Girlpower, Ohisalo pelastaa matkailualan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-ohisalo-vastaa-lintilan-huoliin-matkailualan-ahdingosta-turismille-etsitaan-nyt-ratkaisuja-ymmarran-etta-hanella-on-kova-paine/7913178#gs.exackc

Mariallahan on jo 80 000 turistia tilattuna:

https://www.suomenuutiset.fi/antikainen-vihreat-haluaa-suomeen-80-000-maahanmuuttajaa-tavoitteena-lienee-uusien-aanestajien-houkuttelu-hyvalla-sosiaaliturvalla/

Kyllähän siinä jokunen hotelli täyttyy ja töitä tulee lisää Suomalaisille kaikilla tasoilla, rahaa siihen ei vain taida tulla mistään vaan vain menee.

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollainkin voi niitä äänestäjiä hankkia mutta eikö se ole jo ihan väärin.

• Melkein helpompi sanoa että mikäpä tuossa poliitikoiden touhussa ei olisi väärin, tulee paljon lyhyempi lista.

• Harmaaritari kirjoitti:

Melkein helpompi sanoa että mikäpä tuossa poliitikoiden touhussa ei olisi väärin, tulee paljon lyhyempi lista.

Kuulemma turistit kun jättää tulematta menetetää mirlardeja ja ihmettele ja kummastelen, eikö muka oman maan kansalaisilla kuin kesällä kauhea turismi pohjoisiii ollut, niin ne ei mennyt taas sitten ulkomaille joten se se raha pysy kotimaassa ja talous tästä syystä tullut mitään kamalaa alamäkeä taloudessa kun rahoitti omaa ja kotimaista tuontantoa kuin kotimaista matkakohteita.
        Enemmän minua huolestuttaa vieläkin se että koronaa koko tuodaan lisää kun rajat pidetään näiden turistien takia auki mikä on varmasti epävarmaa näin korona aikaa ,että niistä mitään tuottoa edes tulisi korona aikaan.

Rajat vaan suosiolla kiinni jos ei auta niin ainut lentokenttä auki sinne Lappiin muut rajat kiinni kuin ei sieltä päästetään ketään pois muualle kuin kovan korona testien painotus sinne korona seurannan kera.

• No Ohisalohan tuossa mainitsee matkustuskuplan olevan sopiva vaihtoehto.

Heireka! ☝️😬

Minusta sinä voisitkin tarjota siihen oivan filosofisen ratkaisun. Olet jo aikuinen mies ja osannut elää koko aikuisiän kuplassa, jossa kuvittelet naisen olevan yli-inhimillinen paskaamaton/kaasuvapaa olio. Pelkästää pullaa leipova seksuaaliton eliö.

Varmaan voisit leikiten tehdä eron ulkomaan matkustajista ja kantaväestöstä. Tässä ois sulle oivan homna. Ois kokemusta kuplasta. 😃👌

• Minusta olisi hyvä alku jos tyttöhallitus laittaisi itsensä kuplaan ja aloittaisi avaruusturismin ihan keskenään.

Jotkut naiset on, katselisisit sinäkin muita kuin vihervasemmistolaisia tai kökkärenaisia niin hoksaisit eron. Miten niin seksuaaliton? en minä niin ole sanonut, siisti nainen on myös seksikäs :)

Minusta olisi hyvä alku jos tyttöhallitus laittaisi itsensä kuplaan ja aloittaisi avaruusturismin ihan keskenään.

Jotkut naiset on, katselisisit sinäkin muita kuin vihervasemmistolaisia tai kökkärenaisia niin hoksaisit eron. Miten niin seksuaaliton? en minä niin ole sanonut, siisti nainen on myös seksikäs :)

Naisen seksuaalisuus ja sinun silmiin seksikkyys on eri asia. Mutta tuohon on juuri sinun sitä kuplaa, mikä pitäisi saada valjastettua matkailun käyttöön. Siinä on jotain täysin luonnonlakien vastaista, mutta selkeää sinakin sinulle. 😃

• Disse kirjoitti:

Naisen seksuaalisuus ja sinun silmiin seksikkyys on eri asia. Mutta tuohon on juuri sinun sitä kuplaa, mikä pitäisi saada valjastettua matkailun käyttöön. Siinä on jotain täysin luonnonlakien vastaista, mutta selkeää sinakin sinulle. 😃

Minun kriteereillä jos valittaisiin matkailukeskuksiin naiset jopa alkaisi ukkoa tulemaan pitkin maailmaa, ihan jo siksi kun täältä saisi maailman parhaat pullakahvit :)

Minun kriteereillä jos valittaisiin matkailukeskuksiin naiset jopa alkaisi ukkoa tulemaan pitkin maailmaa, ihan jo siksi kun täältä saisi maailman parhaat pullakahvit :)

Kyllä varmaan. Kaikki maailman Trumpin ja Hakkaraisen kaltaiset pierut vaeltelisi pitkin pohjoisen laskettelukeskuksia kuola poskella... 😂

Vrisit siis Thaikuilta seksiturismin tänne? 😬

• Disse kirjoitti:

Kyllä varmaan. Kaikki maailman Trumpin ja Hakkaraisen kaltaiset pierut vaeltelisi pitkin pohjoisen laskettelukeskuksia kuola poskella... 😂

Vrisit siis Thaikuilta seksiturismin tänne? 😬

Kuka puhui seksiturismista? Kauniita, tyylikkäitä naisellisia naisia jotka tarjoaa maailman parhaan pullakahvin, muusta on turha uneksia muttta se riittää :)

• Anonyymi

Jokos avaruusturismi on avattu?

• Anonyymi

Avaruusturismi joo Kulmunin ideoimana, oli joo huhhuh idea oikein. Lomamatkoja Saturnus-planeetan kuihin olisi jo heti mainostanut.

• Minä vähän veikkaan että siinä tehtiin Katrille ansa. Saarikon kätyrit, jotka Kulmunin joukoissa, ehdottivat muka hyvänä ideana, että kannattaa esittää tämmöistä rohkeaa näkökulmaa ja Katri-rukka putosi ansakuoppaan noin vaan.

• Anonyymi

GirlPower, tyttöjen voima... minulle ainakin in real life, oikeassa elämässä ovat aiheuttaneet hyviä asioita mukavat tytöt... itsekin huomaan että aika hyviä asioita olen tullut huomanneeksi tyttöjen ansiosta.

Todellakin niin juoksijanaiset ja sellaiset oikean elämän tytöt.

• Anonyymi

Otetaan Intiasta it-alan osaajia ja laitetaan kelan rahoilla loisivat harmikset ym. turhat persukset sinne vaihdossa, mutta tuskinpa intialaiset haluaisivat laiskoja aikapoikia sinnekään.

• Anonyymi

Hankalasta ja epävarmasta tilanteesta huolimatta. Nyt olisi oiva tilaisuus päästä vaikuttamaan itse omaan työnkuvaan, palkkaan ja työaikaan. Lähde Pohjoisen tämän kauden talvisesonkiin tekemään töitä kevytyrittäjänä. Paikkoja on auki edelleen ja tekijöitä etsitään monenlaisiin eri tehtäviin. Täältä pääset lukemaan aiheesta lisää https://free.fi/revontulot-tulloo/.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1389
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      771
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      715
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      88
      704
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      638
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      144
      636
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51