Moi.
Tää tuntuu olevan oikeastaan ainoa kanava mitä kautta tätä uskallan kysyä.
Hyviä ystäviäkään en omista joille uskoutua, ja ns ammattiauttajillekaan en osaa puhua...
Aikaa erosta entisen kanssa on jo kulunut lähes vuosi, ja olen ajautunutkin parisuhteeseen uuden kumppanin kanssa jo. Nyt vaan jotenkin tuntuu ylitsepääsemättömältä edes nähdä tätä exää ilman että alkaa itkettää. Haluaisin vaan niin halata sitä ja palata entiseen.
Olen siis kuitenkin ihan onnellinen nykyisessäkin parisuhteessani, ja meillä meneekin hyvin. Mutta asia vaivaa, en uskalla edes esitellä lastani uudelle kumppanilleni kun jollain tasolla pelkään että se sotkee mun ja entisen välit ihan lopullisesti...
Ero ei kuitenkaan ollut ihan helppo yli 12 vuoden yhdessäoloon, yhteisen asuntolainan ja 11 vuotiaan tytön kanssa.
Mutta miten te muut olette päässeet erosta yli/unohtaneet entiset ja päässeet jatkamaan eloanne?
-M39
Ero ja ylipääseminen
3
63
Vastaukset
- Anonyymi
Anna uudelle suhteelle, oikea mahdollisuus. Panosta siihen kaikki voimasi.
Itse löysin onneni aasiasta, tai oikeammin hän löysi minut.
Nyt lähinnä ihmettelen, miten entistä kurjaa elämääni, siedin niinkin kauan? Vaikkakin taistelin ex liitostakin, kunnes selvisi laajamittainen, suunnitelmallinen, vuosia kestänyt huorinteon sarja. Sen jälkeen ero olikin helpompi.
Nyt on rehellisyyttä, rakkautta, romantiikkaa, uskollisuutta, hyvyyttä, parisuhdetta, keskusteluja, huumoria ja perhettä arvostava rakas.- Anonyymi
Unessa muhkea nainen ....
- Anonyymi
Sillon kun perheenrikkoja vie lasten isän ja oman puolison, niin ei siitä koskaanpääse eroon ei itse eikä lapset. Aina jaksaa tulla mieleen, ja jaksaa myös halveksia sutturoita. Lapset hylkää isänsä eikä halua olla tekemisissä, e Kannattiko miehen vaihtaa, ei kannattanut.kä näyttää lastenlapsia hänelle. Mies jää ihan yksin kun valitsi ja vaihtoi lapsensa sutturoihin. Mies joutui lupumaan kaikesta omasta, ja sai vaan tyhjää ja lumppua tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217810- 2322712
- 262591
- 1631969
- 1151810
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165