...korttiin:
https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/press-releases/2020/08-10-09h12-nordean-kortteihin-sateenkaarikuosi-maksutta-pride-kuukauden-ajan.html
Tosin tuolla sanotaan:
"Nordean asiakkaat voivat nyt maksutta päivittää maksukorttiinsa sateenkaarikuosin tai muun vapaavalintaisen kuvan. "
Jos olisi Nordean asiakas tekisi kyllä mieli kokeilla laittaisivatko hakaristin?
Nordea myös kouluttaa perversioihin:
Kampanja on osa Nordean monia Pride-aktiviteetteja, joihin kuuluvat esimerkiksi myös työntekijöille suunnatut koulutukset.
Joop, pankilla on väliä, jos tuo leviää muihinkin joutuu ehkäö harkitsemaan vaihtoa.
Oletko Nordean asiakas? Sateenkaarikuosi ilmaiseksi...
23
111
Vastaukset
- Anonyymi
Minä haluaisin Mannerheimin kuvan korttiin! Osuuspankilla oli joskus jokin Kekkosen kuva tarjolla mutta se ei paljoa lämmittänyt kun se oli sellainen opportunisti koko ukko. Ehkä se oli Osuuspankin näkemys isänmaallisuudesta.
Kiva kumppani tuo Nordea muutenkin:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/d8db116e-208b-44c1-a4f7-4b5f30b9a142?ref=ampparit:20ce
Monikohan vanhus joutuu ongelmiin noiden "uudistusten" vuoksi?Tuommoisiakin niillä on:
https://www.aamulehti.fi/a/6b700082-fdeb-4e02-a8cf-a11b73ddedf5
Saattaisi loppua ymmärrys niiden touhuihin.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tuommoisiakin niillä on:
https://www.aamulehti.fi/a/6b700082-fdeb-4e02-a8cf-a11b73ddedf5
Saattaisi loppua ymmärrys niiden touhuihin.Mene vaikka panemaan välillä sitä akkaas äläkä täällä vingu.
- Anonyymi
Ymmärsivät hyvin, ettei yli 90v:lla palvelutaloasukilla ole mahdollisuutta juosta ensin valokuvaamossa ja sen jälkeen naapurikunnan poliisiasemalla hankkimassa itselleen kuvallista henkklökorttia.
- Anonyymi
Ihanaa, että toit näin mahtavan asian esille! Wautsi wau Nordea!
Sä voit ihan vapaasti tunnustaa aatettasi väkertämällä hakaristin ihan vaan tussilla pankkikorttiisi, jos sulla semmonen on. Omaaloitteisuus on aina hyve. Ei pidä odottaa, että muut tekevät asiat puolestasi, joskus voi ihan itsekin tehdä jotain. Olet vihapuheen levittäjä.
En ole. Kyllä toistaiseksi vielä täällä ihminen saa ilmaista sen jos ei tykkää pakkotuputuksesta. Jos ajatellaan vaikka niin että joku pankki tosiaan tarjoaisi natistunnuksia, siitähän nousisi hirveä äläkkä eikä kukaan kyseenalaistaisi kenenkään mielipiteenilmaisua asiasta. No tämä sateenkaari-ilmiö on minusta ihan yhtä vaarallinen kultti ja saan ilmaista mielipiteeni asiasta.
Harmaaritari kirjoitti:
En ole. Kyllä toistaiseksi vielä täällä ihminen saa ilmaista sen jos ei tykkää pakkotuputuksesta. Jos ajatellaan vaikka niin että joku pankki tosiaan tarjoaisi natistunnuksia, siitähän nousisi hirveä äläkkä eikä kukaan kyseenalaistaisi kenenkään mielipiteenilmaisua asiasta. No tämä sateenkaari-ilmiö on minusta ihan yhtä vaarallinen kultti ja saan ilmaista mielipiteeni asiasta.
"Nordea myös kouluttaa perversioihin:"
Tuo on vihapuhetta.
Natsit ovat ihmishirviöitä ja vastustavat ihmisoikeuksia, kun taas sateenkaariväki taas kannattaa ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. Ei siis mitenkään toisiinsa verrattavissa paitsi toistensa vastakohtina.Wwuwuw kirjoitti:
Tuo on vihapuhetta.
Natsit ovat ihmishirviöitä ja vastustavat ihmisoikeuksia, kun taas sateenkaariväki taas kannattaa ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. Ei siis mitenkään toisiinsa verrattavissa paitsi toistensa vastakohtina.Ei ole vihapuhetta vaan asian toteaminen. Ei tarvitse kuin googlata gay pride parade niin arvot kyllä tulevat selviksi:
https://www.gannett-cdn.com/media/2015/06/28/USATODAY/USATODAY/635711281948630902-Gays007.JPG?width=2560
https://live.staticflickr.com/5/7185605_e7de881a55_b.jpgWwuwuw kirjoitti:
Tuo on vihapuhetta.
Natsit ovat ihmishirviöitä ja vastustavat ihmisoikeuksia, kun taas sateenkaariväki taas kannattaa ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. Ei siis mitenkään toisiinsa verrattavissa paitsi toistensa vastakohtina.Taasko se aviopari täällä kinastelee.
Partakaweri kirjoitti:
Taasko se aviopari täällä kinastelee.
Mä arvasin että se olit sinä. Nyt sitten rekattuna, hah.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä arvasin että se olit sinä. Nyt sitten rekattuna, hah.
En ole kirjoitellut anonyyminä 🤨
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
Jos hakaristia pyytää niin kannattaa mainita että sinisenä koska on ilmataisteluista kiinnostunut.
Lähinnä jäin miettimään tuota koulutusta. En tiedä kouluttaako se perverssioihin mutta jos olisin työntekijä niin jotenkin perverssiltä tuo tuntuisi. Jos miettii pankkipalveluja ja niiden kehitystä niin nykyään pankeissa käydään enää hyvin harvoin ja silloinkin pitää varata aika. Mahtavaa kun teemana on miten kohdata ihminen asiakstyössä je edellinen asiakas oli juhannuksen tienoillla ja seuraava marraskuussa.
Itse olen tuon pankin asiakas ja vaikka siellä aiemmin tuli enemmälti käytyä niin en muista että minulta mitään mieltymyksiä ja kannanottoja olisi kyselty. Enempi niitä tuntui kiinnostavan eurojen liikuttelu.Kyllä sieltä kohta varmaan tulee kyselykaavake, pakko vastata tai eurot lakkaavat liikkumasta:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/d8db116e-208b-44c1-a4f7-4b5f30b9a142?ref=ampparit:20ce
Varmaan tulee sitten pride teemaisia kysymyksiä, voisitko rakastella samansukupuolisen kanssa, tykkäätkö anaalipanoista yms. pakko tykätä tai voidaan tili "natsilta" sulkea ahdaskatseisuuden vuoksi ja varat siirretään jollekin avarakatseisemmalle.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä sieltä kohta varmaan tulee kyselykaavake, pakko vastata tai eurot lakkaavat liikkumasta:
Varmaan tulee sitten pride teemaisia kysymyksiä, voisitko rakastella samansukupuolisen kanssa, tykkäätkö anaalipanoista yms. pakko tykätä tai voidaan tili "natsilta" sulkea ahdaskatseisuuden vuoksi ja varat siirretään jollekin avarakatseisemmalle.Ja taas jälleen kerran harmaa idari esittelee linkin, joka ei millään tavalla liity asiaan. Että voit olla vähä-älyinen ihminen.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä sieltä kohta varmaan tulee kyselykaavake, pakko vastata tai eurot lakkaavat liikkumasta:
Varmaan tulee sitten pride teemaisia kysymyksiä, voisitko rakastella samansukupuolisen kanssa, tykkäätkö anaalipanoista yms. pakko tykätä tai voidaan tili "natsilta" sulkea ahdaskatseisuuden vuoksi ja varat siirretään jollekin avarakatseisemmalle.Joo ja mene tuon Wuppis akkas kanssa täältä hevonvittuun edelleen!
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Varmaan tulee sitten pride teemaisia kysymyksiä, voisitko rakastella samansukupuolisen kanssa, tykkäätkö anaalipanoista yms. pakko tykätä tai voidaan tili "natsilta" sulkea ahdaskatseisuuden vuoksi ja varat siirretään jollekin avarakatseisemmalle.Hei, ihan oikeesti mä ihmettelen nyt täällä olevan porukan ymmärryskykyä!
Mulla esim. on asukkaina liikuntarajoitteisia sekä täysin liikuntakyvytön ns.hoidokki.
Ei kaikilla ikäihmisillä ole nykylain mukaista henkilöllisyystodistusta, ja aika vaikea sellaista on edes hänelle saada hankituksi, jos ei aivan mahdotonta niin ainakin hidasta ja monien mutkien kautta tehtävä.
Pitäisikö mun neuvotella asukkaan suvun kanssa, jos heiltä löytyisi yhteinen edustaja (holhooja) vai koitanko saada oikeuden määräämän virallisen virkaholhoojan. ???
Minä nyt en ainakaan hänen raha-asioihinsa sekaannu, koska en ole siihen saanut oikeutta, enkä sitä myöskään huoli. Pappalla sen verran rahaa tilillään, ett suku kyllä on kiinnostunut tässä kohtaa ukon asioista... ja riitelevät jo nyt keskenään!
Miehellä on värikuvallinen kelakortti, joka ei nykyään enää kelpaa! Sillon 4 vuotta sitten teki suoraveloitus sopimuksen kanssani ja Nordean konttorissa, istui silloin pyörätuolissa.
Se sopimus ei ole enää voimassa, ilmoittivat Nordeasta; ett kaikki varat jäädytetään tilille jollei lain edellyttämiä henkilötodistusten jäljennöksiä heille toimiteta.
Passikuvalleko mun pitäisi vuodepotilaan kanssa ampulanssilla lähteä? Poliisilaitokselle ja pankin konttoriin, jos saadaan jotenkin aikakaan varattua... sekin epävarmaa.
Nordea ollut hänen pankkinsa ainakin viimeiset 20 vuotta (uskoisin) veljensä mukaan.
Velimieskin jo ukkokodissa asukkaana ja avun piirissä oleva, eikä kykene auttamaan tässä asiassa.
Danske Pankin kanssa oli tästä käden vääntö, saatiin lopulta suljettua tilit ja rahat ulos omistajilleen. Näiden vanhusten omaiset kävivät avaamassa pankissa heille uudet tilit joilta nyt myös on suoraveloitus hoitomaksuista ja lääkkeistä. Liedon säästöpankki sai uusia asiakkaita.
Muka rahanpesua estävät näillä käytännöillä nyt! Mä kiukussani ilmoitin ett pesen tarvittavat rahat aina nyrkkipyykissä, hellä varaisesti.
Enkä mä puolestani myöskään tarvitse kyseisten rahalaitosten palveluita enää jatkossa. Arvatkaas onko firmani uusi säästöpankin asiakas. Henkilökohtainen tilini mulla on Sokos tili. Meillä ei tupata, jos ei tykätä!
jk. Emo on irtisanonut omat varansa Nordeasta... ja vaihtaa myös nyt pankkia.
Siellä on tainnut olla niitä rahan pesuautomaatteja enemmänkin, nykyisestä yli varovaisuudesta päätellen.
trollikka
- Anonyymi
Ihan kauheeeeeeta!!!!
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin ja vedin oikein ison herneen juurineen sieraimeeni!
Typeryys huipussaan taas näillä valopäillä. Voisin ottaakin, jos olisin rikkaiden pankin asiakas. En ole, eikä minusta tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523