Taidan olla ikisinkku ku en kelpaa naisille. Oon yli 30 mies joka haluais tappaa vaa ittensä. Ei elämää ei naista en koskaa kelpaa naisille. Ne vain juttelee hwtken baaris ja aina meen yksin kotiin
Ikisinkku oon
597
760
Vastaukset
- Anonyymi
Oon niin täynnä tätä paska elämää.
- Anonyymi
En oo ees kovin ruma ja laittaudun silti aina naiset karkaa mun luota eikä halua jutella. Mitä mussa on vikaa...
- Anonyymi
Älä mene ravintolaan naisten syljettäväksi.
Istut illat kotisilla vaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ees kovin ruma ja laittaudun silti aina naiset karkaa mun luota eikä halua jutella. Mitä mussa on vikaa...
Kun otat alkoholia sinun typerät juttusi pääsevät esiin.
Ikisinkun kannattaa mennä baariin selvistäpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istut illat kotisilla vaa.Itse ajattelin samaa neuvoa, ei tarvitse lähteä koskaan baarista yksin kotiin. Itsellä tämä on toiminut jo vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikisinkun kannattaa mennä baariin selvistäpäin.Ei mulla ole mitään typeriä juttuja. Osaan ihan normaalisti puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istut illat kotisilla vaa.Todella törkeästi sanottu. En kuuntele tommosta paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on koko elämä vielä edessä. Onnesi voi kävellä syliisi jo nurkan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikisinkun kannattaa mennä baariin selvistäpäin.Tuo on niin totta.
Ikisinkku on aina Vajakki.
Typerät aina samat tarinat ei kiinnosta naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella törkeästi sanottu. En kuuntele tommosta paskaa.
Et kestä totuutta.
Elä sit mielikuvitusmaailmassa.
LimaMaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on niin totta.
Ikisinkku on aina Vajakki.
Typerät aina samat tarinat ei kiinnosta naisia.Ole ite vain ikisinkku!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on koko elämä vielä edessä. Onnesi voi kävellä syliisi jo nurkan takana.
Niinpä todellaki naisen saan.
- Anonyymi
Ehkä sinä et kunnioita naisia ja se näkyy sinun puheistasi? Silloin naiset "karkaavat".
- Anonyymi
Ja jännämies kunnioittaa?
- Anonyymi
ei täältä kaupungista kannata katsoa naisia.
ja seksi on yliarvostettua, kuten yksi hyvä kaverini aikoinaan totesi viisaana ihmisenä.- Anonyymi
Kaupungeissa ei ole kunnollisia naisia.
- Anonyymi
Viinaa juomalla tutustuu naisiin. Jos yksi antaa pakit niin mene toisen naisen luokse ja joskus tärppää.
t viinamies - Anonyymi
Ei miehet ole ikisinkkuja omasta tahdostaan vaan naisten tahdosta koska pitävät miestä liian rumana joten eivät halua miestä eli sinua.
- Anonyymi
Totuus on se,että palstalla on todella rumia miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näin kuvan (tai kuvajaisen), kiinnostus jäi siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisetki ovat usein rumia. Minä en ole ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiin on kuten minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisetki ovat usein rumia. Minä en ole ruma
Jos naiset ovat rumia, miksi et sitten katselisi miehiä? Miehet ovat muutenkin palstan prinssien mukaan helppoja, kivoja, kunnollisia ja kilttejä, joten on hämmentävää että palstaprinssit kuitenkin haikailevat inhottavien naisihmisten perään. Vaikka selvästi miehet olisivat ylivertaisia palstaprinsseille kumppaniksi.
- Anonyymi
Harvemmin hyljeksintään on syynä miehen ulkonäkö. Kyllä syy on pään sisällä. Voit vain syyttää vanhempiasi, etteivät he ole osanneet opettaa sinulle tunneälyä, jollei sitä ole tullut syntymälahjana. Naiset lemppaa miehiä siitä syystä, että pitävät heitä liian tyhmänä. Siinä ei edes kauniit kasvot auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naiset ovat rumia, miksi et sitten katselisi miehiä? Miehet ovat muutenkin palstan prinssien mukaan helppoja, kivoja, kunnollisia ja kilttejä, joten on hämmentävää että palstaprinssit kuitenkin haikailevat inhottavien naisihmisten perään. Vaikka selvästi miehet olisivat ylivertaisia palstaprinsseille kumppaniksi.
Aika monet on kyllä kauniita. En halua katsella miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin hyljeksintään on syynä miehen ulkonäkö. Kyllä syy on pään sisällä. Voit vain syyttää vanhempiasi, etteivät he ole osanneet opettaa sinulle tunneälyä, jollei sitä ole tullut syntymälahjana. Naiset lemppaa miehiä siitä syystä, että pitävät heitä liian tyhmänä. Siinä ei edes kauniit kasvot auta.
Ohan niitä tyhmiä naisiaki? Esim heikkolahjaisia?
- Anonyymi
Mutta naiset ovat hyvin vaiketa nykyään. Heille ei kelpaa vain mikään.
- Anonyymi
Tarkoitat siis, että sinä et kelpaa. Se ei tee naisista vaikeita, se tarkoittaa vain että sinä olet kelvotonta materiaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat siis, että sinä et kelpaa. Se ei tee naisista vaikeita, se tarkoittaa vain että sinä olet kelvotonta materiaalia.
No harmi niin. Kun en kuitenkaan ruma ole ja ihan ok pukeudun myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei mikään kelpaa...
Treffit-palstalla olen seurannut useita vuosia muutamaa naista, jotka ehkä olisivat kelvanneet minulle: ei paha ulkonäkö, ei liikaa läskiä, sopiva koko ja koulutus jne. Vaan minä en kelvannut edes viestittelyyn. Eronneista sain selville, että etsitään sitä samanlaista, mistä just erottiin. Miksi siis alkujaankaan erottiin? Ja sitten aina etsitään sitä reilusti ylemmän kategorian miestä: apuhoitajalle kelpaisi vain lääkäri jne. Sitten pitää olla ainakin ökyauto, huvila, vene, ulkomaanmatkat, teatteri, konsertti, ravintolat, tanssitaito jne. Ja tietenkin se ulkonäkö, mutta sen nyt kohtuullisessa määrin ymmärtääkin.
No, itsellä osa näistä on, suurinta osaa ei. Uusi asunto, pari autoa, keskimääräistä reilusti parempi ansiotaso (mitä en ole paljastanut monelle), kohtuullisen raitis, kiltti, monen alan koulutus ja työkokemus jne, mutta kaiketi puutteita sosiaalisen kanssakäymisen kanssa. Ei näillä eväillä naista saa, mutta roikun treffipalstalla seuraten muita. Useita sellaisia jotka mahdollisesti olisivat minulle sopineet, on poistunut joten lienevät löytäneet mieleisensä. Rumat pysyy vuodesta toiseen samoin kuin ne, joille mikään ei kelpaa. Luu jää ronkelin kouraan, sanotaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei mikään kelpaa...
Treffit-palstalla olen seurannut useita vuosia muutamaa naista, jotka ehkä olisivat kelvanneet minulle: ei paha ulkonäkö, ei liikaa läskiä, sopiva koko ja koulutus jne. Vaan minä en kelvannut edes viestittelyyn. Eronneista sain selville, että etsitään sitä samanlaista, mistä just erottiin. Miksi siis alkujaankaan erottiin? Ja sitten aina etsitään sitä reilusti ylemmän kategorian miestä: apuhoitajalle kelpaisi vain lääkäri jne. Sitten pitää olla ainakin ökyauto, huvila, vene, ulkomaanmatkat, teatteri, konsertti, ravintolat, tanssitaito jne. Ja tietenkin se ulkonäkö, mutta sen nyt kohtuullisessa määrin ymmärtääkin.
No, itsellä osa näistä on, suurinta osaa ei. Uusi asunto, pari autoa, keskimääräistä reilusti parempi ansiotaso (mitä en ole paljastanut monelle), kohtuullisen raitis, kiltti, monen alan koulutus ja työkokemus jne, mutta kaiketi puutteita sosiaalisen kanssakäymisen kanssa. Ei näillä eväillä naista saa, mutta roikun treffipalstalla seuraten muita. Useita sellaisia jotka mahdollisesti olisivat minulle sopineet, on poistunut joten lienevät löytäneet mieleisensä. Rumat pysyy vuodesta toiseen samoin kuin ne, joille mikään ei kelpaa. Luu jää ronkelin kouraan, sanotaan.Olet seurannut useita vuosia palstoilla naisia, jotka eivät olleet alunperinkään susta kiinnostuneita...
Kuulostaa terveeltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele"kelvoton materiaali" Vain top5% mies kelpaa naiselle, muu ei kelpaa. Älä yritä vääristellä, tinderissä ja nettideiteissä naiset roikkuvat vuosia koska eivät kelpaa top5% miehelle, tasoisensa saisivat heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele"kelvoton materiaali" Vain top5% mies kelpaa naiselle, muu ei kelpaa. Älä yritä vääristellä, tinderissä ja nettideiteissä naiset roikkuvat vuosia koska eivät kelpaa top5% miehelle, tasoisensa saisivat heti.
Valtaosa Suomen väestöstä elää parisuhteissa.
Vielä suurempi osa on joskus elänyt parisuhteessa.
Tämä siis tarkoittaa että noin pyöristäen 99% Suomen aikuisesta miesväestöstä on top5% miehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet seurannut useita vuosia palstoilla naisia, jotka eivät olleet alunperinkään susta kiinnostuneita...
Kuulostaa terveeltä.Tuohan on aika kaukaa haettu väite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on aika kaukaa haettu väite.
"Treffit-palstalla olen seurannut useita vuosia muutamaa naista, jotka ehkä olisivat kelvanneet minulle: ei paha ulkonäkö, ei liikaa läskiä, sopiva koko ja koulutus jne. Vaan minä en kelvannut edes viestittelyyn."
Tasan noinhan asia ilmaistiin.
Vanhainkotiin toyboyksi 🕺🥂
- Anonyymi
sekin minua myöskin kiinnostaa.
- Anonyymi
Baarissaki niillä on vain omat kaverit aina. Muuten ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ensinnäkin baarissa ja somessa arvioidaan toista ihmistä ensin ulkonäön perusteella. Juttusille alettua on seuraava kriteeri siinä, mistä toinen puhuu, ja miten hän puhuu. Huomioiko toisen juttelun aikana,vai höpöttääkö koko ajan itsestään ja omasta paremmuudesta. Käyttääkö halventavia kuvauksia vastakkaisesta sukupuolesta tai kääntääkö kaiken mitä toinen sanoo alatyyliseksi.
Toisekseen mitä tarkoittaa "normaalilla"? Pintaliitäjää jolla tärkeintä on julkisivu. Itse seurustelin aikanaan pyörätuolissa olevan miehen kanssa. Ei minua häirinnyt tämä, koska näin ihmisen joka sen pinnan alla oli. Jos olisin tavannut hänet baarissa, tuskin olisin alkanut edes juttusille. Tapasimme sairaalan tupakkakopissa, ja koska molemmat olimme potilaita, ehdimme jutella sinä aikana useamman kerran. Näin opimme tuntemaan toisemme muutenkin kuin pintapuolisesti, ja pystyimme selvittämään toisen arvomaailmaa. Todellakin treffipaikkana tai ylipäätään ensi tapaamisen paikkana tupakkakoppi oli todella yllättävä -siihen aikaan nämä kopit olivat sisätiloissa ja sallittuja. Ei toisen ihmisen löytämiseen aina tarvita sitä baaria, vaan toisen saattaa löytää ihan arkielämästä.
- Anonyymi
Säälittävää että elämä pyörii vaan vastakkaisen sukupuolen ympärillä. Mahtaa olla tyhjä elämä jos pelkkä naisenpuute ajaa itsetuhoisiin ajatuksiin. Normaaleilla ihmisillä ei maailma kaadu tuollaisiin typeriin pikkujuttuihin.
- Anonyymi
Allu ei ole normaali. Tai sii
Allulla on tuota psyykkistä kuormaa vähän liikaa. Joku saman tyyppinen voisi ehkä huolia. Tai sitten ei. Mutta Allulle ei kelpaa samalla henkisellä tasolla oleva.
Ja näille naisille jotka Allulle kelpaisivat Allu taas ei kelpaa. Joten yksin jää vinkumaan.
Siitä olen täysin samaa mieltä että kovin on rajoittunutta ja köyhää on
elämä joka siihen kaatuu että naiset ei huoli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allulla on tuota psyykkistä kuormaa vähän liikaa. Joku saman tyyppinen voisi ehkä huolia. Tai sitten ei. Mutta Allulle ei kelpaa samalla henkisellä tasolla oleva.
Ja näille naisille jotka Allulle kelpaisivat Allu taas ei kelpaa. Joten yksin jää vinkumaan.
elämä joka siihen kaatuu että naiset ei huoli.Kyllä mä silti ihmettelen miks mun elämä on tälläistä. Miksi mun pitäisi huolia kehitysvammainen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä silti ihmettelen miks mun elämä on tälläistä. Miksi mun pitäisi huolia kehitysvammainen nainen?
No ei näytä huolivan joo. Ehkä luovutan ja pysyn yksin. Ei kaikki miehet saa naista. Tiedän en ole normaali ja psyykkisiä ongelmia olen yksinkertainen, mutta miksi mun pitäs olla aina yksin ja elää näin.???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei näytä huolivan joo. Ehkä luovutan ja pysyn yksin. Ei kaikki miehet saa naista. Tiedän en ole normaali ja psyykkisiä ongelmia olen yksinkertainen, mutta miksi mun pitäs olla aina yksin ja elää näin.???
Jos joku muu eläisi tällästä elämää kuten mä ja diagnooseille en voi mitään. No ehkä sitten vihdoin hyväksyn että naiset vain juttelee munkaa mut ei koskaa niitä kiinnosta.. jatkuvasti vuodet kuluu on yksin eikä rahaa. Ei saa töitä ja mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku muu eläisi tällästä elämää kuten mä ja diagnooseille en voi mitään. No ehkä sitten vihdoin hyväksyn että naiset vain juttelee munkaa mut ei koskaa niitä kiinnosta.. jatkuvasti vuodet kuluu on yksin eikä rahaa. Ei saa töitä ja mitään
Olen hakenut paljon apua masennukseen kaikkeen. Silti voin pahoin ja en muutu. Jatkuvasti psyyke hajalla ja velkoja vain ja rahaa ei koskaa ole. Saatanasta tää elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kuitenki auto ja kuntoilen ja sekään ei vaan auta. Silti mä aina oon yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kuitenki auto ja kuntoilen ja sekään ei vaan auta. Silti mä aina oon yksin
Mulla on 2 lääkärille aika. Kerron vaa enempi itsestäni millanen oon ja haukun ihmisiä agressiivinen ja vihaan itseeni ku en pärjää töissä ja oon heikkolahjainen. Ei tätä jaksa tätä elämää. Selvästi oon kokoajan umpikierteessä elämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä silti ihmettelen miks mun elämä on tälläistä. Miksi mun pitäisi huolia kehitysvammainen nainen?
Sinulla itselläsi on kertomasi mukaan kehityshäiriö, heikkolahjaisuus. Vaadit että normaalien naisten tulisi katsoa tuon kehityshäiriösi ohi ja "huolia" sut.
Kuitenkaan et itse ole valmis hyväksymään kaltaistasi naista, eli naista joka myös on heikkolahjainen.
Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elämä joka siihen kaatuu että naiset ei huoli.Kyllä mulle masentunut työtön kelpaisi.
- Anonyymi
No mä oon erilainen. Pitäskö mun elää sitte aina yksin? En saisi koskaa rakkautta ja läheisyyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla itselläsi on kertomasi mukaan kehityshäiriö, heikkolahjaisuus. Vaadit että normaalien naisten tulisi katsoa tuon kehityshäiriösi ohi ja "huolia" sut.
Kuitenkaan et itse ole valmis hyväksymään kaltaistasi naista, eli naista joka myös on heikkolahjainen.
Miksi?Mulla on sanottu naiset kumma et sä olet jatkuvasti yksin ja löydät vääränlaisia naisia. Että kyllä sä vielä normaalin naisen saat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sanottu naiset kumma et sä olet jatkuvasti yksin ja löydät vääränlaisia naisia. Että kyllä sä vielä normaalin naisen saat
Et vastannut:
Miksi sinulle ei kelpaa itsesi kaltainen nainen?
Miksi sun on ehdottomasti saatava "normaali" nainen?
Mitä vikaa on ihmisissä, joilla on lievä kehityshäiriö, oppimisvaikeuksia tai heikkolahjaisuutta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut:
Miksi sinulle ei kelpaa itsesi kaltainen nainen?
Miksi sun on ehdottomasti saatava "normaali" nainen?
Mitä vikaa on ihmisissä, joilla on lievä kehityshäiriö, oppimisvaikeuksia tai heikkolahjaisuutta?En osaa sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?No sitten en varmaan koskaan saa ketään. En nyt jaksa koko keskustelua. Nyt pääsin kouluun ja harrastan liikuntaa niin se hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?Monesti mulle on sanottu että kyllä sä normaalin naisen saat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti mulle on sanottu että kyllä sä normaalin naisen saat.
Mieti kunnolla, miksi sinulle itsellesi ei kelpaa kaltaisesi nainen, jolla laillasi olisi kehityshäiriö/ laaja-alaisia oppimisvaikeuksia/ heikkolahjaisuutta.
Miksi olet niin ehdoton sen suhteen, että sinulle kelpaa vain "normaali" nainen?
Miksi ne vaivat, joita kerrot itselläsi olevan, ovat sinulle turn-off naisissa?
- Anonyymi
Olen huomannut tässä elämän aikana sen että ei kannata vain suomen tarjontaan tyytyä, koska muualla maailmassa naiset ovat paljon aloitteellisempia ja kiinnostuneempia. Voin sanoa että 200 ulkomaalaista kiinnostunutta naista kohti ehkä yksi ainoa suomalainen voi kommunikoida joskus ja osoittaa jonkin sortin kiinnostusta. Näin heikko tilanne on oikeasti omasta näkökulmasta katsottuna.
M36- Anonyymi
Joo mä huomannu sen. Naiset hetken suostuu baarissa juttelee mut sit karkaa pois. Toiset ei vain koskaan saa naista. Eikä töitä. Eikä kavereita. Mun kohtalo olla aina yksin veloissa masentuneena. Voin kertoo etten jaksa tätä elämää enään
- Anonyymi
Työt olen pilannut. Velkaantunut. Ei ketää ihmisiä elämässä. Oon niin pohjalla. Eikai tälläinen ihminen saa koskaa naista.
- Anonyymi
Tytöt painavat nappeja elli etusormella painaa olkapäähän kuin jotain tietokoneen tappulaa, asiakas ihmettelee: mitähän asiaa?
- Anonyymi
Näköjään vaa naisille ei ei ei koskaa kelpaa masentunut yksinäinen ikityötön joka ei oo tehny mitää ja velkaantunut ikinä ei saa naista. Vaikka pitkä ja kuntoilen ja menny osittain parempaa suuntaa. Alotin 6 kk koulutuksen asun hienossa asunnossa silti en vaa tuu koskaa kelpaavan. Vaikka mulle kelpais työtön yksinäinen nainen. Mutta pitäs kai olla normaali ja käydä töissä että saa naisen..
- Anonyymi
Kelpaako sulle masentunut, heikkolahjainen, yksinäinen, ikityötön nainen, joka ei oo tehny ikinä mitään ja on veloissa?
Ei. Ei kelpaa. Olet monesti sanonut ettei sulle kelpaa itsesi kanssa samalla mt-diagnoosilla varustettu nainen, koska pidät heitä kehitysvammaisina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako sulle masentunut, heikkolahjainen, yksinäinen, ikityötön nainen, joka ei oo tehny ikinä mitään ja on veloissa?
Ei. Ei kelpaa. Olet monesti sanonut ettei sulle kelpaa itsesi kanssa samalla mt-diagnoosilla varustettu nainen, koska pidät heitä kehitysvammaisina.No ehkä parempi olla sitten aina yksin. Tuskin hyväksyn sitä koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä parempi olla sitten aina yksin. Tuskin hyväksyn sitä koskaan
Miksi sulle ei itsellesi kelpaa nainen, jolla on oppimisvaikeuksia ja lievä kehityshäiriö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulle ei itsellesi kelpaa nainen, jolla on oppimisvaikeuksia ja lievä kehityshäiriö?
Koska en ole löytänyt semmosia mistään. Suurin osa normaaleita mitä olen nähnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en ole löytänyt semmosia mistään. Suurin osa normaaleita mitä olen nähnyt
Tuo vastaa vain kysymykseen "miksi et ole kimpassa kaltaisesi naisen kanssa", ei kysymykseen "miksi sinulle EI KELPAA kaltaisesi nainen"
Olet tehnyt vuosien mittaan hyvin selväksi, ettet huolisi naista, jolla laillasi olisi kehityshäiriö/ laaja-alaisia oppimisvaikeuksia/ heikkolahjaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vastaa vain kysymykseen "miksi et ole kimpassa kaltaisesi naisen kanssa", ei kysymykseen "miksi sinulle EI KELPAA kaltaisesi nainen"
Olet tehnyt vuosien mittaan hyvin selväksi, ettet huolisi naista, jolla laillasi olisi kehityshäiriö/ laaja-alaisia oppimisvaikeuksia/ heikkolahjaisuutta.En ole törmännyt sellaiseen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole törmännyt sellaiseen!!
Edelleen:
Olet sanonut ettei sulle edes teoriassa kelpaisi kaltaisesi nainen, olet sanonut että kelpuutat vain "normaalin" naisen.
Onko mieli siis muuttunut, ja kainaloon kelpaisikin kaltaisesi nainen, jos sellainen löytyisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen:
Olet sanonut ettei sulle edes teoriassa kelpaisi kaltaisesi nainen, olet sanonut että kelpuutat vain "normaalin" naisen.
Onko mieli siis muuttunut, ja kainaloon kelpaisikin kaltaisesi nainen, jos sellainen löytyisi?Ehkä voisin miettiä sitäkin.
- Anonyymi
Kai pitäs vetää huumeita olla rikollinen juoppo että eds pääsee juttelee naisille...en tiiä pahasti mussa on vikaa. Nyt vasta nyt tajuan sen et hankittava apua ja töitä
- Anonyymi
Nyt vasta nyt tajuat. Tätä on sulle tuputettu kuukausikaupalla mutta kun oot tyhmä ja ruma..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta nyt tajuat. Tätä on sulle tuputettu kuukausikaupalla mutta kun oot tyhmä ja ruma..
Öö en missää nimes ole ruma.
- Anonyymi
Naisille vain kelpaa jotkut normaalit miehet. En oo koskaa ollu normaali ja ei ihmiset halua olla missää tekemisissä munkaa. Ei ihme jos voin pahoin ei ihme. Sairaus heikkolahjaisuus ja toiminnan ohjauksen puutteet ja outous en pärjää töissä. Aina saan potkut tai oon hidas. En pääse ylöspäin elämäsaä.
- Anonyymi
olen pahoillani, olen pettymys täysin.
olet ansainnut paljon parempaa elämässäsi, en tarkoita ikävällä tavalla,
mutta olet ansainnut paljon parempaa, olet hyvän näköinen, kohtelias,
fiksu, atleettinen, upea ilmestys kaiken kaikkiaan.
älä juutu minun kaltaiseen ihmseen, vaan koita löytää joku ainutlaatuinen ihminen itsellesi,
minä en taida olla ainutlaatuinen millään tavalla, olen vain "normi" ihminen.
toivon että löydät onnesi maailmasta, minä etsin sitä vielä, tuskin löydän sitä koskaan elämässäni ja olet aivan ainutlaatuinen ilmestys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen pahoillani, olen pettymys täysin.
olet ansainnut paljon parempaa elämässäsi, en tarkoita ikävällä tavalla,
mutta olet ansainnut paljon parempaa, olet hyvän näköinen, kohtelias,
fiksu, atleettinen, upea ilmestys kaiken kaikkiaan.
älä juutu minun kaltaiseen ihmseen, vaan koita löytää joku ainutlaatuinen ihminen itsellesi,
minä en taida olla ainutlaatuinen millään tavalla, olen vain "normi" ihminen.
toivon että löydät onnesi maailmasta, minä etsin sitä vielä, tuskin löydän sitä koskaan elämässäni ja olet aivan ainutlaatuinen ilmestys.Ehkä helponta et mua ei olisi olemassa ja olisin haudass.
- Anonyymi
Pystyn asuun yksin maksan laskut jne. Mutta en pärjää töissä . Mun pitäs helvetin kevyt yksinkertanen työ saada mut semmoista ei ole aina mä saan potkut ja ihmiset ei halua ees jutella munkaa. Terapiassa koskaa ole ollut ja lääkäri ei sitä tajua että tarvin terapiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn asuun yksin maksan laskut jne. Mutta en pärjää töissä . Mun pitäs helvetin kevyt yksinkertanen työ saada mut semmoista ei ole aina mä saan potkut ja ihmiset ei halua ees jutella munkaa. Terapiassa koskaa ole ollut ja lääkäri ei sitä tajua että tarvin terapiaa
Lääkäri ei myöskään sitä tajua että mä olen psyykehullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on estynyt persoona. Haukun ihmisiä. Agressiivinen. Neuropsykologi ei auta mua.. passiivis vihamielinen persoona ja en voi sille mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on estynyt persoona. Haukun ihmisiä. Agressiivinen. Neuropsykologi ei auta mua.. passiivis vihamielinen persoona ja en voi sille mitää
Myöskin ahdistuneisuushäiriö. Syön velnafaxin 75 mg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen voinu erosta lähtien todella pahoin ja jäänyt yksin elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen voinu erosta lähtien todella pahoin ja jäänyt yksin elämässä.
Siksi haluan tyttöystävän ku en oo kovin ruma. Laihdutan ja pääsin kouluun. Se hyvä
- Anonyymi
Eihän sulle itsellesikään kelpaa heikkolahjainen nainen jolla on toiminnan ohjauksen puute. Olet moneen kertaan sanonut ettet halua naista, jolla on sama kehityshäiriö kuin sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulle itsellesikään kelpaa heikkolahjainen nainen jolla on toiminnan ohjauksen puute. Olet moneen kertaan sanonut ettet halua naista, jolla on sama kehityshäiriö kuin sulla.
Miksi mun pitäisi huolia? En ole sentää kehitysvammainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mun pitäisi huolia? En ole sentää kehitysvammainen.
Miksi sitten naisen pitäisi huolia sinut - mies jolla on (omien sanojesi mukaan) heikkolahjaisuutta ja toiminnan ohjauksen puutetta?
Miksi et itse huoli naista, jolla olisi samat vaivat kuin kerrot itselläsi olevan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten naisen pitäisi huolia sinut - mies jolla on (omien sanojesi mukaan) heikkolahjaisuutta ja toiminnan ohjauksen puutetta?
Miksi et itse huoli naista, jolla olisi samat vaivat kuin kerrot itselläsi olevan?Koska niitä naisia ei paljon ole. Suurin osa normaaleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska niitä naisia ei paljon ole. Suurin osa normaaleita.
Niin, suurin osa miehistäkin on "normaaleja".
Miksi siis "normaalin" naisen pitäisi huolia "epänormaali" mies, kun "normaalejakin" vaihtoehtoja on?
- Anonyymi
Sitten soitetaan jostain työstä et olet hakenut töitä ja ihmetellään miksi olen ollut 25 työpaikassa ajatellaan et toi on hullu eikö se halua tehdä töitä vai saako se koeajalla potkut. Sit mä hermostun ja haukun sen ihmisin ku en vaa jaksa.
- Anonyymi
Nykyää oon ihan yksin. Vailla sosiaalista kontaktia... veloissa vaan ku en saa rahaa mistään enää ja töitä
- Anonyymi
Veli sanoi hassusti, muistutti golfista: lätkit kyllä sillä Silverline-puu-5 mailallasi niitä turhia palloja metsiköihin joskus, kova ampaisu heittää.... ei ole enää jäljellä kuin Callawayn palloja, noh hah.
- Anonyymi
Ja nykyää jos kusee työt ei saa mistään töitä ei ole mitää suositttelijaa. Työn saaminen mahdotonta
- Anonyymi
Sitten mun lukuisat pätkätyöt cv historia. Mua pidetään hulluna ja nyt velkaantunut tuhansia euroja lisää ku tuet ovat niin pieniä ja elän yli varojen
- Anonyymi
Ikisinkuksi jää jos ei juo viinaa eikä käy baareissa. Raitis mies ei naisiin tutustu.
T viinamies- Anonyymi
Aloittajan tapauksessa tuosta ei ole kyse. Hän kyllä juo.
Mutta sen juomarimiehen pitäisi olla normaaliälyinen, että normaaliälyinen juomarinainen hänestä kiinnostuisi.
- Anonyymi
No kai se sitten pakko elää tämä ainut elämä yksin ja diagnoosien kanssa. Ei ne koskaan katoa pois
- Anonyymi
Tytöt voivat sanoa että: oletko vähän hassu ;:D Mutta jos on tahallisesti hassu ja jne.
- Anonyymi
On mussaki esim hyviä puolia, pitkä mies olen, en kovin läski, pikkasen ylipainoa, käyn säännöllisesti salilla ja kuntoilen, asun hienossa uudessa asunnossa, omistan auton etten nyt aivan pohjalla ole, mutta toki löytyy hyviä juttuja..
- Anonyymi
Mutta mä olen vain masentunut ja tympääntynyt siihen millanen olen ja omaan elämäntilanteeseeni ku haluaisin seurustella ja jakaa arkee muttakun aina oon yksin.. jatkuvasti yritän netissä tutustua naisiin mutta eivät vastaa kuin 1 sanan jos esim kehun nätiksi sitten eivät halua nähä ja eivät sanaakaa keskustele, semmosia naiset on
- Anonyymi
Jos olet itsekin "tympääntynyt siihen millainen olet", miten voit olettaa että kukaan muukaan susta kiinnostuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet itsekin "tympääntynyt siihen millainen olet", miten voit olettaa että kukaan muukaan susta kiinnostuisi?
Ei sitten varmaa joo ole koskaa mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten varmaa joo ole koskaa mahdollisuuksia.
Ehkä pitää erakoitua yksin kotiin aina.
- Anonyymi
Mut heikkolahjaisen masentuneen elämä on aika yksinäistä. ei töitä ei mitää ihmis suhteita ei naista.. tää on vaikeeta tää elämä
- Anonyymi
Mä olen ihan hyvä tyyppi kun löytäisin vain semmosen sopivan naisen. Esim bb Siniki sillä diagnosoitu adhd, parisuhteessa se silti on, miksi mä en voisi löytää
- Anonyymi
Eli et ole "ihan hyvä tyyppi" sinkkuna, niinkö?
Ainoastaan "sopivan naisen kanssa" olisit "ihan hyvä tyyppi".
Eipä kukaan halua tutustua ihmiseen, joka sinkkuna ei ole hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Ei mun tarvi niinku paskaa kuunnella, mä en ole edellee ihan kehari, tai vammainen, tietyilla osa alueilla ongelmia mutta kaipaan naista, eikö se mene jakeluu
- Anonyymi
Edelleen edelleen jatkuvasti törmään vääränlaisiin naisiin jotka eivät ole sitten kiinnostuneita, ehkä sanoo sanan baarissa ja karkaa, mutta semmosta se on, itse kyllä olen kiinnostunut monestakin, mutta semmosta se on, kyl mä vielä saan naisen
- Anonyymi
Widimer, 3 muskettikoiraa oli lastenohjelma, ei Wladimir vaan Widimer.
Ja ilkeä paha kissanainen. - Anonyymi
SASA on kuin 11 v tyttö. Todella lapsellista käytöstä. Toisen selän takana puhumista. 26v ja tuollainen !!..
- Anonyymi
Sasa sopisi mulle hyvin.
- Anonyymi
Taas oli nainen menny poistamaan Tinderissä, semmosia ne naiset on joo.
- Anonyymi
En ollut hetkeen päässyt tinderiin ja luulin että nainen oli kiinnostunut, mutta ei ollut lainkaan ja poisti mut. Ei voi luottaa naisii
- Anonyymi
Eipä se kahden ihmisen välinen luottamus vielä parilla Tinder-viestillä synny. Miksi ihmeessä oletat voivasi luottaa tuntemattomiin ihmisiin muutaman small-talk-viestin jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se kahden ihmisen välinen luottamus vielä parilla Tinder-viestillä synny. Miksi ihmeessä oletat voivasi luottaa tuntemattomiin ihmisiin muutaman small-talk-viestin jälkeen?
No se meni jo se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se meni jo se siitä.
Mutta miten ihmeessä sinä rakennat luottamuksen jokaiseen tinderissä kohtaamaasi naiseen heti matchin tultua? Olet joka pettymyksen jälkeen uikuttamassa että "naisiin ei voi luottaa", mutta mikä sut ajaa luottamaan tuntemattomaan ihmiseen heti "hei":n päätteeksi?
- Anonyymi
Ei kyllä perkele onnistu töiden eikä naistenkaa mikää mun elämässä. Eiköhän tää elämä oo tässä
- Anonyymi
Maskit näyttää olevsn päässä jo formula-autoillijsallsakin, minulls on paketti maskeja, ostin :D
- Anonyymi
Naisia saa jos on asiallinen. Rumatkin saa naisia jos osaa puhua naisille.
- Anonyymi
Hanki ittelles jotain parempaa tekemistä, kuin itsesäälissä ryoeminen. Ei se elämä siitä naisesta miksikään muutu.
- Anonyymi
Joo ei parisuhde kenenkään muita ongelmia miksikään muuta. Parisuhde ei auta ketään saamaan töitä, ei paranna kenenkään mt-ongelmia.
On varsin kohtuutonta odottaa että kumppani parantaisi kaikki oman elämän ongelmat. Se kumppani ei ole mikään lääkäri, hoitaja, terapeutti, oppimisohjaaja, työpaikkaneuvoja, äiti/ isä... - Anonyymi
No nyt pääsin kouluun ja sain muuttotöitä.
- Anonyymi
Ehkä mun pitää vaa elää ilman naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei parisuhde kenenkään muita ongelmia miksikään muuta. Parisuhde ei auta ketään saamaan töitä, ei paranna kenenkään mt-ongelmia.
On varsin kohtuutonta odottaa että kumppani parantaisi kaikki oman elämän ongelmat. Se kumppani ei ole mikään lääkäri, hoitaja, terapeutti, oppimisohjaaja, työpaikkaneuvoja, äiti/ isä...No sitten pysyn elämäni yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varsin kohtuutonta odottaa että kumppani parantaisi kaikki oman elämän ongelmat. Se kumppani ei ole mikään lääkäri, hoitaja, terapeutti, oppimisohjaaja, työpaikkaneuvoja, äiti/ isä...Niin kai sitten oltava yksin.
- Anonyymi
No se parisuhde ei koskaan tule onnistumaan noin suuren ongelmakuorman kanssa.
Ei ainakaan normaalin naisen kanssa.
Naiset, kuten miehetkin, haluavat kumppanin joka pystyy toimimaan normaalisti elämässä. Jolla on elämänhallinta hanskassa. Ja sehän on päivänselvää ja täysin ymmärrettävää. Enpä tiedä mistä löytyisi Allulle nainen holhoojaksi ja paapojaksi. Sellainen joka tykkää olla äiti ja huolehtia pikkupoika-asteella olevasta miehestä.
Kai niitäkin on, aina joskus sellaisesta kuulee.
Sellainen olisi ihannenainen Allulle. Äidin korvike joka pitää huolen että kaikki sujuu.
Yritäpä hakea sellaista naista vaikka sieltä tinderistä. Kerro että tarvitset huoltajan ja edunvalvojan, äitihahmon. Mutta muista että liian nirso ei sitten saa olla! Se pitää ottaa minkä voi saada!
Valtaosa naisista jotka parisuhdetta haluaa, haluaa miehen jonka kanssa jakaa arjen haasteet. Ei riitä että pystyy elämään itsenäisesti ja maksamaan laskuja. Aikuisen elämä on täynnä velvollisuuksia ja vastuuta. Vastuuta raha-asioista (millä tolalla sinun raha-asiasi ovat?) Vastuuta rahan hankinnasta, so. parhaassa tapauksessa työ jonka todellakin pystyy hoitamaan. Vastuuta arjen pyörittämisestä yhdessa kumppanin kanssa.
Ei riitä että on viisi metriä pitkä ja ihan komee, sillä ei pitkälle pötkitä.
Sinulle Allu on turha sanoa mitään, siksi kukaan ei enää jaksa sinua. Onhan se ikävää ettet pysty ottamaan mitään hyötyä terapioista ym. avusta jota sinulle on tarjottu. Olet sitten vain niin paljon haastava tapaus ettei keinoja oikein ole.
Jotkut ihmiset on varustettu heikommilla resursseilla eikä sille mitään voi. Voit vain elää sillä mitä sinulle on annetttu ja tehdä siitä paras mahdollinen.- Anonyymi
Selvä. Siinähän haluaa sitte vaan. Mä panostan itteeni laihdutan kuntoilen nyt oon kouluss ja sain keikkatöitä. Ne hoidan hyvin enkä hommaa potkuja.
- Anonyymi
Mä kerron lääkärille ja pääsin hoitoon hus mielialapolille. Mä kuntoilen pääsin kouluun. Menee paremmin
- Anonyymi
Joo anteeks jos äiti synnytti musta keharin. Näytän normaalilta ja nyt pääsin kouluun. Kuntoilen paljon mulla on asunto ja auto. Huonomminkin vois mennä? Tottakai saan naisen ja pääsin husiin hoitoon nyt. Ei mun tarvi kuunnella ihmisiä jotka ei saatana mua tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo anteeks jos äiti synnytti musta keharin. Näytän normaalilta ja nyt pääsin kouluun. Kuntoilen paljon mulla on asunto ja auto. Huonomminkin vois mennä? Tottakai saan naisen ja pääsin husiin hoitoon nyt. Ei mun tarvi kuunnella ihmisiä jotka ei saatana mua tunne.
Että oon toivoton joo tapaus. No en tod ole. Kokoajan pyrin parempaan suuntaan ja haen kokoajan apua itelleni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että oon toivoton joo tapaus. No en tod ole. Kokoajan pyrin parempaan suuntaan ja haen kokoajan apua itelleni..
Haistakoot paska paskanjauhat. Täälä ny jauhetaan paskaa kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haistakoot paska paskanjauhat. Täälä ny jauhetaan paskaa kaikista.
Tommosta vitun paskajauhantaa ku ei ees tunne mua. Voi paremmin sanoa kasvotusten jos olen aivan toivoton tapaus tai luuseri saatana. Voi tulla sanomaan. Paljo huonommin vois olla asiat saatana
- Anonyymi
15 tuhatta velkaa ja eivät pidä mua töissä jatkuvasti potkuja ja en pärjää missään. Velkaa on ja nyt joudun väkisin tekee muuttotöitä että saan maksettu ja opiskelen samalla
- Anonyymi
Sori mutta pärjään yksin maskan laskut teen ruokaa. Kaikilla nyt on velkaa.mä hoidan asiani ja omistan siistin auton. Mulla ihan ok asiat on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mutta pärjään yksin maskan laskut teen ruokaa. Kaikilla nyt on velkaa.mä hoidan asiani ja omistan siistin auton. Mulla ihan ok asiat on
Sairaudelle diagnooseille en voi mitään mutta kohta on taas lääkärille aika. Haluan apua. Ja nyt syön masennuslääkettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaudelle diagnooseille en voi mitään mutta kohta on taas lääkärille aika. Haluan apua. Ja nyt syön masennuslääkettä
Ihmisillä on sairauksia diagnooseja ei sille voi mitään. Vittu mä oon hyvä tyyppu tälläsenää. Kyllä mä vielä naisen saan.!!
- Anonyymi
Vittu en tarvitse mitää edunvalvojaa saatana pärjään yksin ja hoidan ite asiat. Velkaantuun olen päässyt kun en ole paljon töitä tehnt mut nyt koulua ja sain keikkatyötä nyt pystyn makseleen...
- Anonyymi
Ihan sama mitä tänne kirjottaa. Eipä kiinnosta paskaakaan. Paljo on muitaki heikkolahjaisia ja erikoisia ja masentuneita. en ole ainut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mitä tänne kirjottaa. Eipä kiinnosta paskaakaan. Paljo on muitaki heikkolahjaisia ja erikoisia ja masentuneita. en ole ainut..
Tuo onkin hyvä kysymys Sinulle itsellesi ... Minkä vuoksi kirjoitat tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo onkin hyvä kysymys Sinulle itsellesi ... Minkä vuoksi kirjoitat tänne?
Joo ehkä parempi kun ei kirjota.
- Anonyymi
Oletko tyhmä kuin kansainvälisen yhtiön talousjohtaja?
- Anonyymi
Joo ei mee hyvin mulla. Ehkä saa suoraan mennä eläkkeelle. Koulus nyt oon. Mut sen jälkeen.
Hei
Kiitos viestistäsi. Olemme valitettavasti joutuneet tekemään aikaisemman käytöksesi takia päätöksen, että emme ole enää työllistämässä sinua.- Anonyymi
Tuhlaat siis koulun resursseja opiskelemalla, vailla aikomusta käyttää opittuja taitoja mihinkään?
Veit joltakin oikealta opiskelijalta koulupaikan. Joltain sellaiselta, joka olisi halunnut oikeasti oppia ja saada töitä siltä alalta.
Ja jos työnantajatkin vetoavat sun aikaisempaan huonoon käytökseen kun eivät sua enää palkkaa, niin olisiko aika miettiä vähän miten käyttäydyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhlaat siis koulun resursseja opiskelemalla, vailla aikomusta käyttää opittuja taitoja mihinkään?
Veit joltakin oikealta opiskelijalta koulupaikan. Joltain sellaiselta, joka olisi halunnut oikeasti oppia ja saada töitä siltä alalta.
Ja jos työnantajatkin vetoavat sun aikaisempaan huonoon käytökseen kun eivät sua enää palkkaa, niin olisiko aika miettiä vähän miten käyttäydyt?No en todellakaan vienyt, no joo haen nyt kunnolla apua elämääni ja meen jatkossa töihin enkä jätä menemättä ja kuse asioita, riitti mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en todellakaan vienyt, no joo haen nyt kunnolla apua elämääni ja meen jatkossa töihin enkä jätä menemättä ja kuse asioita, riitti mulle.
Mutta miten luulet saavasi töitä edes koulun jälkeen, kun olet käyttäytynyt asiattomasti aiemmissa työpaikoissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten luulet saavasi töitä edes koulun jälkeen, kun olet käyttäytynyt asiattomasti aiemmissa työpaikoissasi?
En jokapaikassa. En halua pilata asioitani enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos työnantajatkin vetoavat sun aikaisempaan huonoon käytökseen kun eivät sua enää palkkaa, niin olisiko aika miettiä vähän miten käyttäydyt?Tuskin mistään ammattiin valmistavasta koulusta on kyse. Eiköhän kyse ole jostakin pitkäaikaistyöttömille järjestetystä huuhaa-koulutuksesta.
Tarkoitan siis, että hän tuskin vie keneltäkään koulutuspaikkaa.
- Anonyymi
Perus mun elämää ihme että oon yksin ja en saa naista. Ku eivät anna töitä enkä saa rahaa mistään.
- Anonyymi
Helvetti tätä elämää. Pitää kai ryhtyä kohta juopoksi tätä menoa.
- Anonyymi
Parempi ku on yksin eikä kirjota mitään. Idiootteja paskanjauhajia mesta täynnä
- Anonyymi
Emmä jaksa välittää tää on hirveetä sontaa tällästä paskaa lukea jatkuvasti. Ainaski mulla on tietyt asiat hyvin ja paranee kokoajan
- Anonyymi
Miksi käyt täällä palstoilla?
Olet jo vuosia kirjoitellut näille sivustoille ja päivittäin todennut, että et pidä saamistasi vastauksista. Et tykkää asiallisistakaan vastauksista, joten vaikea sulle on kenenkään täällä mitään kommentoida, kun kaikesta tulee paha mieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo vuosia kirjoitellut näille sivustoille ja päivittäin todennut, että et pidä saamistasi vastauksista. Et tykkää asiallisistakaan vastauksista, joten vaikea sulle on kenenkään täällä mitään kommentoida, kun kaikesta tulee paha mieli.Vuosia joo ihan sama, mä tuun käymään aina jos se on siitä kiinni vielä vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia joo ihan sama, mä tuun käymään aina jos se on siitä kiinni vielä vuosikymmeniä.
Mutta oletko itse miettinyt miksi käyt täällä palstoilla?
Jatkuvasti sulle tulee paha mieli muiden kommenteista. Sulle tulee paha mieli siitäkin jos kukaan ei mitään kommentoi.
Miksi siis käyt täällä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo vuosia kirjoitellut näille sivustoille ja päivittäin todennut, että et pidä saamistasi vastauksista. Et tykkää asiallisistakaan vastauksista, joten vaikea sulle on kenenkään täällä mitään kommentoida, kun kaikesta tulee paha mieli.tietysti kenelle tahansa tulee paha mieli kun "asiallinen" kommentti on jossain määrin ala-arvoinen.
se on kritisoiva. eikä ihmistä saa kritisoida. ketä siitä pitää?
täytyy olla kohtelias, sovittelias ja ihmisen huomioiva ihminen. sen tajuaa nyt jokainen ihminen.
ei ketään halua kuulla huonoa, vaan hyvää ja kaunista. joten "kritisointi" pitää jättää pois.
minullakin olisi tässä opiskeltavaa, mutta elämä opettaa tavoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietysti kenelle tahansa tulee paha mieli kun "asiallinen" kommentti on jossain määrin ala-arvoinen.
se on kritisoiva. eikä ihmistä saa kritisoida. ketä siitä pitää?
täytyy olla kohtelias, sovittelias ja ihmisen huomioiva ihminen. sen tajuaa nyt jokainen ihminen.
ei ketään halua kuulla huonoa, vaan hyvää ja kaunista. joten "kritisointi" pitää jättää pois.
minullakin olisi tässä opiskeltavaa, mutta elämä opettaa tavoille.Toki sekaan mahtuu aina morkkaajia, mutta tämä aloittaja pahoittaa mielensä ihan kaikesta. Hän suuttuu tsemppaajillekin.
Yleisellä keskustelupalstalla ei pysty vaikuttamaan siihen, millaisia vastauksia viesteihinsä saa.
Aloittaja on vuosia käynyt näillä palstoilla, kertomassa samoja juttuja, ja saamassa samoja vastauksia.
Tässä kohtaa voidaan todeta että aloittaja kaivaa itse verta nenästään jatkamalla samaa käytöstä eli palstalla käyntiä, josta pahoittaa aina vaan mielensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki sekaan mahtuu aina morkkaajia, mutta tämä aloittaja pahoittaa mielensä ihan kaikesta. Hän suuttuu tsemppaajillekin.
Yleisellä keskustelupalstalla ei pysty vaikuttamaan siihen, millaisia vastauksia viesteihinsä saa.
Aloittaja on vuosia käynyt näillä palstoilla, kertomassa samoja juttuja, ja saamassa samoja vastauksia.
Tässä kohtaa voidaan todeta että aloittaja kaivaa itse verta nenästään jatkamalla samaa käytöstä eli palstalla käyntiä, josta pahoittaa aina vaan mielensä.Pitäisi näköjään vaan olla pois täältä. Aina paskaa tulee niskaan aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oletko itse miettinyt miksi käyt täällä palstoilla?
Jatkuvasti sulle tulee paha mieli muiden kommenteista. Sulle tulee paha mieli siitäkin jos kukaan ei mitään kommentoi.
Miksi siis käyt täällä?Taidan lopettaa kokonaan. Keskityn saamaan apua ja pitämään työpaikkani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan lopettaa kokonaan. Keskityn saamaan apua ja pitämään työpaikkani.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Ei kannata toistaa käytösmallia josta ei saa positiivisia tuloksia. Kohdallasi tämä palstailu ei tuo hyviä asioita elämääsi, joten ehdottomasti fiksu idea keskittyä muihin harrastuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo vuosia kirjoitellut näille sivustoille ja päivittäin todennut, että et pidä saamistasi vastauksista. Et tykkää asiallisistakaan vastauksista, joten vaikea sulle on kenenkään täällä mitään kommentoida, kun kaikesta tulee paha mieli.Hänellä ei ole mitään muutakaan. Kun ei ole ystäviä eikä työtä, tällainen palsta on ainut kontakti muihin ihmisiin. Jokainen kuitenkin tarvitsee, edes jonkunlaisen (surkeankin) kontaktin muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei ole mitään muutakaan. Kun ei ole ystäviä eikä työtä, tällainen palsta on ainut kontakti muihin ihmisiin. Jokainen kuitenkin tarvitsee, edes jonkunlaisen (surkeankin) kontaktin muihin.
No, kyllähän moni tekee yhä uudelleen tyhmiä asioita, vaikka tietää niillä olevan ikäviä seurauksia.
Joku ottaa aina tuoreesta kahvista ison hörpyn ja saa joka kerta palovammoja kitalakeen.
Toiset käy palstoilla ottamassa henkisesti turpaan.
Valintojen maailmahan tämä.
- Anonyymi
Pääsin kouluun enkä oo mikää työtön luuseri enään.
- Anonyymi
"Joo ei mee hyvin mulla. Ehkä saa suoraan mennä eläkkeelle. Koulus nyt oon. Mut sen jälkeen.
Hei
Kiitos viestistäsi. Olemme valitettavasti joutuneet tekemään aikaisemman käytöksesi takia päätöksen, että emme ole enää työllistämässä sinua."
Noin kirjoitit tänään 15:40.
Koulu ei ole työ. Opiskelija, joka ei käy koulun ohella työssä, on työtön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joo ei mee hyvin mulla. Ehkä saa suoraan mennä eläkkeelle. Koulus nyt oon. Mut sen jälkeen.
Hei
Kiitos viestistäsi. Olemme valitettavasti joutuneet tekemään aikaisemman käytöksesi takia päätöksen, että emme ole enää työllistämässä sinua."
Noin kirjoitit tänään 15:40.
Koulu ei ole työ. Opiskelija, joka ei käy koulun ohella työssä, on työtön.Jaa no ihan sama silti, en jaksa kertoo enää mitää.
- Anonyymi
BB sinilläki Adhd ja se on saanu miehen. Eikä se ny kovin fiksu ole. Kyllå mäki vielä naisen saan!!!
- Anonyymi
Ei mun tarvi paskaa kuunnella. Ihmiset jotka ei ees tunne mua jauhaa että nainen on mulle omaishoitaja. Kuule pärjään ihan hyvin yksin ja naisen ei tarvitse olle omaishoitaja. Haukkujilla selvästi on paska elämä. Vitu idiootit
- Anonyymi
Vituttaa ku ei saa mistään töitä. Kokoaja hakenut töitä eikä mihkää pääse. Pakko olla koulussa. On niin paljo vain tuota velkaa ja pitäs maksella sitä.
- Anonyymi
Hermot saatana menee ku monen tonnin laina kimpussa ja laskuja vain tulee eikä saa töitä.
- Anonyymi
Nytki saatan tienasin vähä yli 30 e saatana 2 h työpäivä
- Anonyymi
On tää kaikki kyl niin perseestä. Ihminen joutuu syömää makaroonia ku on niin paljon laskuja.
- Anonyymi
Saatana tätä elämää. Saatana. Mistää ei saa töitä vaikka hakee saatana. Maine jo menny. Hävettää elää tällästä elämää rahattomana veloissa. Saata elän yli varojen. Tienaan iha helvetin vähä. Ei jaksa enään kyllä.
- Anonyymi
Ei näytä tulevan mun elämästä mitään. En pärjää töissä ja teen kaiken väärin ja hitaasti. Oon laiska. Naiset ei halua nähä eikä vastaa.
- Anonyymi
Ikisinkuksi jään, kun en osannut käyttäytyä nousu humalassa yhtenä vappuna. Pitkään oli välillämme pientä flirttiä, yhdessä tilaisuudessa sitten en saanut häneltä toivomani huomiota, tarrasin häntä kädestä, jonka riuhtaisi irti otteestani, jonka jälkeen olin hämilläni tapahtuneesta. Jälkeenpäin ymmärsin hölmöyteni, enkä uskaltanut asiaan palata.
Tällä oli domino-vaikutus, jonka koin vuosien jälkeen, tajusin myöhemmin vasta yhteyden, että nämä naiset tuntevat toisensa. Tuli outoja sattumia, hetken hyvän olon jälkeen, kunnes tajusin ottaa hatkat niistä ympyröistä. Minussakin on vikaa ja siksi totean, että parempi olla yksin, kun kaksin olo voisi vain herättää epäilyksiäni aina, kun jotain outoja tilanteita kohtaan?
Luottamuksen puute ollut aina läsnä pienestä pitäen, muuttanut vain muotoa toisenlaiseksi aikuistuttuani. Rauhattomuuteni onneksi muuttunut rauhallisuudeksi. Erilaisia haasteita kohtaan nykyisin, joiden kanssa saa olla varovainen, kun yksikseen on. Tuleeko turvattomuutta missä vaiheessa elämään vanhenemisen myötä, jää nähtäväksi?- Anonyymi
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
Ei ole. Ihan erilainen kirjoitustyyli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
En ole aloittaja. Pettynyt olen monesti ja erilaisia vastoinkäymisiä kokenut. Asiaa monelta kantilta pohtinut ja todennut jälkeenkin päin, et paljon pitäisi tapahtua hyviä asioita, et voisin edes ajatella seurustelua. Tuskin löytyy sellaista, jonka kanssa yhdessä olo tuntuisi sellaiselta, et molemmat siitä nauttisivat loppuelämän?
Nykyään naisetkin hakevat vain kokemuksia, tekevät asioita, jotka syövät tulevaisuuden uskoa myös heiltä itseltään. Ehkä ajattelevat lopuksi, et elämän prinssi korjaa lopulta rikkinäisen sielun heidän sisältään, kun joutuneet kokemaan kovia elämänpolullaan? Vastuunotto tuntuu liian vieraalta ajatukselta monen naisen ajatusmaailmaan? Tältä ainakin itsestä tuntuu tällä hetkellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja. Pettynyt olen monesti ja erilaisia vastoinkäymisiä kokenut. Asiaa monelta kantilta pohtinut ja todennut jälkeenkin päin, et paljon pitäisi tapahtua hyviä asioita, et voisin edes ajatella seurustelua. Tuskin löytyy sellaista, jonka kanssa yhdessä olo tuntuisi sellaiselta, et molemmat siitä nauttisivat loppuelämän?
Nykyään naisetkin hakevat vain kokemuksia, tekevät asioita, jotka syövät tulevaisuuden uskoa myös heiltä itseltään. Ehkä ajattelevat lopuksi, et elämän prinssi korjaa lopulta rikkinäisen sielun heidän sisältään, kun joutuneet kokemaan kovia elämänpolullaan? Vastuunotto tuntuu liian vieraalta ajatukselta monen naisen ajatusmaailmaan? Tältä ainakin itsestä tuntuu tällä hetkellä.Ihan kaikilla ihmisillä on oma ajatusmaailma. Kierrä sellaiset naiset, joilla vastuunotto ei ole hallussa. Anna myös hetki ajatukselle miten sinä kannat vastuuta?
"Tuskin löytyy sellaista, jonka kanssa yhdessä olo tuntuisi sellaiselta, et molemmat siitä nauttisivat loppuelämän?"
Ei elämää voi suunnitella "loppuelämäksi". Riittää varsin hyvin, että kohtaa ihmisen, jonka kanssa on tarpeeksi hyvä olla... päivä, viikko, kuukausi jne. Elämässä kun ei ole mitään niin epävarmaa kuin muutos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikilla ihmisillä on oma ajatusmaailma. Kierrä sellaiset naiset, joilla vastuunotto ei ole hallussa. Anna myös hetki ajatukselle miten sinä kannat vastuuta?
"Tuskin löytyy sellaista, jonka kanssa yhdessä olo tuntuisi sellaiselta, et molemmat siitä nauttisivat loppuelämän?"
Ei elämää voi suunnitella "loppuelämäksi". Riittää varsin hyvin, että kohtaa ihmisen, jonka kanssa on tarpeeksi hyvä olla... päivä, viikko, kuukausi jne. Elämässä kun ei ole mitään niin epävarmaa kuin muutos.Siis juuri toisinpäin. Elämässä kun ei ole mitään niin varmaa kuin muutos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikilla ihmisillä on oma ajatusmaailma. Kierrä sellaiset naiset, joilla vastuunotto ei ole hallussa. Anna myös hetki ajatukselle miten sinä kannat vastuuta?
Ei elämää voi suunnitella "loppuelämäksi". Riittää varsin hyvin, että kohtaa ihmisen, jonka kanssa on tarpeeksi hyvä olla... päivä, viikko, kuukausi jne. Elämässä kun ei ole mitään niin epävarmaa kuin muutos.Periaatteellinen olen ja sen myötä myös vastuuni kannan, huomannut vaan, että minun lailla ajattelevia on todella vähän? Minusta hyvän mallin, jonka koen tärkeäksi itsellenikin olisi turvallisen ympäristön luominen, tyyliin Kotiin ja takaisin- sarjan mukaisesti, jota olen tykännyt katsella TV:stä. Hyvä esimerkki nykyihmiselle menneestä, jossa kuitenkin perusasioiden merkityksen arvo korostuu hyvällä tavalla. Luottamus- lojaalisuus jne.
Toi on totta, et suunnitella ei voi tulevaa, kun puhutaan kahdesta eri ihmisestä, joilla on omat tavat ajatella asioita, siksi koen, et tuleva ei näytä kovin hyvältä suhde mielessä, koska en halua sellaista rakentaa sellaisen kanssa, jolla on niin erilainen tapa ajatella asioita kuin minulla, joka on em. sarjan mukainen, mennyt seuraa aina jollain tapaa mukanaan. On se sitten painolastina tai myönteisempänä? Optimistina näen aina mahdollisuuksia, vaikka suhteen näen skeptisemmin omalla kohdalla.
- Anonyymi
Mulla estää tää kehityshäiriö sen että ihmiset ei ymmärrä mua oon kussu elämäni veloissa ja naista en tod näkösesti saa koskaa
- Anonyymi
Mä koen olevani niin erilainen ku muut normaalit. Olin lapsena erityiskoulussa ja mua pidetää idioottina lapsena. Tuskin tää elämä muuttuu tästä ikinä. Pakko olla tällänen..
- Anonyymi
Mun elämä ollut vain paskaa kokoajan. Tän diagnoosin takia ja en osaa ees tehdä mitää töitä en mitään. Aina kusee elämäs kaikki. Ei rahaa
Työt ei pysy. Naiset ei kiinnostu.. synkkia ajatuksia ollut - Anonyymi
Mä en omista kavereita. En tehny töitä pahemmin. Ongelmia vaa sossut kelat. Naistenkaa ei tule mitää
- Anonyymi
Helvetti olkoot en jaksa enää tätä elämää. hyppäis junan alle
- Anonyymi
"Pakko olla tällainen". Siinä Allu osut naulan kantaan.
Puutteillesi et mitään voi, niitä ei voi korjata mutta elämänhallintaa voit opetella!
Voit opetella elämään niillä eväillä jotka olet saanut.
Lopeta iankaikkinen ruikutus ja valitus ja vaatimukset että muitten pitäisi jotain tehdä elämäsi eteen. Sinun on tehtävä itse!
Varmasti sen verran resursseja sinustakin löytyy, että pystyt korjaamaan asenteitasi muita kohtaan ja ottamaan vastuuta omasta itsestäsi. Et ole lapsi vaikka selaiselle kuulostatkin. Olet pian neljäkymppinen mies! Sisäistä se tosiasia.
Varmasti jos sinulla vähänkään tahtoa ja halua olisi tehdä jotain oman itsesi eteen saisit tukea ja apua niiltä terapeuteilta ja mitä kaikkea sinulla on ollutkaan. Et vain tähän mennessaä ole viitsinyt etkä tajunnut ottaa vastuuta yhtään. Vain ruikutat ja valitat ja odotat kuin lapsi vanhemmiltaan että tehkää nyt jotain ja korjatkaa mun elämä.
Vaadit että naisten täytyy nyt vaan huolia sinut. Olet "ihan hyvä tyyppi ja ansaitset ja kaipaat rakkautta" jne. Niin varmaan valtaosa ihmisistä ansaitsee. Mutta katsos kun rakkautta ei voi pakottaa. Ei siihen riitä pituus eikä ok naama. Ne on ulkoisia ominaisuuksia joilla ei pitkälle pötkitä jos kaikki muu onkin sitten retuperällä.
Niinpä tyydy elämään kuten tähänkin asti tai tartu itseäsi niskasta ja ryhdistäydy, Opi näkemään realiteetit. Ne mihin sinulla on oikeasti resursseja ja mihin ei. Ja ala tehdä työtä sellaisen elämän eteen jonka niillä eväillä on mahdollista saavuttaa.
Vinkumalla et pääse yhtään mihinkään.- Anonyymi
No mä olen vaikea ihminen tiedän sen itsekki ja nyt menee jo paremmin ku oon koulussa ja rahaa tulee ja kaikki on sen suhteen ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä olen vaikea ihminen tiedän sen itsekki ja nyt menee jo paremmin ku oon koulussa ja rahaa tulee ja kaikki on sen suhteen ok.
Kyllä mulla pitäisi olla varaa silti suht nättiin naiseen ku en itse edes kauhean ruma ole!
- Anonyymi
Nyt muutunkin. Olen koulussa ja sain ohelle muuttotöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla pitäisi olla varaa silti suht nättiin naiseen ku en itse edes kauhean ruma ole!
"pitäisi olla varaa"
no ei selvästi ole. Ei ennenkuin teet tarvittavat muutokset jotta olisit itse hyvä kumppani toiselle. Nyt kerrot ettet edes itse pidä itsestäsi. Miten kukaan muukaan voisi pitää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pitäisi olla varaa"
no ei selvästi ole. Ei ennenkuin teet tarvittavat muutokset jotta olisit itse hyvä kumppani toiselle. Nyt kerrot ettet edes itse pidä itsestäsi. Miten kukaan muukaan voisi pitää?Pidän omasta ulkonäöstä ja pituudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän omasta ulkonäöstä ja pituudesta.
Kukaan ei seurustele toisen ulkonäön kanssa.
Kerrot ettet pidä itsestäsi.
Ennen kuin opit itse pitämään sisimmästäsi, ei kukaan muukaan voi oppia sinusta pitämään.
Ulkonäkö on täysin sivuseikka ihmissuhteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei seurustele toisen ulkonäön kanssa.
Kerrot ettet pidä itsestäsi.
Ennen kuin opit itse pitämään sisimmästäsi, ei kukaan muukaan voi oppia sinusta pitämään.
Ulkonäkö on täysin sivuseikka ihmissuhteissa.Tiedän että vielä naisen saan.
- Anonyymi
Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja pidän keikkatyöni enkä kuse sitä.
- Anonyymi
Olen seuraillut jonkun verran näitä tämän "Allun" valituksia ja täytyy sanoa että harvale suomalaiselle noin annetaan työtä ja mahdollisuuksia! Itse en Suomessa asu mutta tiedän että heikosti menee valtavan monella työnsaannin suhteen, ja niiläkin jotka työssä on on koko ajan kylmä rinki p-seen ymärillä kuinka kauan työnsä saa pitää.
Ja tämä on saanut mahdollisuuden jo ties kuinka moneen hommaan ja omasta syystään kaikki kusee. Sitten valittaa ja ulisee ettei saa apua ja miten kamalaa kaikki on!
En nyt tiedä mutta epäilen että ne työt on olleet jotain tuki-työpaikkoja, mutta työtä kuitenkin ja mahdollisuus korjata ja rakentaa elämäänsä ja päästä eteenkinpäin. Mutta ei. Kuinka monelle annetanan sellaista erityiskohtelua ja tarjotaan kaiken maailman terapiat ja muu, ja tämä vain vinkuu että ei voi elää kun ei ole NAISTA!
Itse ei pistä tikkua ristiin vaan lapsellisesti itkee ja raivoaa kun sitä tikkukaramellia ei nyt sitten ostettukaan.
Meni vähän ohi asiasta mutta sitä siis ihmettelen kun olen kuullut monelta taholta miten apua ja tukea ei tahdo mihinkään saada työstä puhumattakaan. Ja tämä yksi kehtaa valittaa ja sössiä kaikki mitä tarjotaan! Vihaksi pistää. Eipä ole kovin monella sitä luksusta että on varaa heitellä työpaikkojaan hukkaan ja tällä on ollut niitä jo useampia! Olkoot erityitarpeinen ja heikkolahjainen ja vaikka mitä. Opetelkoot olemaan kiitollinen kun työtä saa ja opetelkoot olemaan ihmisiksi että sen saa pitää.
Joillakin näkyy menevän Suomessakin vielä hyvin!- Anonyymi
JOo hime paskaa täälki jauhetaan, mä nyt vain haluaisin naista.
- Anonyymi
Joo mutta en tiedä miksei ne koskaa pysy ne paikat se on isoin ongelma ja oon hakenutki apua ja saanut vähän, mutta en tarpeeksi, vaikea edelleen olla, olen ihmisenä vain vaikee ja valitan jatkuvasti ei hyvä. Ehkä musta ei vain pidetä työntekijänä heitetään aina ulos tai olen hidas tai myöhästelen töihin en voi tietää. Pakkohan se on yrittää muuttua.
- Anonyymi
Kyllä tuo tosiaan vähän epäreilulta tuntuu. Jos hakee masennukseen apua, ei meinaa saada kuin mielialalääkereseptejä. Työttömänä ei tahdo saada haastatteluja mihinkään työpaikkaan. Kouluihin ei riitä omat resurssit.
Tämä "allu" saa vähän väliä työpaikkoja. On päässyt kouluun. Saa lähetteitä sinne sun tänne lekureille. Ja kehtaa valittaa ettei kukaan välitä tai auta.
Vihaksi pistää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo tosiaan vähän epäreilulta tuntuu. Jos hakee masennukseen apua, ei meinaa saada kuin mielialalääkereseptejä. Työttömänä ei tahdo saada haastatteluja mihinkään työpaikkaan. Kouluihin ei riitä omat resurssit.
Tämä "allu" saa vähän väliä työpaikkoja. On päässyt kouluun. Saa lähetteitä sinne sun tänne lekureille. Ja kehtaa valittaa ettei kukaan välitä tai auta.
Vihaksi pistää.Sain töitä kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain töitä kyllä
Ja kohta menetät sen huonon käytöksen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohta menetät sen huonon käytöksen takia.
En tod menetä. ja menen joka työvuorolle.
- Anonyymi
No nyt vähä yritän muuttua.
- Anonyymi
Mene pois.
- Anonyymi
Saahan sitä tunteita purkaa ❤️,
mutta jos haluaa, voi myös muuttaa katsantokantaa.
Se voi muuttaa kaiken.
Negaatio vetää puoleensa negatiivisia asioita ja tie alkaa näyttää yhä synkemmältä. Ihminen sanoittaa itselleen sanojensa mukaista elämää tai kuolemaa. - Anonyymi
Vittu mä oon sentää menny osittain parempaa suuntaa tietyt asiat menee hyvin ja nyt raha sotkut oon selvittäny ne on nyt kunnossa ja oon koulussa en sitä vittu jätä kesken en todellakaa, ja sain muuttotöitä. Voi olla että en tule pärjäämään diagnoosin takia normi työssä ku saan aina potkut, mut pakko ees yrittää jatkossa en halua et musta ajatellaan et oon luuseri siis naiset. Ja olen tyytyväinen ulkonäkööni sekä oon pitkä välillä kuntoilen, vittu toisilla varmasti menee paljo huonommin ku mulla.
- Anonyymi
Kyllä näkemys on mulla että vielä tulen naisen saamaan saa olla myös työtön yksinäinen myös. EN halua mitä prinsessaa ja tuskin saankaa ja kaunista, tavallinen tavis nätti kelpaa minulle.
- Anonyymi
Ja oon menos kokoajan ylöspäin, sain autonkin ja kaikkee, harvalla on ees varaa vittu autoon ja kaikkee, ja muutenki pidän itestäni huolta, kohta ajattelin taas lenkille tai johki.
- Anonyymi
Kerrot että sulla on 40t velkaa. Että ei sulla ole varaa siihen romuautoosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se ole paljon velkaa... )=
harmi vain että en kykene maksamaan velkojasi vaikka haluaisinkin.
mutta, teen kaikkeni elämässäni että sinulla olisi hyvä olla, olen kuin sotilas
shakkilaudalla joka voidaan uhrata kuningattaren takia, tai sanotaan vuoksi. =) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö ei todellakaan ole velkaa niin paljon:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö ei todellakaan ole velkaa niin paljon:)
Sitten olet satuillut valheita mt-puolella, koska siellä kerrot velkaa olevan yli 40t.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten olet satuillut valheita mt-puolella, koska siellä kerrot velkaa olevan yli 40t.
En ole sanonut missää vaiheessa että velkaa noin paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sanonut missää vaiheessa että velkaa noin paljon
Sulla tuntuu olevan varsin valikoiva muisti muutenkin, niin eipä ihme että tuokin on taas "unohtunut".
- Anonyymi
se on hyvä asia. =)
että jollain kunnon ihmisellä menee hyvin.
sinäkin olet kunnon ihminen ja toivon todellakin että sinullakin menee joskus
paremmin. =) - Anonyymi
Elämässä voi tehdä kaikkea kivaa, mielenkiintoista ja hauskaa. Siihen ei tarvita parisuhdetta. Lopeta baareissa käyminen ja tee jotain muuta.
- Anonyymi
En mä joka vloppu käy baareissa ja lopetan todellaki.
- Anonyymi
Mitäpä jos keskittyisit tosissasi näihin asioihin jotka hallitset ja joissa sinulla menee hyvin. Keskity siihen että pistät elämän perusasioita kuntoon, ja kun ne on hallussa mieti sitten sitä muuta, esim. naisen löytämistä.
Siinäkin asiassa tajua että haastetta tulee olemaan niin kauan kun et tajua omia rajoitteitasi ja mähdollisuuksiasi parisuhdemarkkinoilla. Kyllä minäkin uskon, että sellainenkin nainen voi löytyä joka on samalla viivalla kanssasi, mutta heitä ei varmasti löydy kapakasta. On varmasti ollut ihan mukavia naisia siellä tukityöpaikoilla joihin olisit voinut yrittää tutustua. Tai erilaisissa kerhoissa ja kokoontumisissa, netistä voisit etsiä sellaista naista jolla elämäntilanne samantyylinen kuin itselläsi.
Kun koko ajan kurkottelet väärään suuntaan et takuulla tule onnistumaan. Ymmärrä tilanteesi ja mahdollisuutesi ja lähde siitä. Kun liikaa vaatii jää luu käteen.- Anonyymi
No mä tee juurinin töitä sen eteen. Sain koulutuksen ja meen eteenpäin. Helvettu en ole ollut missään tukityöpaikassa. Kaipaisin vain naista. Mutta täälä heti haukutaan että oon toivoton tapaus. Asennoidun niin että se nainen vielä joskua tulee. En oo ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä tee juurinin töitä sen eteen. Sain koulutuksen ja meen eteenpäin. Helvettu en ole ollut missään tukityöpaikassa. Kaipaisin vain naista. Mutta täälä heti haukutaan että oon toivoton tapaus. Asennoidun niin että se nainen vielä joskua tulee. En oo ruma
Mutt ei paskaa vaan jauhetaan.
- Anonyymi
Ai mun pitäisi ettiä joku vammainen? Halun iha perus tavis naisen. En nyt ymmärrä. En kuuntele tommosta. Nyt en ole edes työtön enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mun pitäisi ettiä joku vammainen? Halun iha perus tavis naisen. En nyt ymmärrä. En kuuntele tommosta. Nyt en ole edes työtön enään.
Kuvaat itseäsi heikkolahjaiseksi, laajoista oppimisvaikeuksista kärsiväksi ja kehityshäiriöitä omaavaksi ihmiseksi.
Et kuitenkaan huolisi naista, jolla olisi nuo samat ongelmat. Olet moneen kertaan nyt toistellut että haluat "tavisnaisen" tai "normaalin" naisen.
Miksi koet että sulla on varaa vaatia "normaalia" naista, kun itselläsi on kertomasi mukaan paljon ongelmia, jotka tekevät susta "epänormaalin"?
Miksi koet voivasi vaatia naiselta jotain sellaista, mitä et itse pysty tuomaan parisuhteeseen? Eli "normaaliutta". Miksi sinulle ei kelpaa kaltaisesi nainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaat itseäsi heikkolahjaiseksi, laajoista oppimisvaikeuksista kärsiväksi ja kehityshäiriöitä omaavaksi ihmiseksi.
Et kuitenkaan huolisi naista, jolla olisi nuo samat ongelmat. Olet moneen kertaan nyt toistellut että haluat "tavisnaisen" tai "normaalin" naisen.
Miksi koet että sulla on varaa vaatia "normaalia" naista, kun itselläsi on kertomasi mukaan paljon ongelmia, jotka tekevät susta "epänormaalin"?
Miksi koet voivasi vaatia naiselta jotain sellaista, mitä et itse pysty tuomaan parisuhteeseen? Eli "normaaliutta". Miksi sinulle ei kelpaa kaltaisesi nainen?Kyllä kelpaa edelleen edelleen työtön tavis nainen.hittoko en jaksa tätä paska porukkaa see ya
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet voivasi vaatia naiselta jotain sellaista, mitä et itse pysty tuomaan parisuhteeseen? Eli "normaaliutta". Miksi sinulle ei kelpaa kaltaisesi nainen?Jos vaikka olisit kiitos hiljaa. Riitti tämäkin paska. Mä oon ihan tyytyväinen itseeni ja menen huomenna töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi koet voivasi vaatia naiselta jotain sellaista, mitä et itse pysty tuomaan parisuhteeseen? Eli "normaaliutta". Miksi sinulle ei kelpaa kaltaisesi nainen?On toki ongelmia. Mutta vihdoin elämässä menossa parempaan suuntaan
- Anonyymi
Tukipaikoilla. Olet kyl aika tapaus:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa edelleen edelleen työtön tavis nainen.hittoko en jaksa tätä paska porukkaa see ya
Olet monia kertoja sanonut, ettet huolisi heikkolahjaista naista vaikka sellaiseen törmäisitkin.
- Anonyymi
Baareissa käyminen ei auta jos ei uskalla lähestyä naisia baareissa. Itse pitää tehdä aloite naisille siellä baarissa ja mennä juttelee. Naiset odottaa että mies tulee pyytää tanssimaan. Yökerhot erilaisia kun baarit. Yökerhoissa naisia pitää lähestyä kutsumalla tanssimaan. Mutta baareissakin on tanssilattiat joten mies kyllä saa naisen jos uskaltaa naisia lähestyä. Kännissä ei auta olla kovin paljon myöskään mutta viinamiehen neuvot on kyllä hyviä että pitää juoda jotain ja tarjota naiselle. Pitää vaan pyytää naista treffeille kun pääsee juttelee ja siitä se aina lähtee tutustuminen.
- Anonyymi
Sitähän tuo aloittaja tekeekin. Mutta, kun hän ei ole ”normaali mies”, niin ”normaalit naiset” antavat hänelle kerta toisensa jälkeen pakit. Kaltaiselleen ”ei normaalille naiselle” hän itse antaa pakit.
Lopputuloksena ei siis mitenkään voi olla parisuhde. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän tuo aloittaja tekeekin. Mutta, kun hän ei ole ”normaali mies”, niin ”normaalit naiset” antavat hänelle kerta toisensa jälkeen pakit. Kaltaiselleen ”ei normaalille naiselle” hän itse antaa pakit.
Lopputuloksena ei siis mitenkään voi olla parisuhde.No ei mun tarvi tommosta kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mun tarvi tommosta kuunnella.
Toisilla menee paljo huonommin ku mulla.
- Anonyymi
Kyllä tarjosin 2 naiselle juomat. Mutta ei niitä kiinnostanu. Ja juttelin 1 naiselöe mut se oli varattu
- Anonyymi
No kyllä se nainen vielä tulee kun saa tän elämän eka kuntoon ja rahaa ja töitä
- Anonyymi
Seuraavassa elämässä sitten.
Sitä odotellessa...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä odotellessa.........tai sitten siellä vanhainkodissa. Dementiaosastolla.... :D :D
Naisethan elää paljon pitempään kuin miehet. Siellä sitä mies on kuin herran kukkarossa, naisia joka sormelle! :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä odotellessa......Ai sulla noin surkee asenne? Tolla asenteella ootki yksin
- Anonyymi
"Mutta, kun hän ei ole ”normaali mies”, niin ”normaalit naiset” antavat hänelle kerta toisensa jälkeen pakit. Kaltaiselleen ”ei normaalille naiselle” hän itse antaa pakit.
Lopputuloksena ei siis mitenkään voi olla parisuhde"
Täysin mahdoton yhtälö; tuo tyyppi ja normaali nainen. Ainoa jota voisin yhtään kuvitella on joku läheisriippuvainen joka hakee hoivattavaa Ja paapottavaa
jolle voi olla äidin korvike.
Kuvitelkaapa itsenne naisen asemaan; haluaisitteko tätä mistä? Niin. En minäkään.
On totta kai surullista että ihmisellä on rajoitteita ja esteitä löytää kumppania. Mutta kun oman kategorian naiset eivät kelpaa, ei sitten voi muuta kuin jäädä tosiaankin yksin.- Anonyymi
Aika törkeesti sanottu. Onneksi meen parempaa suuntaan ja alkaan jutteleen vähä naisille nyt kun asiat paranee ja on rahaaki
- Anonyymi
No en helvetti jää yksin. Te ette luuserit edes tunne mua ja oon menny parempaa suuntaan. Lisäksi sain töitäki ja saan rahaa. Mulla on auto. Panostan vain enempi itseeni. Ei mun tarvi tollasta paskaa kuunnella. Ei muutkaa miehet saa naista kaikki!!
- Anonyymi
Ai ei voi olla parisuhde. Oon kuule seurustellu. Hyvä olettaa tommosta paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei voi olla parisuhde. Oon kuule seurustellu. Hyvä olettaa tommosta paskaa.
Montako päivää ”seurustelit”, ennen kuin nainen huomasi ettei jaksa itseään tyhmemmän miehen kanssa pitempään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako päivää ”seurustelit”, ennen kuin nainen huomasi ettei jaksa itseään tyhmemmän miehen kanssa pitempään?
Mitä se sulle kuuluu. Hän kuuke ihan rakasti mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule 3 vuotta. Miks mä ees vastaan näille runkkareille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule 3 vuotta. Miks mä ees vastaan näille runkkareille
Pelkkää vitun paskaa sivusto täynnä. En jaksa välittää tommosesta. Onneks asiat menee parempaa suuntaa
- Anonyymi
Että mä laihdutan enempi ja kyllä mä vielä naisen saan!!
- Anonyymi
Kuule mä en ole vammanen saatana. Osa asioista mennyt parempaa suuntaa ja nyt en ole työtönkaa. Naiset nähneet kuvani ja sanonu että kyllä mä naisen vielä saan. Mulla ei kovin hyvä itsetunto jne mut nyt menee paremmin ja kaikkee. Naiset nyt sattumoisin on vain nirsoja en aina ymmärrä.
- Anonyymi
Miksi ne naiset, joille olet näyttänyt kuvaasi ja ovat sanoneet että saat naisen, eivät sitten kuitenkaan sinusta huolineet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne naiset, joille olet näyttänyt kuvaasi ja ovat sanoneet että saat naisen, eivät sitten kuitenkaan sinusta huolineet?
No en tiedä. mutta mitä sitten, en ole löytänyt sopivaa.
- Anonyymi
En kuuntele tommosta paskaa. Te ette ees tunne mua.
- Anonyymi
Sä olet kertonut meille itsestäsi niin paljon, että kyllä me melko hyvin sut tunnetaan, vaikka ei ollakaan nähty. Jotkut ovat nähneetkin, kun sulla oli profiilissasi kuva aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kertonut meille itsestäsi niin paljon, että kyllä me melko hyvin sut tunnetaan, vaikka ei ollakaan nähty. Jotkut ovat nähneetkin, kun sulla oli profiilissasi kuva aikoinaan.
Kesällä viimeksi oli kaverilla kuva profiilissaan ja kyseli palstalla että eihän ole ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä viimeksi oli kaverilla kuva profiilissaan ja kyseli palstalla että eihän ole ruma.
Huoh.
- Anonyymi
Naisetki alkanu juttelee enempi mulle nyt kun oon ollut asiallisempi ja kivempi. En koe et mun diagnoosi estäis saamast naista ku meen parempaan suuntaa helvetti
- Anonyymi
Ei se estäkään, jos huolit omantasoisesi naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi huolia. Ja mulle kelpaa tavis pyöreempi nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi huolia. Ja mulle kelpaa tavis pyöreempi nainen.
Miksi sulle ei kelpaa kuin tavis?
Miksi sulle ei kelpaa itsesi kanssa samankaltainen nainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulle ei kelpaa kuin tavis?
Miksi sulle ei kelpaa itsesi kanssa samankaltainen nainen?Koska edelleen heitä ei ole paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi huolia sori vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi huolia sori vain.
No sitten sun täytyy tyytyä yksin oloon. Sori vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska edelleen heitä ei ole paljon.
Eihän suakaan ole kuin yksi kappale. Jos vaivautuisit etsimään naista omankaltaisistasi piireistä, voisit löytää sen samat henkiset ominaisuudet omaavan naisen.
- Anonyymi
Jos asennoituu siihen, että ei saa koskaa naista niin ei varmasti saakkaan
- Anonyymi
Miten sitten bb Sini kelvannut parisuhteeseen. Hänellä lukihäiriö ja adhd. Miksi minä en voisi saada naista?
- Anonyymi
Lukihäiriö ja ADHD eivät aiheuta heikkolahjaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä hän vaikutti aika tyhmältä ja ei kovin moni mies tuommosta jaksa. Että kyllä todellaki saan naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi alkaa puolustelemaan. Niinku mussa on paljo hyviä puolia. Katokku joku ei vaan tajua/ jotkut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä hän vaikutti aika tyhmältä ja ei kovin moni mies tuommosta jaksa. Että kyllä todellaki saan naisen
Tyhmä on asia erikseen, moni jolla on korkea ÄO on silti täysi ääliö.
- Anonyymi
Allu valittaa (tosin moni muukin joten tämä on heillekin) että naise ton nirsoja.
Otetaanpa sitten tällainen helppotajuinen esimerkki:
On tarjolla kaksi koria omenoita. Toisessa korissa mätiä omenia ja toisessa punaposkisia mehukkaita hyviä omenoita. Kumman Allu valitsee?
Sen missä on niitä hyviä omenia tietysti, eikö niin? Onko Allu siis nirso kun ne mädät ei kelpaa?
Tämä sama pätee siihen kenet nainen valitsee; sen normaalin elämässä pärjäävän miehen vai sen asiansa sössivän raivoavan tyypin joka ei pysty pitämään yhtäkään työpaikkaa, hankkii itsensä korvia myöten velkoihin jne?
Nyt Allu on sitten hyvä ja perustelee miksi sen naisen pitäisi alistua ja unohtaa terve tasapapinonen parisuhde sen normaalimiehen kanssa jotta Allu saisi naisen? Millä perusteella sinulla on oikeus vaatia sitä?
Tätä perustelua on Allulta kyselty jo monen monta kertaa, vastausta ei ole saatu.
Ehkä nyt saamme?- Anonyymi
Ollaan saatu siihen perustelu monta kertaa:
"Koska mä haluun" - Anonyymi
En todellakaa jaksa enää vastata teille. Mulla menee ihan hyvin ja varmasti kelpaan oikeelle naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaa jaksa enää vastata teille. Mulla menee ihan hyvin ja varmasti kelpaan oikeelle naiselle
Nyt sain keikkatöitäki ja täl kertaa pidän työpaikkani enkä hommaa potkuja ja lopeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi pukeudun siististi laitan aina hiukset siististi jos lähden ulos tai johki. Todellaki saan naisen vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi pukeudun siististi laitan aina hiukset siististi jos lähden ulos tai johki. Todellaki saan naisen vielä.
Pitäs vielä saada painoa lisää pois. Mut kaikki aikanaan. Naisetki on ruvennu juttelee netis ku mun käytös parantunut hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs vielä saada painoa lisää pois. Mut kaikki aikanaan. Naisetki on ruvennu juttelee netis ku mun käytös parantunut hyvä
Panostan nyt niihin asioihin enempi missä mulla on ongelmia ja sitten myöhemmin varmasti naisetki alkaa kiinnostuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josko sitten et käy näillä palstoilla enää ulisemassa, niin et joudu lukemaan realistisia vastauksia sun ikuisiin valituslauluihin.
Ainoa nainen minkä voit saada on puhallettava barbara. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sain keikkatöitäki ja täl kertaa pidän työpaikkani enkä hommaa potkuja ja lopeta.
Niinhän sä olet aina lupaillut, kun työpaikan olet saanut, mutta koskaan se lupaus ei ole pitänyt, eikä varmaan pidä nytkään.
Ihminen on lopulta aika sopeutuvainen, eli kaikkeen tottuu.
Aikoinaan tuli yritettyä, nuorempana itse en ole koskaan seurusteluun miehille kelvannut ulkonäöllisesti, ilman parisuhdetta voi myös elää ihan hyvää elämää ja rakentaa elämänsä ilman sitä.- Anonyymi
Samaa mieltä ton sopeutumisen kanssa. Itsekin olen jo henkisesti valmistautunut elämään elämäni yksin miehenä. Ei ole natsannut tähänkään mennessä, usko hiipuu.
- Anonyymi
Aika tylsää se tulee olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ton sopeutumisen kanssa. Itsekin olen jo henkisesti valmistautunut elämään elämäni yksin miehenä. Ei ole natsannut tähänkään mennessä, usko hiipuu.
Miksi ei ole natsannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole natsannut?
Tuntemukset eivät ole olleet samoja ilmeisesti? Tuntunut tilanteet aina liian haastavilta.
joo, joskus sitä uskoi tai jaksoi uskoa, nuorempana, mutta sitten tietyn ajan jälkeen hyväksyy asian.
Tai siis onhan se itsestäkin kiinni, ja ainahan on toivoa niin kauan kun on elämää, mutta tietyn iän jälkeen tajuaa realiteetit.- Anonyymi
Vähä mullakin semmonen tunne että olen aina yksin. Vaikka meen parempaan suuntaan sekään ei riitä naisille. Naiset haluaa vain jonku varakkaan tai komistuksen jännämiehen.
- Anonyymi
Varsinkin nää vloput on vaikeita kun kaipaisi naisen kainaloon.
Se menee nopiaan vko loppu.
Nykyään niin paljon viihdettä että menee aika nopeaan lavatanssit vois olla paikallaan😁- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se menee nopiaan vko loppu.
Nykyään niin paljon viihdettä että menee aika nopeaan lavatanssit vois olla paikallaan😁Paskat. Haluan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat. Haluan naisen.
Saisipa ton bb Sasan ai että se ois mun unelma. Ex näytti vähän samalta. Kaunis oli:)
- Anonyymi
Ennen mullaki oli paremmin naisia. Nykyään ne on vähentynyt.
- Anonyymi
Jos sulla nuorempana oli naisseuraa, niin varmaan sun vanheneminen on syynä siihen, ettei enää natsaa.
Nuorena sun lapsellisuus ei niin paljon haitannut, koska nuoret nyt ovat kaikki vähän lapsellisia. Keski-ikää lähestyessä pitäisi ihmisen jo pikkuisen aikuistua. Sinä kuitenkin olet jäänyt henkisesti teinin tasolle. Se ei sinun iässäsi ole enää yhtään puoleensa vetävä ominaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla nuorempana oli naisseuraa, niin varmaan sun vanheneminen on syynä siihen, ettei enää natsaa.
Nuorena sun lapsellisuus ei niin paljon haitannut, koska nuoret nyt ovat kaikki vähän lapsellisia. Keski-ikää lähestyessä pitäisi ihmisen jo pikkuisen aikuistua. Sinä kuitenkin olet jäänyt henkisesti teinin tasolle. Se ei sinun iässäsi ole enää yhtään puoleensa vetävä ominaisuus.Just no olen mennyt parempaa suuntaa. Ei tarvi jauhaa paskaa mikä ei ole totta. Lisäks kuntoilen ja pidän itestäni huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena sun lapsellisuus ei niin paljon haitannut, koska nuoret nyt ovat kaikki vähän lapsellisia. Keski-ikää lähestyessä pitäisi ihmisen jo pikkuisen aikuistua. Sinä kuitenkin olet jäänyt henkisesti teinin tasolle. Se ei sinun iässäsi ole enää yhtään puoleensa vetävä ominaisuus.Nuorempana oli kyllä naisia enempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just no olen mennyt parempaa suuntaa. Ei tarvi jauhaa paskaa mikä ei ole totta. Lisäks kuntoilen ja pidän itestäni huolta.
Kaikki oli totta. Tuolla totuuden kieltämisellä sinä et voita yhtään mitään.
- Anonyymi
Ehkä monet naiset viihtyy yksin nykyää eikä sillain halua miestä en tiiä..
- Anonyymi
En ymmärrä naisia nykyää. Niillä on vaa omat kaverit. Tai kiire ja näpytellää vaa puhelinta
- Anonyymi
Ehkä pitäs antaa vaa olla. Keskittyä saamaa elämää kuntoon jne.
- Anonyymi
No yksin kotii kattoo leffaa.
- Anonyymi
Ennen naiset suostu treffeille ja oli ihan jees. Nykyää ne sika vaikeita ei halua ees nähä.antaa sit olla.
- Anonyymi
Tuntuu et mä en vaa kelpaa vaikka mitä tekisin. Naiset ei edes kato päälle. Vaikka ne haluu pitkän miehen. Kaikilla onat kaverit ja kaikki omis piireis. Mulla ei oo yhtää kavereita ja toisilla on naiset. Tuntuu sika paskalle
- Anonyymi
Äsken paljo oli kauniita naisia ja kaikilla omat kaverit. Tuntuu sika pahalta olla aina yksin. Ku tietää ettei varmaa koskaa kelpaa
- Anonyymi
Ekana nainen kehu mua kivaksi ja juttu kulki. Vaihdettiin numerot. Yhtäkkiä menk tosi hiljaseksi ja sanoi näytät kyl kiltiltä. On se saatana ku naisille ei kelpaa kiltti mies. Olkoot ei niihin kannata sekaantua!
- Anonyymi
Mutta sinähän et edes ole kiltti. Kiltit miehet eivät rähjää sillä tavalla, kuin sinä olet kertonut tekeväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinähän et edes ole kiltti. Kiltit miehet eivät rähjää sillä tavalla, kuin sinä olet kertonut tekeväsi.
Aha onneks en kuuntele tollasta paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha onneks en kuuntele tollasta paskaa.
Itsehän sinä kerrot täällä hakkaavasi naisia ja paiskovasi juomia niiden niskaan, kun ovat mielestäsi nirsoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä kerrot täällä hakkaavasi naisia ja paiskovasi juomia niiden niskaan, kun ovat mielestäsi nirsoja.
En enään niin tee. Silti ihmettelen mikä naisia vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En enään niin tee. Silti ihmettelen mikä naisia vaivaa.
Naisia vaivaa terve itsesuojeluvaisto, joka ohjaa pysymään kaukana väkivaltaisista sekopäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia vaivaa terve itsesuojeluvaisto, joka ohjaa pysymään kaukana väkivaltaisista sekopäistä.
Naiset viihtyy sinkkuna en aina ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset viihtyy sinkkuna en aina ymmärrä
Kun vaihtoehto sinkkuudelle on suhde kaikenmaailman allujen kanssa, niin ei ole ihme että naiset ilomielin valitsee sinkkuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaihtoehto sinkkuudelle on suhde kaikenmaailman allujen kanssa, niin ei ole ihme että naiset ilomielin valitsee sinkkuuden.
Aika törkeetä. Siinähän valitsee. Mussaki on paljo myös hyvää ja teen asioille jotain sain töitäki. Menkää te vitun atmit vittuun siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi oon seurustellu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeetä. Siinähän valitsee. Mussaki on paljo myös hyvää ja teen asioille jotain sain töitäki. Menkää te vitun atmit vittuun siitä
Ei tosiasioissa ole mitään törkeää.
- Anonyymi
Ovat kyllä sika nirsoja kun ei mikään kelpaa. Pitäs vaa keskittyä tekee töitä ja pysyä yksin.
- Anonyymi
Ajatella, Allu-komistus ei kelpaa vaikka on kolme metriä pituutta ja tyhjä nuppi.
Metrimitallahan ne naiset miestä valitsee, pään sisältö ei sitten mitään merkitse?
Voihan sitä sitten pariutua vaikka lapamadon kanssa, ne voi olla pahimmillaan (vai parhaimmillaan? :D) jopa 20 metriä pitkiä! Siinä jää Allu toiseksi!
Lapamadon päänsisällöstä en tiedä, mutta kun sehän ei olekaan tärkeää.
Että on ne naiset niin maan per.leen nirsoja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella, Allu-komistus ei kelpaa vaikka on kolme metriä pituutta ja tyhjä nuppi.
Metrimitallahan ne naiset miestä valitsee, pään sisältö ei sitten mitään merkitse?
Voihan sitä sitten pariutua vaikka lapamadon kanssa, ne voi olla pahimmillaan (vai parhaimmillaan? :D) jopa 20 metriä pitkiä! Siinä jää Allu toiseksi!
Että on ne naiset niin maan per.leen nirsoja!Joo no ihan sama. Pärjää sitä yksinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että on ne naiset niin maan per.leen nirsoja!Edelleen bb Sinikin sai miehen vaikka hänellä lukihäiriö ja adhd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen bb Sinikin sai miehen vaikka hänellä lukihäiriö ja adhd
Lukihäiriö ja adhd ovat varsin yleisiä vaivoja, eivät ne vaikuta kenenkään miehensaamiseen millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukihäiriö ja adhd ovat varsin yleisiä vaivoja, eivät ne vaikuta kenenkään miehensaamiseen millään tavalla.
No silti. Ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No silti. Ihan sama.
Ei ole "ihan sama".
Sinä yrität nyt kääntää pieniä vaivoja - kuten lukihäiriötä - samaan vakavien vaivojen kastiin, joita sinulla itselläsi on. Ymmärrätkö miten epärealistista moinen on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole "ihan sama".
Sinä yrität nyt kääntää pieniä vaivoja - kuten lukihäiriötä - samaan vakavien vaivojen kastiin, joita sinulla itselläsi on. Ymmärrätkö miten epärealistista moinen on?Ei sitä hänen älyllään ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole "ihan sama".
Sinä yrität nyt kääntää pieniä vaivoja - kuten lukihäiriötä - samaan vakavien vaivojen kastiin, joita sinulla itselläsi on. Ymmärrätkö miten epärealistista moinen on?En jaksa ees vastata. Hei hei. Toiv koko ketju suljetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä hänen älyllään ymmärrä.
No olehan vittu vain hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole "ihan sama".
Sinä yrität nyt kääntää pieniä vaivoja - kuten lukihäiriötä - samaan vakavien vaivojen kastiin, joita sinulla itselläsi on. Ymmärrätkö miten epärealistista moinen on?Silti Sini ja Sasa vaikuttaa lapsen tasolle jämähtyneitä naisia ja toinen sai miehen. Tod minäkin saan naisen vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti Sini ja Sasa vaikuttaa lapsen tasolle jämähtyneitä naisia ja toinen sai miehen. Tod minäkin saan naisen vielä.
Reality-sarjoihin osallistujat ovat usein huomionkipeitä ja lapsellisia.
Lapsen tasolle jämähtänyt on kuitenkin täysin eri asia, kuin lapsellinen.
Lapsen tasolle jämähtänyt ihminen, kuten sinä, ei selviydy aikuisuuden haasteista. Ei osaa suhtautua pettymyksiin kypsästi, vaan laillasi kiukuttelee, käyttää väkivaltaa ja vinkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen tasolle jämähtänyt ihminen, kuten sinä, ei selviydy aikuisuuden haasteista. Ei osaa suhtautua pettymyksiin kypsästi, vaan laillasi kiukuttelee, käyttää väkivaltaa ja vinkuu.Silti silti hyvä se on puolustaa tuota naista. Hänellä silti silti on diagnoosi!! Ja hän sai miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen tasolle jämähtänyt ihminen, kuten sinä, ei selviydy aikuisuuden haasteista. Ei osaa suhtautua pettymyksiin kypsästi, vaan laillasi kiukuttelee, käyttää väkivaltaa ja vinkuu.Kyllä mä sori selviän. Tuu katsomaa miten elän. Mulla on ihan hyvin asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sori selviän. Tuu katsomaa miten elän. Mulla on ihan hyvin asiat.
Mulla on ihan hyvin saumat naiseen ku tästä lisää nousen haha:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen tasolle jämähtänyt ihminen, kuten sinä, ei selviydy aikuisuuden haasteista. Ei osaa suhtautua pettymyksiin kypsästi, vaan laillasi kiukuttelee, käyttää väkivaltaa ja vinkuu.No kyllä minä petyin kun ex jätti minut. Läheisyys ja seksi loppui heti. Nyt runkatessa vain
- Anonyymi
Aika monet miehet valittaa kun ne eivät saa naisia. Naiset nyt on vain nirsoja ei voi mitään.
- Anonyymi
Aika monet naiset valittaa kun eivät saa miehiä. Miehet nyt vaan on nirsoja, ei voi mitään.
- Anonyymi
No se täytyy vain olla yksin ei voi mitää. Tänää vois lähtee taas kuntoilemaan.
- Anonyymi
Onneks mä oon ite tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja täälä vain haukutaab oot tyhmä teinin tasolle jämähtänyt mies. Todella törkeetä paskaa. En kuuntele tollasta
- Anonyymi
Ihme touhua. On paljo miehiä jolla menee huonommin ku mulla. Eivät ole saaneet naista vaikka vuosiin. Haukkukaa ny pellet vähä lisää.
- Anonyymi
Täälä on kyllä helvetin törkeitä ihmisiä. Aivan idiootteja. Te ette oo naista saanu varmaa vuosiin. Onneks mulla menee parempaan suuntaan
- Anonyymi
Vähäki jos valittaa naisista ettei saa naista. Niin heti haukutaa tyhmäksi teiniksi heikkolahjaiseksi joka ei voi saada naista. Sehän nähään. Aika monet miehetki on saatana yksin ja valittaa ettei saa naista!!
- Anonyymi
Itsehän sinä olet kertonut olevasi heikkolahjainen. Ei sen mainitseminen silloin mitään haukkumista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä olet kertonut olevasi heikkolahjainen. Ei sen mainitseminen silloin mitään haukkumista ole.
Ei niin. Mutta kyllä naisen saan.
- Anonyymi
Toi eilinenkin nainen joka antoi numeron sanoi mua mukavaksi ja vaihdettii numerot. Ei vain ole kuulunut enää mitää se siitä.
- Anonyymi
Osa naisiata on edelleen edelleen sanonut että kyllä sä vielä löydät naiset oot ihan kivan näkönen pitkä mies. Todellaki löydän ku meen tästä vielä ylöspäin.
- Anonyymi
Miksei ne naiset, jotka on sanonu että "vielä sä löydät naisen", oo itse sitten ruvennu seurustelemaan sun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei ne naiset, jotka on sanonu että "vielä sä löydät naisen", oo itse sitten ruvennu seurustelemaan sun kanssa?
Koska he eivät varmaan etsi miestä. Moni nainen on yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska he eivät varmaan etsi miestä. Moni nainen on yksin
Naiset on tosi vaikeita nykyään. Ei millää ees keskustele. Eikä halua treffeille. Paskalta usein tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on tosi vaikeita nykyään. Ei millää ees keskustele. Eikä halua treffeille. Paskalta usein tuntuu
Kai joku jännämies kelpaa tai ulkomaalainen kylläkin. Olkoot sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai joku jännämies kelpaa tai ulkomaalainen kylläkin. Olkoot sitten
Ei oikein nykyään ymmärrä noita naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein nykyään ymmärrä noita naisia.
Kai ne viihtyy yksin ihan sama. Siinähän on yksin jos se on niin kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne viihtyy yksin ihan sama. Siinähän on yksin jos se on niin kivaa.
Hyvinhän sinä ymmärrät naisia sittenkin!
Naiset viihtyvät yksin, sillä vaihtoehto on sinun kaltaisten miesten kotihoitajuus. Kuka tahansa on mieluummin yksin kuin äitinä ja hoitajana aikuiselle miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset viihtyvät yksin, sillä vaihtoehto on sinun kaltaisten miesten kotihoitajuus. Kuka tahansa on mieluummin yksin kuin äitinä ja hoitajana aikuiselle miehelle.Joopa joo naurattaa tommonen paskanjauhanta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset viihtyvät yksin, sillä vaihtoehto on sinun kaltaisten miesten kotihoitajuus. Kuka tahansa on mieluummin yksin kuin äitinä ja hoitajana aikuiselle miehelle.No plaaplaa. Mee kattomaan peiliis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset viihtyvät yksin, sillä vaihtoehto on sinun kaltaisten miesten kotihoitajuus. Kuka tahansa on mieluummin yksin kuin äitinä ja hoitajana aikuiselle miehelle.Naiset nyt ei vain huoli miehiä. He pärjää yksin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset nyt ei vain huoli miehiä. He pärjää yksin kyllä.
Naiset huolii sellaisia miehiä, joista pitävät.
Tottakai jokainen PÄRJÄÄ yksin.
Moni haluaa parisuhteen silti.
Vaikka SINUA ei kukaan huoli, ei se tarkoita etteikö naiset huolisi kunnon miehiä. Sinä vaan et ole parisuhdekelpoista materiaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset huolii sellaisia miehiä, joista pitävät.
Tottakai jokainen PÄRJÄÄ yksin.
Moni haluaa parisuhteen silti.
Vaikka SINUA ei kukaan huoli, ei se tarkoita etteikö naiset huolisi kunnon miehiä. Sinä vaan et ole parisuhdekelpoista materiaalia.Kyllä olen ku saan elämäni hallintaan.
- Anonyymi
Olet liian kiltti, kunnollinen ja kokematon. Jos elämä olisi suosinut ja olisit syntynyt väkivaltaiseksi kaulatatuoiduksi linnakundikjännämieheksi, naisia riittäisi.
Yhteiskunta sortaa ja vihaa kilttejä miehiä. Jos hallitus vähääkään välittäisi meistä, se laittaisi budjettiin rahaa jolla voitaisiin tuoda aasian maista neitseellisiä ja kunnollisia naisia pelastamaan kiltit miehet kamalalta kohtaloltaan.- Anonyymi
En halua olla semmoinen mies. Olen hyvä näin. On mulla silti naisia piisannut nuorempana.
- Anonyymi
Kiltti, todella joo. Vakavia vihanhallintaongelmia, kertoo että kun turhautuu niin nakkelee juomia naisten päälle ja on myöntänyt lyöneensä naista. AP ei mene kiltistä miehestä mitenkään päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti, todella joo. Vakavia vihanhallintaongelmia, kertoo että kun turhautuu niin nakkelee juomia naisten päälle ja on myöntänyt lyöneensä naista. AP ei mene kiltistä miehestä mitenkään päin.
Joo en todellakaa heitä juomia ja lyö naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en todellakaa heitä juomia ja lyö naisia.
En nyt jaksa kaivaa sitä viestiäsi missä kerroit juuri näin tehneesi, joten älä valehtele.
Olet useamman kerran kertonut vihanhallinta ongelmistasi, ja se on varsin hyvin näkynyt myös täällä palstalla. Selailepa omia viestejäsi, minkälaista kieltä olet käyttänyt!
Kiukuttelet kuin uhmaikäinen kakara, raivoat ja haukut. Pysy Allu touudessa edes jos muuta et osaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt jaksa kaivaa sitä viestiäsi missä kerroit juuri näin tehneesi, joten älä valehtele.
Olet useamman kerran kertonut vihanhallinta ongelmistasi, ja se on varsin hyvin näkynyt myös täällä palstalla. Selailepa omia viestejäsi, minkälaista kieltä olet käyttänyt!
Kiukuttelet kuin uhmaikäinen kakara, raivoat ja haukut. Pysy Allu touudessa edes jos muuta et osaakaan." Anonyymi
Eilen 23:00
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
En enään niin tee. Silti ihmettelen mikä naisia vaivaa. "
---
Tuossa, ole hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Anonyymi
Eilen 23:00
UUSI
Anonyymi kirjoitti:
En enään niin tee. Silti ihmettelen mikä naisia vaivaa. "
---
Tuossa, ole hyvä.Naisia ei vaivaa mikään. Naisilla on edelleenkin ja tulee olemaan, oikeus valita kumppaninsa. Yhdenkään naisen ei tarvitse alistua ottamaan miestä joka ei kerta kaikkiaan kiinnosta eikä millään tavalla vedä puoleensa.
Kun paria valitaan, ei sitä tehdä mittakepin kanssa eikä turpavärkin muodon mukaan. Kyllä siinä paikaa vaakassa paljon enemmän se pään sisältö ja toimivuus, kuten täällä on niin miljoona kertaa sanottu, sekä elämässä pärjääminen ja elämänhallinta. Jos mies käy neljääkymmentä eikä ole pystynyt yhtäkään työpaikkaa pitämään, sössii pahasti raha-asiansa, on henkisesti teini-ikäisen tasolla, kyllä siinä alkaa potensiaaliset kumppaniehdokkaat varista kyydistä.
Väkisinkin sitä ihmettelee mikä miestä vaivaa. Saman ikäisillä kun tuppaa olemaan se perhe perustettuna, isojakin lapsia, typerät nuoruuden haahuilut haahuiltuna ja elämä vakaalla pohjalla. Noin yleisesti ottaen.
Jos naisia jokin vaivaa niin varmasti se, että olet armottoman lapsellinen ja epäkypsä. Jo tuo vihanhallinta ongelma osoittaa sitä. Kakara kiukuttelee ja paiskoo tavaroita, kun ei saa halaumaansa, ei aikuinen. Lisäksi se seikka että kärsit heikkolahjaisuudesta ja sen myötä monista rajoitteista ei varsin montaa naista houkuta. Normaali ihminen kun haluaa normaalin kumppanin jonka kanssa voi jakaa arjen asiat. Harva jaksaa olla äiti aikuiselle miehelle ja sietää oikuttelut ja kyvyttömyyden pitää asioita käsissään.
Vetoat aina pituuteen ja siihen että olet "ihan komea" aivan kuin se olisi pääasia elämässä.
Tuo osoittaa vain taas sitä lapsellisuuttasi. Kuvittelet että komealla pärställä ja pituudella maailmassa pärjätään. Etpä ole pärjännyt! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia ei vaivaa mikään. Naisilla on edelleenkin ja tulee olemaan, oikeus valita kumppaninsa. Yhdenkään naisen ei tarvitse alistua ottamaan miestä joka ei kerta kaikkiaan kiinnosta eikä millään tavalla vedä puoleensa.
Kun paria valitaan, ei sitä tehdä mittakepin kanssa eikä turpavärkin muodon mukaan. Kyllä siinä paikaa vaakassa paljon enemmän se pään sisältö ja toimivuus, kuten täällä on niin miljoona kertaa sanottu, sekä elämässä pärjääminen ja elämänhallinta. Jos mies käy neljääkymmentä eikä ole pystynyt yhtäkään työpaikkaa pitämään, sössii pahasti raha-asiansa, on henkisesti teini-ikäisen tasolla, kyllä siinä alkaa potensiaaliset kumppaniehdokkaat varista kyydistä.
Väkisinkin sitä ihmettelee mikä miestä vaivaa. Saman ikäisillä kun tuppaa olemaan se perhe perustettuna, isojakin lapsia, typerät nuoruuden haahuilut haahuiltuna ja elämä vakaalla pohjalla. Noin yleisesti ottaen.
Jos naisia jokin vaivaa niin varmasti se, että olet armottoman lapsellinen ja epäkypsä. Jo tuo vihanhallinta ongelma osoittaa sitä. Kakara kiukuttelee ja paiskoo tavaroita, kun ei saa halaumaansa, ei aikuinen. Lisäksi se seikka että kärsit heikkolahjaisuudesta ja sen myötä monista rajoitteista ei varsin montaa naista houkuta. Normaali ihminen kun haluaa normaalin kumppanin jonka kanssa voi jakaa arjen asiat. Harva jaksaa olla äiti aikuiselle miehelle ja sietää oikuttelut ja kyvyttömyyden pitää asioita käsissään.
Vetoat aina pituuteen ja siihen että olet "ihan komea" aivan kuin se olisi pääasia elämässä.
Tuo osoittaa vain taas sitä lapsellisuuttasi. Kuvittelet että komealla pärställä ja pituudella maailmassa pärjätään. Etpä ole pärjännyt!Ihan sama kyllä oon menos parempaa suuntaa ja en jaksa ees vastata näille idiooteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttelet kuin uhmaikäinen kakara, raivoat ja haukut. Pysy Allu touudessa edes jos muuta et osaakaan.En jaksa enää vastatat teille ollenkaan. Mul menee ihan hyvin. Hei hei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia ei vaivaa mikään. Naisilla on edelleenkin ja tulee olemaan, oikeus valita kumppaninsa. Yhdenkään naisen ei tarvitse alistua ottamaan miestä joka ei kerta kaikkiaan kiinnosta eikä millään tavalla vedä puoleensa.
Tuo osoittaa vain taas sitä lapsellisuuttasi. Kuvittelet että komealla pärställä ja pituudella maailmassa pärjätään. Etpä ole pärjännyt!Ihan sama kuinka monta kertaa allulle luettelee faktoja, ei ne uppoa sen kaaliin ollenkaan. Jankuttaa hautaan asti näitä samoja valituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kuinka monta kertaa allulle luettelee faktoja, ei ne uppoa sen kaaliin ollenkaan. Jankuttaa hautaan asti näitä samoja valituksia.
