Yläkuomileikkaus Muuttaa/pienentää silmiä?

Anonyymi

Hei! Kävin 2 päivää sitten yläluomet leikkaamassa. Olen ihan paniikissa. Mulla oli kauniit isot silmät. Nyt ne näyttää todella pieniltä ja sisäänpäin upponeilta. Kiinalaisten silmiltä :(. Vaikka näissä on vielä tikit ja teipit ja turvotusta sekä alaluomissa että yläluomissa niin silti olen ihan paniikissa että jääkö silmät tän näköisiksi. Voiko silmät tosiaan pienentyä? Eikö näiden tarkoitus ole avartaa silmiä jne? Onko muilla kokemusta? Tein leikkauksen Virossa, voiko täällä julkisella käydä vaihtamassa teipit jne.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi päivää yläluomileikkauksesta silmät ovat vielä runsaasti turvoksissa. Odota jopa kuukausia (noin puoli vuotta) jotta näet lopullisen leikkaustuloksen.

      Etkö saanut ohjeita tikkien ja teippien poistosta? Yleensä teipit pidetään siihen saakka kun tikitkin poistetaan (yleensä n. viikko). Teippejä ei kannata vaihtaa, sillä ne tukevat leikkaushaavaa.
      Olen käynyt yläluomileikkauksessa suomalaisella plastiikkakirurgilla (oli jopa hieman halvempaa kuin Tallinnassa) ja ompeleet (yksi pitkä lanka) poistettiin terveyskeskuksessa päivystävän hoitajan toimesta.

    • Anonyymi

      Miksi yleensä piti mennä luomileikkaukseen, jos silmät olivat isot ja kauniit? Vaikuttaa siltä, että riippuvat luomet eivät ole olleet ongelmasi. Mitä luomissa piti korjata?

      Itse silmä pysyy samankokoisena. Se ei miksikään muutu. Ei siitäkään ole etua, että silmää näkyy paljon, silmä kuivuu silloin herkästi. Huomaat kyllä, kun vaihdevuodet lähestyvät ja kaikki muukin kuivuu.

      • Anonyymi

        No en tiedä miksi menin :( tyhmä päätös. Alunperin piti mennä vaan alaluomen rasvatyrän poistoon, mutta hänen mielestä enemmänkin yläluomissa oli ylimääräistä poistettavaa ja että alaluomiin ei kannata koskea kun kiitä tarvitsee myöhemmin ja että kyynelurat täyttämällä saa silmäpussit pois. Tein niikun hän sanoi kun vaikutti osaavalta. Näytin aina väsyneeltä kun luomet alkoi painaa ja jouduin koko ajan nostaa ylluomia ja otsaa et sain silmät auki. Nyt koko silmien alue näyttää hassulta. Silmät on kissamaiset ja sisäänpäin upponeet. Alaluomissa näyttää että kyynelurat ja silmäpussit on hävinneet ja on vaan tasaisen turvonneet ja osittain silmien päällä, en osaa selittää. Mulla vielä teipit ja tikit varmaan sekin tekee sen että yläluomet painuu alas ja alaluomet nousee ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä miksi menin :( tyhmä päätös. Alunperin piti mennä vaan alaluomen rasvatyrän poistoon, mutta hänen mielestä enemmänkin yläluomissa oli ylimääräistä poistettavaa ja että alaluomiin ei kannata koskea kun kiitä tarvitsee myöhemmin ja että kyynelurat täyttämällä saa silmäpussit pois. Tein niikun hän sanoi kun vaikutti osaavalta. Näytin aina väsyneeltä kun luomet alkoi painaa ja jouduin koko ajan nostaa ylluomia ja otsaa et sain silmät auki. Nyt koko silmien alue näyttää hassulta. Silmät on kissamaiset ja sisäänpäin upponeet. Alaluomissa näyttää että kyynelurat ja silmäpussit on hävinneet ja on vaan tasaisen turvonneet ja osittain silmien päällä, en osaa selittää. Mulla vielä teipit ja tikit varmaan sekin tekee sen että yläluomet painuu alas ja alaluomet nousee ylös

        Silmät muuttuu heti kun tikit otetaan pois ja kiristys ym lähtee. Anna teipit olla tikkien poistoon asti ja tikit voi poistaa sairaanhoitajalla ei tarvitse olla lääkäri. Lopullisen tuloksen näet oikeastaan puolen vuoden päästä. Nyt kun vertaan omia kuvia leikkauksen jälkeen, pari kk ja vuosi niin ero on huima. Uskon et olet tyytyväinen kun aikaa kuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmät muuttuu heti kun tikit otetaan pois ja kiristys ym lähtee. Anna teipit olla tikkien poistoon asti ja tikit voi poistaa sairaanhoitajalla ei tarvitse olla lääkäri. Lopullisen tuloksen näet oikeastaan puolen vuoden päästä. Nyt kun vertaan omia kuvia leikkauksen jälkeen, pari kk ja vuosi niin ero on huima. Uskon et olet tyytyväinen kun aikaa kuluu.

        se kaikki turha stressi 😀 otettiin eilen teipit pois yhdellä toisella plastiikkakirurgilla täällä Suomessa ja hän kehui leikkauksen siisteyttä. Itsekin olen tosi tyytyväinen nyt jo, tosin toisen luomen leikkausarpi on alempana kuin toisen mutta mun luomet oli sellaiset ennen leikkaustakin, toinen luomi oli alempana. Luomet punoittaa ja arvet näkyy mutta nopeasti on parantunut silti. Silmät ei oo pienentynyt vaan nyt näkyy muodot selkeämmin ja vihdoinkin mulla on silmäluomet mitä meikata 😍. Kyllä oli hyvä päätös


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe