Vellinlusikoijapari pois täältä häiriköimästä. Palsta rauhottui kun niitä ei näy. Toivottavasti rauha säilyy koko sunnuntainkin. Vanhan parin raakunnat ei kiinnosta.
Saatiinpa se
188
116
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Eivät nuku vielä.
- Anonyymi
Siltä näyttää.
- Anonyymi
Onko tämä siis joku tyttöjen valloittama ja hallinnoitu palsta jossa on joitain häiriköijiä? En tykkäisi pahaa, voi ollakin jos tulee jotain vihamielisiä kirjoituksia paljon.
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Mua taas ei kiinnosta hevon persettä jonkun trollin pariskuntien maalittelut, vaikea arvata mille sylttytehtaalle ne kirjoitukset johtaa
- Anonyymi
Katohan vaan mummu ja pappa ovat taas yhtä aikaa sepostamassa palstalla tarinoitaan. Menkäähän puuron keittoon.
- Anonyymi
Tais keppi kalahtaa. Kuului klopsaus.
- Anonyymi
Iltapäiväkerhoon siitä papan kanssa, ei tänne.
- Anonyymi
Ketä veikkaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katohan vaan mummu ja pappa ovat taas yhtä aikaa sepostamassa palstalla tarinoitaan. Menkäähän puuron keittoon.
Eli mielestäsi joka herjaus menee heti päätyyn ja löydät ränttäyksen kohteesi, kuten kateilemasi pariskunnan vai mitä mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mielestäsi joka herjaus menee heti päätyyn ja löydät ränttäyksen kohteesi, kuten kateilemasi pariskunnan vai mitä mies?
Mihin nyt osuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kopsahti taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on toi skidsobrenia aika pahana 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on toi skidsobrenia aika pahana 😘
Tuliko niin pahaa puuroa? 😘
- Anonyymi
Oikeasti samaa mieltä. Ärsyttävää, et joku pariskunta hilluu täällä. Mikähän syy, että tänne piti pesiytyä vapaiden sekaan?
- Anonyymi
Jep. Maku mennyt.
- Anonyymi
Tuleeko mieleen että keksitte ihan omasta päästä jonkun pariskunnan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole keksitty. Pariskunta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Puhuvat täällä puurosta ja politiikasta. Tänäänkin saapuivat 10.30 yhtä aikaa mökyämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhautus on toki ollut hyvä, mutta ei kuitenkaan niin toimiva lopuksi. Ettekö vaan voisi keskustella asioitanne keskenään? Suomi24 on myös parisuhde palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli vastailee itselleen ja pyrkii markan populismiinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaahan tuo kirjoittaa. Kirpaiseeko totuus? Pariskunnan pelit pelattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet pitävät monesti naisia rinta rinnan. Toinen salataan toiselta ja kehitellään sivusuhteita ja piilotellaan, että älä kerro sille mitään. Mitä wuw tykkää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet pitävät monesti naisia rinta rinnan. Toinen salataan toiselta ja kehitellään sivusuhteita ja piilotellaan, että älä kerro sille mitään. Mitä wuw tykkää?
Pappa kyllästyi mummuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä totuus, joku palstamuumio jankuttamassa skeidaa tuntemattomista ihmisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä totuus, joku palstamuumio jankuttamassa skeidaa tuntemattomista ihmisistä
Nyt siellä suututttiinn niin ui. ! Totuus otetaan aina ilolla vastaan :}}
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, että jotkut pystyy näkemään anopalstalla kävijät? Melkoista hommaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä pariskunnan? nimiä että muutkin "tietäisi"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älinää se kuitenkin synnyttää kun asia paljastuu. Ja se on vaan reilua muita palstailijoita kohtaan. Sopikaas pariskunta asianne kotonanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä pariskunnan? nimiä että muutkin "tietäisi"
Tuollahan se jo on alhaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi sä harmis häpeät totuutta wuwwista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älinää se kuitenkin synnyttää kun asia paljastuu. Ja se on vaan reilua muita palstailijoita kohtaan. Sopikaas pariskunta asianne kotonanne.
Olen mies mutta vaimoa ei ole. Tuota sanotaan psykoosiksi kun näkee ja kuvittelee asioita 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies mutta vaimoa ei ole. Tuota sanotaan psykoosiksi kun näkee ja kuvittelee asioita 👍
Olet mies, jolla on nainen ja pitkän pitkä liitto. Leikit ikisinkkusetää.
- Anonyymi
Kyllähän sellanen peli vesittää sinkkujen keskustelua.
- Anonyymi
Niin wuw ja harmis? Kaikkihan sen tietää.
- Anonyymi
Harmis ja wuw. Tuttu juttu.
- Anonyymi
Jaa sellaista, mutta minunmielestäni on aika mukavaa jos pojatkin uskaultautuvat tulla kirjoittamaan palstalle omia mielipeitään, siis teinipojat.
Tytöt eivät varkaankaan potkaise pelle eivätkä ova vihamielisiä jos heiltä kysyy ystävällisesti neuvoi vaikka että: miten päin kondomi asetetaan pippelin päälle.- Anonyymi
Pojat, mutta papat on eri. Pitkänliiton huijarimiehet sekä mummut.
Teineille on oma palsta. Tällä palstalla juttelevat sinkut. Sori jos järisytin uskontomaailmaasi.
- Anonyymi
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Teineille on oma palsta. Tällä palstalla juttelevat sinkut. Sori jos järisytin uskontomaailmaasi.
Sullako on yhtäkkiä jokin puurovellimania? Joka ketjuun tungetaan jotain puurosta ja vellistä. Oletko muistanut ottaa lääkkeet?
- Anonyymi
Kyllähän se tietysti hra ja rwa superpalstaimagoon pienen loven jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullako on yhtäkkiä jokin puurovellimania? Joka ketjuun tungetaan jotain puurosta ja vellistä. Oletko muistanut ottaa lääkkeet?
Hyvä hämäys, muttei Timo ole. Toiset tietää paremmin.
- Anonyymi
Tietysti kiireesti ettei mummu riehaannu, plinsessa pieni lauloi Anita h.
Jotenkin on kyllä hauskaa mutta samalla myös äärettömän huolestuttavaa että uskookohan tuo trolli juttuihinsa? muistaakseni on niin että patologinen valehtelija kolme kertaa kerrottuaan jonkun mielikuvitusjutun alkaa itse siihen täysin uskomaan. Onkohan tässä käynyt nyt niin? Vähän olen huolissani kun en haluaisi kenenkään sairauteen edes tällaisena sivuhenilönä olla osallisena. Ei kai tässä voi muuta kuin huomauttaa että "ota ne lääkkeet!" ja "Hakeudu hoitoon", näillä varmaan olen vastuusta vapaa.
- Anonyymi
Ethän sä jos rehellinen kerrankin olisit, uskonut itekään, että piilottelemaan pystyisit. Oot kertonut jo kaikki satusi. Mietittyttää vaan, että mikä oikeuttaa toisten kustannuksella tekemään. Manipuloinnin mestarit osaavat kääntää asiat omaksi edukseen vaikka olisivat uppoamassa kurkkutorvea myöten.
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä jos rehellinen kerrankin olisit, uskonut itekään, että piilottelemaan pystyisit. Oot kertonut jo kaikki satusi. Mietittyttää vaan, että mikä oikeuttaa toisten kustannuksella tekemään. Manipuloinnin mestarit osaavat kääntää asiat omaksi edukseen vaikka olisivat uppoamassa kurkkutorvea myöten.
Ota hyvä ihminen ne lääkkeet ja hae apua, tuo sun touhu ei ole enää normaalin rajoissa edes trollailuna.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ota hyvä ihminen ne lääkkeet ja hae apua, tuo sun touhu ei ole enää normaalin rajoissa edes trollailuna.
Tuo lause on kuule niin kulunut, että ei ne aina uskoa sua. Ne saattaa ihan oikeasti kuunnella välillä muitakin. Tuliko koskaan mieleen.
- Anonyymi
Kirjoitin eilen wuppiksen ruokaketjuun, että tee mannapuuroa, ja sen jälkeen pari muuta hölmöä kommenttia pelleilytuulella. Joku sai siitä ilmeisesti päähänsä että kyseessä on wuppiksen puoliso tai jotain? Nyt nähtävästi sekä sinä että wuppis saatte kärsiä tuosta vellikeskustelijasta.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo lause on kuule niin kulunut, että ei ne aina uskoa sua. Ne saattaa ihan oikeasti kuunnella välillä muitakin. Tuliko koskaan mieleen.
Tiedä häntä mitä ääniä sinä kuulet mutta oikeasti, hanki apua niin ehkä se saa sun mielen korjattua, harhakuvitelmat on vaarallisia jos niihin alkaa uskomaan ikäänkuin totuuksina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin eilen wuppiksen ruokaketjuun, että tee mannapuuroa, ja sen jälkeen pari muuta hölmöä kommenttia pelleilytuulella. Joku sai siitä ilmeisesti päähänsä että kyseessä on wuppiksen puoliso tai jotain? Nyt nähtävästi sekä sinä että wuppis saatte kärsiä tuosta vellikeskustelijasta.
Erittäin hyvä välihämäys harmikselta jälleen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tiedä häntä mitä ääniä sinä kuulet mutta oikeasti, hanki apua niin ehkä se saa sun mielen korjattua, harhakuvitelmat on vaarallisia jos niihin alkaa uskomaan ikäänkuin totuuksina.
Suututtaako sua niissä tilanteissa kun toinen kertookin miten asiat ovat ja homma ei mennyt niin kuin sinä itse suunnittelit? Siitä tulee raivo ja aletaan tuputtamaan ”lääkepurkkeja”. Eihän se tietysti ”ikisinkun” imagoon hyvä ole, että paljastuukin parisuhteelliseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eihän siinä mitään jos sen tietäisi että menee läppänä kaikille, mutta kun tosiaan tuntuu että jotkut ottaa täällä aina ihan tosissaan hervottomatkin jutut niin joskus vähän huiolestuttaa vaikka eihän meidän millään tavalla pitäisi olla vastuussa heidän harhoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä välihämäys harmikselta jälleen.
Olitko sinä itse se joka löi lisää vettä myllyyn kirjoittamalla ne "kulta tule tänne" tai jotain, wuppikselle... Taisit itse sekoittaa pakkaa, että pääset luomaan draamaa?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, eihän siinä mitään jos sen tietäisi että menee läppänä kaikille, mutta kun tosiaan tuntuu että jotkut ottaa täällä aina ihan tosissaan hervottomatkin jutut niin joskus vähän huiolestuttaa vaikka eihän meidän millään tavalla pitäisi olla vastuussa heidän harhoista.
Ja sama panettelu se sulla jatkuu kun varpaille on astuttu. Jospa vaan hyväksyisit joskus sen, että joku menee totuuden kanssa sustakin ohi. Osaat olla vakuuttava kyllä joo ja syytellä harhoista ja ties mistä, mutta antaapahan keskustelijoiden itse lukea ja päätellä mitä lukevat.
Anonyymi kirjoitti:
Olitko sinä itse se joka löi lisää vettä myllyyn kirjoittamalla ne "kulta tule tänne" tai jotain, wuppikselle... Taisit itse sekoittaa pakkaa, että pääset luomaan draamaa?
Oliko tämä ikäänkuin mulle tarkoitettu? ole huoleti, kirjoitan vain tällä nikillä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Oliko tämä ikäänkuin mulle tarkoitettu? ole huoleti, kirjoitan vain tällä nikillä.
Ei kun tuolle vellille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tuolle vellille.
Herra isoa herraa huolettaa kun pelit ei mene aina herra iso herran sääntöjen ja määräysten mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama panettelu se sulla jatkuu kun varpaille on astuttu. Jospa vaan hyväksyisit joskus sen, että joku menee totuuden kanssa sustakin ohi. Osaat olla vakuuttava kyllä joo ja syytellä harhoista ja ties mistä, mutta antaapahan keskustelijoiden itse lukea ja päätellä mitä lukevat.
Pariskunnat saavat tästä kiksejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Draamaa on vain siinä, että Harmis ja wuppis todellakin ovat pariskunta ja nyt kirpaisee se, että asia on tuotu julki. Ym. siihen liittynyt säätäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Draamaa on vain siinä, että Harmis ja wuppis todellakin ovat pariskunta ja nyt kirpaisee se, että asia on tuotu julki. Ym. siihen liittynyt säätäminen.
Mutta miksi siinä olisi mitään draamaa, että jotkut palstalaiset olisivatkin pari? Eihän se kiellettyä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi siinä olisi mitään draamaa, että jotkut palstalaiset olisivatkin pari? Eihän se kiellettyä ole.
Ei ole jos on avoimesti. Ja ottamatta muita suhteita rinnalle valehtelemalla olevansa sinkku. Mietipäs hetki sitä. Olisko se peli kiellettyä jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lienekin vaikka kuin omat asunnot, se ei pariskuntaa sinkuiksi tee. Tuppaa monesti miehiltä unohtumaan kun ”veräjä on jäänyt raolleen”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tuolle vellille.
Mikset Wuppis kirjoita kirjautuneena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jos on avoimesti. Ja ottamatta muita suhteita rinnalle valehtelemalla olevansa sinkku. Mietipäs hetki sitä. Olisko se peli kiellettyä jo?
No sekin on parista itsestään kiinni, haluaako tuoda julki seurustelunsa. Ei meidän muiden asia...Ei myöskään uskottomuus ole meidän ulkopuolisten asia. Asianosaiset hoitakoot keskenään.
En kyllä usko että wuppis ja harmis on mikään pariskunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekin on parista itsestään kiinni, haluaako tuoda julki seurustelunsa. Ei meidän muiden asia...Ei myöskään uskottomuus ole meidän ulkopuolisten asia. Asianosaiset hoitakoot keskenään.
En kyllä usko että wuppis ja harmis on mikään pariskunta.Täysin väärin kun sinkuissa ollaan jossa etsitään myös paria. Jos et sinäkään sitä tajua on paikan vaihto kohdillaan. Uskottomuus jos osallisena on kolme, on silloin käsiteltävä aihe.
Kyllä, Wuppis ja Harmis ovat pariskunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lienekin vaikka kuin omat asunnot, se ei pariskuntaa sinkuiksi tee. Tuppaa monesti miehiltä unohtumaan kun ”veräjä on jäänyt raolleen”.
Tuon taas kirjoitti Valtakunta. Tiedän sen yhdestä jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin väärin kun sinkuissa ollaan jossa etsitään myös paria. Jos et sinäkään sitä tajua on paikan vaihto kohdillaan. Uskottomuus jos osallisena on kolme, on silloin käsiteltävä aihe.
Kyllä, Wuppis ja Harmis ovat pariskunta.Tieto tästä muuttaa palstajärjestystä ja keskustelusisältöä ja lisää ymmärrystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin väärin kun sinkuissa ollaan jossa etsitään myös paria. Jos et sinäkään sitä tajua on paikan vaihto kohdillaan. Uskottomuus jos osallisena on kolme, on silloin käsiteltävä aihe.
Kyllä, Wuppis ja Harmis ovat pariskunta.Ymmärsinkö oikein, että olet ihastunut joko harmikseen tai wuppikseen, ja siksi asia häiritsee sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon taas kirjoitti Valtakunta. Tiedän sen yhdestä jutusta.
Minusta taas tuntuu että täällä nähdään rekkautuneita siellä missä niitä ei ole. Joku väitti äsken minuakin wuppikseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että olet ihastunut joko harmikseen tai wuppikseen, ja siksi asia häiritsee sinua?
Harmis voi kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis voi kertoa.
No kun minusta näyttää, että harmis on yhtä pihalla kuin minäkin... Ihmettelee koko juttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun minusta näyttää, että harmis on yhtä pihalla kuin minäkin... Ihmettelee koko juttua.
Ei ihmettele. Tai no laittaa näkymään niin, että ihmettelee.
- Anonyymi
Tytöillä voisi olla sellaine vähän samakaltainen oma taistelu&turvallisuus ryhmä kuin venäjän FSB = Federal Serurity Bureau, PAITSI JA paita pois nimenä: PSB = Palstan Suositeltava Buerau.
- Anonyymi
Sitten kun tulee poliisi ERITTÄIN VIHAMIELISENÄ VASTAAN: Tämä on tissit ylös järjestö: näyttäkää tissinne tai.
- Anonyymi
Minä yritän tappaa viruksia honkimällä niiden päälle paljon nikotiinia sekä alkoholia.
En tarvitse maskeja, tapan näin ollen ilmatornnalla tuleva tunkeutuja. - Anonyymi
Jaa pyydystitte jotain katiskaan kun huomasitte että jaahaa ok,
- Anonyymi
Joo nyt on katiskassa.
- Anonyymi
Saitte miten ja kenet pois täältä? 😂 mitä ihmettä???
- Anonyymi
Kraak kraak!!
- Anonyymi
Raakkumisen ymmärtää täysin kun miehellä homma kusi nilkoille. Miten sitten kotona jatkuu ei ole meidän asia. Se on sen uhrin murhe.
- Anonyymi
Pönttis on seonnu.
- Anonyymi
Miksi pönttistä syytetään?
Oletpas nyt pihalla..
Harmis ja Valtis on pariskunta. Tietysti. Harmikunta. Samanikäisiäkin ovat, persukit..- Anonyymi
Turha selostaa avokkimummu. Puuroa pöytään!
- Anonyymi
Mikä teidät sai yhteen kun riitelette aina?
- Anonyymi
Te olette samanikäisiä. Noh vähän samannäköisiäkin. Mököttääkö se ukko nyt siellä? Huomenna on uusi päivä.
- Anonyymi
Onko 30 vuotta jo liikaa? Miltä vuosien jälkeen tuntuu?
- Anonyymi
Suojelette molemmat hämähäkkejä ja metsää :))
- Anonyymi
Mutta tosiaan miehelle sitä pikkuisen tukevampaa ruokaa. Siitä se aina sanoo...ne sun kasvispöperöt ja sosekeitot...niin ei ei.
Hauska leikki sulla siinä meneillään..
Harmis vois olla mun poika, siis just semmonen mitä en olis ikinä halunnutkaan.. höhöhöö..
Jätän sut nyt leikkimään oman pipulis kanssa, ole hyvä. Sait vähän huomiota.- Anonyymi
Ja jos vähän myöhempään koittaisit jaksaa valvoa ok?
- Anonyymi
Pidä myös se koira kurissa. Miehillä ei aina hermot pidä jos särkee ja rikkoo paikkoja.
- Anonyymi
Ei persuja mihinkään!
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis vois olla mun poika, siis just semmonen mitä en olis ikinä halunnutkaan.. höhöhöö..
Jätän sut nyt leikkimään oman pipulis kanssa, ole hyvä. Sait vähän huomiota.Harmittaako kun teidän leikki paljastui? Ja miten se muuttaa palstadynamiikkaa.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jätän sut nyt leikkimään oman pipulis kanssa, ole hyvä. Sait vähän huomiota.Vuosiltanne olette samanikäisiä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Jätän sut nyt leikkimään oman pipulis kanssa, ole hyvä. Sait vähän huomiota.Laitan sulle kulta https://m.youtube.com/watch?v=2rlYPb2plaY vähän meidän musiikkia :)
Miksi yksikään pariskunta harrastaisi yhdessä palstailua, eikö se olis mielenköyhää? Yksin vielä joo ymmärtää tai eri alustoilla, mutta samalla palstalla, noway. :D
- Anonyymi
Wuppis on myöntänyt, että harrastavat, joten siitä ei kahta sanaa. Kysypä niiltä. Olen samaa mieltä, mielenköyhää.
- Anonyymi
Näyttää pariskuntia kiihottavan toiminta. Joskin typerää kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Wuppis on myöntänyt, että harrastavat, joten siitä ei kahta sanaa. Kysypä niiltä. Olen samaa mieltä, mielenköyhää.
Oisko ollut vitsi?
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää pariskuntia kiihottavan toiminta. Joskin typerää kyllä.
Bheh, jotenkin ymmärrän tuoreeltaan suhteessa, missä on vaikka löydetty se sussu palstalta. Jos käydään keskusteluissa, mutta yhteydenpitopaikkana tms. odd.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Oisko ollut vitsi?
Eipä vaan nyt ollut. Harmis ja wuppishan kiistelevät täällä edelleenkin miten käytetään rahaa ja kummalle se on tärkeämpi asia ja Harmis on huomauttanut, että wuppiksen ei tarviis sille aina ränkättää vaan vois joskus ilmaista, että mies on tärkeä muutenkin kuin puitteiden järjestelijänä.
Tätä on turha jatkaa. Viimeisetkin sokeat tietävät nyt piilotellun palstasalaisuuden. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Oisko ollut vitsi?
Ja miksi se susta pitäis kiistää koko ajan? Eikö haittaa kun koko ajan toinen kieltää vailla yhdessä ovat? Ei sitä nuoruutta ja vapautta edes netissä voi koko ikäänsä säilyttää. Kun on suhde niin on suhde. Silloin on varattu eikä mikään sinkku.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä vaan nyt ollut. Harmis ja wuppishan kiistelevät täällä edelleenkin miten käytetään rahaa ja kummalle se on tärkeämpi asia ja Harmis on huomauttanut, että wuppiksen ei tarviis sille aina ränkättää vaan vois joskus ilmaista, että mies on tärkeä muutenkin kuin puitteiden järjestelijänä.
Tätä on turha jatkaa. Viimeisetkin sokeat tietävät nyt piilotellun palstasalaisuuden.No nyt en usko, ei ne mikään pari voi olla. :D
Syön piponi, jos ovat oikeasti pariskunta.Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi se susta pitäis kiistää koko ajan? Eikö haittaa kun koko ajan toinen kieltää vailla yhdessä ovat? Ei sitä nuoruutta ja vapautta edes netissä voi koko ikäänsä säilyttää. Kun on suhde niin on suhde. Silloin on varattu eikä mikään sinkku.
No ei vaan tunnu uskottavalle.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No nyt en usko, ei ne mikään pari voi olla. :D
Syön piponi, jos ovat oikeasti pariskunta.Sun uskomuksilla ei ole mitään painoarvoa mun -tiedon- rinnalla.
Tässä Wuppis-kulta https://m.youtube.com/watch?v=jSR9CLcVBMM vähän lisää meidän biisejä. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No ei vaan tunnu uskottavalle.
Sori, mut tätä juttua ei pelasta enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mut tätä juttua ei pelasta enää.
Ai bottiko on laitettava päälle sillon kun asia käy tulenaraksi? No sehän kertoo vain harmiksesta.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No nyt en usko, ei ne mikään pari voi olla. :D
Syön piponi, jos ovat oikeasti pariskunta.Ota iso pipo. Ja kuvaa se hetki aijaan kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Ota iso pipo. Ja kuvaa se hetki aijaan kautta.
Mites sen todistusaineiston laita, että ovat pariskunta? Pitäähän se ensin nähdä. :)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mites sen todistusaineiston laita, että ovat pariskunta? Pitäähän se ensin nähdä. :)
Tässä on koko ketju ja loput soita ystävällesi Harmikselle & wuppikselle. Yritätkö lieventää välissä ja pelastaa ystäväporukkaasi? Harmiksella ei tule olemaan helppoa kun väärille urille laski hommat menemään.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Heistä on varmaan jännää lukea tätä :)
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on koko ketju ja loput soita ystävällesi Harmikselle & wuppikselle. Yritätkö lieventää välissä ja pelastaa ystäväporukkaasi? Harmiksella ei tule olemaan helppoa kun väärille urille laski hommat menemään.
Paha soitella ventovieraille ihmisille. En minä täältä ketään tunne.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Paha soitella ventovieraille ihmisille. En minä täältä ketään tunne.
Adios sitten ulkopuoliselle.
Anonyymi kirjoitti:
Heistä on varmaan jännää lukea tätä :)
On varmaan, jos toiset uskoo mitä vaan. Mutuilut on kuitenkin huvittavempia.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
On varmaan, jos toiset uskoo mitä vaan. Mutuilut on kuitenkin huvittavempia.
No sähän et tiedä mitään. Kun et ketään tunne. Tieto on valtaa.
Anonyymi kirjoitti:
No sähän et tiedä mitään. Kun et ketään tunne. Tieto on valtaa.
Kyseenalaista tietoa, jos et pysty todistamaan sitä todeksi. Yhtä kuin paskapuheiden levittelyä. :)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kyseenalaista tietoa, jos et pysty todistamaan sitä todeksi. Yhtä kuin paskapuheiden levittelyä. :)
Ulkopuolinen on hyvä ja poistuu mitään tietämättömänä. Tässä ei juurikaan sua kyselty.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kaksi ystävällistä asianomaispeukkua pariskunnalta.
Onhan yhteinen harrastus hyvä juttu. Mulle sopisi sellainen muija. Sikäli, jos joku muija yleensä olisi sopivinaan.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Onhan yhteinen harrastus hyvä juttu. Mulle sopisi sellainen muija. Sikäli, jos joku muija yleensä olisi sopivinaan.
Johan teillä wuwwin kanssa on. Mut j sanoo sitä touhua mielenköyhäksi. On kyllä oikeassa.
Anonyymi kirjoitti:
Johan teillä wuwwin kanssa on. Mut j sanoo sitä touhua mielenköyhäksi. On kyllä oikeassa.
Olenko siis todella mielestäsi Harmis??? Joopa joo...Vai oletko joku trollirääpäle, joka haluaa viedä minulta palstaidentiteetin.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Olenko siis todella mielestäsi Harmis??? Joopa joo...Vai oletko joku trollirääpäle, joka haluaa viedä minulta palstaidentiteetin.
Joopa joo höö. Keep it simple. -olet.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Katsos kun sulla noi identiteetit tuppaa menemään sekaisin etkä muista mitä oot missäkin kertonu, että kuule mietis hetki.
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun sulla noi identiteetit tuppaa menemään sekaisin etkä muista mitä oot missäkin kertonu, että kuule mietis hetki.
Itse tiedän aika hyvin mitä olen kertonut. Kaikki muuta ei sitä aina tunnu tietävän...näemmä.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Itse tiedän aika hyvin mitä olen kertonut. Kaikki muuta ei sitä aina tunnu tietävän...näemmä.
Jep jep, näillä mennään.
J-76 kirjoitti:
Voi harmi kun ei ole todisteita, muuten kyllä siitä riemusta että pipon syönti nähtäisiin voisin leikkiä salaliittoteoreetikoiden mieliksi :D
Harmaaritari kirjoitti:
Voi harmi kun ei ole todisteita, muuten kyllä siitä riemusta että pipon syönti nähtäisiin voisin leikkiä salaliittoteoreetikoiden mieliksi :D
Haista Tinasotilas kukkanen. :)
Harmaaritari kirjoitti:
Et sinä vaimoasi (Wuwwi) raiskauttaisi tai nimittelisi, muutenhan olisin ollut oikeassa sinun suhteen. Eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolinen on hyvä ja poistuu mitään tietämättömänä. Tässä ei juurikaan sua kyselty.
Mites tässä keississä anonyymi on sisäpuolinen?
- Anonyymi
Joo ja eikä tarvii tulla enää koskaan. Pitää miettiä lähtiessään tekeekö oikein vai tekeekö väärin. Muuten siivoaa pelkkää sotkua joka jatkuu ja jatkuu. Paikka se on pelureillekin.
- Anonyymi
Jo oli fiksu aloitus, taas kerran Anomumilta; joka on aina oikeassa joka asiassa!
Olis kyllä mielenkiitoista tietää, miks kaikki pehmeän ruuan syöjät ovat Anomuumin mielestä vanhuksia?
Oli tässä jatkohoidossa eräs 90 kg painava raavas mieskin vellin syöjä, joka halus pois sairaalasta. Täällä hän pysyi lähinnä omassa huoneessaan; kännyn, tietsikan, Suplan ja tietsikka puheluiden parissa; näppäileen puheli sähköpostilla.
Yksinkertaisesti leukaluu oli katkennut, korjausleikkaus ja toipilaana söi kaiken ruokansa sameettisen pehmeänä ja huuhteli lopuksi suunsa viccyvedellä!
Sairaalassa oli ollut nenämahaletku ja ravitoliuos. Jatkuva nälkä ja häiritsevä letku nenässä, joka aiheutti ärsytystä. Niin lääkäri järjesti yksityiseen hoitokotiin, valvonnan alaiseen hoitoon. Kaikki meni hyvin mies jo siviilissä ja palannut normaaliin ympäristöönsä. Sauvasekoittimella lopulta soseutettiin lihakeittoakin ja lasagne... velliksi asti, ettei mannavelli ja kuutamokiisseli ollut ainut ruoka. =)
Ikänsä puolesta ja fyysiltä ominaisuuksiltaan mies ei hoivalle kuulunut alkuunkaan, mutt vakavan onnettoman tapahtuman takia sai sairastaa täällä. Halvempaakin kuin sairaalassa, ja vakuutusyhtiökin suostui maksajaksi 5 viikon hoitojaksoon. Ketäs hyö on?
- Anonyymi
Ai Katopas Harmista. Piti ottaa ”Kadun_mies” käyttöön kun ei ilkeä päätoimisella tulla.
- Anonyymi
Onko ollu kiva päivä? Mitä sanoo herra Rehellisyys?
- Anonyymi
Sanotaanko muuten Lappeenrannassa hyö?
Anonyymi kirjoitti:
Ai Katopas Harmista. Piti ottaa ”Kadun_mies” käyttöön kun ei ilkeä päätoimisella tulla.
En ole Harmis vaan aivan eri henkilö.
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko muuten Lappeenrannassa hyö?
Savossa sanotaan hyö. Myös Jyväskylän ympäristöstä löytyy alueita joissa vanhemmat ihmiset saattavat puhua savonmurteen sekaista Keskisuomen murretta. hyö, työ ja myö kuuluvat heidän sanastoonsa kertoi Jyväskyläläinen serkkupoika joskus.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Hoh hoh hoh :D
Tietysti. - Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Minä olen mandariinikiinan kuningas Kimg Komg.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Savossa sanotaan hyö. Myös Jyväskylän ympäristöstä löytyy alueita joissa vanhemmat ihmiset saattavat puhua savonmurteen sekaista Keskisuomen murretta. hyö, työ ja myö kuuluvat heidän sanastoonsa kertoi Jyväskyläläinen serkkupoika joskus.
Aha. Ja nyt tuli sieltä serkkupoikakin 👍
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Kai sullakin serkku on.
Mut sä viihdyt Lappeenrannassa.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Kai sullakin serkku on.
Mä tykkäsin siitä eteisestä.
Anonyymi kirjoitti:
Mut sä viihdyt Lappeenrannassa.
En oo käynyt, kun kerran elämässäni Lappeenrannassa. En viihtyisi asukkaana sellaisessa pikkukylässä missä kaikki tietää toisensa asiat.
Yksityisyys on mulle tosi tärkeää.- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
En oo käynyt, kun kerran elämässäni Lappeenrannassa. En viihtyisi asukkaana sellaisessa pikkukylässä missä kaikki tietää toisensa asiat.
Yksityisyys on mulle tosi tärkeää.Turha huomautella.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Yksityisyys on mulle tosi tärkeää.Lol, et taida paljon olla Suomessa matkustellut.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Jantunen varasti Erkin katiskat..Erkkiä v tutti.
Siltä näyttää harmis.
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Yks v@tun hailee...mä lähen menee...
Adios gringos!
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Yks v@tun hailee...mä lähen menee...
Olutta koneeseen!
- Anonyymi
Kadun_mies kirjoitti:
Yksityisyys on mulle tosi tärkeää.No sitten et taida sinäkään viihtyä Suomessa laisinkaan? Siellä ei ole niin isoja kaupunkeja, että voisi kutsua muuksi kuin pikkukyläksi. Tervetuloa tänne New Yorkiin!
Anonyymi kirjoitti:
No sitten et taida sinäkään viihtyä Suomessa laisinkaan? Siellä ei ole niin isoja kaupunkeja, että voisi kutsua muuksi kuin pikkukyläksi. Tervetuloa tänne New Yorkiin!
Sen Nykin jätän kyllä väliin.
- Anonyymi
Katsokaa elokuva jolla on 2 nimeä, alkuperäinen nimi on Phenomena, toinen nimi samalle on Creepers, Dario Argenton juttuja, jännitysjuttuja.
- Anonyymi
Kyllä se mummo on niin et ei olis pitäny sitä mannapuuroa keittää. Aamulla keität vaan papalle kaurapuuron ettei sinkut kateile.
- Anonyymi
Soittelin eri pyöräittelin numeroita numerokiekosta isälle, kyselin ja vaihdoimme kuulumisia, tulin aika iloiselle mielelle kun hän kertoi että voi aika hyvinkin nyt... oli aika sairaana, loukkaantuneena.
Kyllä olisi trendikäs nykyään, oikein laitteena ruuvattava, pyöritettävä luuri ja sellainen kierteinen se johto luuriin, ranteella tyttösillä keikkuisi, trendikkäästi. Wuppis kuulemma määrää kotona ja Harmis on pahasti tossun alla.
- Anonyymi
Tietää mistä puhuu. No ainakin se mäkättää kotona. Se on tiedossa.
- Anonyymi
Wuwwilla on rivarissa komea ovi.
- Anonyymi
Tuollainen on jo riski koko ympäristölle ja koko liikenteelle kun lapset ja muutkin tuijottavat sitä ruutuaan eivät näe minne kävelevät: pikkulapset kävelevät moottoriteillä kuin viinamiehet puskia ja metsiköitä pitkin moottoriteitä ylittäenkin.
- Anonyymi
Wuppishan oli yhteen väliin niin vihainen toiselle palstanaiselle, että haukkui sen alimpaan helvettiin. Raivosi ja paiskoi menemään palstalla. Ne miehet, ne miehet. Joskus puuronkeittäjien hermot vain napsahtavat?
Palstan ilmapiiriä taitaa enempi häiritä paskadraamailuun taipuvaisten puskatrollien persealoitukset.
Taitaa trollilta olla katsottuna yleareenalta ja muilta kanavilta jo kaikki draamasarjat. Pitää kehitellä omat. Mutta ei noilla eväillä vieä kannata alkaa käsikirjoittajaksi. Aika hataran oloinen juoni tuossa taitaa olla.
Tietysti jos palstalaisia kiinnostaa kunnon draama, niin voitaisiin tehdä ylläpidolle vetoomus kaikkien puskatrollien henkilöllisyyden paljastamisesta. Siinäpä olisi juonen ja jaksonkäänteitä kerrakseen. Eikä loppuisi lukijat kesken. Olisi mainostajaparoillakin mitä markkinoida.- Anonyymi
Yksi vellimummukka lisää!
- Anonyymi
Harmikselle koronapiikki pyllykkään, tuikkaa ensi viikolla.
- Anonyymi
Kenen nuttura pingottaa?
Anonyymi kirjoitti:
Kenen nuttura pingottaa?
Susta ei oikeesti ole keskustelijaksi.
Länkytät vain palstalaisista draamaa kun et muuta keksi. Mutta varmin tapa draamailla palstalaisista on saada sitä vähemmän ketään uskomaan niihin.
No, mielikuvituskin on taitolaji. Ehkä joskus kehityt silläkin saralla.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Susta ei oikeesti ole keskustelijaksi.
Länkytät vain palstalaisista draamaa kun et muuta keksi. Mutta varmin tapa draamailla palstalaisista on saada sitä vähemmän ketään uskomaan niihin.
No, mielikuvituskin on taitolaji. Ehkä joskus kehityt silläkin saralla.Sä kyttäät täällä palstalaisten asioita: muulloin sua ei merkilläs näykään. Että peukut vaan frouwalle. Sopivat saapumiset. Onks muuta elämää?
Joillain taitaa tosiaan olla helkatinmoinen vimma keksiä omissa päissään, että kuka on kuka ja sitten viljellä niitä oletuksia draamahakuisesti täällä...
Okei, myönnän joskus itsekin tehneeni niin, muttakin ihan omaa tätä nimimerkkiä käyttäen...
Loppujen lopuksi kun miettii, niin on täytehisen yhdentekevää kuka on kuka.....Kunhan itse tietää kuka on itse. :oD
Syyskiireet muuten alkaa jo jytistämään....puuta pitää saada pihaan ja maalaushommat pakettiin, kun loppuu ne kuivat kelit kohta... :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joillain taitaa tosiaan olla helkatinmoinen vimma keksiä omissa päissään, että kuka on kuka ja sitten viljellä niitä oletuksia draamahakuisesti täällä...
Okei, myönnän joskus itsekin tehneeni niin, muttakin ihan omaa tätä nimimerkkiä käyttäen...
Loppujen lopuksi kun miettii, niin on täytehisen yhdentekevää kuka on kuka.....Kunhan itse tietää kuka on itse. :oD
Syyskiireet muuten alkaa jo jytistämään....puuta pitää saada pihaan ja maalaushommat pakettiin, kun loppuu ne kuivat kelit kohta... :o)Älä höpötä! Ensi viikolla alkaa helteet ja poutajaksot.
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä! Ensi viikolla alkaa helteet ja poutajaksot.
No siksipäs noi kuivan kelin hommat pitääkin saada tehtyä, kun on vielä kuivaa!
En kai mä kuivia puita missään monsuunisateessa aio kantaa? Tai maalata...
- Anonyymi
Kohta tulee rabies-piikki sekä korona-piikki, potku takapuoleen, kengänjälki, monitoimi-rokote.
- Anonyymi
Ap, kaulus pystyyn. Vastarinta on silloin kovaa kun osuu oikeaan. Täällä uskotaan.
- Anonyymi
Vastarinta eli mies yrittää kaikin tavoin itse olla ihastumatta naiseen, johon rakastuminen näyttää vääjäämättömältä.... taistelee kaikin keinoin itsenäisyytensä puolesta jotta ei vain voisi ihastua.
Jaa? Vai sellaisiako rupee näyttämään palstalla?
Onko lääkitys kohdallaan?
Kuuluuko myös ääniä?
Eikun heti aamulla huomenna ensiapuun. :oD- Anonyymi
Ei näytä vaan ON.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No siinäpähän ovat sitten.....mitäpä se sua kutkuttaa?
Mietis vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Mietis vähän.
Ai sitä, että sua mietityttää, että täällä olis joku pariskunta, joka kirjoittelee yhdessä juttuja?
No se johtuu vain siitä, että keskityt kirjoittajiin enemmän kuin asiaan... Siitä se johtuu.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ai sitä, että sua mietityttää, että täällä olis joku pariskunta, joka kirjoittelee yhdessä juttuja?
No se johtuu vain siitä, että keskityt kirjoittajiin enemmän kuin asiaan... Siitä se johtuu.Olet sä kyllä pihalla. Illanjatkot.
Anonyymi kirjoitti:
Olet sä kyllä pihalla. Illanjatkot.
No eipä mua haittaa ketkä täällä kirjoittelee.... Voi olla ihan rauhassa pihalla. :oD
- Anonyymi
Tytöille pitäisi keksiä joku oma iskuryhmän nimi, Blackwater Operatives on jo varattu ja rasistinen nimi.... Special Security Girls... SSG :D
- Anonyymi
Anzzy-pappa jo tuolla aiemmin ilmoittikin tuntomerkkejä mammaliinistaan. Heillä ei muuten ole keskenään suhdetta. Mut ovat olevinaan sellattiin fiksuja yhressä . Mamman yksi suosikki hokemia on: ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.
- Anonyymi
Mikäs meidän ryhmän nimi oli joskus CSEG - Computer Security Experts Group.
Oli omat käyntikortit silloin. - Anonyymi
Niin minä en huomannut mitään kummallista väittelyä toisaalta en kyllä aina jokainen viikkokaan vieraile palstalla, mutta nyt huomasin jonkun tyttöjen väittelyn.
Yritin rauhoitella, valtakunta ja jotain, yritin rauhoitella jotta ei kuumene hirveästi, että: olette samalla puolella kuitenkin niin pitääkö joistain pikkuasioista kinastella... toivottavasti se asia auttoi ainakin loppui se typerä väittely asioista joita ei ole olemassakaan?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523