Ero ja ylipääseminen

Anonyymi

Moi.

Tää tuntuu olevan oikeastaan ainoa kanava mitä kautta tätä uskallan kysyä.
Hyviä ystäviäkään en omista joille uskoutua, ja ns ammattiauttajillekaan en osaa puhua...

Aikaa erosta entisen kanssa on jo kulunut lähes vuosi, ja olen ajautunutkin parisuhteeseen uuden kumppanin kanssa jo. Nyt vaan jotenkin tuntuu ylitsepääsemättömältä edes nähdä tätä exää ilman että alkaa itkettää. Haluaisin vaan niin halata sitä ja palata entiseen.
Olen siis kuitenkin ihan onnellinen nykyisessäkin parisuhteessani, ja meillä meneekin hyvin. Mutta asia vaivaa, en uskalla edes esitellä lastani uudelle kumppanilleni kun jollain tasolla pelkään että se sotkee mun ja entisen välit ihan lopullisesti...

Ero ei kuitenkaan ollut ihan helppo yli 12 vuoden yhdessäoloon, yhteisen asuntolainan ja 11 vuotiaan tytön kanssa.

Mutta miten te muut olette päässeet erosta yli/unohtaneet entiset ja päässeet jatkamaan eloanne?

-M39

3

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna uudelle suhteelle, oikea mahdollisuus. Panosta siihen kaikki voimasi.

Itse löysin onneni aasiasta, tai oikeammin hän löysi minut.

Nyt lähinnä ihmettelen, miten entistä kurjaa elämääni, siedin niinkin kauan? Vaikkakin taistelin ex liitostakin, kunnes selvisi laajamittainen, suunnitelmallinen, vuosia kestänyt huorinteon sarja. Sen jälkeen ero olikin helpompi.

Nyt on rehellisyyttä, rakkautta, romantiikkaa, uskollisuutta, hyvyyttä, parisuhdetta, keskusteluja, huumoria ja perhettä arvostava rakas.

• Anonyymi

Unessa muhkea nainen ....

• Anonyymi

Sillon kun perheenrikkoja vie lasten isän ja oman puolison, niin ei siitä koskaanpääse eroon ei itse eikä lapset. Aina jaksaa tulla mieleen, ja jaksaa myös halveksia sutturoita. Lapset hylkää isänsä eikä halua olla tekemisissä, e Kannattiko miehen vaihtaa, ei kannattanut.kä näyttää lastenlapsia hänelle. Mies jää ihan yksin kun valitsi ja vaihtoi lapsensa sutturoihin. Mies joutui lupumaan kaikesta omasta, ja sai vaan tyhjää ja lumppua tilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 521
      7810
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      232
      2712
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2591
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      163
      1969
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      115
      1810
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1626
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1188
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1165
    Aihe