Voiko itselleen tilata palkkamurhan?

Anonyymi

Oli onnellinen lapsuus ja olen kokenut elämästä aivan kaiken. Nyt lähempänä viiskymppisyytä, alkoholismia, kipuja ja kaikkea sellaista, haluaisin vain lopettaa kauniin ja mielenkiintoisen matkani tähän.

Itseasiassa se tulee olemaan pelkkä avustettu itsemurha, painan itse liipaisemista.

5

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sinulla on iso tukku rahaa, voit toki tilata palkkamurhaajan päättämään päiväsi.
      Sama kai se sitten on mihin ne rahat menevät, itse et niitä enää tarvitse.
      Jos olet köyhä, on sinun valitettavasti turvauduttava ihan itseesi ja tehtävä likainen työ itse.

• Anonyymi

Samaa mietin. Mietin myös VR:n hyödyntämistä. Ei vaan taida olla munaa siihen.
      Mutta ensin järjestelisin elämän sillai ok tolalle, varmistaisin, että läheisillä kaikki hyvin ja sitten lähtisin suunnitellusti.
      Mutta tuollainen palkkamurha voisi kyllä olla hyvä. Mutta se ei saisi olla kukaan amatööri 😂
      Maksu etukäteen on arveluttavaa kyllä.. Ellei joku ole sitten mukana varmistamassa rahan siirtymistä jälkeenpäin. 🤔

Tuskin sitä lottovoittoa ehtii tulla. Henki lähtee kyllä aiemmin.

• Anonyymi

Onko oikeasti mahdollista tilata joku palkkamurhaaja? En oikein tuollaiseen usko, koska taposta saa aika ison tuomion, mikäli siitä jää kiinni. Ainahan raha tietysti kelpaa, jos joku haluaa sitä tarjota.

• Anonyymi

On useita mahdollisia asioita hoitaa homma helposti, mutta yksikään niistä ei mun tietojen mukaan ole varma.

Hyppy vähintään 20 metristä kovalle on varmin; varo kuitenkin, ettet tipu kenenkään päälle, ja kirjoita itsemurhalappu ja jätä rahaa siivouskuluihin, ja ylipäätään laita kaikki asiasi pisteeseen ensin.

Eutanasia on sallittua ainakin Hollannissa - myös ulkomaalaisille tietääkseni. Valmistaudu etukäteen, ja kun saat terminaalilähetteen, varaa aika Hollannista.

• Anonyymi

Riippuu kivuista, ja osin iästä; alkoholismi on huono syy, kuten masennus, kun niistä toipuu, ja masennus luo väärän kuvan todellisuudesta.

Ammattiapu on ensimmäinen askel, ja lähdetään laittamaan elämää kuntoon, ja hallittu, tervellinen kipulääkeiden käyttö (hankittava tietoa ja keskusteltava lääkärin kanssa), ja voi olla muitakin keinoja vähentää kipuja.

Eläkkeeseen mennessä kunossa ja sitten voi nauttia vielä esim. 15-20v, tehden mitä tekee mieli. Se ei niin työelämässä ole mahdollista.

Ehkä työkyvyttömyyseläke, fyysisistä/psyykkisistä syistä, ja lähetteet tarvittaviin hoitoihin. On katkaisuhoitoa, avohoitoa, asuntoloita - alkoholismista, mielenterveyden ongelmista toipuville. Tukiryhmissä saanee tietoja muilta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe