Ero ja ylipääseminen

Anonyymi

Moi.

Tää tuntuu olevan oikeastaan ainoa kanava mitä kautta tätä uskallan kysyä.
Hyviä ystäviäkään en omista joille uskoutua, ja ns ammattiauttajillekaan en osaa puhua...

Aikaa erosta entisen kanssa on jo kulunut lähes vuosi, ja olen ajautunutkin parisuhteeseen uuden kumppanin kanssa jo. Nyt vaan jotenkin tuntuu ylitsepääsemättömältä edes nähdä tätä exää ilman että alkaa itkettää. Haluaisin vaan niin halata sitä ja palata entiseen.
Olen siis kuitenkin ihan onnellinen nykyisessäkin parisuhteessani, ja meillä meneekin hyvin. Mutta asia vaivaa, en uskalla edes esitellä lastani uudelle kumppanilleni kun jollain tasolla pelkään että se sotkee mun ja entisen välit ihan lopullisesti...

Ero ei kuitenkaan ollut ihan helppo yli 12 vuoden yhdessäoloon, yhteisen asuntolainan ja 11 vuotiaan tytön kanssa.

Mutta miten te muut olette päässeet erosta yli/unohtaneet entiset ja päässeet jatkamaan eloanne?

-M39

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna uudelle suhteelle, oikea mahdollisuus. Panosta siihen kaikki voimasi.

      Itse löysin onneni aasiasta, tai oikeammin hän löysi minut.

      Nyt lähinnä ihmettelen, miten entistä kurjaa elämääni, siedin niinkin kauan? Vaikkakin taistelin ex liitostakin, kunnes selvisi laajamittainen, suunnitelmallinen, vuosia kestänyt huorinteon sarja. Sen jälkeen ero olikin helpompi.

      Nyt on rehellisyyttä, rakkautta, romantiikkaa, uskollisuutta, hyvyyttä, parisuhdetta, keskusteluja, huumoria ja perhettä arvostava rakas.

      • Anonyymi

        Unessa muhkea nainen ....


    • Anonyymi

      Sillon kun perheenrikkoja vie lasten isän ja oman puolison, niin ei siitä koskaanpääse eroon ei itse eikä lapset. Aina jaksaa tulla mieleen, ja jaksaa myös halveksia sutturoita. Lapset hylkää isänsä eikä halua olla tekemisissä, e Kannattiko miehen vaihtaa, ei kannattanut.kä näyttää lastenlapsia hänelle. Mies jää ihan yksin kun valitsi ja vaihtoi lapsensa sutturoihin. Mies joutui lupumaan kaikesta omasta, ja sai vaan tyhjää ja lumppua tilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe