Siis luonnostaan mustat hiukset mutta vaalea iho. Kokisitko pisitiivisen eksoottisena ja voisitko seurustella kyseisenlaisen naisen kanssa, vai kokisitko hänet liian "ulkomaalaisena"?
Mitä suomalaiset miehet ajattelevat mustahiuksisista naisista?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin seurustella ulkomaalaisenkin kanssa eksotiikalla tai ilman. Tärkeintä on nainen sisällä vaikkakin kuulostat eksoottisen kauniilta.
Mjoo mjoo
Mustahiuksinen nainen ei oikein näy kunnolla syyspimeässä puistossa - varsinkin jos sekä puisto että friidu pukeutuvat mustiin.
Ei yksi kalpea naama sutta pelasta.
(reps)- Anonyymi
Onko se välttämätöntä että näkyy puiston hämärässä. Eikö riitä että auringonpaisteessa?
- Anonyymi
SÄ olet hyvä claugeri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÄ olet hyvä claugeri!
Mikä on claugeri?
- Anonyymi
Tummat naiset on upeita ja eksoottisen tummatkin kävisi minulle. Kurvikas, leveillä lanteilla ja kiihkeä, niin kyllä.
- Anonyymi
Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat, mustat hiukset sekä tummaa karvoitusta myös alempaa on ihanteeni. Niin ja ruskeat silmät. Kauris m.
Jee, olen tuollainen
- Anonyymi
Mustat hiukset ja vaalea iho, ei ollenkaan ongelma minulle.
- Anonyymi
Vau sopisit minulle enemmän kuin hyvin. Kauris m.
- Anonyymi
Mustahiuksiset, vaalea ihoiset , hoikka tai normaalipainoiset naiset, joilla on siniset tai vihreät silmät ovat mielestäni maailmankaikkeuden kauneinpia naisia. Pituutta pitäisi olla vähintään 160cm, eikä haittaa vaikka naisella olisi pituutta noin 194cm.
- Anonyymi
kivat ois ; )
- Anonyymi
tämähän on jännä koska tummahiuksisia naisia on ollut suomessa jo iät & ajat.
- Anonyymi
Ei kyllä aidosti mustahiuksisia. Heitä on kyllä Suomessa erittäin vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjos-Suomessa ainakin erittäin tavallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mustalaisia löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia on että sitä mustaa karvaa on siunaantunut joka paikkaan tarpeeksi. Monella mustahiuksisella naisella on kuitenkin vain haituvia alapäässä ja kulmakarvoissa.
Mulla on, vähän enemmänkin kuin tarpeeksi, kun en ajelekaan oikein koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt aivan varma. Tummanruskeita hiuksia varmasti löytyy, mutta itse olen nähnyt mustia hiuksia vain romaneilla ja ulkomaalaisilla.
Ainakaan saamelaista verta omaavilla mustat hiukset eivät ole mikään erikoisuus. Valtaosalla aidot lappilaiset sukujuuret tarkoittavat myös saamelaista verta suvussa. Mustat hiukset ja pikimustat silmät eivät siis todellakaan ole oudot siellä suunnassa. Toki saamelaisissakin on vaaleita, samoista syistä.
- Anonyymi
Ensimmäisenä tulee mieleen korpit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197