Ovatko ätmit juntteja?

Anonyymi

Niin, yksinkertainen kysymys, ovatko ätmit juntteja?

Sellaisia yksinkertaisia erakoita, jotka eivät eläissään uskalla tehdä mitään tai käydä missään. Mutu heillä on vahva ja luulevat tietävänsä kaikesta kaiken, mutta käytännössä ei tietotaitoa löydy oikein mistään.

Onko kukaan ätmeistä edes käynyt missään ulkomailla, edes luokkaretkellä, vai ovatko silloinkin keksineet syitä miksei tarvitse.

42

59

Äänestä

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaisin kunnon analyysin, et mimmonen on ätmi? Voisko liittää vaikka kuvan myös esimerkkinä.
      Naiselta

• Anonyymi

Seuraa hetki tätä palstaa niin saat selvyyden.

• Anonyymi

Olen koulu aikana käynyt kaikki luokkaretket.
      Laivoilla olen käynyt.
      Etelän loma paikkoihin en ole koskaan halunnut, liian kallista siihen tasoon.
      Karibian risteily olisi hieno kokemus, on vaan niin jätti kalliita.
      Yksin herkuttelu paljon kivempaa.

• Anonyymi

Mistä tuo ätmi on lyhenne?? kiinnostas tietää.

• Anonyymi

Laasasen suosituksi tekemä termi, ATM eli alemman tason mies. Vääntynyt itsensä AT-miehiksi julistautuneiden suussa hellittelynimeksi ätmi.

• Anonyymi

Aika juntti näkemys että junttius lähtee matkustelemalla. Kuulostaa 80-luvulta.

• Anonyymi

Riippuu siitä miten matkustelee, jos käy vain laivalla tai jossain kanarialla ryyppäämässä niin se on junttia. Jos matkustelee valveutuneesti oppien eri kulttuureista ja ihmisistä, niin se on sivistävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä miten matkustelee, jos käy vain laivalla tai jossain kanarialla ryyppäämässä niin se on junttia. Jos matkustelee valveutuneesti oppien eri kulttuureista ja ihmisistä, niin se on sivistävää.

Ei kiinnosta kumpikaan matkustelutyyli...naisten höpötyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytä nettiä opit enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytä nettiä opit enemmän.

Parempi nähdä, tehdä ja kokea asioita itse. Mutta myöskin netissä on sama periaate, jos lukee pseudotieteitä ja -uutisia paskalähteistä, niin se on junttia, jos taas osaa käyttää medialukutaitoa ja lukee oikeista lähteistä todellisia faktoja, niin se on sivistynyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi nähdä, tehdä ja kokea asioita itse. Mutta myöskin netissä on sama periaate, jos lukee pseudotieteitä ja -uutisia paskalähteistä, niin se on junttia, jos taas osaa käyttää medialukutaitoa ja lukee oikeista lähteistä todellisia faktoja, niin se on sivistynyttä.

Ulkomaanmatkan aikana näkeminen tekeminen kokeminen itse jää pieneksi otannaksi verrattuna netin käyttöön. Älä edes sano matkailun avartavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaanmatkan aikana näkeminen tekeminen kokeminen itse jää pieneksi otannaksi verrattuna netin käyttöön. Älä edes sano matkailun avartavan.

Peräkammarin ätmi se yrittää selitellä, käytäntö on aina käytäntöä, pelkkä lukeminen on aina pelkkää lukemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis aivopesun uhri... Tässä maailmassahan moni kokee että pitää tehdä X ollakseen Y.

• Kyllä ainakin tätä palstaa kun on lukenut, niin on hyvin selvästi saanut niistä ätmeistä juurikin tollaisen kuvan mitä aloittaja just kertoi.

Kyllähän ne ätmit selvästi juntteja ovat, sillä eivät he muuten niitä persuja niin innokkaasti äänestäisi ja heidän ajatusmaailmaa kannattaisi. Eipä ole kyllä ätmit varmasti koskaan missään ulkomailla käyneet tai oikein mitään elämässään tehneet, muuta kun vaan yksin kotona sitä omaa naisettomuuttaan valittaneet.

Ätmeille tyypillistä on juurikin se, miten he haluaisivat kaikin keinoin rajoittaa niitä naisten koulutus- ja työssäkäyntimahdollisuuksia. Tämä just sen takia, kun ne ätmit kokevat että se voisi parantaa niitä heidän omia heikkoja naisen saantimahdollisuuksia, kun naiset joutuisivat ottamaan sen heikomman miehen itsensä elättäjäksi, kun eivät enää voisi pärjätä ilman miestä taloudellisten syiden takia.

On kyllä tosi säälittäviä luusereitä nämä ätmit, kun eivät itse kykene oma elämäänsä paremmaksi muuttamaan, eivätkä ole valmiita mitään minkään asioiden eteen tekemään.

• Anonyymi

Voihan ätmi sentään jotten paremmi sano ohhoh. Menkää hoitoon

• Anonyymi

Kaikki tietävät että professorit ylipopistoista synnynnesti tyhmiä.

MUTTA: On aika hauska asia että tyttöjäkin on palstalla välillä höpöttelemässä jotta ei tarvitse kuunnella jonkin dissen yksinpuhelua aina.

Eikä kukaan mitään pahaa luultavasti sano.

• Anonyymi

Onx ne tytöt sit atneja jos miehet on ätmejä 🙄

• Anonyymi

Jokainen ihminen jolla on rahaa on juntti.

• Minäpä olen Ätmi, eli alemman tason mies vaikka olen käynyt saaristo- ja Ruotsinristeilyllä. Lisäksi olen käynyt n.80 vuotta sitten rippireissulla Norjassa jäämeren rannalla.

Yhden kerran näin unta, että olin ytmi ja kävin kaukomailla "sivistämässä" itseäni. Siis oikeasti, kuinka vitun idari pitää olla, että luulee jonkin matkustelun tekevän itsestänsä jotenkin paremman ihmisen?

Hyi helvetti mitä paskoja! Teidän älykkyys ei siitä nouse vaikka muuttaisitte Intian Slummiin loppuelämäksi!

Samoja saatanan omahyväisiä idiootti (ÄO max 80) paskoja te tulette olemaan loppuelämänne. Painukaa vittuun pennut täältä häiritsemästä oikeita ihmisiä!

Vitun vammanaamat. Itse pahan onnettomuuden jälkeen jossa aivoistakin tuhoutui osa, sain ÄO 124. Ennen oli 136.

Ja ei, ne eivät olleet mitään junttien nettitestejä, mitä te pellet teette. Mikään ei ole niin inhoittavaa, kuin joku juntti, joka luulee olevansa parempi.Hyi helvetti!

• Anonyymi

Kuinka vitun idari pitää olla jollei ymmärrä että mm. matkailemalla voi oppia ja nähdä asioita käytännössä.

"Mikään ei ole niin inhoittavaa, kuin joku juntti, joka luulee olevansa parempi.", luepas uudelleen tuo vuodatuksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka vitun idari pitää olla jollei ymmärrä että mm. matkailemalla voi oppia ja nähdä asioita käytännössä.

"Mikään ei ole niin inhoittavaa, kuin joku juntti, joka luulee olevansa parempi.", luepas uudelleen tuo vuodatuksesi.

Et millään viikon parin matkalla opi oikeastaan mitään. Vain muuttamalla toiseen maahan voi sanoa jotain oppineensakin.

• Anonyymi

En tiedä ollaanko tässä oikea ätmi kun on kuitenkin joskus saanutkin ja 50 maata matkustellut.

Juntti oon tietyssä mielessä, kannatan perussuomalaisia, koska olen nähnyt maailmaa, olen käynyt afrikassa ja muuallakin monessa kurjassa maassa, enkä halua Suomesta samanlaista paskalandiaa.

• Ja sinun mielestäsi oikeisto teki sotien jälkeen Suomesta hyvinvointivaltion? Minä käsitin, että sen tekivät NL:n vihaama SDP ja KEPU.

Toki voit tyypilliseen peppulitapaan yrittää vääristää faktaa.

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Ja sinun mielestäsi oikeisto teki sotien jälkeen Suomesta hyvinvointivaltion? Minä käsitin, että sen tekivät NL:n vihaama SDP ja KEPU.

Silloin muuten oli SMP:n edeltäjä SPP, joka teki muuten yhteistyötä kommarien kanssa ja NL tykkäsi.

• Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Silloin muuten oli SMP:n edeltäjä SPP, joka teki muuten yhteistyötä kommarien kanssa ja NL tykkäsi.

Mistä tuo SPP on lyhenne?

• Anonyymi

Ja sinun mielestäsi oikeisto teki sotien jälkeen Suomesta hyvinvointivaltion? Minä käsitin, että sen tekivät NL:n vihaama SDP ja KEPU.

Sen saattoi tehdä Kepu ja SDP.

Mutta ironista on että nyt juuri nuo puolueet haluavat tuhota Suomen tekemällä siitä kehitysmaan tuomalla kehitysmaalaiset Suomeen.

• Anonyymi

Saahan sitä väittää mitä vaan. Ja kyllä junttikin voi matkustella, voipa jopa pistää kokonaisen maanosan samaan kuppiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo SPP on lyhenne?

Suomen Pientalollisten Puolue

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Sori: Suomen Pienviljelijäin Puolue

• Anonyymi kirjoitti:

Sen saattoi tehdä Kepu ja SDP.

Mutta ironista on että nyt juuri nuo puolueet haluavat tuhota Suomen tekemällä siitä kehitysmaan tuomalla kehitysmaalaiset Suomeen.

Ja siinä umpityhmä persu taas mölisee? Mestariko ratkaisee globaalit ongelmat ihan tosta vaan? Jos muu ei auta, niin vinkuu kirkkoslaavilla?

Toki käy välillä kapakassa tarjoilina, ihan kuin Sanna rahoitti opintonsa työskentelemällä kassana.

Jussi siis on tarjoilija eikä tohtori??

Tosin, paljonko Suomeen tuo rahaa kirkkoslaavin osaaminen? Paljonko se työllistää? Kumpi on pääministeriksi parempi, Kirkkoslaaviaseistakieltäytyjä vai hallintotieteiden maisteri?

• Anonyymi

Siinä sun tietous oli. Eikö ollut nettiä lähellä mistä katsoa vastaus? Ajat muuttuvat, sun puoleet ovat kääntäneet kelkkansa typerys.

• Anonyymi

Itse voisin sanoa ehkä oikein kiitoksena, kun joskus tulee sotkettua, kaikkia muovisia paketteja jne. niin jollain tavoin sitten tytöt eli nuoret naiset saivat sanaakin sanomatta itseäni alkamaan siivoamaan omia sotkujani pois.

Siis oikeasti todellisen elämän tytöt aiheuttivat, ei voi sanoa siivous-tempaukseksi, mutta niin kuitenkin.

• Anonyymi

Ylempänä kysytään mikä on ätmi.
      Oikeastaan ätmi sanaa näkee vain tällä palstalla, eipä muualla. Täällä on koolla miehiä, joista naiset eivät ole kiinnostuneita, niin sanovat itseään ätmiksi (atm= "Alemman Tason Mies") , puheiltaan ja käytökseltään kaavamainen, töksy, ja jos jokin temppu onnistuu, puheissa käytettiin ennen sanontaa "moukan tuuria... " ;)
      Periaatteessa ei suurta vikaa, usko itseen ja/tai motivaatio heikonlaista, junttius osin tahallistakin, joillakin harvoilla as-piirteitä,
      Palstalta löytyy vertais "tukea".

• Anonyymi

Tuolla puhetyylillä Timo-rakas, joo anteeksi
      en tajunnut että sinulla on tuollainen sairaus,
      oli väärin haastaa sinua väittelyyn, en tiennyt,

toivottavasti en aiheuttanut pysyviä traumoja, mutta todellakin olen kkk-neuvottelija, ollut, joskus.

Mutta oikeasti et löydä kavereita paljoa jos kaikkia maailmankaikkeudellisesti loukkaat heti jo alkkättelyissä.

• Anonyymi

Eivät ätmit todellakaan uskalla tehdä mitään, koko elämänsä nyhjäävät käymättä missään. Selittelevät ettei kiinnosta matkailu, pelkkää puolustelua omalle kusisukkamaisuudelle ja saamattomuudelle.

• Anonyymi

Miten ahdasmielinen voit olla, jos et ymmärrä että kaikkia eivät kiinnosta samat asiat? :)

• Anonyymi

Huvitti aika paljon kun niin muovilla eli luottokortilla maksaja... "saatanan nartun penilkka"... aika hauska komedia elokuva oli, pomppivainenpallo tenniksessä... tqrkoitti että vihaisesti lyö sitä palloa :D

• Anonyymi

Juntithan ne vasta käy vaikka missä kaljakellunnassa ja kanarian roskaväkikohteissa. Kun on äo on 50, on kalstaisensa tosijunttien seurassa hyvä nauraa itseään älykkäämmille, että vitsi miten ovat juntteja.

• Anonyymi

Just tuolla toisella sivulla sanoin, että kun ätmi ei yleensä huomaa olevansa ätmi. Ja kerroin ätmintuntomerkit ja niiden tuhlailevat elämän tavat. Ja sen että ätmi ja incel ei ole sama. Mutta taas joku valopää käänsi sen keskustelun tänne. Kirjotin monta riviä tekstiä sinne ja nyt ollaankin täällä.

• Anonyymi

Juntti termiä käytetään halventavassa mielessä yleensä poliittisesti eritavoin ajattelevista ja lähinnä maalaisista.
      Ehkä vähän vastaava synonyymi juntin vastakohdasta olisi ituhippi.
      Ja mitä olen seurannut keskustelua joissa joku määrittelee juntin, niin se on poikkeuksetta vihaista, halventavaa, syyllistävää ja tuomitsevaa ja selkeästi agressiiviseen ja katkeraan sävyyn kirjoitettu.
      Ehkä kysyisin, että mikä henkilölle on aiheuttanut juntti mielisessä ihmisessä trauman?
      Ethän sä arvostele agressiivisesti jotain ellei sinulla ole henkilökohtaista traumaa siitä.

Ja mitä tuohon matkailuun tulee, niin sekin on eräänlaista "olen parempi henkilö kun teen näin" puhetta.
      Ennemmin sanoisin niin, että sivistynyt henkilö on se joka käyttää nykyaikaisia tiedon välineitä tiedon keruuseen, kuin matkustaa paikanpäälle tietoa hakemaan.
      Tällähän aina perustellaan, että "minä käyn tutustumassa paikalliseen kulttuuriin"
      Viikko kaks viiniä siemaillen jossain ranta tai kaupunkilomakohteessa ei tuo käytännön tietoa nimeksikään itse kohteesta.

Nykyään kun tekniikka mahdollistaa jopa virtuaali matkailun ja netti on täynnä sivistävää tietoa näistä kohteista, niin itse pitäisin luonnonkin kannalta sivistyneempänä sitä joka ei lennä saastuttavia lentoja näihin kohteisiin.
      Jos sivistyksen hakeminen ja kulttuuriin tutustuminen muka on se juttu, niin nykyteknologian aikaan se on selkeää valetta.
      Jostain syystä myös nämä jotka harrastaa lentomatkailua ja saastuttaa omaa hiilijalanjälkeä huimat määrät samassa suhteessa haukkuvat kotimaisia autoa tarvitsevia ihmisiä. Tultiinkin yllättäen poliittiseen vastakkainasetteluun.
      Kun on se "minäminä" asenne, niin eihän siinä mitään muuta olekaan kuin vastakkainasettelu ja se ilmastonmuutos siinä välissä on vain minäminän pelinappula, jossa kinataan kumman hiilijälki onkaan parempi. Sitten ollaankin jo politikoinnissa. Ja mitä taas saatiin. Ideologinen tappelu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      129
      2079
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      51
      999
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      877
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      766
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      77
      720
    6. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      627
    7. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      616
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      612
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      133
      570
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      520
    12. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      52
      513
    13. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      504
    14. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      499
    15. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      498
    16. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      497
    17. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      488
    18. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      486
    19. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      479
    20. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      463
    Aihe