Nonii tässä nähdään, eipä edes turistit liiku, eih yhtää varausta.

Niin nämä yrityksen työntekijät Ja yrittäjä korona tukia kuuluu saada.
Kyllä se ongelma korona määrä mikä nousee.
https://yle.fi/uutiset/3-11541577
14<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Minä ostin tuollaisia joo maskeja itselle jos tarvitsen, eli jos pitäisi mennä taksinkin kyytiin niin maski pitää olla päässä jotta taksikuski ei saastuta itseäkään.

Äänestä
  • Aloittaja

Millaisia maskeja?

Äänestä

Erikoisen jutun näin unessa, monestikin näen kummallisia ja mukavia unia tytöistä: joku hopeasa valettu ja taottu sormus... en tiedä näin unessa, mutta nooh aika hauskoja unia tytöistä...

Äänestä
  • Aloittaja

Kuulostaa että oli kivoja unia.

Äänestä

Yrittäjien on turha vinkua. Nyt yrittäjäriski toteutuu. Eläkää paskat sen myötä mitä olette saarnanneet.

Jos tappot sosialisoidaan, niin eikö olisi oikeudenmukaista voitotkin sosialisoida?

Tuliko kapitalistipersulla nyt pää vetävän käteen?

Äänestä
  • Aloittaja

Minähän elän ja toivon ettei yhtään asiakkaita ulkomailta mene sinne.

Sinun pitää ps käydä niitten kannattajilta vinkumassa, minä en edes enää ps kannata. Joten pidä ps pois ketjuistani.

Äänestä

• Ei yrittäjän riskiksi voi katsoa sitä että joku määrää että paikat laitetaan kiinni vaikka palvelulle olisi kysyntää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei yrittäjän riskiksi voi katsoa sitä että joku määrää että paikat laitetaan kiinni vaikka palvelulle olisi kysyntää.

Eli olet sitä mieltä, että ensin raha, sitten terveys jos jää aikaa? Hyi helvetti! Ilmoita kokeiluyrityksesi nimi, niin muu maailma kykenee välttämään moista idarin perustamaa pikkupaskaa.

Äänestä

• Aloittaja

En tiedä mikä on kapilastinen.

Äänestä

• Aloittaja

Ei minua ota luonnolle jos joku ps ei arvojasi kanna.

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Ei minua ota luonnolle jos joku ps ei arvojasi kanna.

Ei arvojani siis

Äänestä

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Eli olet sitä mieltä, että ensin raha, sitten terveys jos jää aikaa? Hyi helvetti! Ilmoita kokeiluyrityksesi nimi, niin muu maailma kykenee välttämään moista idarin perustamaa pikkupaskaa.

En. Mutta jos terveys laitetaan edelle niin se ei ole yrittäjän vika. Voisit sitä paitsi opetella keskustelemaan vähän asiallisemmin. Tuollaiseen kiroiluun ja uhoiluun ei oikein viitsi enempää vastata.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En. Mutta jos terveys laitetaan edelle niin se ei ole yrittäjän vika. Voisit sitä paitsi opetella keskustelemaan vähän asiallisemmin. Tuollaiseen kiroiluun ja uhoiluun ei oikein viitsi enempää vastata.

Toki asiallisesti kerrot. Mutta minä en juurikaan täällä suoli hommissa viitsi käydä selvinpäin.

Siksi ulosantini on kohtuullisen karkeaa. Se suotakoot minulle jonka olisi pitänyt jo useamman kerran kuolla.

Ensin onnettomuudessa, sitten ambulanssissa ja lopuksi teholla.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että en vain tajua olevani kuollut.

Mitä väkisanoihin tulee, niin ei minua vain kiinnosta. Tottakai sinulla on oikeus haukkua virallisesti todettua vammaista. Se tekee varmasti hyvää firmallesi?

Äänestä

• Aloittaja

TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Toki asiallisesti kerrot. Mutta minä en juurikaan täällä suoli hommissa viitsi käydä selvinpäin.

Siksi ulosantini on kohtuullisen karkeaa. Se suotakoot minulle jonka olisi pitänyt jo useamman kerran kuolla.

Ensin onnettomuudessa, sitten ambulanssissa ja lopuksi teholla.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että en vain tajua olevani kuollut.

Mitä väkisanoihin tulee, niin ei minua vain kiinnosta. Tottakai sinulla on oikeus haukkua virallisesti todettua vammaista. Se tekee varmasti hyvää firmallesi?

Olisi hyvä jos opettelisit olemaan rauhallinen ja vähemmän juonut ja voimme olla sitten kiitollisia kun käyttäydyt hyvin meitä kohden.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Niin nämä yrityksen työntekijät Ja yrittäjä korona tukia kuuluu saada.
Kyllä se ongelma korona määrä mikä nousee.
https://yle.fi/uutiset/3-11541577

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu