Usein kuulee miesten sanovan, että naisen tulisi olla äidillinen. Mitä mieltä olette miehet, pitääkö naisen olla äidillinen ja mitä tuo ominaisuus tarkalleen ottaen pitää sisällään?
Haluavatko lähes kaikki miehet "äidillisen" naisen?
7
272
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän tarkoittaa vain että naisen tulisi tehdä miehen puolesta ne asiat, joita miehen äiti tapasi tehdä. Äidillistä naista etsivä mies etsii uutta napanuoraa johon kiinnittyä. Ainoa ero alkuperäiseen äitiin on se, että vaimoäiti ei saa komentaa, ja sen pitää aina olla valmis seksuaalisiin palveluksiin.
- Anonyymi
"Äidillisen vaimon" ...? Ei äidillisen vaimon, ehkä enneminkin perhekeskeisen ihmisen. Koska mulle perhekeskeisyys on tärkeää niin puolisollekin se pitäisi olla. Muutenkin jos arvomaailma on liian eri niin sitä on silloin vaikea saada yhteen sovitettua ja toimimaan. Vaimoni on perhekeskeinen ja toki paljon muutakin. Kumppani arjessa ja juhlassa.
- Anonyymi
Äidillinen nainen = täydellinen äiti lapsilleni
- Anonyymi
Muumimamma nainen slurps
- Anonyymi
En tarvitse enää äitiä... Rakastava ihana nainen rinnalleni riittää.
- Anonyymi
Mitä minä uudella äidillä tekisin? On jo yksi oma ja lapsillanikin on äitinsä. Osaan pestä pyykkini itse ja tehdä ruokani kiitos vaan ja vanhemmaroolia vedän vapaaehtoisesti vuoroviikoin, en tarvi ketään tarkastamaan läksyjä ja viikkorahani tienaan ihan itse.
Sori, mutta en tee äidillisellä naisella yhtään mitään. Sensijaan sellainen joka oikeasti haluaa kohdata minut onkin jo käyttöä kuten myös sellaisella joka haluaa joltain osin kytkeytyä tähän elämänkaavaani. - Anonyymi
Ihan sama haluavatko. Mä en ainakaan ikinä huoli miestä, joka haluaisi äidillisen naisen. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822120
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia611328Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen741155- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939