miten juotte kananmunan

Anonyymi

tänään kokeilin rikoin lasiin kaksi kananmunaa ja join sen ja illemmalla rikoin neljä ja join sen niin ainakin on halpa ja nopea ruoka niin lisäätkö suolaa mutta minusta parhain taitaa olla että vain rikkoo kananmunat ja juo sen kylmänä

17

<50

Äänestä

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

no en kyllä rikkonut tai sevottanut mutta ei se maistu miltään

• Anonyymi kirjoitti:

no en kyllä rikkonut tai sevottanut mutta ei se maistu miltään

No se voi olla sika ällöä nielaista se keltuainen...😬

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

niin minäkin luulin mutta ei sitä edes huomaa no kyllä piti tehdä munakkaan pekonilla tai nakeilla mutta pitkitin ja oli kamala nälkä niin sekin voi vaikuttaa mutta kyllä nälkä lähtee ja jos kananmunia niin kokeile eli suoraan jääkaapista munat ja rikkoo ne lasiin ja juo heti ei ainakaan kylmänä maistunut miltään

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Varsinkin jos se on jo vähän lähtenyt itämään, niinkuin yleensähän niissä semmoinen häntä jo on.

• Pitkästä aikaa avauksesi innoittamana kokeilin yhden lasista juomalla, eipä tuo miltään tuntunut. Muistaakseni krapulaan on joskus suositeltu ottaa pari raakaa kananmunaa aamulla, tiedä sitten auttaako.

• Anonyymi

ja ilmeisesti voimanostajat nyrkkeilijät juo eli ilmeisesti parhaiten proteiinia mutta helppo eikä tule tiskiäkään kun juo kertakäyttömukista eli ihan hyvä aamupala tai ruoka

• Anonyymi kirjoitti:

ja ilmeisesti voimanostajat nyrkkeilijät juo eli ilmeisesti parhaiten proteiinia mutta helppo eikä tule tiskiäkään kun juo kertakäyttömukista eli ihan hyvä aamupala tai ruoka

Joo, halvat protskut tulee. Jos oikein tosissaan treenaa ilmeisesti pitäisi ottaa valkuaiset pois ja popsia vain keltuaisia mutta harvapa sitä niin tosissaan on.

• Anonyymi

itse en ota kuin joskus ja harvoin mutta kun otan niin sammumiseen asti juon mutta ei minulla ole pahemmin krapulaa paitsi joskus nukun silloin 5-7 tuntia niin ainoa että väsymys painaa

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, halvat protskut tulee. Jos oikein tosissaan treenaa ilmeisesti pitäisi ottaa valkuaiset pois ja popsia vain keltuaisia mutta harvapa sitä niin tosissaan on.

Ai keltuainen, minä luulin että valkuainen pitää syödä ja keltuaiset pois. Niissä kun on liikaa sitä koleraa. Ennenhän sanottiin, että maksimissaan kuusi munaa saa syödä kuukaudessa, noh tuo on jo aika restonoomista, mutta liekö samalla tavalla kuin mustarouskun kanssa purjataan tuota aiheuttaako se nyt mitä vai ei.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Toisinpäin eli keltuaiset pois ja valkuaiset syödään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai keltuainen, minä luulin että valkuainen pitää syödä ja keltuaiset pois. Niissä kun on liikaa sitä koleraa. Ennenhän sanottiin, että maksimissaan kuusi munaa saa syödä kuukaudessa, noh tuo on jo aika restonoomista, mutta liekö samalla tavalla kuin mustarouskun kanssa purjataan tuota aiheuttaako se nyt mitä vai ei.

Kananmunan keltuainen sisältää melkein yhtä paljon proteiineja kuin valkuainen. Lisäksi suurin osa ravintoaineista on keltuaisessa. Eikä se kananmunan syönti kaikkiin vaikuta. Niillä joilla on kolesteroliaineenvaihdunnan häiriöitä kannattaa jättää kananmunat vähemmälle..
        Siispä itse syön ehdottomasti myös keltuaiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisinpäin eli keltuaiset pois ja valkuaiset syödään.

Jaa se oli niinpäin, no olkoon.

• En juo kananmunaa raakana😰

• Anonyymi

Ala juomaan! Vain munaa juomalla voi saada protskuu.
        T. Munamies.

• Anonyymi kirjoitti:

Ala juomaan! Vain munaa juomalla voi saada protskuu.
        T. Munamies.

protskuu?

• Anonyymi

Isä-ukko noita veteli appelsiinimehuun sekoitettuna. Oli kova äijä urheilemaan. Joskus lapsena join myös, nykyään ei tee mieli eikä ole tarvettakaan.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      212
      999
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      801
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      211
      742
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      662
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      560
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      39
      557
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    Aihe