Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aika hauska juttu oli eilen kun toiselta palstalta tulee keskustelijoita

Anonyymi

Valtakunta sanoi että niin ovat tulleet tänne keskustelemaan, mutta mikäs siinä, jotenkin vahingossa sinkut-palstalle ikävä-palstan sijaan, oli aika piristävää kyllä.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai mitä?

      Mä en tajunnut. Siis onko vieraalta planeetalta laskeutunut ufo palstapellolle?

      (hirn)

      • Anonyymi

        Kyllä täällä Alfa Centaurilta on jotain väkeä aivan selvästi. Plejadeita saisi olla vähän enemmän. 🤓


    • Anonyymi

      Kauheeta! Rajat kiinni oitispaikalla!
      Vieraat unkeutujat yrittää vallata tätä palstaa! Kaikki ätmit valmiusasemiin puolustamaan ikiomaa rakasta sinkut-itku-valitus- ja nyyhke palstaanne!

    • Anonyymi

      Ikävä-palsta on varmaan niin ikävä, että sieltä piti tulla pois. Noh, jos tulee taas ikävä Ikävä-palstalle, niin senhän voi avata toiseen välilehteen.

    • Anonyymi

      Niin todellakin valtakunta-keskustelu taisi sanoa että seuraavat häntä jos on itse ikävä-palstalla itse, stalkeroivat häntä tänne palstalle.

      Ikävä-palstalla on ikäviä ihmisiä,. tulevat piristäytymään tänne välillä, haukkaamaan iloisia ja huvittavia ajatuksia ikävän olotilan vaihteeksi.

      • Äläs nyt höpsi.😁Ei ne stalkkeroi.

        Oon linkannut viimeksi koulukeskusteluni Sinkuista ikävä palstalle.
        Kumminkin siellä on paljon ihmisiä jotka ikävöi sitä salattua rakasta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Äläs nyt höpsi.😁Ei ne stalkkeroi.

        Oon linkannut viimeksi koulukeskusteluni Sinkuista ikävä palstalle.
        Kumminkin siellä on paljon ihmisiä jotka ikävöi sitä salattua rakasta.

        Mitä tekemistä koulukeskustelulla on rakkaan ikävöimisen kanssa?? Vastaan itse: ei mitään!

        Voisitko työntää ne koulukeskustelusi vaikka Yhteiskunta-palstalle! Olisi sopivampi osoite niille.


      • Mutta ikävä palstallakin on joku tuhmeliini joka kirjoitti sen joka tahtoi minut murhata ja suunitteli murhaani.😢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekemistä koulukeskustelulla on rakkaan ikävöimisen kanssa?? Vastaan itse: ei mitään!

        Voisitko työntää ne koulukeskustelusi vaikka Yhteiskunta-palstalle! Olisi sopivampi osoite niille.

        Kuin nähdään tässä on yksi kiusaajistani.


      • Että olin ikävä palstalla ennen tänne sinkut palstalle tuloa minäkin sieltä tulin kun ikävöin ystäviä ja kaikki palstalla on kuvitteellisia rakkaita ystäviä.
        Risto ystävä on siellä., josta minä välitän.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuin nähdään tässä on yksi kiusaajistani.

        En ole kiusaaja mutta varmaan koulukeskustelulle olisi parempi paikka jollain toisella palstalla. Voisit saada toisenlaisia vastauksiakin. Minulla ei ole ainakaan enää mitään sanottavaa kouluaiheiseen keskusteluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusaaja mutta varmaan koulukeskustelulle olisi parempi paikka jollain toisella palstalla. Voisit saada toisenlaisia vastauksiakin. Minulla ei ole ainakaan enää mitään sanottavaa kouluaiheiseen keskusteluun.

        Teeskentely on turhaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Teeskentely on turhaa.

        Jos sun mielestä on kiusaamista kun ehdottaa jotain niin en minä sille sitten mitään voi. Kuten on sanottu, kanssasi pitää vain olla samaa mieltä, kaikki muu on mielestäsi kiusaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun mielestä on kiusaamista kun ehdottaa jotain niin en minä sille sitten mitään voi. Kuten on sanottu, kanssasi pitää vain olla samaa mieltä, kaikki muu on mielestäsi kiusaamista.

        Vaihda jo levyä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Vaihda jo levyä.

        Oletko itse vaihtanut?

        Tuossa linkki Koulu-palstalle

        https://keskustelu.suomi24.fi/nuoret/koulu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse vaihtanut?

        Tuossa linkki Koulu-palstalle

        https://keskustelu.suomi24.fi/nuoret/koulu

        Niih katso kun sinun kanssa ei voi olla erimieltä, se on sinun ongelma.
        Minun ystäväni on täällä koulu keskutelun, voin myös siirtää myös sinne kun tahdot ne tänne.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sun mielestä on kiusaamista kun ehdottaa jotain niin en minä sille sitten mitään voi. Kuten on sanottu, kanssasi pitää vain olla samaa mieltä, kaikki muu on mielestäsi kiusaamista.

        Alan jo vääntämään keskustelua sinne vaikka en sinne kuulu ikäni puolesta vaan olen huolehtiva vanhempi .
        Ehkä opit jotain tästä keskustelusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse vaihtanut?

