Ei mitään uutta, tavallinen suomalainen nainenhan siinä:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/04820af8-c291-488d-a2ae-3ef5d8e4b588
Näin tunnistat naispsykopaatin
38
96
Vastaukset 38
- Anonyymi
Entäs miespsykopaatin, miesstalkkerin ja miespuolisen tietomurtautujan?
- Anonyymi
Nami nami kulta, ootan sua täälä. Miks et tullut tänään?
Joudun nyt rankaisemaan sua.
- Anonyymi
Mitä se on kun lukee naisen koneelta naisen asiat, sähköpostit ja kaiken?
Jos sulla on semmoinen mies ei se ainakaan ihan terve ole, ei mitään tarvetta ole toisen koneelle kenelläkään päästä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos sulla on semmoinen mies ei se ainakaan ihan terve ole, ei mitään tarvetta ole toisen koneelle kenelläkään päästä.
Terveisiä sille miehelle, että kyllä sut on havaittu. Mutta niin näkyy muutakin. Ei ne ovelien ohjelmat ihan aukottomia ole. On varmaan mielenkiintoista molemmin puolin. Ja kun homma on paketissa, julkaisen stalkkerimiehen nimen täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Terveisiä sille miehelle, että kyllä sut on havaittu. Mutta niin näkyy muutakin. Ei ne ovelien ohjelmat ihan aukottomia ole. On varmaan mielenkiintoista molemmin puolin. Ja kun homma on paketissa, julkaisen stalkkerimiehen nimen täällä.
Jos joku palstalainen sua vakoilee oletko varma että mies? voi olla naisoletettukin tai jotain siltä väliltä. Veikkaan että jäljet johtaa miehen logiikkaan joka tapauksessa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jos joku palstalainen sua vakoilee oletko varma että mies? voi olla naisoletettukin tai jotain siltä väliltä. Veikkaan että jäljet johtaa miehen logiikkaan joka tapauksessa.
Lähellä ollaan.
Älä nyt yleistä.
- Anonyymi
Niin, juuri näin. Hyvä valtis.
Harmaaritari kirjoitti:
Joskus palstalla pitää yleistää, jäi tuosta 2000-luvun nainen tosin mainitsematta.
Noh mutta sanot minua tavalliseksi ja siihen lisätään kansalaisuus ja sukupuoli ja 2000 -luvulla elävä nainen, en nyt kuitenkaan 1999 luvulla vielä nainen ollut 2002luvulla täytin 18v.
Olen täti kohta 18 lapselle ja iso-täti kohta10 lapselle sekä äiti kohta 8 lapselle ja 5 sisarta minulla on.
Eiköhän nyt sellainen tilanne psykopaatit on psykopaatteja, ei ole mitenkää kansalaisuuteen liitoksissa.valtakunta kirjoitti:
Noh mutta sanot minua tavalliseksi ja siihen lisätään kansalaisuus ja sukupuoli ja 2000 -luvulla elävä nainen, en nyt kuitenkaan 1999 luvulla vielä nainen ollut 2002luvulla täytin 18v.
Olen täti kohta 18 lapselle ja iso-täti kohta10 lapselle sekä äiti kohta 8 lapselle ja 5 sisarta minulla on.
Eiköhän nyt sellainen tilanne psykopaatit on psykopaatteja, ei ole mitenkää kansalaisuuteen liitoksissa.No joo, mutta ei näitä ihan kirjaimellisesti aina kannata ottaa.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, mutta ei näitä ihan kirjaimellisesti aina kannata ottaa.
Kyllä minä tiedän mutta on se tuo kurjan olon, aina kun puhut suomalaisesta naisesta. tiedät tasan tarkkaa puhut muiden silmistä minusta ja muista sukulaisistani,
Ihan kun suomalaiset naiset ei olisi arvokkaita.
Eiköhän ihminen itse tee itsestään arvottoman, omalla toiminnalla.
Onhan niitä ikäviä miehiäkin olemassa ja mitä enemmän maailmalla kohdistat sitä tarkempaa kohdistaminen, onko tämä sitten seurauksena sitä että suomalaiset pitää joutua kohteeksi väkivallalle.valtakunta kirjoitti:
Kyllä minä tiedän mutta on se tuo kurjan olon, aina kun puhut suomalaisesta naisesta. tiedät tasan tarkkaa puhut muiden silmistä minusta ja muista sukulaisistani,
Onhan niitä ikäviä miehiäkin olemassa ja mitä enemmän maailmalla kohdistat sitä tarkempaa kohdistaminen, onko tämä sitten seurauksena sitä että suomalaiset pitää joutua kohteeksi väkivallalle.Sinä peilaat nyt itseesi liikaa. Onhan niitä hyviäkin naisia mutta yleensä kun suomalaista miestä syytetään vaikka mistä yleistäen, niin toin nyt tuossa avauksessa sen esiin että osaa ne naisetkin, vähintään ihan yhtä paljon kuin miehet olla psykopaatteja.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sinä peilaat nyt itseesi liikaa. Onhan niitä hyviäkin naisia mutta yleensä kun suomalaista miestä syytetään vaikka mistä yleistäen, niin toin nyt tuossa avauksessa sen esiin että osaa ne naisetkin, vähintään ihan yhtä paljon kuin miehet olla psykopaatteja.
Sulla on ilmeisesti ollut paljon tuollaisia huonoja kokemuksia naisista elämässäsi...? Kun ilmeisesti näin on, muutenhan et voisi yleistää, niin kannattaa miettiä miksi niitä vetää puoleensa, miksi sellaisiin suhteisiin hakeutuu.. miksi sellaiset naiset kiinnostuu susta.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ilmeisesti ollut paljon tuollaisia huonoja kokemuksia naisista elämässäsi...? Kun ilmeisesti näin on, muutenhan et voisi yleistää, niin kannattaa miettiä miksi niitä vetää puoleensa, miksi sellaisiin suhteisiin hakeutuu.. miksi sellaiset naiset kiinnostuu susta.
Noissa psykopaateissa olikin jo mainittu, mikä niitä vetää puoleen.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onhan niitä ikäviä miehiäkin olemassa ja mitä enemmän maailmalla kohdistat sitä tarkempaa kohdistaminen, onko tämä sitten seurauksena sitä että suomalaiset pitää joutua kohteeksi väkivallalle.Nyt vasta valtakunta huomaa ettei harmis olekaan ihana. Pitkät piuhat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta valtakunta huomaa ettei harmis olekaan ihana. Pitkät piuhat.
Valitettavan yleinen tuo naistyyppi joka antaa pahoinpitelijälle kaiken anteeksi ja selittelee pahoinpitelijän teot parhain päin.
Osa joskus havahtuu tajuamaan ettei tarvitse puolustella väärintekijää. Anonyymi kirjoitti:
Valitettavan yleinen tuo naistyyppi joka antaa pahoinpitelijälle kaiken anteeksi ja selittelee pahoinpitelijän teot parhain päin.
Osa joskus havahtuu tajuamaan ettei tarvitse puolustella väärintekijää.Eihän se nyt ole mikään virheettömiä ihmiset ole, vaikka väärin tulee ilmaistua itseään. Eikä se noin pidä tule ollakkaa, jotain väärin tulee sanottua. Ihan turhaa härkästä tehdä tässä asiassa Harmaaritarista vääristellä hänen tarkoitus periä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eihän se nyt ole mikään virheettömiä ihmiset ole, vaikka väärin tulee ilmaistua itseään. Eikä se noin pidä tule ollakkaa, jotain väärin tulee sanottua. Ihan turhaa härkästä tehdä tässä asiassa Harmaaritarista vääristellä hänen tarkoitus periä.
Jotain väärin, joka päivä harmis suoltaa samaa skeidaa, valtakunta on helposti vietävissä ja on itsekin niin sanonut..
Anonyymi kirjoitti:
Jotain väärin, joka päivä harmis suoltaa samaa skeidaa, valtakunta on helposti vietävissä ja on itsekin niin sanonut..
Älä hölpötä omias.
Helposti en ole vietävissä, en vaan tuomitse ihmisiä kevyin perustein.
- Anonyymi
Surullista että olet niin katkera naisia kohtaan. Ikävää jos sua on joku joskus satuttanut, mutta säälittää että se aiheutti noin voimakkaan vihan naisia kohtaan. Elämäsi on todella synkeää kun uhkut ja puhkut vaan vihaa puolta maailman väestöä kohtaan. Vihasta voi oppia pääsemään eroon!
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
En minä vihaa, minä vain totean.
Toteamuksesi huokuvat vihaa ja katkeruutta. Surullinen tapaus.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
En minä vihaa, minä vain totean.
Oot sypokaatti!
Pöh. Onko äitis Suomalainen ja tavallinen?
Kuten sanoin ei ihan kirjaimellisesti kannata aina ottaa kuitenkaan, olisi siinä voinut olla vaikkaa että tyypillinen 2000-luvun nainen, sittenhän se olisi pitänyt paikkansa kun ei tyypilliset nykyään varmaan niitä jotka ei ole psykopaatteja.
Jaa'a, vai noin se on... Sit olen varmaan asunu koko ikäni jossain muualla kuin Suomessa, kun omat kokoemukset Suomi-naisista on pääosin toisenlaisia...
Kartta, kompassi, hammasharja ja kohti lentokenttää, täältä tullaan Suomi!- Anonyymi
Tavis palsta nainen
Itse olen inhorealisti, mutta en katkeroitunut.
Ehkä olen säästynyt osittain senkin takia, että oireiden perusteella psykopaattinen nainen ei kuule minusta kuin tennareiden etääntyvän lätinän. ; )- Anonyymi
Otsikon köykäisen ingressin mukaan flirttaileva ja manipuloiva draamakuningatar, eh jee manipulointi on yllättäen negatiivinen ja indikoiva piirre, mutta flirttailevuus tai huomionhakuisuus voi olla vain huomionhakuisuutta ja jopa joku hysteriaperäinen perikonservativismi seksuaalisuuden sekä muun ulosannin kahlitsemisen kehyksessä tuli mieleen kun pitää sukupuolittaa tämä persoonallisuushäiriö näin. Että on ihanaa todeta matskusta, että lukematta paska ja vielä kirjoittaa siitä sanan- ja mielipiteenvapautensa nimissä
- Anonyymi
Hohhoijaa..
"Psykopatialla tarkoitetaan luonteen poikkeavuutta"
Elikkä siis kaikki jotka kehtaa nostaa päätänsä harmaasta massasta ovat varmasti psykopaatteja😊😂
Niinkuin tuo ansioluettelokin.
Täytyy siis olla tylsä, pidättyväinen tapettiturpa, niin varmasti on kunnon ihminen.
Olen kyllästynyt tavisten hyvistelynarsismiin totaalisesti, ihan kuin kahden lapsen äiti Tuija Tavallinen olisi joku hyvyyden perikuva! Sallikaa mun nauraa, olen kyllä nähnyt tuhat kertaa nämä tavalliset "kunnon ihmiset", käyttävät ihan samoja keinoja kuin "psykopaatitkin". Ovat vaan huomattavasti vähemmän hurmaavia, koska pelimerkit ei siihen riitä. - Anonyymi
Luontaista inhimillistä vaihtelua, psykopaattisia piirteitä useammallakin. Täyspsykopaateilta löydetty rakenteellisia eroja mantelitumakkeessa, ja geeneillä(MAOA ja CDH13) vahva yhteys erittäin väkivaltaiseen käytökseen.
Psykopaatin positiivisia luonteenpiirteitä mm. älykkyys, irrationaalisuuden puute, hermostuneisuuden ja pakkoneuroosien puute, häpeän puute, ovat edellytyksiä joissain ammateissa. Kuka tekisi mitään kirurgilla, joka kädet vapisten ennen leikkausta miettisi aiempia epäpnnistumisiaan.
Neurobiologi James Fallon löysi sattumalta omat psykopaatin aivonsa, katsoo onnellisen lapsuuden pelastaneen itsensä.
Docventures Ei ole tullut vastaan ja tuskin ihan potentiaalinen uhkakaan minua kohdistuu. Rahaa on sen verran kun nyt perusduunarin olettaa tienaavan, seksi kanssani on tylsää, yksitoikkoista mutta onneksi lyhytkestoista joten sitä mielivät varmaan lähtevät muualle. Kuuluisuutta sen verran että muutama kaveri on facebookissa ja valtaakin sen verran että kaunisti jos pyytää niin lapset tottelee.
Eikä noista tuntomerkeistä oikein mikään ole tunnistettavissa. Kukaan ei ole halunnut lainata rahaa ja olisi ollut ihmekin kun kiista voi leimahtaa siitäkin kuka maksaa kahvin. Myöskään salailua en ole ollut havaittavissa, Hyvin nopealla tahdilla kyllä selvitetään kaikki itsestä ja jos ei riitä niin sitten kerrotaan miten koira nukkuu kyljellään, syö kupista ja ulostaa lenkillä. Niin ja kiipeää puuhun, eikun se oli kissa ja sama rumba alusta paitsi että päättyy sanaan kissanhiekka. Minä siinä vaikutan enemmän psykopaatilta kun en ole ehtinyt kuin välikommentteja heittää.
Eikä naiset nyt hirveästi ole huovanneet vaan aika selkeästi on pakit tulleet; eivätkä ole salanneet olevansa minun yläpuolella.- Anonyymi
Tuskinpa nyt ihan tavallinen, mutta juuri sitä tyyppiä mitä sinä täälläkin kovasti ihailet.
xLiner- Anonyymi
Lykkäisin peukun, jos olisin kirjautunut..👍
W. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lykkäisin peukun, jos olisin kirjautunut..👍
W.Samoin, peukku täältäkin.
Käry käy anonyymi on eräänlainen psyko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493