Mitä suomalaiset miehet ajattelevat mustahiuksisista naisista?

Anonyymi

Siis luonnostaan mustat hiukset mutta vaalea iho. Kokisitko pisitiivisen eksoottisena ja voisitko seurustella kyseisenlaisen naisen kanssa, vai kokisitko hänet liian "ulkomaalaisena"?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin seurustella ulkomaalaisenkin kanssa eksotiikalla tai ilman. Tärkeintä on nainen sisällä vaikkakin kuulostat eksoottisen kauniilta.

    • Mjoo mjoo

      Mustahiuksinen nainen ei oikein näy kunnolla syyspimeässä puistossa - varsinkin jos sekä puisto että friidu pukeutuvat mustiin.

      Ei yksi kalpea naama sutta pelasta.

      (reps)

      • Anonyymi

        Onko se välttämätöntä että näkyy puiston hämärässä. Eikö riitä että auringonpaisteessa?


      • Anonyymi

        SÄ olet hyvä claugeri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SÄ olet hyvä claugeri!

        Mikä on claugeri?


    • Anonyymi

      Tummat naiset on upeita ja eksoottisen tummatkin kävisi minulle. Kurvikas, leveillä lanteilla ja kiihkeä, niin kyllä.

      • Anonyymi

        Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.

        Jee, olen tuollainen


    • Anonyymi

      Mustat hiukset ja vaalea iho, ei ollenkaan ongelma minulle.

      • Anonyymi

        Vau sopisit minulle enemmän kuin hyvin. Kauris m.


    • Anonyymi

      Mustahiuksiset, vaalea ihoiset , hoikka tai normaalipainoiset naiset, joilla on siniset tai vihreät silmät ovat mielestäni maailmankaikkeuden kauneinpia naisia. Pituutta pitäisi olla vähintään 160cm, eikä haittaa vaikka naisella olisi pituutta noin 194cm.

    • Anonyymi

      kivat ois ; )

    • Anonyymi

      tämähän on jännä koska tummahiuksisia naisia on ollut suomessa jo iät & ajat.

      • Anonyymi

        Ei kyllä aidosti mustahiuksisia. Heitä on kyllä Suomessa erittäin vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä aidosti mustahiuksisia. Heitä on kyllä Suomessa erittäin vähän.

        Pohjos-Suomessa ainakin erittäin tavallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjos-Suomessa ainakin erittäin tavallista.

        Ja mustalaisia löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä aidosti mustahiuksisia. Heitä on kyllä Suomessa erittäin vähän.

        Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.

        Mulla on, vähän enemmänkin kuin tarpeeksi, kun en ajelekaan oikein koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjos-Suomessa ainakin erittäin tavallista.

        Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.

        Ainakaan saamelaista verta omaavilla mustat hiukset eivät ole mikään erikoisuus. Valtaosalla aidot lappilaiset sukujuuret tarkoittavat myös saamelaista verta suvussa. Mustat hiukset ja pikimustat silmät eivät siis todellakaan ole oudot siellä suunnassa. Toki saamelaisissakin on vaaleita, samoista syistä.


    • Anonyymi

      Ensimmäisenä tulee mieleen korpit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe