https://www.seiska.fi/Hllwd/Mita-ihmetta-Tamako-kauppatantta-on-seksisymboli-Scarlett-Johansson-Paparazzikuvat/1154287
Ihan sillä laitoin jotta palstan(kin) naiset ymmärtäisivät ettei se niin hirveän iso ole se ero eikä paljosta ole kiinni. Jos on halua vähän laittaa itseään naiselliseksi sitä voi olla ""Seksikkäin oman elämänsä henkilö" tai jonkun muunkin, kun joskus tosiaan vaan vähän näkee vaivaa.
Kauppatantta scarlett
80
<50
Vastaukset 80
- Anonyymi
Niin mutta minkäs teet kun et ole edes laittautumalla viehättävä? Silloin on sama jättää laittautumatta.
No tuo taas saattaa olla korvien välissä, tai siinä ettei ole löytänyt itselleen luontevaa tyyliä. Mutta kokeilla kannattaa, voit yllättyä seurauksista. Pienin askelin liikenteeseen, kevyttä meilliä ja silleen.
Harmaaritari kirjoitti:
No tuo taas saattaa olla korvien välissä, tai siinä ettei ole löytänyt itselleen luontevaa tyyliä. Mutta kokeilla kannattaa, voit yllättyä seurauksista. Pienin askelin liikenteeseen, kevyttä meilliä ja silleen.
siis meikkiä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
siis meikkiä.
Millainen on sun oma arkimeikki?
Varsin viehättävä arkinen nainen siinä. Ei vaadi laittautumista.
Katsokaa kaunista ihoa, kaunista vartalonmallia, eikä vaatetuskaan minua häiritse.
Mikä tuossa muka mättää?- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Katsokaa kaunista ihoa, kaunista vartalonmallia, eikä vaatetuskaan minua häiritse.
Mikä tuossa muka mättää?Mikä tuossa vartalonmallissa muka on niin hyvä?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuossa vartalonmallissa muka on niin hyvä?
Mun silmään miellyttävä. En näe mitään rumaakaan. :)
Ottaisin kiljuen noin upean daamin, jos saisin.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mun silmään miellyttävä. En näe mitään rumaakaan. :)
Ottaisin kiljuen noin upean daamin, jos saisin.Yliarvostettu koko daamin ulkonäkö mielestäni.
Anonyymi kirjoitti:
Yliarvostettu koko daamin ulkonäkö mielestäni.
No en minäkään mikään fani ole, mutta. Kumpi?
Scarlett vai?
https://is.mediadelivery.fi/img/468/3ab81f32cb0b4026a3f0a88a13f5c43b.jpg
Scarlett.J-76 kirjoitti:
No en minäkään mikään fani ole, mutta. Kumpi?
Scarlett vai?
https://is.mediadelivery.fi/img/468/3ab81f32cb0b4026a3f0a88a13f5c43b.jpg
Scarlett.Vauh mikä mimmi, oon varmasti tuon näköinen vanhana🥰
valtakunta kirjoitti:
Vauh mikä mimmi, oon varmasti tuon näköinen vanhana🥰
Tervetuloa kerhoon. Ikää kertyy. 😉
- Anonyymi
Aika moni nainen voi tuostakin tilanteesta nousta ainakin hetkelliseksi seksisymboliksi mutta mitä voi tehdä mies joka laittaa ostoksia Octavian takakonttiin? Ei ole paljoa tehtävissä. Voi toki laittaa vähän paremman takin päälle mutta ei se vielä pitkälle vie. Aika epäreilu maailma on mahdollisuuksien suhteen.
- Anonyymi
On se nyt kumma, että nainen ei saisi elää rauhassa omaa elämäänsä. En mäkään viitsi tai viitsisi laittautua vain tollomiesten huomion vuoksi.
🙄- Anonyymi
No niimpä! Joillakin taitaa olla aikaa tälläytyä jokaiselle kauppareissulle...
Ihan siisti oli asu, mukava. Sanoisin kyllä, ettei pohjepituinen hame ole ihan paras yhdistää terveyssandaaleihin, löysät caprit olisivat olleet tuohon parempi alaosa..😂😂👎😢
Terveyssandaalien kanssa sopii myös kukkamekot.
Ehkäpä Scarletilla oli jalat väsyneet, tiedän kyllä tunteen, ei ole kovinkaan kiva.
Voihan sitä sitten yrittää tältäkin näyttää🙄
https://www.seiska.fi/Hotnow/Jos-Scarlett-Johansson-olisi-superuhkea-aikuisviihdetahti-taltako-han-nayttaisi-HuhhuhEn nyt ihan tuota hakenut tuossa. Tuo kopio-scarlett ei viehätä mutta jotain tuommoista tyyliä voisi tavisnaisetkin hakea välillä, ei ole kauppatantta:
https://i.redd.it/8hgp0j1y01721.jpgJ-76 kirjoitti:
Rajusti muokattu kuvia. :)
Ei tuo nyt sellaiselta näytä
https://www.instagram.com/p/CDCXjs0gfb4/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_againHarmaaritari kirjoitti:
En nyt ihan tuota hakenut tuossa. Tuo kopio-scarlett ei viehätä mutta jotain tuommoista tyyliä voisi tavisnaisetkin hakea välillä, ei ole kauppatantta:
https://i.redd.it/8hgp0j1y01721.jpgEi ole ihme, jos täällä on hanskaan vetäjiä sankoin joukoin, jos kaunista naista ei näe kauniina, vasta kuin juhlavissa räteissä ja ruiskumaalilla maskeerattuna. 🤣
J-76 kirjoitti:
Rajusti muokattu kuvia. :)
Onhan siinä videokin.
Eipä sille voi mitään toisilla on paremmat muodot.valtakunta kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CDCXjs0gfb4/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_againVoi nyt helvetti, kyllä Scarlett on enemmän mun makuun. Videokuvaakin voidaan muokata, parannella.
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/muokkaa-kannykkavideot-nayttaviksi/3fdb29d6-ac76-3a49-9cdc-51b2e4092661
Jopa aloittelijat.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CDCXjs0gfb4/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_againkuudes kuva on kiva kuva siis se missä alhaalta kuvattu ja toinen jalka ylhäällä niin mieli tekisi repäistä pikkarit pois ja pussata
Anonyymi kirjoitti:
kuudes kuva on kiva kuva siis se missä alhaalta kuvattu ja toinen jalka ylhäällä niin mieli tekisi repäistä pikkarit pois ja pussata
Nonii.🤭
J-76 kirjoitti:
Voi nyt helvetti, kyllä Scarlett on enemmän mun makuun. Videokuvaakin voidaan muokata, parannella.
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/muokkaa-kannykkavideot-nayttaviksi/3fdb29d6-ac76-3a49-9cdc-51b2e4092661
Jopa aloittelijat.Maku asioista on turha kiistellä.🙄
Eikä se mitään minä en edes noin kauniilta edes ”kauppatanttana” näytä🥰- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nonii.🤭
niin siinä ei voisi muuta kuin antaa kielen liikkua vapaana ja villisti ja antaumuksella antaa sen ihanaa
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Maku asioista on turha kiistellä.🙄
Eikä se mitään minä en edes noin kauniilta edes ”kauppatanttana” näytä🥰totta kauppatanttana hän oli seksikäs ja hiukset nätisti ja simmut nätit niin jos tulis ja pyytäis lähde hänen mukaansa niin lähtisin
Anonyymi kirjoitti:
niin siinä ei voisi muuta kuin antaa kielen liikkua vapaana ja villisti ja antaumuksella antaa sen ihanaa
Nyt sun pittää jarruraidat pistää esiin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nyt sun pittää jarruraidat pistää esiin.
nyt voi jarrutella mutta tosi tilanteessa ei jarrutella vaan antaa mennä vaan ja ennen ei lopu kuin vasta kun nainen saa orgasmin mutta vaarana oon että sen tekee pian uudestaan ei pystyisi kyllä vastustamaankaan
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Onhan siinä videokin.
Eipä sille voi mitään toisilla on paremmat muodot.Tehdyt muodot.
- Anonyymi
minusta seksikäs arkisissa vaatteissa niin seksikkäämpi kuin juhlatamineissa
Niin, ihan näyttävä nainen noissa kuvissa. Olikos noissa siis mitä vikana? 🤷♂️
Saunanraikkaana tuo nsinen noi rytkyt päällä olleena on ihan samannäköinen kuin hirnommissakin hepenissä...
Tuskimpa sitä itsekään missään frakissa ruokskauppaan lähtis? 😀- Anonyymi
Joo se on kumma miten senkin joku oikein ottaa asiakseen..
Itse käyn yleensä kaupassa kesken hommien tai heti niiden jälkeen, jolloin en todellakaan laittaudu sen takia.
Joskus loukkaavasti katsotaan, että mikä puliämmä/nisti tuokin.
Ei tuu ees mieleen, että joku voi oikeesti jopa TEHDÄ JOTAIN!!! Anonyymi kirjoitti:
Joo se on kumma miten senkin joku oikein ottaa asiakseen..
Itse käyn yleensä kaupassa kesken hommien tai heti niiden jälkeen, jolloin en todellakaan laittaudu sen takia.
Joskus loukkaavasti katsotaan, että mikä puliämmä/nisti tuokin.
Ei tuu ees mieleen, että joku voi oikeesti jopa TEHDÄ JOTAIN!!!No Harmis provoaa... se on sen tyyli hskea huomiota. 😊
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=MBNebfsKlR0
Sitten kun on kauppaostokset tehty, ruoat jääkaapissa niin voikin hypätä avoauton kyytiin. On se naisten elämä helppoa. - Anonyymi
Luulin, että sinä juuri arvostaisit tuollaista vaatimattomuutta. Kun tykkäsit bb:n minnastakin. Ettei paljasteta liikaa pintaa ja olla tyrkkyjä, vaan tavallisia vaatimattomia naisia kotiaskareissaan.
Arvostankin, mutta minusta voisi suomessa naiset enemmänkin kaunistautua välillä, ei ne supertähdet niin hirveästi heistä eroa niin ihan hyvin voisi itsensä tavinaiseksi tuntevakin välillä käyttää korkkareita ja pukeutua perinteisen naisellisesti, se on ilo meidän miesten silmille.
Harmaaritari kirjoitti:
Arvostankin, mutta minusta voisi suomessa naiset enemmänkin kaunistautua välillä, ei ne supertähdet niin hirveästi heistä eroa niin ihan hyvin voisi itsensä tavinaiseksi tuntevakin välillä käyttää korkkareita ja pukeutua perinteisen naisellisesti, se on ilo meidän miesten silmille.
Välillä, ne on siellä viihteellä kun laittaudutaan jos tahtoo nähdä kaunistautumista.
Harmaaritari kirjoitti:
Kannattaa käydä jossain kansantansseissa.🥰
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Eli Minnallekin korkkarit jalkaan, minihame vesirajalla ja silikonit Virosta ja sen jälkeen napapaita päälle. Ja kunnon sotamaalaus naamaan.
valtakunta kirjoitti:
Kannattaa käydä jossain kansantansseissa.🥰
Väärä sana siis Lavatansseilla
https://m.youtube.com/watch?v=l73DFbjQb8QHarmaaritari kirjoitti:
Voisi löytyä se nostalaginen nainen.
Harmaaritari kirjoitti:
Oletko edes käynyt?
Anonyymi kirjoitti:
Eli Minnallekin korkkarit jalkaan, minihame vesirajalla ja silikonit Virosta ja sen jälkeen napapaita päälle. Ja kunnon sotamaalaus naamaan.
Hohhoijaa, joillekin kai on turha selittää. No niin kuin tuossa valtakunnan "Väärä sana siis Lavatansseilla" linkissä, ei se sen kummempaa ole.
Harmaaritari kirjoitti:
Se on sellainen juttu että voisi löytyä oikeasti 50 luvun haikaileva daami.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se on sellainen juttu että voisi löytyä oikeasti 50 luvun haikaileva daami.
no ainakin sillä vuosikymmenellä syntyneitä sieltä löytyy mutta jos etsii tai haluu vähän nuorempia naisia niin heitä ei ole siellä mutta 40-55 syntyneitä kylläkin eli löytää 50 luvun naisen
Anonyymi kirjoitti:
no ainakin sillä vuosikymmenellä syntyneitä sieltä löytyy mutta jos etsii tai haluu vähän nuorempia naisia niin heitä ei ole siellä mutta 40-55 syntyneitä kylläkin eli löytää 50 luvun naisen
Kyllä sen tiedän että löytyy niitäkin.😁
Eikä estä löytyykö niitä sopivan ikäisiä.valtakunta kirjoitti:
Oletko edes käynyt?
Olen joskus juhannuksen aikaan käynyt ja joo, voi hyvinkin löytyä mutta olisi hyvä käydä jotkut tanssikurssit jos enemmmän aikoisi kulkea, ne taas ei ole hirveästi napanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä nainen on kauneimmillaan alasti eritoten joko sängyllä selällään ja reidet auki sitä näkyä ei voita mikään paitsi kun valtakunnan lähettämä kuudes kuvan nainen tai nainen istuu sohvalla nojatuolissa tai missä vain alastomana reidet auki ja saa pussata sinne mutta sängyllä ei osaa päättää kumman tekee pää jalkojen väliin vai meneeko itse päälle ja katselee kauniita kasvoja
Anonyymi kirjoitti:
Täytyisi mennä katsoo, kerran olin lähdössä äitiäni sinne viemään kun nuorena kävi niin ihan mielenkiinnolla katsomaan ja juurinkin tuo tanssi puoli minua on viehättänyt mutta taas en ole mikään vapaa lintu joten viitsi edes viihteellä käydä.🥰
Ihan vain seurana äitilleni silloinkin olin lähdössä mutta äiti oli silmät pyöreänä ja jäi puheeksi.😁- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä sen tiedän että löytyy niitäkin.😁
Eikä estä löytyykö niitä sopivan ikäisiä.ei ainakaan niissä missä itse olen käynyt paitsi muutama pari joka harrastaa tanssimista oli nuorempi ja suurin osa tanssin harrastajia ja lajiin hurahtaneita
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olen joskus juhannuksen aikaan käynyt ja joo, voi hyvinkin löytyä mutta olisi hyvä käydä jotkut tanssikurssit jos enemmmän aikoisi kulkea, ne taas ei ole hirveästi napanneet.
mutta eihän sen tanssimisen takia sinne mennä vaan että löytää kumppanin eli kivan tytön
Anonyymi kirjoitti:
ei ainakaan niissä missä itse olen käynyt paitsi muutama pari joka harrastaa tanssimista oli nuorempi ja suurin osa tanssin harrastajia ja lajiin hurahtaneita
Aih sinäkin olet käynyt, nyt olen ihan kateellinen😳
Tämän mukaan ainakin
https://tutka.pro/kulttuuri/nuoriso-on-alkanut-viihtya-tanssilavoilla/Anonyymi kirjoitti:
mutta eihän sen tanssimisen takia sinne mennä vaan että löytää kumppanin eli kivan tytön
Joo mutta ne jotka siellä liikkuu on tosissaan sen tanssimisen suhteeen, siksi olisi hyvä olla tekniikka hallussa. Juhannuksen aikaan tarvitse, kaikki naisetkin on silloin kännissä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta ne jotka siellä liikkuu on tosissaan sen tanssimisen suhteeen, siksi olisi hyvä olla tekniikka hallussa. Juhannuksen aikaan tarvitse, kaikki naisetkin on silloin kännissä :)
Sinä kyllä löydät sellaisen vielä minkä tahdot.🥰
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
missä itse kävin niin moni olli kyllä ihan selvä ja autolla liikenteessä mutta tanssilavoilla naiset osaa käyttäytyä ja tanssii aina kaksi tanssia niin ne osaa käyttäytyä
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Aih sinäkin olet käynyt, nyt olen ihan kateellinen😳
Tämän mukaan ainakin
https://tutka.pro/kulttuuri/nuoriso-on-alkanut-viihtya-tanssilavoilla/siellä joka oli lähin ja ennen oli suurin ja mahtavin paikka mutta se meni konkkaan ja pienemmillä mökkiläiset mutta pariskuntia hekin mutta niissä en ole pahemmin käynyt
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Se on totta että lavatanseissa käyvät todella osaavat tanssia.
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vielä paritanssia oon tanssinut joskus nuorena isäni häissä sukulainen tahtoi tanssittaa, isäni on samallainen Herrasmies, jotka tanssiin tullut pääsevät tanssiin.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tässä kaikki ole saanut valita edes sit sinulle parhainta🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostakin voi olla montaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä joka oli lähin ja ennen oli suurin ja mahtavin paikka mutta se meni konkkaan ja pienemmillä mökkiläiset mutta pariskuntia hekin mutta niissä en ole pahemmin käynyt
Ai sä asut jossain Siikaisissa..Merikievari on tosin Merikarvialla mut on Siikaisista sieltä käyty. Siis kerran olen käynyt Siikaisissa (ja Merikievarissa) ja toisten ei tarvi käydä.
- Anonyymi
On hyvänmäköinen. Tulee mieleen yx nuori nainen,❤️
- Anonyymi
Tuo kauppatantta oli oikein hyvän näköinen. Ihme valitusta taas 🙄
xLiner- Anonyymi
Se on kattos makuasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kattos makuasia.
Joku tuolla edellä jo kirjoittikin, että nainen on Harmiksen mielestä kaunis vain tyrkyissä vaatteissa ja naama maalissa. Eikä unohdeta kameralle poseeraamista 😁
Juu, makuasioita...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tuolla edellä jo kirjoittikin, että nainen on Harmiksen mielestä kaunis vain tyrkyissä vaatteissa ja naama maalissa. Eikä unohdeta kameralle poseeraamista 😁
Juu, makuasioita...
xLinerItte en niin tyrkyistä vaatteista välitä, mutta en yleensä näe kauniina meikitöntä. Oikeastaan en ole koskaan nähnyt kaunista meikitöntä naista... 🤔 No ehkä joku jolla on luonnostaan tumma piirteet, kulmakarvat ja ripset, voi sellainen olla.
- Anonyymi
Kyllä minäkin laittaudun kun eteen levitetään punainen matto, tai kun tulee kutsu linnan juhliin.
Kai sinäkin sitten tälläät puvun päällesi ja otat suihkurusketuksen ja käyt parturissa ennen markettiin menoa? Myös hampaat pitää valkaista ja oikoa ja naamakarvat sukia kulmia myöten. - Anonyymi
Ei tuo ole koskaan ollut kaunis, tavis en tiedä miksi siitä intoillaan niin paljon.
No kyllä niitä silti vähemmän kauniitakin löytyy. Tuosta näkee, että hoitaa ihoaan ja kroppa ei ole päässyt tursuamaan fantiksi.
Ja on luonnollinen eikä kirurgilla räätälöity. Mikä mulle pistää ensimmäisenä silmään, kun kauneudesta jutellaan. Kirurgialla saadaan korjattua, kaunistettua jne. myös pilattua koko kroppa epämuodostuneeksi perseeksi.
Mä tykkään luomuista tytöistä. 😛- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No kyllä niitä silti vähemmän kauniitakin löytyy. Tuosta näkee, että hoitaa ihoaan ja kroppa ei ole päässyt tursuamaan fantiksi.
Ja on luonnollinen eikä kirurgilla räätälöity. Mikä mulle pistää ensimmäisenä silmään, kun kauneudesta jutellaan. Kirurgialla saadaan korjattua, kaunistettua jne. myös pilattua koko kroppa epämuodostuneeksi perseeksi.
Mä tykkään luomuista tytöistä. 😛Tuokin "hoitaa ihoaan " on ihan kakkaa. Joillakin on ihan geeneissä huono iho ja vaikka miten kuuraisit sitä ja hoitaisit niin se voi olla huono silti.
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin "hoitaa ihoaan " on ihan kakkaa. Joillakin on ihan geeneissä huono iho ja vaikka miten kuuraisit sitä ja hoitaisit niin se voi olla huono silti.
No katso käsiä, kaulaa ja pohkeita. Kyllä niitä hoidetaan. Kimmoisa ja kuulas iho. 😃
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No katso käsiä, kaulaa ja pohkeita. Kyllä niitä hoidetaan. Kimmoisa ja kuulas iho. 😃
Voi olla ihan luonnostaan semmoinen, toisilla on.
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ihan luonnostaan semmoinen, toisilla on.
Voi olla, mullakin on nuoren iho. Enkä hoida sitä mitenkään.
Uskoisin silti Scarletten panostavan itseensä enemmän, kun minä.
- Anonyymi
Melkein nukahdin nojatuoliiini jo... kun joku naapurinainen... pitäisi lahjoittaa levy hänelle kuunneltavaksi, mutta ei nyt näin yöllä enää sitten jos häntä näkee..
- Anonyymi
Pelottavia elokuvia kuten joku uncut Phenomana.... tyttöset menee filmtowniin:karkeja on paljon ja joku elokuva, silloin varmaan niin voisivat suosittaa jotain elokuvaa myyjä joka ei olisi liian jännittävä.
- Anonyymi
Cobol
Suosikkijoukkue Jokerit Suomessa
powerplaymaker sanoi:
Mä oon kattonut näitä sun avautumisia sormien välistä aika pitkään, mutta nyt menee kyllä alta kaiken arvostelun. Ilakoit sillä, että joku suomalainen jääkiekkoilija on saattanut saada potentiaalisesti jopa tappavan tartuntataudin ja joutuu pahimmillaan olemaan perheestään ja lähimmäisistään erossa parikin viikkoa. Nyt vittu oikeesti herätys.
Oho. Sivusta sen verran, että @-Ville- sai paskaa niskaansa, kun Nefte päästettiin Suomeen ja riskejä otettiin vastoin hänen toivettaan. Jos asiattomuuksia halutaan nähdä, minusta oli asiatonta, että et silloin puolustanut Villeä, vaikka sinunkin tiedossasi oli koko ajan KHL:n tartuntamäärät ja seurat, joissa tartuntaa on.
Lopulta aivan ansaittu fakta on, että KHL-pelejä ei Suomessa ole vähään aikaan. Jos tämän mainitseminen on jotenkin rikolllista tai pelaajia halventavaa, mitä onkaan näiden pelien järjestäminen, jotka viranomaiset laittoivat poikki? Jokerit otti tuosta vaan isoja riskejä, tietäen riskit etukäteen. Ja nyt valitetaan, kun joku fani tai ex-fani kirjoittaa niistä...
Aika uskomatonta mankumista sinultakin suuntaan, joka ei ole vastuussa KHL:n ja Venäjän koronaongelmasta.
Kyse on siitä, että ulkomailta (muualtakin kuin Venäjältä) tulee jatkuvasti virusta Suomeen, ja sen kanssa tulee elää. Mutta samalla reagoida järkevästi. Ainakin @Sämppäri huutelee viranomaisia syyttäen, vaikka tällä kertaa viranomaiset tekevät kuten pitää, ja KHL:n kupla vuotaa.
TYKKÄÄ (10) LAINAUS LAINAARAPORTOI
Reactions:C.Orr, Veri, Shanahan ja 7 muuta - Anonyymi
Naurava Kulkuri
Suosikkijoukkue Ässät, Hurricanes
Sämppäri sanoi:
Eikö muka jatku pelit sillon? Eikö tämän johdosta viisastuttu ja tehdä lisää järjestelyitä? Mitä tarkoitat?
En tarkottanut vaan tätä sun viimistä viestiä vaan tuota venäjämielistä propagandaa mitä tunget tänne palstalle tuubin täydeltä... Jos et saa palkkaa niin omaatko venäläiset sukujuuret?
Venäläinen kulttuuri on yrittänyt viisastua jo vuosikymmeniä, varmaankin vuosisatoja. Ei tuo tuu onnistumaan. Tai ainakaan Suomessa pelaaminen ei tuu onnistumaan. Katotaan yllättääkö veli venäläiset ja muuttaa Jokerit sinne mihin se kuuluukin... Ehkä Norilskiin?
TYKKÄÄ (2) LAINAUS LAINAARAPORTOI
Reactions:-Ville- ja Beezer # 34 - Anonyymi
Homouden myöntämien on vaikeeta. Nyt vedän käteen
-Naurava Kulkuri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493