        Tuossa linkki Koulu-palstalle

        https://keskustelu.suomi24.fi/nuoret/koulu

        Katso minä en nyt ole lapsille sopiva ihminen mutta yksinkertaisuutesi toistaa samaa matkaa minun kanssa pitää olla samaa mieltä joten olen nyt sitten samaa mieltä. Siirrän koulukeskustelun täältä sinne yksinkertaisuutesi takia, eihän nyt muita voi olla joko tahallaan kiusaaminen tuottaa tuota samaa matraa minulle vääntää, etten ole samaa mieltä, joten nyt saat samaa mieltäsi. Saat mitä tilaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusaaja mutta varmaan koulukeskustelulle olisi parempi paikka jollain toisella palstalla. Voisit saada toisenlaisia vastauksiakin. Minulla ei ole ainakaan enää mitään sanottavaa kouluaiheiseen keskusteluun.

        Tajuat varmaan, ettei jollekin kuolleelle palstalle, jossa viimeks katsottu uusinta keskustelua tyyliin monta kuukautta sitten, ole mitään mieltä kirjoitella. Teoriassa se olisi hyvä, että keskustelut jaetaan osioihin aiheen mukaan, mutta käytännössä ei toimi, sillä suurin osa jää silloin tuolleen miltei tyhjiksi haamupalstoiksi.


    • Anonyymi

      Ikävä ihminen, olisi hyvä määritys itsellekin, kun jooh niin joku suuri äärioikeiston pomojen pomo on baarissa nurkassa tekemässä seuraavia 10-vuotisia suunnitelmia toisten pomojen kanssa, naureskelemalla valtioiden päämiehille tyhmyyksistään koska heillä on ylivaltaa toteuttaa tehdä vaikka mitä :D

      • Tänne palstalle tulee nuoria kohta että kannattaa varautua 😁


    • Anonyymi

      Kyllähän action-kuva kiinnostaa. Oletko muuttamassa ajatuksiasi niin, että pysyt kaukana maaomaisuudestani?

    • Anonyymi

      Tuollainen komedia-elokuva vieläkin huvittaa ja tuo naisnäyttelijä: First One In.

      Tennisjuttu aika hyvin tehty komedia, en tiedä mutta luulen että tytöillekin voi olla yhtä hauska tuo katsoa.

    • Anonyymi

      Ihan helmee kun nenuilijat saa olla keskenään.

    • Anonyymi

      Jospa se johtuu tästä uudistuksesta, kun tehty mobiilisopivat sivut. En tiedä, kun kännykällä en toimi netissä. Porukka ei ehkä tiedä tarkaan, minne vastaavat tai kirjoittelevat.

    • Anonyymi

      Itse aiheet ovat mitkä ketäkin juoksuttavat sinne tai tänne. Ihan kuin vakkariremmi tääälä saisi vain töppäillä.

    • Anonyymi

      Täällä pitäisi olla joku tapa ilmoittaa, jos jollain on mielenterveyskriisi meneillään. Parasta vain olla sanomatta mitään sellaisissa tilanteissa, koska me ei olla ammattilaisia ja aiheutetaan enemmän haittaa kuin hyötyä inttää vastaan yms.

    • Anonyymi

      PataJaska
      Suosikkijoukkue Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
      Snakster sanoi:
      No tietysti panet. Jos on paska pano, jätät siihen. Jos on hyvä pano, panet toistuvasti. Mitään suhteita tuossa ei nyt tarvitse ajatella, ellei sitten ala jostain kumman syystä jotain kipinää herätä siihenkin. Turha tuollaista yksinkertaista asiaa on stressata. Ja mitä sitten naiselta tuon jälkeen tulee, niin reagoit tilanteen mukaan.
      Teknisesti ottaen toki näin, kyllähän se pano ilman mitään tunteitakin sujuu. Mutta siis missasit nyt pointin: hän ei edes suostu mihinkään fuckbuddy suhteeseen, sen hän ilmoitti jo valmiiksi. Hän halusi vain testata onko meillä kipinää jatkaa tutustumista, kyseessä on siis työhaastattelu, jossa vain haastattelijan ja haastateltavan roolit ovat vähän erilaiset. Ja sitten se hänen reaktionsa, kun homma ei sitten millään juuri sillä sekunnilla onnistunut (hän siis istui autossa noin 10km päässä allekirjoittaneen kotoa, ja oli tulossa saman tien, kun kerran "siinä lähellä sattui olemaan"), että alkoi tulla vuolaita anteeksipyyntöjä ja nolostelua, ihmetytti kyllä kovasti. Aivan kuin hän oli psyykannut itsensä sellaiseen tilaan, että nyt mennään istuttamaan sipulia multaan, mutta kun ei onnistunut, niin olikin jopa helpottunut ettei tarvinnutkaan mennä. Ristiriitaisia viestejä kyllä on..

      Joskus sitä omalta osalta toivoisi, että löytäisi itsestään enemmän sellaista irstasta sikaa, mutta kun ei.. minä olen vain PataJaska, mukava mies, joka yrittää elää elämäänsä ainakin suurin piirtein ilman mitään draamaa tai loukkaamatta muita ihmisiä. Enkä todellakaan aio kuunnella jälkikäteen mitään "käytit mua silloin hyväksesi" -settiä, vaikka hän on itse aloitteellinen asiassa, mutta tuo anteeksipyytely taas viittaa juuri siihen että sellaista palautetta olisi sitten jälkeenpäin tulossa, kun ei sitä kipinää sitten muutoin ole. Naisen logiikasta ei ikinä tiedä, miten asiat pyörähtävät päässä. Mutta me joka tapauksessa tapaamme tässä vielä varmasti, ja katsotaan sitten miten tässä riehaantuu, kukaan muu ei ainakaan loukkaannu kahden vapaan aikuisen meiningeistä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe