Käänny Jeesuksen Kristuksen puoleen,

Anonyymi

”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”
Jesaja 55:7

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.”
      Ap t 5:31

• Anonyymi

”Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.”

• Anonyymi

ihme hallusinaatiot on vallassa kun moista puhetta pidetään. Teidän "herranne" naulattiin, kuoli ja haudattiin. Sinne se ihminen mätäni. Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihme hallusinaatiot on vallassa kun moista puhetta pidetään. Teidän "herranne" naulattiin, kuoli ja haudattiin. Sinne se ihminen mätäni. Amen.

Kuka ihminen sinne minne mätäni? Katosiko joku jostakin vai taas?

• Anonyymi kirjoitti:

Luulenpa että Jeesuksen essealaiset uskonveljet, jotka olivat kuuluisia parantamiskyvyistään saivat elvytettyä Rabbinsa mirhalla ja aloella.

Heitä kutsuttiin sekä terapeuteiksi että enkeleiksi. Heillä oli myös valkoiset saumattomat vaatteet. Näin voi vetää johtopäätöksen siitä, kuka oli valkopukuinen nuorukainen haudalla, jota enkeliksikin tässä sanotaan.

• Anonyymi

Ihmisen kauaskantoisin ja tärkein valinta!

• Anonyymi

Tuo on ihana kohta: ”Hänellä on paljon anteeksiantamusta.”

• Anonyymi

Vuan mitteepä tuosta, ku ie myö olla mitenkkää hälle tiljvelevollisija eekä oikkee toisinkaa päen. Uamen ja se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuan mitteepä tuosta, ku ie myö olla mitenkkää hälle tiljvelevollisija eekä oikkee toisinkaa päen. Uamen ja se siitä.

Väärin meni taas.
        ”Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.”
        Room 14:12

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni taas.

Höpö höpö. Se joka horisee harhaisena "jumalasta", sillä on todistettavaa. Äläkä nyt suolla tuota raamatun vale oppia tähän. Todista se ihme oliosi olemassa olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uamen ja se siitä.

Joensuun murretta

• Anonyymi

Aukaise uskis silmäs ja hae vastakkaisen sukupuolen seuraa. Olet ihminen etkä mikään henkiolento. Raamattu on valetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aukaise uskis silmäs ja hae vastakkaisen sukupuolen seuraa. Olet ihminen etkä mikään henkiolento. Raamattu on valetta.

Mistä muuten johtuu, että naisia ei näillä huuhaa palstoilla juurikaan esiinny?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uamen ja se siitä.

Joensuun murretta

Uamen uamen ja vielä pyhä uamen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä muuten johtuu, että naisia ei näillä huuhaa palstoilla juurikaan esiinny?

- Mistä muuten johtuu, että naisia ei näillä huuhaa palstoilla juurikaan esiinny?

En osaa päätellä kirjoituksista kuka on nainen ja kuka mies. Ainoastaan seksistiset kommentit voivat paljastaa sen minulle.

Mutta en tiedä huomasitko, että minä olen nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni taas.

- Niin on siis meidän jokaisen tehtävä jumalalle tili itsestämme."

Mutta kun Paavalin demiurgilla ei ole mitään tekemistä inhimillisen Jeesuksen kanssa, joka ei kuvitellut jumala olevansa.

Sitäpaitsi, eihän Jahve Raamatun mukaankaan taida olla Korkein. Jahve on vain juutalaisten heimojumala.

Se, joka on oman elämänsä herra, tekee kai sitten "tilin itsestään" itselleen, vai?

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

- Mistä muuten johtuu, että naisia ei näillä huuhaa palstoilla juurikaan esiinny?

En osaa päätellä kirjoituksista kuka on nainen ja kuka mies. Ainoastaan seksistiset kommentit voivat paljastaa sen minulle.

Naiset ovat yleensä empaattisempia ja fiksumpia, kuin miehet. Sillä perusteella nainen on harvinainen poikkeus näillä palstoilla.

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Naiset Jumalattareksi jumalan tilalle. Amen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni taas.

Ja te uskis pöljäkkeet. Keksikää jotain edes joskus omasta päästänne älkääkä aina suoltako tuota raamattu sontaa. Jae se jae tuo. Ottaako henkinen mela eteen kun saa hokea turhuutta?

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.

Voi lässyn lässyn. "jumala" sitä ja tätä ja ja.. harhaiset elää ihan omissa maailmoissaan ja kuvittelee asioita päässään. Ilman ainoatakaan todistetta soperretaan noita ainaisia litanioita. Kädet ristiin ja silmät kiinni. Minä uskon minä uskon minä uskon.. hokemalla taivaan kotiin.

• Anonyymi

Amenaz Sathanas!

• - Saatana on Herra!

Saatanakin oli vain ilmaisu vastustavista luonnonvoimista, ennen kuin kristityt personoivat sen.

Enkeli ei voi langeta, ellei sen sydämessä ole valmiina pahuutta. Se tarkoittaa sitä, että Jahven ensimmäinen sössiminen tapahtui hänen luodessaan suurinta enkeliään.

• Anonyymi kirjoitti:

- "Loistakoon valo pimeydestä"...

"Zelotes" (selootti), käännetty "kiivailija". Taisi Jeesuksen kasvoilla hehkua ennemminkin viha ja sitähän me emme halua sydämiimme, emmehän?

• Anonyymi

Sitä ei voi katua, että Armahtajan puoleen kääntyy.

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Minä käännyin remonttia tehdessä. Eipä tuo kyllä mitenkään auttannunna. Saattaa olla taidoiltaan jossain nelivuotiaan tasolla. Muutama täyspäinen hokema irtoaa silloin tällöin.

• Anonyymi

Kyllä jos tuota läpyskää lukee niin äkkiä tulee tuon hullun "jumalan" verenhimoiset ja kaameaa teot ja halut esille. Murhaaja ja pahantekijä. Oikea sadisti kuvotus.

• Anonyymi

Onko se pirun palvojilla jo läpyskä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se pirun palvojilla jo läpyskä?

Sellaisiahan ne on, nuo raamattuun uskovat.

• Anonyymi

Toivottavasti jo pian koittaa aika että juutalaisten uskomukset lakkaa olemasta länsimaissa. Jonkun väitetyn jesajan kirjoitukset on aivan yhdentekeviä. Hiekka kansojen huuhaata.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4351
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3916
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3436
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2683
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      24
      2518
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2373
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2217
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1858
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39