan-kun-mies-harrastaa-seksia-sihteerinsa-kanssa/7909682#gs.e07zh4Sihteerien työt tiedetään.
No jopas on touhua.
- Anonyymi
Mitä tästä opimme? ei persuja edes avustaviin tehtäviin.
- Anonyymi
"mies on syyllistynyt useiden vuosien ajan" ja kauankos tämä hallitus on ollutkaan kasasssa, eli taitaapa olla persuslainen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Luultavasti oli kulttuurilähettiläs, nehän noista julkir..luista yleensä narahtaa.
Kyllä runkkaaminen on enemmänkin persuslaisten hommaa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Luultavasti oli kulttuurilähettiläs, nehän noista julkir..luista yleensä narahtaa.
"Rikokset tapahtuivat vuosina 2017-2019. Mies erotettiin työstään vuonna 2019."
Sehän on erotettu jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64570
- 30556
- 46550
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520