Puhtimäellä alkaa olla taas samoja merkkejä kuin aikoinaan ennen lautaskammoa. Selkeästi se vaivaa häntä taas! Ei tiedä hyvää Joman kannalta. Kannattaisi Puhtimäenkin ripustaa jo räpylä naulaan, kun on toistuva lautaskammo. Pilaa Joman syksyn lautaskammollaan!
Puhtimäen lautaskammo tulossa taas!
9
104
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen itse seurannut. Kehon kieli on epävarmaa, vaikka yrittää tuuletella. Vääriä ei uskalla antaa ja lipsahtelee. Perussyöttö on tosi helppo nyt ,kun joutuu taistelemaan syöttöä lautaselle!! Pattijoella on nyt tuhannen taalan mahdollisuus iskeä tähän!
- Anonyymi
Elekeä nyt alottako. Saatta vielä isäpaapan kimppuunna. Mut oikeassa ootta. Soapi Puhti syötellä entisen pallopoijan (2015 finaali) kansa vinaaleissa ja isät vastakkain syykkaamas. Toenen voan kentän reunalla.
- Anonyymi
Manse ostaa lautaskammoisen eläkeläisen. Hullua touhua!
- Anonyymi
Höpö höpö kun finaalit alkaa niin putte näyttää jälleen mitä lautaskammo on.Joma voittaa jälleen se on varma.
- Anonyymi
Putte syöttää pronssimatsissa. Kammolla tai ei, jää siinä taistossa hopeasijalle. Janne hoitaa homman Koplalle.
- Anonyymi
Ikävä kyllä Joensuussa juhlitaan jälleen.Putte on paras lukkari.
- Anonyymi
Enkös sanonut, että lautaskammo on. Tässä nähtiin tulos. Kouvola pääsi helpoista syötöistä napsuttelemaan itsensä finaaliin.
- Anonyymi
Puhtimäki pelasi samalla tasolla kuin koko joma.Korvien välissä se syy löytyy.Kouvola oli parempi kaikessa.Puhtimäki on edelleen parhaimpia lukkareita eikä se lautaskammo ollut ratkaiseva ottelun kulkuun.Joman sisäpeli oli surkeaa.Toivotaan että KPL voittaa pitkästä aikaa kultaa.Pesis on hieno peli.
- Anonyymi
Vimpeli paukutteli 8-0 jakson, kun Puhtimäki sai hätäseen helpon syötön pysymään lautasella. Voe voe surkeutta. Ja Manse on ostamassa tämän yli-ikäisen lautaskammoilijan. Voi mahtoton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984