Niin, tuli vain tuosta kokkaamisviestistä mieleen. Miten te muut puoli-ihmiset käytätte pussitettua sipulikeittoa?
Itse käytän sitä lähinnä kuin maustetta, esim. murekkeessa. Onko joku muka oikeasti tehnyt siitä "keittoa" ja syönyt sen ateriana?
Sitten itse palstan aiheeseen. Jos olette kutsuneet treffikumppanin lounaalle luoksenne, niin mitä teette ateriaksi? Panostatteko kynttilöihin, koristeluun tai muuhun joutavaan?
Soiko taustalla Chopin vai Rammstein? Toki Suomifaneilla Ruoska tai Klamydia.
Sipulikeitosta. Harmis?
44
<50
Vastaukset
Mä tein just pienen pitsan uuniin..
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Onnea tuoreelle pikkuiselle.
Maistuis varmaan mullekki..
https://aijaa.com/5LXotfWwuwuw kirjoitti:
Maistuis varmaan mullekki..
https://aijaa.com/5LXotfOnpa kämäsen näköinen lätty ;D
Partakaweri kirjoitti:
Onpa kämäsen näköinen lätty ;D
Moni kakku päältä kaunis..
Valmis puolessa tunnissa. Chiliä, aurajuustoa ja valkosipulia! Hönkäisenkö..Wwuwuw kirjoitti:
Valmis puolessa tunnissa. Chiliä, aurajuustoa ja valkosipulia! Hönkäisenkö..Täytteet kuullostaa kyllä hyvältä chiliä lukuun ottamatta.
Partakaweri kirjoitti:
Täytteet kuullostaa kyllä hyvältä chiliä lukuun ottamatta.
Haluatko kuulla ohjeen? No näet kuitenkin..
Pohja on pelkkää jauhoa ja vettä. Uuniin leivinpaperin päälle ja uuni täysillä siksi aikaa kun hakee täytteet ja raastaa juuston. Lätty pois uunista ja siinä on vähän pinta kovettunut.. Täytteet plätsistä päälle ja takas uuniin 220 astetta 20 min. Valmis.Wwuwuw kirjoitti:
Pohja on pelkkää jauhoa ja vettä. Uuniin leivinpaperin päälle ja uuni täysillä siksi aikaa kun hakee täytteet ja raastaa juuston. Lätty pois uunista ja siinä on vähän pinta kovettunut.. Täytteet plätsistä päälle ja takas uuniin 220 astetta 20 min. Valmis.Ja toi chili on mietoa pepperonia.. Ei sitä makkaraa..
Wwuwuw kirjoitti:
Pohja on pelkkää jauhoa ja vettä. Uuniin leivinpaperin päälle ja uuni täysillä siksi aikaa kun hakee täytteet ja raastaa juuston. Lätty pois uunista ja siinä on vähän pinta kovettunut.. Täytteet plätsistä päälle ja takas uuniin 220 astetta 20 min. Valmis.Et siis kylmäkohota pizzataikinaa jääkaapissa vuorokauden ajan? Hyi sinua. Häpeä!
Et siis kylmäkohota pizzataikinaa jääkaapissa vuorokauden ajan? Hyi sinua. Häpeä!
Ei kai sen taikinan kohotuksen idea ole muu kuin se, että se tuote pysyy pehmeänä? No tommosessa pikapitsassa sillä ole mitään väliä, kun tarkoitus on huitasta se nassuun samantien. Kovaksi korpuksihan se pohja menee, ihan kuten teeleivissäkin, jos niitä alkaa säilömään. Ai niin ja loraus öljyä voi laittaa sekaan..☝️
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Valmis puolessa tunnissa. Chiliä, aurajuustoa ja valkosipulia! Hönkäisenkö..Näyttää kyllä ett sipuli ois kevätsipulia ja juustona jokin kermajuusto...
Mä en kuvaa lähetä, mutt itse tein pekonista,sipulista, sienestä ja kermajuustosta pitsan päällisen. Mun pitsa on sellainen 30cm ympyrkäinen, jalobenon vipaleet unehtuivat leikkuulaudalle, no voi ne syödä sellaisenaankin salaatin kera ja pitsan pala leipänä.
Lasillinen kotikaljaa viel kyytipoikana. Pitsa on se verran jäähtynyt ett voin mennä syömään, polttamatta huuliani kiehuvalla juustolla... oppi ja ikä!
trollikka
- Anonyymi
voisin tehdä mummon muusia ja kalapuikkoja/uunimakkaraa ja kahvin kanssa vois ostaa kaffee viipale pullaa tai sitruunapullan ja kertakäyttö astioista mieluiten tarjoasin ettei tule tiskiä ja ehkä taustalla tv päällä mutta ehkä kysyisin mitä hän haluaisi syödä ja yhdessä päätettäis mitä tehdään ja yhdessä mietittäisiin mitä iltapalaksi syötäisiin
Mielestäsi voi olla tyhmä kysymys, mutta mikä on "kaffee viipale pullaa"?
Onko se ihan valmiiksi viipaloitua Pullavaa?
Tuo kertakäyttöastia juttu saa minulta täydet pisteet! Yleensä olen kestävän kehityksen kannalla, mutta tämä meille suotakoon.- Anonyymi
Tuo kertakäyttöastia juttu saa minulta täydet pisteet! Yleensä olen kestävän kehityksen kannalla, mutta tämä meille suotakoon.joka kaupassa myydään kaffee viipale pulla pitkoa joka valmiiksi siivutettu ja on hyvää pullaa ja joka kaupassa myydään sitä ja kirjoita googleen kaffee viipale pullaa niin näet pulla pitkon
- Anonyymi
Tuo kertakäyttöastia juttu saa minulta täydet pisteet! Yleensä olen kestävän kehityksen kannalla, mutta tämä meille suotakoon.tai käy kaupassa ja osta kaffee viipale pullaa ja keitä kahvit ja nauti niin ostat toistekkin niin hyvä pulla pitko se
En juurikaan käytä. joskus olen kokeillut lihapulliin laittaa, vastaavasti varmaan kuin sinäkin murekkeeseen, kun tulee kuulemma niin mahdottoman hyvä mutta eipä tuosta mitään ihmeempää muistikuvaa jäänyt niin yleensä kyllä käytän ihan vain oikeaa sipulia ja erilaisia mausteita lihapullissakin. Joskus olen kokeillut ihan keittona, ei ollut mitenkään ihmeellistä muistaakseni. Kerran yksi nainen teki niin että oli pilkkonut sekaan ihan oikeitakin sipuleita reippaasti siihen keittoon, se oli kyllä tehokasta nenänavaajaa.
No jos lounaalle se on jotain ihan tavallista ruokaa, ehkä jotain keittoa. en panosta joutaviin eikä taustalla luultavasti soi mikään, soitan suuta senkin edestä sitten.- Anonyymi
En ole käyttänyt, mutta nauttisin oraalisesti.
Sipulikeitto närästää. Siitä se Timonkin polttelu johtuu.
- Anonyymi
mielestäni ei ole hyvää hernistä eli hernekeittoa tuo kotimainen-hernekeitto purkki jalostaja o mielestäni parempaa. Testasin tuollaista epäterveellistä ei tuokaan ole mutta eikä myrkyllistä kai.
- Anonyymi
Valmisruoaista niin kokkikartanon pinaattikeitto on mielestäni hyvää.
- Anonyymi
Valmisruuista ne KokkiKartanon n. 700g kiusaukset ovat ihan kelpo syötäviä ja tarjouksessa alle 5€.
Normaalin kokoinen raavas mieskin syö ainakin kahdesti yhdestä isosta laatikosta. Kaiken lisäksi isossa laatikossa olevat kiusaukset maistuvat jostain syystä paremmilta; mitä ne pienemmät ja kalliimmat kerta annokset.
Mulla on nytkin lohikiusaus pakastimessa... kaiken varalta, jos viikolla joku vieras on nälkäinen
ja mulla jääkaapissa ainoastaan vihanneksia/juureksia ja juustoa. Ei niillä eväillä miespuolista vierasta ainakaan ruokita!
Pakastimesta -> foliolaatikko kuumaan veteen, jotta sen kiusauksen saa kipattua lautaselle ja mikroon. Sillä aikaa saa raastettua juureksia, tai lohkottua/viipaloitua kurkkua, tomaattia, ja lehtisalaattia revittynä. Leipää ja voita sekä kotikaljaa... siinä se!
Omena piirakan paistoin vieras varaksi, ja huomenna sen pakastan.
Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti!
- Anonyymi
Takapuolisesti voi myös nauttia ravinnosta esim. laittamalla suuren omenan pyllyyn.
- Anonyymi
Itse en käytä sipulikeittoa, hyi.
No joo, jos olisi treffit tiedossa,
Niin voisinpa vaikka kokata:
muusi, hyvin haudutetut pihvit kermakastikkeessa, salaattia ja kasviksia. Lisänä itsetehtyjä sämpylöitä
Jälkiruoaksi juustokakku. 😍
Pöytä tietenkin katettu hienoksi. 😍
Tämä naiselta, joka ei harrasta treffejä, mutta on kulinaristi. 😂- Anonyymi
jos olet sinkku ja kutsut jonkun miehen luoksesi treffeille niin ton menun jälkeen äkkiä mies ottaa sinut naisekseen ja sen jälkeen et ole enään sinkkunainen
- Anonyymi
ps ei pöytä tarvi olla hienosti koristeltu tai hienosto astioita vaan arkiset ja kodikkaat astiat niin on paras ja kodin tuntu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps ei pöytä tarvi olla hienosti koristeltu tai hienosto astioita vaan arkiset ja kodikkaat astiat niin on paras ja kodin tuntu
Mul on aina kaikki nätisti. Se oli vain, jos...
En harrasta treffejä, se on yliarvostettua. Nautin pöydän antimista itsekseni. - Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Koskas meillä olikaan ne treffit? 😋💦
Kiitos tarjouksesta 😂 mut en harrasta treffejä 😂
mut tosta sait hyvän idean, jos joskus pitää menu keksiä. 😂😉 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta 😂 mut en harrasta treffejä 😂
mut tosta sait hyvän idean, jos joskus pitää menu keksiä. 😂😉Ei tarvikkaan harrastuksena olla, kerran vaan kokeilumielessä ja huvin kannalta? ;)
Mihinkä kohtaan syyskuuta merkataan treffit? :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ei tarvikkaan harrastuksena olla, kerran vaan kokeilumielessä ja huvin kannalta? ;)
Mihinkä kohtaan syyskuuta merkataan treffit? :)Olisko ens vuoden syyskuussa? Oon niin kiireinen. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on aina kaikki nätisti. Se oli vain, jos...
En harrasta treffejä, se on yliarvostettua. Nautin pöydän antimista itsekseni.uskon mutta ei liian fiinikään hyvä ole ainakaan minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskon mutta ei liian fiinikään hyvä ole ainakaan minusta
Sopivasti pitää söpöstellä 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopivasti pitää söpöstellä 🥰
no joo itse tykkään arkisista asioista mutta kai joskus on kiva ns juhliakkin tai miten sen sanoisi kai nainen kodikkaaksi pistää ja itse on askeettinen ja saa söpöstellä
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ens vuoden syyskuussa? Oon niin kiireinen. 😂😂😂
No jos silloin sitten, älä unohda. ;)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No jos silloin sitten, älä unohda. ;)
Mä laitoin jo kalenteriin sen ylös. 😚😉😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no joo itse tykkään arkisista asioista mutta kai joskus on kiva ns juhliakkin tai miten sen sanoisi kai nainen kodikkaaksi pistää ja itse on askeettinen ja saa söpöstellä
No en minä mikään kuninkaallinen ole. Enkä hienostelija. Tykkään vain näteistä asioista. Niistä tulee hyvä mieli. 😺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä mikään kuninkaallinen ole. Enkä hienostelija. Tykkään vain näteistä asioista. Niistä tulee hyvä mieli. 😺
kyllä sitten täytyy välillä olla nättiäkin niin pääasia että sinulla hyvä mieli ja kodikkuutta nekin tuo mutta ei aina ainakaan mitään maitokannua tai vastaavaa eli suoraan maitopurkista koska ei turhaa tiskattavaa viitsi tehdä ellei sitten ole tiskikonetta
- Anonyymi
Mikä juttu noissa pihveissä ja lihassa on... ihmiset hehkuttaa niitä ja ne on aina tarjolla kun on jotain hienomopaa. Ittellä koskaan ollu himoa lihaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä sitten täytyy välillä olla nättiäkin niin pääasia että sinulla hyvä mieli ja kodikkuutta nekin tuo mutta ei aina ainakaan mitään maitokannua tai vastaavaa eli suoraan maitopurkista koska ei turhaa tiskattavaa viitsi tehdä ellei sitten ole tiskikonetta
Elämä ja Onni koostuu pienistä asioista. Parhaalle vain parasta.
Kyllähän tiskikone nyt kaikilta melkeinpä löytyy.
Voi hankkia lehmän, niin saa aina tuoretta maitoa. 🐄 🥛🤗
- Anonyymi
Hirmumyrsky ohjelma nyt YLE2 tulee kuin joku vety-ydinpommin räjähdys kun tulee tavarat ja talot hajoavat. Omaisuus poistuu.
- Anonyymi
Kohta alkaa taas James-elokuvan jakso Spectre, keksit ja seksit valmiiksi nojatuolin nojiin lautasille jotta voi nappailla niitä.
Jooh en tiedä, jostain syystä pidän nuorista naisista erittäin paljon ja he auttavat minua aina pyyteettömästikin, en tiedä syytä.
Mutta tämä mielenkiintoinen tarjous power-kaupalta: saat philips-partakoneen kaupanpäälle kun ostat ison television, kiinnostava tarjous, Braun-moottori on tällä hetkellä uusi partis-kone käytössä. - Anonyymi
Ukit syö sipulisoppaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564