Naiset ei pääse yli miehestään

Anonyymi

Kun tulee ero. Pia nykänen ei ole vieläkään löytänyt uutta miehestä juoppo matin tilalle vaikka siitä on kohta kaksi vuotta.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      matti oli piian suuri rakkaus eli se elämän mies niin kukaan ei vie matin paikkaa

      • Anonyymi

        Varmasti vie, kuka tahansa ei kelpaa kun on päässyt puolijulkuksi. Varakas nuorempi mies tullaan näkemään pian kanssa.


    • Anonyymi

      Matti oli muutakin kuin juoppo. Mäkihyppääjä ja laulaja.

      • Anonyymi

        Ja naistenhakkaaja ja puukottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naistenhakkaaja ja puukottaja.

        Ennen aikaan oli sellanen sanonta ettei kuolleista puhuta pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen aikaan oli sellanen sanonta ettei kuolleista puhuta pahaa.

        Nuo oli tosiasioita. Mitä mieltä olet hitleristä?


    • Anonyymi

      Miksiylipäänsä pitäisi "löytää" joku uusi mies? Jospa onkin ihan tyytyväinen oloonsa yksin?

      • Anonyymi

        Niinpä. Ehkäpä Pia Nykänen otti opikseen eikä halua enää ketään elämäänsä! Monelle käy niin, että kun juoposta eroon pääsee ei enää minkäänlaista riesaa halua. Ja se riski on olemassa jos niin hullu on että uuteen sekaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ehkäpä Pia Nykänen otti opikseen eikä halua enää ketään elämäänsä! Monelle käy niin, että kun juoposta eroon pääsee ei enää minkäänlaista riesaa halua. Ja se riski on olemassa jos niin hullu on että uuteen sekaantuu.

        tai ottaa vielä kovemman juopon niin piia tykkää juopoista miehistä ja ilkeistä kuullut ettei matti ollut kovin kiva mies mutta piiat tykkää sellaisista miehistä


    • Anonyymi

      Ottaa seuraavan juopon jota palvella. Naiset ei ikinä opi vaan ottavat aina samanlaisen miehen.

    • Anonyymi

      Sun elämässä tyhjiö kun viitsit vääntää täällä totuuden torvessa suurta paskaa. Anna olla. Onko sulla pokkaa kertoa omasta suhteestas. Arvaan että ei. Pelkuri😂

      • Anonyymi

        Piia! Joko vanhin poikasi pääsi linnasta?


    • Voisin kuvitella, että eroasta yli pääseminen on helpompaa, kun kuolema erottamassa toisistaan ikään kuin kesken kaiken, eikä edes halusta erota. Heillä ei ollut haluja erota, mutta kuolema tuli väliin ja erotti.

      Onhan se nyt aivan eri asia, kun jos haluat erota kumppanistasi ja jatkaa ilman häntä, kun että kumppani napataan pois kesken kaiken yhteisen elämän.

      • Onhan niitä ihmisiä, jotka ei pääse koskaan erostakaan yli, jos se ero oli vaan toisen tahdosta tullut päätös. Itse olisi halunnut jatkaa, mutta sillä halullasi jatkaa ei anneta mitään jalansijaa.

        Ja moni katuukin eroaan, kun jälkeenpäin ymmärtää että hukkasi sen jota kumminkin oikeasti rakasti ja halusi elämäänsä. Jostain syystä on tullut heitettyä kevyesti toinen pois elämästään ja huomaakin sen olleen emäluokan virhe.


    • Anonyymi

      Ei, jos se nukkuu vessanpuoleisella sängynsivulla. Paha rasti pimeässä. :)

    • Anonyymi

      Nukahtaa kakkiessaan pöntölle ja jolloin jää vessaan nukkumaan.

      Kerran itselläni pimahti valo kylpyhuoneesta, onneksi en ollut kylpyammeessa silloin, tuli pimeys, totaalinen pimeys, sen jälkeen olen aina yrittänyt pitää tulitikkuaskia jossain lähistöllä, koska kylpyammeesta olisi ikävä pimeydessä yrittää rämpiä pois, tulitikulla sen verran valoa jotta näkee jotain.

    • Anonyymi

      Nykäsen leski yrittää rahastaa Matin maineella. Työntää itseään julkisuuteen, vaikka ei ole mitään tehnyt sen eteen, että on jullkis. On ollut vaan naimisissa julkisuuden henkilön kanssa.
      Nyt se paistattelee lehtien sivuilla ja yrittää myydä Matin mitaleita.
      Eihän ne voi edes Piialle kuulua, koska Matilla on lapsia.

    • Anonyymi

      Eivätkös tytöt ole aika ihastuttavia.... itse kun teen jotain pitkiäkin pyöräilyurheilulenkkejä, omassa mielessäni rukoilin että: jos kaadun niin varmasti en pysty nousemaan pystyyn koska voimat niin lopussa pitkän lenkin jälkeen.

    • Anonyymi

      Muuts kilometri enää sitten boi rtomahtaa lepäämään lenkin jälkeen.

    • Anonyymi

      Ksmmoyysbs js hitbiö: muutama kilometri vielä matkaa polkiessa jotta pääsee makaamaan urheilureissun jälkeen omaan sänkyyn tai sohvaankin sitten lepäämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe