Naisen tulee osata myös kokata.

Jestas kun tein hyvää kaalilaatikkoa, jos noin hyvää joku nainen tekisi se olisi kyllä vahvoilla emäntäehdokkaaksi. Mahtaakohan palstan naiset osata laittaa hyvää ruokaa? Trollikka ehkä osaa kun on siitä niin paljon kirjoittanut mutta osaakohan muut? vai joutuuko niiden miehet olemaan nälässä tai sitten itse tekemään. Me miehethän kyllä ollaan varmaan noin keskimäärin parempia ruuanlaittajia.

68

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän susta vielä ihan kelpo vaimo jollekin tule..😮

• Anonyymi

Varmasti! Sehän on pelkästään jo tän päivän aikana kehuskellut siivoustaidoillaan ja kokkauskyvyillään. Vakiolauluna myös että seksiä ei sovi pihdata. Tuo hahmo olisi siis jokaisen ätmin unelmavaimo!

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti! Sehän on pelkästään jo tän päivän aikana kehuskellut siivoustaidoillaan ja kokkauskyvyillään. Vakiolauluna myös että seksiä ei sovi pihdata. Tuo hahmo olisi siis jokaisen ätmin unelmavaimo!

Sen pihtaamisen kanssa on kai vähän niin ja näin, mutta kakkia ei ainakaan saa. Eikä pierrä. ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Siivoamaan olen hirveän huono, siihen hommaan olisi hyvä olla nainen talossa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sen pihtaamisen kanssa on kai vähän niin ja näin, mutta kakkia ei ainakaan saa. Eikä pierrä. ☝️

Saattaa olla vaikeuksia löytää nuorta, kaunista, neitseellistä naista joka ei kaki eikä piere. Ilmankos onkin niin turhautuneen oloinen tyyppi!

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Siivoamaan olen hirveän huono, siihen hommaan olisi hyvä olla nainen talossa.

Jos vaimo siivoaa niin tottahan sinä sitten kokkaat!

• Anonyymi kirjoitti:

Saattaa olla vaikeuksia löytää nuorta, kaunista, neitseellistä naista joka ei kaki eikä piere. Ilmankos onkin niin turhautuneen oloinen tyyppi!

Olikohan se Harmis kun kävi siellä nukkebordellissa katkomassa niitten käsiä..😮

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tuo ätmien elämä niiiiiiin väärin, kun joutuu ihan ite tekemään kaikki akkain työt..😄

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohon voisin suostuakin, kokkaanhan minä nytkin siivoan sillointällöin, siivoaminen sentään putoaisi sitten pois :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain piikaa & pillua nuo hakee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläkä unohda että sen pitää olla hoikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläkä unohda että sen pitää olla hoikka.

Poistaakohan se unelmanainen sitten kuonat kehosta huuhtelemalla apuvälineillä, vai kenties oksentamalla? Ehkä joku avannesysteemi?

Jos nyt leikitään että ihminen pysyis syömättä ja juomatta elossa niin sehän olis varmaan paras vaihtoehto.

Syövän ja juovan mielikuvitusnaisen kehosta jos ei suoda kuonaa poistettavan, niin tuskin olisi kovin hoikka...

• Anonyymi kirjoitti:

Poistaakohan se unelmanainen sitten kuonat kehosta huuhtelemalla apuvälineillä, vai kenties oksentamalla? Ehkä joku avannesysteemi?

Jos nyt leikitään että ihminen pysyis syömättä ja juomatta elossa niin sehän olis varmaan paras vaihtoehto.

Syövän ja juovan mielikuvitusnaisen kehosta jos ei suoda kuonaa poistettavan, niin tuskin olisi kovin hoikka...

Unelmanaiset kuuluu niskastaulostajien lajiin.. 😮

• Wwuwuw kirjoitti:

Unelmanaiset kuuluu niskastaulostajien lajiin.. 😮

Se peereikä on vain sitä varten että jos mies haluaa vähän vaihtelua.. 😌

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Olikohan se Harmis kun kävi siellä nukkebordellissa katkomassa niitten käsiä..😮

Oliko kädet jotenkin toiminnan haitolla?

• Anonyymi

Näen Harmiksen kokkaavan Välikselle 50-luvun essussa...

• Anonyymi

Tietysti joskus jossain vaiheessa saattaa olla terveellistä osata keittää aamupuuroakin puurohietaleista, jota kukaan julkiskokki osaa tehdä teitääkseni, en tiedä osaisiko Gordon Ramsay keitttää aamupuuron.

• Anonyymi

Gimme preikki 😅

• Anonyymi

Just alan paistaa ahven fileitä minulle ja naiselleni. On myös muusia ja salaattia.

• Anonyymi

Suomi24 kyllä taitaa. Haasteita saa ilmasta.

• Anonyymi

Jos miehet kerran keskimäärin ovat naisia parempia ruoanlaittajia, niin miksi ihmeessä ne sitten nälkää näkisivät, tai miksi se ruoannlaitto taitavalle henkilölle olisi jotain ”joutumista”?

Luulisi, että mielummin laittais itse sen maukkaan ruoan, kuin odottais vaimon laittamaa huonompaa sapuskaa.

• Anonyymi

Ku ei oo kiva tehä ite yhtään mitään. Vaimon pitää olla äidin jatke, eroina se että ei saa äitimäisesti pomottaa tai nalkuttaa, ja seksuaalisia palveluita täytyy olla jatkuvasti tarjoamassa. Nämä herrat ei itse tuo suhteeseen mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku ei oo kiva tehä ite yhtään mitään. Vaimon pitää olla äidin jatke, eroina se että ei saa äitimäisesti pomottaa tai nalkuttaa, ja seksuaalisia palveluita täytyy olla jatkuvasti tarjoamassa. Nämä herrat ei itse tuo suhteeseen mitään.

"Nämä herrat ei itse tuo suhteeseen mitään."

Vaihtaa ne kuulemma kaksi kertaa vuodessa renkaat autoon.

• Anonyymi

Gimme break, jatkoaika jotta urheilija pystyy käymään pissalla naurun lomassa.
      Huvittavuuksien maailmankaikkeus.

• Anonyymi

Kaalilaatikossa tulee olla siirappia. Muuten se ei ole kaalilaatikkoa.

• Siinä on, ja tuli juri sopivasti, niin että ei mennyt liian makeaksi mutta huomaa että hieman on.

• Anonyymi

James elokuva ja hyväkin alkaa, pitää seksittyä ja keksittyä, ottaa keksejä viereen jotta voi keskittyä katsomaan.

Keksittyy katsomaan hauskaa elokuviota. Liikkuvan valheellisen kuvan uusin ennätys.
      .

• Anonyymi

"Me miehethän kyllä ollaan varmaan noin keskimäärin parempia ruuanlaittajia."

No sittenhän voitte ihan hyvin itse laittaa ruokanne niin ei tarvitse huonoa ruokaa syödä tai nähdä nälkää. Vai pitääkö sullekin saada lapsuusfiilis, että äiti kokkaa ja kantaa ruoan pöytään?

• Anonyymi

Äidinkorvikettahan nämä raasut naisesta haluaisi. Heidän puolestaan pitäisi tehdä kaikki, siivota, kokata, varmaan pyllykin pyyhkiä...
        Ei ymmärretä että äiti teki nuo asiat lapselleen, koska se on vanhemman vastuu huolehtia jälkikasvunsa tarpeista. Äiti on se madonna-hahmo johon muita naisia ikuisesti verrataan, eikä tietenkään kukaan muu pääse koskaan yhtä korkealle jalustalle.

• Anonyymi

Kyllä nyt ritarilla oma kehu haisee. Sillä ei naista paljon houkutella.

• Ihan kehumatta tuli ihan h..in hyvää melkein vahingossa. Joskushan sitä vähän pettyy kun tulee vain ihan syötävää sapuskaa, toisinaan taas ihan itsekin yllättyy miten hyvää tuli ja tämä oli niitä kertoja, kaikki maut ja mausteet sattui juuri sopivasti kohdilleen.

• No Ellu ainakin kasas aika ripeästi menun tuossa yks kerta. Heilahti pääruuasta jälkkäriin kuin muinoin Manulle iltapala. 😀👌

No Ybis ei vissiin ole niin talousihmisiä, mutta eiköhän sekin nappasis apoeet alta aikayksikön. Wuppiksen vaimoke tekis jotain selleristä, joten sen vois skipata. 😂

• Heh, joo. Mutta mä oon laittanutkin aika paljon ruokaa. Ja leiponut. Nykyisellään en niinkään. Sen mitä on aikansa tehnyt. saattaa alkaa tökkimään.

Tein tuossa maailman parasta katkarapukeittoa. Nam. Nyt ootan kieli pitkällä uuden mustikkapiirakan reseptiä, koska oli aivan sietämättömän hyvää. Työkaveri tarjosi. Lihaa itse valmistan enää harvemmin.

Sinä ja muksut kun tykkäätte kanasta niin tässä yksi helppo: Kanafileet voideltuun vuokaan. Sekoita kookoskermaan mausteita (soija, broilermauste, chilikastike jne) Kippaa kanojen sekaan persikkapaloja ja babyporkkanoita tai parsaa, kastike niskaan. Uuniin noin 35-40 min. Kokojyväriisi tulee siellä omassa kipossaan samalla.

Ybsis muuten osaa laittaa ruokaa. Ja tekee aika erilaista, koska ruokavalio.

• elisakettu kirjoitti:

Heh, joo. Mutta mä oon laittanutkin aika paljon ruokaa. Ja leiponut. Nykyisellään en niinkään. Sen mitä on aikansa tehnyt. saattaa alkaa tökkimään.

Tein tuossa maailman parasta katkarapukeittoa. Nam. Nyt ootan kieli pitkällä uuden mustikkapiirakan reseptiä, koska oli aivan sietämättömän hyvää. Työkaveri tarjosi. Lihaa itse valmistan enää harvemmin.

Sinä ja muksut kun tykkäätte kanasta niin tässä yksi helppo: Kanafileet voideltuun vuokaan. Sekoita kookoskermaan mausteita (soija, broilermauste, chilikastike jne) Kippaa kanojen sekaan persikkapaloja ja babyporkkanoita tai parsaa, kastike niskaan. Uuniin noin 35-40 min. Kokojyväriisi tulee siellä omassa kipossaan samalla.

Ybsis muuten osaa laittaa ruokaa. Ja tekee aika erilaista, koska ruokavalio.

Thänk Ellu. 😬👌

Voipi olla että kokeilen... voisit täräyttää vaikka joskus säpolla tuon, niin en unohda... tai siis unohdanhan mä, mutta sieltä löytyis...

Ybis vaan jossain tuumi itse... kun miehensä vitsaili jostain ison talon emännästä tms. 😀

• Miksi kukaan ei osaisi ruokaa laittaa, maailman yksinkertaisin laji. Jokaisen pitää kuitenkin syödä, eiköhän nälkä opeta.

• Anonyymi

Tissit näkyy!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Tissit näkyy!!!

Chicalla jäänyt paita lyhyeksi. :)

• J-76 kirjoitti:

Chicalla jäänyt paita lyhyeksi. :)

Onko noi sitten manboobsit?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko noi sitten manboobsit?

Womanboobsit.

• J-76 kirjoitti:

Womanboobsit.

Oon tipahtanu jo kärryiltä..😮

• Wwuwuw kirjoitti:

Oon tipahtanu jo kärryiltä..😮

Mutta et jakkaralta.😂

• En ole koskaan tehnyt.
      Hyvä arvioida eikä ollaan edes koskaan syöty, tänään vein pikkuiset uimaan uimahalliin ja taas puheterapia ja illalla vasta kotio. Onneksi oli tehnyt mies riisiä ja kanaa, ettei ruuatta jääty ja lisäksi pisti minulle lautaselle ja toi sänkyyn ruokaa maidon kera sekä toi kupin kahvia.
      🥰

• Oon joskus kaverilla syönyt, tarjosi kaalisoppaa siis yläaste kaveri.
        En muista oonko koulussa.

• Teepä joskus, tosi helppo tehdä ja väitänpä että muksut tykkää. Tuota kun tulee helposti iso satsi niin juurikin suurperheen täyttävää evästä. Mulla tuli kerralla semmoinen 8 annosta josta pistin 5 pakkaseen. Riittää ihan semmoinen kaali mitä nyt näyttää olevan nyynnissä, n.1.5 kg taisi olla, pari 400g päksiä jauhelihaa ja riisiä n,4 desiä tarvitaan, pari lihaliemikuutiota, suolaa, musta- ja valkopippuria, siirappia. Siinäpä ne oikeastaan ainekset. Alle puoli tuntia menee valmisteluun ja sitten uuniin n. tunniksi.

• Harmaaritari kirjoitti:

Teepä joskus, tosi helppo tehdä ja väitänpä että muksut tykkää. Tuota kun tulee helposti iso satsi niin juurikin suurperheen täyttävää evästä. Mulla tuli kerralla semmoinen 8 annosta josta pistin 5 pakkaseen. Riittää ihan semmoinen kaali mitä nyt näyttää olevan nyynnissä, n.1.5 kg taisi olla, pari 400g päksiä jauhelihaa ja riisiä n,4 desiä tarvitaan, pari lihaliemikuutiota, suolaa, musta- ja valkopippuria, siirappia. Siinäpä ne oikeastaan ainekset. Alle puoli tuntia menee valmisteluun ja sitten uuniin n. tunniksi.

Minä en lupaan mitään. On turhauttavaa vain tehdä menetelmällä syökö joku edes.

• Anonyymi

Olet kyllä hyvän miehen saanut kun sinua hellii😍

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä hyvän miehen saanut kun sinua hellii😍

Niin oon.

• Anonyymi

Osaan kokata vaikka en ole aiheesta kirjoittanut. Kaalilaatikkoa en ole koskaan tehnyt mutta osaan kyllä ohjeita lukea. Vaikka useimmiten sovellan omasta päästä. Yleensä teen hyvää makaroonilaatikkoa. Eihän se mikään vaikea ole tehdä mut siinäkin on maustaminen se juttu.

Mut koska asun yksin, en juurikaan viitsi tehdä ruokaa vain itelleni. Keväällä vähän innostuin ja tein enemmänkin ruokaa.

• Anonyymi

Voileipäkeksejä elokuvia katsellessa erilaisilla päällysteillä, on mukavaa.

• Anonyymi

Voileipä-Seksi, Keksi kuin Seksi.

• No joo, kaalilaatikko on hyvää. Osaan kyllä tehdä. Mutten tee enää nykyään kun kumppanus haluaa sen nykyisin välttämättä tehdä. Nytkin nökättää kaalinkerä takanreunuksella.

Ritsku, voisit ajatella asian silleen, että teet ne ruuat, joissa olet hyvä. Ja antaa sen emännän tehdä ne ruuat, jotka luonnistuvat parhaiten. Meillä toimitaan noin, ei tuo kitkaa. Tosin isännys laittaa muutenkin ruokaa enempi, koska minä olen vähemmän kotosallakaan.

hei se kalapaistos josta oli kerran puhetta: fantastinen kalapiirakka. Ja sit herneperunamuusikuorella valmistettu rapea kala.

• Noinhan se voisi olla joo, mutta jos saa valita minä voin laittaa aina ruuat jos emäntä aina siivoaa :)'

Jaa mimmonen, en muista? mut varmaan hyvö joo jos on paistos ja jossa voita ja kalaa, ei kai siitä huonoa voi tullakaan.

• elisakettu
        Harmaaritari kirjoitti:

Noinhan se voisi olla joo, mutta jos saa valita minä voin laittaa aina ruuat jos emäntä aina siivoaa :)'

Jaa mimmonen, en muista? mut varmaan hyvö joo jos on paistos ja jossa voita ja kalaa, ei kai siitä huonoa voi tullakaan.

Mieltymyksensä jokaisella :)

Miksi sitten kannattaa roolia vaihtaa välillä: no miusta tuntuu että osaa paremmin arvostaa toisen tekemää kun tekee välillä itsekin. Ei olla itsestäänselvyyksiä; kumpikaan koskaan.

• Anonyymi

James Du-pont lopettaa seikkailunsa aivan kohta, itse ajattelen että: olisi mukava ja pehmoinen tyttö aina kun laitan unissa ajatukseni painajaisiin.

Minulla on kyllä tuollaisia räjähteitä kuin tuossa Skyfall -elokuvassa erilaisissa paikoissa.

• Anonyymi

Viimeksi tein kanakermakastiketta, josta söin itse kolme kertaa ja kaveri kerran.

Eipä tule kun max kerran viikossa ehkä laitettua ruokaa, kun sitä saa sitten syödä päivätolkulla ja meinaa mennä pilalle, kun ei jaksaisi syödä kokoajan samaa.

Hyvä pikakotiruoka resepti:

Alepasta Manas rapunuudelipussi ja kaksi luomumunaa.

4 dl vettä kattilaan kiehumaan ja kun kiehuu, siihen mausteet ja sitten nuudelit(vähän rikottuina, että leviävät liemeen tasaisesti), sitten kaksi munaa rikotaan siihen liemeen varovasti kypsymään, kannattaa vähän lusikalla törkkästä etteivät jää liian pintaan. Joku viitisen minuuttia saa kypsyä.

Edullinen, maukas pikkuruoka. Munat n. 2 €/6 kpl, kolme pussia nuudeleita n.2 €, eli annokselle jää pieni hinta.

Käytän itse vain luomumunia, olen huomannut että häkkimunat tuntuvat jotenkin epäterveellisiltä sydämelle, jotenkin nostavat verenpainetta epämiellyttävästi.

• Anonyymi

Varmaan useimmat naiset ja miehet osaa kokata perusruokia. Niitähän opetellaan tekemään jo kotitaloustunneilla ja kotona vanhempien opastuksella. Olisi toivottavaa, että aikuinen nainen ja mies osaisi tehdä peruskotitaloustyöt (siivoaminen, pyykinpesu, lampunvaihto, ruoanlaitto jne). Nuo taidot voi myös oppia, jos ei vielä osaa.

• Anonyymi

Minä syön aamupuurona monesti nalle-4-viljaa voisilmällä,'

• Anonyymi

M kuoli todella tuossa ohjelmassa james-bond skyfall, mutta hyvä sanonta sitten:; onko kätesi parantunut, oletko käynyt lääkärissä Bond?

• Anonyymi

Unohditko käydä hammaslääkärissä en tuo käsi: unohdit tietysti käydä lääkärissä sitäkin näyttämässä?

• Anonyymi

Aika hyvä aamupuuro on joku nalle-4-vilja aina aamuisin 0600 aikoihin . JA terveellistä.

• Anonyymi

Ei osaa eikä viitsi kokata.

• Anonyymi

Tyttöset ovat kai menneet jo untenmaille, autuaille.

Aamupuurona, pidän pidän paljon tästä nalle 4-vilja -jutusta ja voi silmällä ;D

• Anonyymi

Osoitan sormella kuin kiikaritähtäimellä kohdetta: on nalle-4 purkki aamupuurojen varalle, mutta se mutta se on ylösalaisin karhu on väärässä asennossa.

On hyvä aamupuuro tuo nalle-4 tehokas aamupuuro tuo.

• Anonyymi

Etusormella tähtään jääkaappipakastimen yläpuolella olevaa karhupuuro-laatikkoa joka on ylösalaisn vahingossa. Punainen neli-karhu paketti, voin leikkiä etusormella tähtäilemällä sitä pakettia.

• Anonyymi

Minä osaan kokata, en tarvii naista siihen hommaan ja olen se joka meillä tekee useammin ruokaa. Arkisin teen ruokaa ja vaimo viikonloppuisin koska on arkisin töissä.

• Anonyymi

Siivoamaan voi opetella. Se on joskus ihan mukavaakin, näkee heti työn jäljen. Työ tekijäänsä kiittää.
        Saattaa tulla siivouspuuska. Tämä on pakko tehdä,pakkomielle. Ihan hyvä. .
        Ja ohjeet netistä, kyllä se on nykyään helppoa. . .

• No joo. Aikoinaan kun olin naimisissa, niin sovittiin, että vaimo hoitaa leipomukset/jälkkärit ja minä pääasiallisen ruoan.

Toki molempien vuorotöistä johtuen oli poikkeuksiakin, mutta hyvin toimi ainakin meidän tapauksessa.

Miksi tuo asia on mielestäsi noin iso? Mikäli ei osaa, niin aina kykenee opettelemaan. Yhdessä tehty ruoka on kuitenkin parasta. Ainakin, jos yhteistä aikaa on muutenkin kovin vähän.

Aikaahan ei ole enään. Oikeistopuolueet ovat pitäneet siitä jo 20 vuotta huolta. Kaikki muu on turhaa, paitsi kapitalistille rahan tekeminen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1143
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      657
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      94
      618
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      598
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe