niin mitä nainen saisi iltapalaksi jos nyt tulisi luoksesi
Vastaukset 8
Kanafileen ja voileivän.
- Anonyymi
minulta pyttipannua
- Anonyymi
Ootko vieny minun fileen 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Ootko vieny minun fileen 🤔
Käy vilkasee jääkaapista, jäi sinne vielä pari :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Käy vilkasee jääkaapista, jäi sinne vielä pari :)
Hymh, oli samaa tänään :)
- Anonyymi
Minulta tuskin kysyttiin, mutt aivan samaa kuin itsekin söin iltapalaksi tänään. Paistettua ahvenfilettä, keitettyä mustajuurta ja ruusukaalia, tomaattia, kuorittua avomaan kurkkua ja kaurapuuron lopusta tehtyjä sämpyliä voita.
Mustajuurta siks ett nostin ne maasta, suurimman osan ja loput jätän maahan talveksi. Saan mustajuurta heti keväällä kun maa sulaa roudasta, ennen parsaakin jo!
Mulla katkesi muutama mustajuuri, joten ne oli käytettävä heti ja mukaan kattilaan sopi hyvin muutama ruusukaalikin samalla. Eikä maut pahemmin riitele keskenään.
Mulla oli myös muutama appuran file otettuna sulaamaan Onnille iltapalaa ja mulle huomiseksi lounaaksi. Onni sai suurimman hieman riekalaisen kalan, pienennettynä, loput mä paistoin voissa ja söin niitä, keittämieni lisukkeiden kera.
Kaksi filettä meni vielä jääkaappiin yöksi, kissan ruokaa huomenna.
Otin paloitellun kaniinin sulamaan jääkaappiin, kulhoon. Huomenna mä syön kanipaistia; porkkanan palsternakan, ruusukaalin ja perunan kera.
Vielä olis puhdistettava ämpärillinen suppilovahveroita ja joukossa kanttarellejä, joista leikkasin jalasta tarkaan pois sen multaisen osan. Ettei tarvitse ruveta pesemään koko ämpärillistä sieniä mullasta. Mä en kyllä niitä enää tänään pannulle pane ja valmista pakastettavaksi. Ehtii sen huomennakin tehdä.
Kello kolmesta - kuuteen suunnilleen kohnasin metsässä etsien sieniä, a löytyihän niitä ihan kiitettävästi, kun tiesin mistä suunnilleen hakea. Jätin nytkin sammalten joukkoon pienimmät kanttarellit vielä kasvamaan, vajaaksi viikoksi. Ne kanttarellit eivät näy, jos ei tiedä mistä etsiä. Mutt viikon päästä joku toinenkin saattaa ne jo nähdä, pilkistelevän sammalikosta keltaisina.
Mä menen puhdistamaan sieni saalistani ja sitt nukkumaan... Hyvää yötä, kaikille!
trollikka - Anonyymi
Itse en iltapalaa nauti. Syön vikan kerran yleensä kl. 18 mennessä. Monivilja sämpylää olisi tarjolla, johon laittaa maksamakkaraa tai kaurapuuroa, johon laittaa mustikoita pakkasesta ja metsämarjakeittoa, itse laittaisin vielä raejuustoakin siihen, mut ehkä toisilla se vaatii ensin totuttelemista? Kaurapuurosta sanotaan, että olisi terveellinen vaihtoehto myös iltapalana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489