Huoh mitä paskaa. En jaksa enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kuinka monta kertaa allulle luettelee faktoja, ei ne uppoa sen kaaliin ollenkaan. Jankuttaa hautaan asti näitä samoja valituksia.
Ei vittuakaa kiinnosta vitun atmit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo osoittaa vain taas sitä lapsellisuuttasi. Kuvittelet että komealla pärställä ja pituudella maailmassa pärjätään. Etpä ole pärjännyt!En todellakaa enää noin ole tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo osoittaa vain taas sitä lapsellisuuttasi. Kuvittelet että komealla pärställä ja pituudella maailmassa pärjätään. Etpä ole pärjännyt!No ei se pääasia olekkaan. Mutta ennen pääsin treffeille ja sain naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo osoittaa vain taas sitä lapsellisuuttasi. Kuvittelet että komealla pärställä ja pituudella maailmassa pärjätään. Etpä ole pärjännyt!Joopa joo aika naurettavaa paskaa lähinnä osa. Mä oon menny jo parempaa suuntaa. Pistin lapselliset hullukaveritki pois elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo aika naurettavaa paskaa lähinnä osa. Mä oon menny jo parempaa suuntaa. Pistin lapselliset hullukaveritki pois elämästä.
Jaa sinusta on naurettavaa että naisilla on oikeus valita kumppaninsa?
Missäs vaiheessa sulla on kavereita ollut? Olet yksinäisyyttä ja kaverittomuutta valitellut jo vuosikausia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs vaiheessa sulla on kavereita ollut? Olet yksinäisyyttä ja kaverittomuutta valitellut jo vuosikausia.Joo vuosikausia. Mistähän tämän paskan keksit taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vuosikausia. Mistähän tämän paskan keksit taas
Vaikka kuinka yrität kiistää totuutta, niin sinä olet jo monta vuotta itkenyt palstoilla näitä samoja lauluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka yrität kiistää totuutta, niin sinä olet jo monta vuotta itkenyt palstoilla näitä samoja lauluja.
Lol ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs vaiheessa sulla on kavereita ollut? Olet yksinäisyyttä ja kaverittomuutta valitellut jo vuosikausia.On ollut ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut ennen.
Vai niin. Olet sitten aiemmin palstalla valehdellut, kun olet kertoillut ettei sulla ole yhtään kaveria, ja että kaverit kaikkosi kauan sitten läheltäsi. Taas yksi valhe lisää sulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Olet sitten aiemmin palstalla valehdellut, kun olet kertoillut ettei sulla ole yhtään kaveria, ja että kaverit kaikkosi kauan sitten läheltäsi. Taas yksi valhe lisää sulta.
No, jos kaverit kaikkosivat kauan sitten, tarkoittaa se toki, että hänellä joskus (silloin kauan sitten) on ollut kavereita. Ei hän sen suhteen siis mitään valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos kaverit kaikkosivat kauan sitten, tarkoittaa se toki, että hänellä joskus (silloin kauan sitten) on ollut kavereita. Ei hän sen suhteen siis mitään valehtele.
Joka toinen päivä se on "mulla ei ole koskaan ollut kavereita" ja joka toinen päivä "kaveritkin jätti mut"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toinen päivä se on "mulla ei ole koskaan ollut kavereita" ja joka toinen päivä "kaveritkin jätti mut"
No ei jättänyt. Vaan ne joi alkoholia ja oli paska porukkaa. En jaksa semmosia luusereita enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös mulla on ollut parisuhde. Mutta olen kokenut yksinäisyyttä pitkään. Nyt menee paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs vaiheessa sulla on kavereita ollut? Olet yksinäisyyttä ja kaverittomuutta valitellut jo vuosikausia.Vuosikausia haha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs vaiheessa sulla on kavereita ollut? Olet yksinäisyyttä ja kaverittomuutta valitellut jo vuosikausia.Ainahan se on jauhaa paskaa. Idiootit trollit. Mulla menee hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs vaiheessa sulla on kavereita ollut? Olet yksinäisyyttä ja kaverittomuutta valitellut jo vuosikausia.Siis kiva jauhaa paskaa en välitä. Mulla menee hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttelet kuin uhmaikäinen kakara, raivoat ja haukut. Pysy Allu touudessa edes jos muuta et osaakaan.Olen tehnyt niin. Mutta haluan muuttua.
- Anonyymi
Ei kiinnosta koko vitun ketju enää. Mulla menee iha hyvin
- Anonyymi
Jospa sitten et enää tekisi aloituksia, joissa vingut samoja asioita, niin et saisi samoja vastauksia, joista et pidä.
Olet vuosikausia ruikuttanut samat laulut päivittäin näillä palstoilla. Eikö rupea jo kyllästyttämään? Josko vain pitäisit netin kiinni ja tekisit jotain järkevää elämälläsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sitten et enää tekisi aloituksia, joissa vingut samoja asioita, niin et saisi samoja vastauksia, joista et pidä.
Olet vuosikausia ruikuttanut samat laulut päivittäin näillä palstoilla. Eikö rupea jo kyllästyttämään? Josko vain pitäisit netin kiinni ja tekisit jotain järkevää elämälläsi.Joo taidan lopettaa. Keskityn saamaan elämäni kuntoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vuosikausia ruikuttanut samat laulut päivittäin näillä palstoilla. Eikö rupea jo kyllästyttämään? Josko vain pitäisit netin kiinni ja tekisit jotain järkevää elämälläsi.Kyllä teenkin järkevää. silti haluan naisen. Eikö se mene jakeluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vuosikausia ruikuttanut samat laulut päivittäin näillä palstoilla. Eikö rupea jo kyllästyttämään? Josko vain pitäisit netin kiinni ja tekisit jotain järkevää elämälläsi.Todellaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teenkin järkevää. silti haluan naisen. Eikö se mene jakeluun
Epätoivo on sellainen piirre että karkottaa kaikki naiset.
- Anonyymi
Eihän täälä muuta krjoteta kun paskaa..
- Anonyymi
Olen lihaksikas atleettinen mies joka saanut aina naisilta kroppakehuja mutta ei se riitä siihen että saisi parisuhteen tai irtoseksiä. Yli 2 vuotta ollut ilman seksiä.
Kaikki on naamasta, pituudesta, statuksesta ja alfa-ekstrovertti-luonteesta kiinni.
Ei kaikki saa naista - Anonyymi
"Olet vuosikausia ruikuttanut samat laulut päivittäin näillä palstoilla. Eikö rupea jo kyllästyttämään? Josko vain pitäisit netin kiinni ja tekisit jotain järkevää elämälläsi."
kuka tietää kuinka kauan Allu on täällä ulissut? Itse törmäsin vähän aikaa sitten Allun aloittamaan ketjuun joka oli vuoden 2019 maaliskuulta. Eli siis noin 1 ja puoli vuotta sitten. Samat itkut jo silloin. Käsittääkseni Allu on volissut täällä paljon kauemmin, tietääkö kukaan kuinka kauan?- Anonyymi
Samaa ihmettelen.
- Anonyymi
Sillä on ollut monta eri rekattua nikkiä, jotka yön pimeydessä (eli baarista jurrissa ja kiukkuisena palatessa) lipsahtavat hänellä täällä käyttöön. Jotain andeja ja alluja ovat nikit. Reilu pari vuotta ainakin on lähes viikottain jaksanut palstoilla vänistä. Välillä vaihtaa tuonne mielenterveys-puolelle, ainakin masennus-sivulla itkee ajoittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on ollut monta eri rekattua nikkiä, jotka yön pimeydessä (eli baarista jurrissa ja kiukkuisena palatessa) lipsahtavat hänellä täällä käyttöön. Jotain andeja ja alluja ovat nikit. Reilu pari vuotta ainakin on lähes viikottain jaksanut palstoilla vänistä. Välillä vaihtaa tuonne mielenterveys-puolelle, ainakin masennus-sivulla itkee ajoittain.
Niinpä. Ihan sama. Kyl mä tiedän et naisen vielä saan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ihan sama. Kyl mä tiedän et naisen vielä saan
Epätoivo on epäviehättävä piirre, joka karkottaa kaikki naiset läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo on epäviehättävä piirre, joka karkottaa kaikki naiset läheltä.
Oletko itse epätoivonen atmi?
- Anonyymi
Ei pahemmin kiinnosta. Heido.
- Anonyymi
Aika monet miehet valittaa ku ei saa naista. Naiset nyt on vain vaikeita ei sille voi mitään. No onneks nyt mener paremmin ja semmosta en jaksa mitää paskaa alkaa kuuntelelee. Nainen vielä löytyy
- Anonyymi
Alkaa riittää nää paskat idiootit ku aina keksitään joku vika plaaplaa et saa ikinä naista oot kauhee. En vitussa ole. Hyvähän se sanoa ku ei tunne. Osa nyt vain saa naisen ja osa ei. Huonoa tuuria kun ei saa naista. Mutta työstän asiaa saatana heido!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa riittää nää paskat idiootit ku aina keksitään joku vika plaaplaa et saa ikinä naista oot kauhee. En vitussa ole. Hyvähän se sanoa ku ei tunne. Osa nyt vain saa naisen ja osa ei. Huonoa tuuria kun ei saa naista. Mutta työstän asiaa saatana heido!
Ei se ole tuurista kiinni.
Persoonallisuus ratkaisee.
Sun luonne on niin luotaantyöntävä ettei mikään ihme että naiset karttaa sua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole tuurista kiinni.
Persoonallisuus ratkaisee.
Sun luonne on niin luotaantyöntävä ettei mikään ihme että naiset karttaa sua.No nyt on menny paremmin. Naisetki on alkanu juttelee mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on menny paremmin. Naisetki on alkanu juttelee mulle
Miksi sitten valitat täällä päivittäin että naiset ei juttele sulle?
Jos ne kerran juttelee sulle.
- Anonyymi
vagina elämä vaginat vuodet suloisetnaiset ja ihanatyöt..vagina elämä vaginat vuodet paisteisetpäivät huvi ja työt..ruokaan fyrkkaa maailmalta kaivoin öisin ne tuhlasin sumenevin aivoin...vuoteessa naiset vaihtuivat ja huoletkin haihtuivat...vagina elämä vaginat vuodet suloisetnaiset ja ihanatyöt...vagina elämä vaginat vuodet paisteisetpäivät huvi ja työt...kullaksi muuttui kaikki mihin koskin...tyttöjä parveili punottavin poskin...vuoteessa naiset vaihtuivat ja huoletkin haihtuivat...jäljelle jäi vain kokemuksen kultaa sekin pian on jo siunattua multaa...silti en suostu katumaan näin sulojeni satumaan;)
- Anonyymi
Naiset nyt on vain muuttunu tosi vaikeiksi. Ei kelpaa ku joku koulutettu hyvä tuloinen tai itsevarma jännämies. Ei voi mitää. Jatkuva yksin olo syö.
- Anonyymi
Vika ei ole naisissa.
Vika on sinussa itsessäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ei ole naisissa.
Vika on sinussa itsessäsi.Kyllä osittain vika on naisissaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä osittain vika on naisissaki.
Ei ole.
Ongelma on sulla - sinä et saa naista.
Naiset kyllä saavat miehiä.
Johtopäätös: vika on vain ja ainoastaan sinussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Ongelma on sulla - sinä et saa naista.
Naiset kyllä saavat miehiä.
Johtopäätös: vika on vain ja ainoastaan sinussa.Itseasiassa monet miehet ei saa naista.
- Anonyymi
Pitäs kai olla joki Janne Nacci tai vastaavaa rikollinen sekopää että saisi naista. Ei pääse edes koskemaan naista se syö kyllä miehen ja masentuu.
- Anonyymi
Edelleen edelleen edelleen naiset tykkää mun ulkonäöstä
- Anonyymi
Miksi miksi miksi sitten ne naiset, jotka sanoo tykkäävänsä sun ulkonäöstä, ei ole alkaneet seurustelee sun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi miksi miksi sitten ne naiset, jotka sanoo tykkäävänsä sun ulkonäöstä, ei ole alkaneet seurustelee sun kanssa?
En jaksa vastata. Kiitos ja hei
- Anonyymi
Kyllä mä vielä naisen saan. Toki yritän mennä parempaan suuntaan ja kuntoilla. En juo joka vloppu
- Anonyymi
Mussa on myös hyviä puolia edelleen. Ihan sama jos paskaa jauhetaa. Nyt alkanu menee hyvin. raha asiat saan kuntoo ja sain töitä. Tod saan naisen vielä
- Anonyymi
...ja tämä tyyppi lähenee neljääkymppiä!
Jos ei tietäisi luulisi että kyseessä on joku teini angstaamassa. - Anonyymi
No uli uli. Jaksa tällästä paskaa.
- Anonyymi
No uli uli miksi et kysy niiltä "sun ulkonäköä kehuvilta" naisilta että miksi he ei sitten ala seurustelee sun kanssa? Jos oot kerran niitten mielestä komee ja pitkä ja kiva? Luulis sitten että kun noin kehuvat niin taistelisivat keskenään että kuka saa susta heilan ittelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No uli uli miksi et kysy niiltä "sun ulkonäköä kehuvilta" naisilta että miksi he ei sitten ala seurustelee sun kanssa? Jos oot kerran niitten mielestä komee ja pitkä ja kiva? Luulis sitten että kun noin kehuvat niin taistelisivat keskenään että kuka saa susta heilan ittelleen.
En ymmärrä miksi niitä ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei. Onneks meen parempaan suuntaan ja saan vielä naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi ei. Onneks meen parempaan suuntaan ja saan vielä naisen
Miksi et sitten KYSY niiltä naisilta jotka sua kehuu, että miksi he ei sua kelpuuta, vaikka kehuvat??
Et sinä koskaan opi ymmärtämään, ellet kysy Juuri Niiltä Ihmisiltä joiden mielipide sua kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten KYSY niiltä naisilta jotka sua kehuu, että miksi he ei sua kelpuuta, vaikka kehuvat??
Et sinä koskaan opi ymmärtämään, ellet kysy Juuri Niiltä Ihmisiltä joiden mielipide sua kiinnostaa.No en ymmärrä. En vain kelpaa. Ihan sama. Onneks muuten menee iha hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ymmärrä. En vain kelpaa. Ihan sama. Onneks muuten menee iha hyvin
Eli et ymmärrä itsekään, miksi et kysy mieltäsi askarruttavia asioita niiltä ihmisiltä (naisilta) joiden mielipiteitä kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ymmärrä itsekään, miksi et kysy mieltäsi askarruttavia asioita niiltä ihmisiltä (naisilta) joiden mielipiteitä kaipaat?
No ehkä en ole löytäny vielä sopivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä en ole löytäny vielä sopivaa.
Kyllä mä sen naisen vielä saan:).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä sen naisen vielä saan:).
Nyt jo menee paremmin. Saan raha asiat kuntoo enkä oo työtön ja kuntoilen. Kyl todellaki saan naisen sopivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä koskaan opi ymmärtämään, ellet kysy Juuri Niiltä Ihmisiltä joiden mielipide sua kiinnostaa.No aina voi kehua/sanoa mutta ei se tarkoita sitä että voisi kiinnostua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aina voi kehua/sanoa mutta ei se tarkoita sitä että voisi kiinnostua.
Ohhoh! Vihdoinki olet tajunnut tuon!
Ei se että kierrät kehumassa naisia vielä tarkoita, että ne voisi susta kiinnostua.
Jopas se otti monta vuotta että sisäistit tuon faktan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh! Vihdoinki olet tajunnut tuon!
Ei se että kierrät kehumassa naisia vielä tarkoita, että ne voisi susta kiinnostua.
Jopas se otti monta vuotta että sisäistit tuon faktan!Juu ei riitä. Olen alkanut muuttumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi että olisi jo nainen.
- Anonyymi
Ymmärrän että Allulle on varmasti hauska heittää herjaa, mutta tässä on kyseessä ihminen jonka kanssa riitely on täysin lapsen tasoista. Kakaran kanssa saat inttää loputtomiin samalla tavalla. Paras olisi kun kukaan ei vastaisi mitään, antaisi jankuttaa ja vastailla itselleen rauhassa ja yksin.
Tuota jauhamista on jatkunut varmaan kolme vuotta ja loppua ei näy. Mutta huvinsa kullakin. Itseä kyllä kyllästyttää tosissaan tämä inkuttaja.- Anonyymi
Eiköhän tämä allu ole trolli ja hänen kanssaan "riitelijät" yhtä lailla trolleja. Parasta olisi että jankuttamisesta saisi palstoilla jäähyä tai mieluiten ikuiset bannit. Mutta ikävä kyllä jankuttaminen ei ole säännöissä kiellettyä, vaikka pitkästyttävää onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä allu ole trolli ja hänen kanssaan "riitelijät" yhtä lailla trolleja. Parasta olisi että jankuttamisesta saisi palstoilla jäähyä tai mieluiten ikuiset bannit. Mutta ikävä kyllä jankuttaminen ei ole säännöissä kiellettyä, vaikka pitkästyttävää onkin.
Trolleja näyttää olevan kaikki.
- Anonyymi
Onneksi en tätä paskaa kuuntele ja mulla menee ihan hyvin nyt. saan rahaaki paljon:)
- Anonyymi
Allu saa "paljon rahaa" suojatyöpaikastaan :D
Allu laskee eurojaan; yks - monta. :D :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu laskee eurojaan; yks - monta. :D :DLaske vain ite saatanan paska atmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu laskee eurojaan; yks - monta. :D :DEn ole missää vitun suojatyöpaikassa
- Anonyymi
Fanny kuin Danny, tai Granny. Onko hän nainen?
- Anonyymi
Mene pokaus kurssille niin saat naisia
- Anonyymi
En tiedä kaikki ei saa naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kaikki ei saa naista
Naiset on hiljasia ja ei keskustele mistää ku ei niitä vain kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et joskus parempi ku antaa olla jos ei toista nappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset, kuten miehetkin, keskustelevat sellaisten ihmisten kanssa, jotka kokevat kiinnostaviksi.
Jos sinun kanssasi ei kukaan keskustele, se tarkoittaa vain sitä että et ole kiinnostava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset, kuten miehetkin, keskustelevat sellaisten ihmisten kanssa, jotka kokevat kiinnostaviksi.
Jos sinun kanssasi ei kukaan keskustele, se tarkoittaa vain sitä että et ole kiinnostava.No sitten pitää kai tyytyä elämään yksin aina ilman naista. Ainaski ruma en ole.
- Anonyymi
Sinulla ei ole lupaa tappaa toisia ihmisiä kuten Jasmiina Bondilla on.... voisivat kyllä keksiä jotsin parempiakin seikkailuja noihin Bond-elokuviin, että kaikki ei olisi aina tyhjänpäiväistä metalliröminää, 007 Istanbulissa oli hyvä, From Russia With Love, vanhoissa oli moniakin hyviä noissa.
- Anonyymi
Ois se kiva kun joskus nainen itsekki ottais yhteyttä ja lähestyisi ei koskaa!
- Anonyymi
En ymmärrä oikein heitä. Kaippa suurin osa ei halua miestä
- Anonyymi
Se, jos mikä, on tullut vuosien mittaan hyvin selväksi, että sinä et todellakaan ymmärrä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, jos mikä, on tullut vuosien mittaan hyvin selväksi, että sinä et todellakaan ymmärrä naisia.
En ymmärräkkään. VUosien joopa joo oon kuule seurustellu 2 v sitten :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärräkkään. VUosien joopa joo oon kuule seurustellu 2 v sitten :D
Olet sanonut jo vuosia, että seurustelit 2v sitten. Ei mene enää läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vuosia. Seurustelin ja oli hyvä nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vuosia. Seurustelin ja oli hyvä nainen
Fiksu ainakin kun tajusi lähteä sua karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu ainakin kun tajusi lähteä sua karkuun.
No hyvä vain että pääsi eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vittu en sano enää mitään.
- Anonyymi
"En ymmärrä oikein heitä. Kaippa suurin osa ei halua miestä"
Kyllä se on kuule niin, että valtaosa ihmisistä vielä haluaa kumppanin. Mies useimmiten naisen ja nainen miehen. MUTTA : paino sanalle miehen! Mieti sitä. Ehkä tajuat miksi et kelpaa. Tai sitten et. Todennäköisesti et.- Anonyymi
No kyl mä ennen kelpasin, ja jos vertaa sitä elämäntilannetta, nyt alkanu menee paljo paremmin, enää en makoile kotona rahattomana nyt on raha asiatki kunnos ja omistan auton jne, kyl vielä naisen saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyl mä ennen kelpasin, ja jos vertaa sitä elämäntilannetta, nyt alkanu menee paljo paremmin, enää en makoile kotona rahattomana nyt on raha asiatki kunnos ja omistan auton jne, kyl vielä naisen saan.
Mikähän sinussa on sitten vuosien mittaan muuttunut?
Epätoivo susta ainakin paistaa jo kauas. Lisäksi olet kertonut sulla olevan paljon ongelmia impulsiivisuuden ja aggressiivisuuden kanssa. Nuo eivät ole haluttuja piirteitä kumppaniehdokkaissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo susta ainakin paistaa jo kauas. Lisäksi olet kertonut sulla olevan paljon ongelmia impulsiivisuuden ja aggressiivisuuden kanssa. Nuo eivät ole haluttuja piirteitä kumppaniehdokkaissa.Uskon joo. Yritän nyt muuttua ja tsempata. Naisen kaipuu on hirvee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo susta ainakin paistaa jo kauas. Lisäksi olet kertonut sulla olevan paljon ongelmia impulsiivisuuden ja aggressiivisuuden kanssa. Nuo eivät ole haluttuja piirteitä kumppaniehdokkaissa.Kyse on varmaankin siitä, että hän ei ole muuttunut.
Nuorena kollina hänen lapsellisuutensa ei häirinnyt nuoria tyttöjä liian paljon. Nyt, liki nelikymppisenä, hän on yhtä lapsellinen, kuin nuoruudessaan. Tuon ikäisen miehen lapsellisuus kyllä häiritsee jo tosi paljon naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on varmaankin siitä, että hän ei ole muuttunut.
Nuorena kollina hänen lapsellisuutensa ei häirinnyt nuoria tyttöjä liian paljon. Nyt, liki nelikymppisenä, hän on yhtä lapsellinen, kuin nuoruudessaan. Tuon ikäisen miehen lapsellisuus kyllä häiritsee jo tosi paljon naisia.No sä et edes tunne mua. Oon 35 en 40 vitun trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sä et edes tunne mua. Oon 35 en 40 vitun trolli
Sä olet tässä vuosien aikana kertonut itsestäsi hyvin avoimesti ja erittäin paljon. Susta on siksi palstan väki saanut varsin kattavan kuvan. Ja 35 on liki neljäkymppinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet tässä vuosien aikana kertonut itsestäsi hyvin avoimesti ja erittäin paljon. Susta on siksi palstan väki saanut varsin kattavan kuvan. Ja 35 on liki neljäkymppinen.
Asia on selvä. Mä silti haluan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena kollina hänen lapsellisuutensa ei häirinnyt nuoria tyttöjä liian paljon. Nyt, liki nelikymppisenä, hän on yhtä lapsellinen, kuin nuoruudessaan. Tuon ikäisen miehen lapsellisuus kyllä häiritsee jo tosi paljon naisia.Olen kyllä muuttunut sori vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on selvä. Mä silti haluan naisen.
Minäkin haluaisin lottovoiton, mikä on todennäköisempää kuin sinun naisen löytämisesi. Enkä edes lottoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 v on vielä nuori. Ehkäpä kaikki idiootit vois painua helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 v on vielä nuori. Ehkäpä kaikki idiootit vois painua helvettiin
35 on aikuinen. Ei hänen kuuluisi enää olla kuin teini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
35 on aikuinen. Ei hänen kuuluisi enää olla kuin teini.
Mä en ole teini. Mussa on paljon hyvää.
- Anonyymi
"Naiset on hiljasia ja ei keskustele mistää ku ei niitä vain kiinnosta"
Kappas! Lamppu syttyi kerran sullakin! NIITÄ - VAAN - EI - KIINNOSTA.
Revi siitä.- Anonyymi
No harmi, vaikka mulla jo menee paremmin elämä. sain töitäki
- Anonyymi
Voikun saisi ihanan söpön naisen kainaloon tiukalla pepulla varustettuna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo susta ainakin paistaa jo kauas. Lisäksi olet kertonut sulla olevan paljon ongelmia impulsiivisuuden ja aggressiivisuuden kanssa. Nuo eivät ole haluttuja piirteitä kumppaniehdokkaissa.
Nuorena kollina hänen lapsellisuutensa ei häirinnyt nuoria tyttöjä liian paljon. Nyt, liki nelikymppisenä, hän on yhtä lapsellinen, kuin nuoruudessaan. Tuon ikäisen miehen lapsellisuus kyllä häiritsee jo tosi paljon naisia."
Tuo on täyttä asiaa. Kun neljättäkymmenettä huiteleva äijä käyttäytyy kuin 12-vuotias eikä elämänhallinnasta hajuakaan, niin tokihan se pistää naiset katsomaan kieroon.
Pikkupojalta vielä tuo käytös ja lapsellisuus voidaan hyväksyä, mutta tuon ikäiseltä äijältä toki odotetaan paljon paljon muuta.
Kuten täällä on moneen kertaan todettu, naiset haluaa MIEHEN ei lapsellista pikkupoikaa.- Anonyymi
Sori oon muuttunut parempaa suuntaan. En rupee tässä nyt avaamaan mitään. Mutta sen sanon että oon saaku raha asiat kuntoo ja hoidan niitä jatkossa. Velka on velkaa makselen sitä. Hoidan työ asiat paremmin. Ja mul menee paremmin ku ennen kyllä mä vielä naisen saan. Diagnoosi ei sitä estä!
- Anonyymi
Joopa joo aika paskaa. Haukkukaa ny idiootit vähä lisää. Mulla menee hyvin. Auto ja hieno asunto ja rahaa. Vetäkää trollit päähänne. Saan kyl naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo aika paskaa. Haukkukaa ny idiootit vähä lisää. Mulla menee hyvin. Auto ja hieno asunto ja rahaa. Vetäkää trollit päähänne. Saan kyl naisen.
Juurikin oliko se eilen nainen kehui että näytän hyvälle. Kun saan oman elämäni kuntoon niin varmasti löydän naisen!
- Anonyymi
No onko se väärin jos haluaa haluta naista?en omasta mielestä ole mikää epätoivonen ja pidän omasta ulkonäöstä. Ihan tavallisen naisen haluan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko se väärin jos haluaa haluta naista?en omasta mielestä ole mikää epätoivonen ja pidän omasta ulkonäöstä. Ihan tavallisen naisen haluan!
Tottakai mä haluan läheisyyttä ja naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin oliko se eilen nainen kehui että näytän hyvälle. Kun saan oman elämäni kuntoon niin varmasti löydän naisen!
Muistit varmasti kysyä siltä naiselta, että miksi kehuu sua kun ei kuitenkaan ruvennut seurustelemaan sun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistit varmasti kysyä siltä naiselta, että miksi kehuu sua kun ei kuitenkaan ruvennut seurustelemaan sun kanssa?
En tiedä ei ne koskaa kiinnostu. En jaksa enää. Parempi huoriin mennä.
- Anonyymi
Öö oon kyl ihan hyvä tyyppi. Luulis et naiset kiinnostuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö oon kyl ihan hyvä tyyppi. Luulis et naiset kiinnostuisi.
Oot monesti kertonut ettei sulla ole kavereitakaan. Jos susta ei kiinnostu ihmiset edes kaverimielessä, niin miten ihmeessä ne voisi kiinnostua susta romanttisessakaan mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot monesti kertonut ettei sulla ole kavereitakaan. Jos susta ei kiinnostu ihmiset edes kaverimielessä, niin miten ihmeessä ne voisi kiinnostua susta romanttisessakaan mielessä?
No ihan sama. Kaikenmaailman trollit jauhamassa paskaa...
- Anonyymi
Ei mun tarvi mitää paskaa kuunnella. Mulla on itseasias ihan hyvin raha nyt ja muutenkin vointi parempi ja menee paremmin
- Anonyymi
Siinä tapauksessahan voit lopettaa tuon iankaikkisen vonkumisesi täällä ja kaikilla niillä muillakin palstoilla joissa näytät ulinaasi jakavan.
Nyt voit olla hiljaa ja elää elämääsi. Ketään ei todellakaan kiinnosta. Hejdo. - Anonyymi
Ehkä voisi ilmaista hieman paremmin mitä on tähän jo kommentoitu.. Seuraava askel voisi olla, että löydät jonkinuuden harrastuksen Suomi24 palstojen tiloille. Uusien harrastuksien kautat sitten kasvaa taas itsevarmuus enemmän ja tulee varmasti paremmat tulevaisuuden näkymät kuin mitä täällä nettipalstoilla näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessahan voit lopettaa tuon iankaikkisen vonkumisesi täällä ja kaikilla niillä muillakin palstoilla joissa näytät ulinaasi jakavan.
Nyt voit olla hiljaa ja elää elämääsi. Ketään ei todellakaan kiinnosta. Hejdo.No ei muakaa kiinnosta tommoset ääliöt jotka sanoo etten löydä naista koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muakaa kiinnosta tommoset ääliöt jotka sanoo etten löydä naista koskaan
Sitten sun kannattaisi varmaan keksiä joku muu harrastus, kuin kaivaa verta nenästäsi täällä netin palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sun kannattaisi varmaan keksiä joku muu harrastus, kuin kaivaa verta nenästäsi täällä netin palstoilla.
No mä halun edelleen naisen mun kainaloon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt voit olla hiljaa ja elää elämääsi. Ketään ei todellakaan kiinnosta. Hejdo.No vittu ei sitte kiinnosta. Emmä rupee yksin elämään
- Anonyymi
Onneks mul menee ihan hyvin.
- Anonyymi
Sitäpaitsi pärjään koulussa ja kaikki menee nyt vihdoin hyvin..
- Anonyymi
No siinä tapauksessa näkemiin tai ennemminkin hyvästi.
Nyt sitten kun elämäsi on järjestyksessä ja se nainenkin sitten niin varmasti löytyy, voit lopettaa kitinäsi täällä., Tai ainakin vaihda säveltä, tuo iänikuinen virsi on jo niin loppuun kulunut. Nyt kun vallan opiskelet ja menet elämässä eteenpäin niin että kohina käy, ei ole aihetta jatkaa samaa vanhaa.
Että näkemiin tai vaihda vihdoinkin aihetta! Itkua on kuultu jo kyllästymiseen asti.- Anonyymi
Selvä
- Anonyymi
No sitten lopetan saatana. Jaksa enää yhtään.
- Anonyymi
Ei taas saanu naista vaikka baarissa olin
- Anonyymi
Mulla tuli osuma yhden naisenkaa katotaa ny kiinnostaako sitä sovittii et nähtäis mut enpäs tiedä..
- Anonyymi
"Ei taas saanu naista vaikka baarissa olin"
Hohhoijaa.... miksiköhän en ole yllättynyt.........- Anonyymi
No ihan sama. Ei kiinnosta mitä musta ajatellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan sama. Ei kiinnosta mitä musta ajatellaan.
Silti oon ihan hyvä tyyppi ja mulla on asiat hyvin. Naistenkaa ei vain mitään ja löydän aina vääränlaisia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti oon ihan hyvä tyyppi ja mulla on asiat hyvin. Naistenkaa ei vain mitään ja löydän aina vääränlaisia naisia.
Jutuistasi päätellen et löydä ikinä minkäänlaisia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutuistasi päätellen et löydä ikinä minkäänlaisia naisia.
Aika törkeesti sanottu mutta jos porulka sitä mieltä selvä. Mulla menee ihan hyvin. Oon koulus rahaa on jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeesti sanottu mutta jos porulka sitä mieltä selvä. Mulla menee ihan hyvin. Oon koulus rahaa on jne.
Itsehän sä kertoilet palstalla päivittäin kuinka et löydä ikinä naisia. Oletko siis itse törkeä itseäsi kohtaan? :D
- Anonyymi
Jotkut nyt ei vain saa naista vaikka mitä tekisin...
- Anonyymi
Mä en kyl ota yhteyttä saa itse ottaa yhteyttä...
- Anonyymi
No ei näytä naistenkaa oikee tulevan mitään. Harmi. Mut onneks muut asiat on alkanu rullaamaan elämässä.
- Anonyymi
Onneksi hänkin tykkäs mun ulkonäöstä mut katotaa ny nähäänkö me ja semmosta en tiedä.
- Anonyymi
Ihan sama mitä musta ajatellaan et oo kasvanu aikuseksi oot tyhmä joopa joo, en jaksa välittää tommosesta, oon menny hyvinkin parempaan suuntaa onneksi ja vähä yrittäny muuttuakki
- Anonyymi
Uli uli uli vali vali vali.
Joka toinen päivä "menee tosi hyvin ja naiset tykkäilee ja kehuu ja laittaa viestejä" ja joka toinen päivä ollaan murheen alhossa kun "kukaan ei tykkää ja työtki meni alta ja rahaa ei oo ja elo on paskaa"
Lääkitys todella vinksallaan tällä hahmolla.- Anonyymi
Mulla on vähän ehkä huono päivä, no naiset nyt ei vain ota yhteyttä, aina on joku tekosyy, kiireitä tai on lapsia, ja sitten ei vain muka ole aikaa, sen jo tietää ettei kiinnosta, toisilla on vain semmosta tää elämä. ehkä musta ei ole parisuhteeseen, kai se on tehtävä töitä niin pääsen joskus huoriin-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vähän ehkä huono päivä, no naiset nyt ei vain ota yhteyttä, aina on joku tekosyy, kiireitä tai on lapsia, ja sitten ei vain muka ole aikaa, sen jo tietää ettei kiinnosta, toisilla on vain semmosta tää elämä. ehkä musta ei ole parisuhteeseen, kai se on tehtävä töitä niin pääsen joskus huoriin-.
Emmä jaksa enää tätä ykspuolista juttua, tietäähän sen että toista ei kiinnosta, sanois sitte suoraa eikä kiertele, mutku ei, no onneks on menny parempaa suuntaa, mut naisen kaipuu ollut jo tosi pitkään, en viitti huoriin mennä ja kuluttaa rahoja, ku ei tiedä jatkuuko noi työt vai ei.. nyt on onneks paljo rahaa ja kaikki hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä jaksa enää tätä ykspuolista juttua, tietäähän sen että toista ei kiinnosta, sanois sitte suoraa eikä kiertele, mutku ei, no onneks on menny parempaa suuntaa, mut naisen kaipuu ollut jo tosi pitkään, en viitti huoriin mennä ja kuluttaa rahoja, ku ei tiedä jatkuuko noi työt vai ei.. nyt on onneks paljo rahaa ja kaikki hyvin
No naiset ei vain ole mun juttu, ei voi mitään.. no pakko keskittyä ees pitää toi duunipaikka, koulu menee jees, mut mennä eteenpäin ei se auta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No naiset ei vain ole mun juttu, ei voi mitään.. no pakko keskittyä ees pitää toi duunipaikka, koulu menee jees, mut mennä eteenpäin ei se auta...
Voi kun joskus oikeasti sisäistäisit tuon faktan, että naiset ei tosiaan ole sun juttu. Ja lakkaisit vinkumasta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kai se on töitä tehtävä niin pääsen joskus huoriin-."
"en viitti huoriin mennä ja kuluttaa rahoja"
...
Kylläpä se ääni muuttuu kellossa, alle viidessä minuutissa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun joskus oikeasti sisäistäisit tuon faktan, että naiset ei tosiaan ole sun juttu. Ja lakkaisit vinkumasta asiaa.
Ai mun pitäs elää elämäni yksin vai???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mun pitäs elää elämäni yksin vai???
Kyllä. On selvää että sulle ei löydy naista, vika on itsessäsi. Aggressiivisuudessa ja epätoivoisuudessa. Harmi jos tämä fakta tuo sulle pahaa mieltä, mutta tuolla nykymeiningilläsi et vaan ikinä tule pariutumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. On selvää että sulle ei löydy naista, vika on itsessäsi. Aggressiivisuudessa ja epätoivoisuudessa. Harmi jos tämä fakta tuo sulle pahaa mieltä, mutta tuolla nykymeiningilläsi et vaan ikinä tule pariutumaan.
Kiitos. Tosi törkeesti. sanottu. Onneks meen parempaan suuntaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli ennen parisuhde. Eli aina voin löytää uuden...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli ennen parisuhde. Eli aina voin löytää uuden...
Voitko? Ei vaikuta siltä, kun vuodesta toiseen vingut palstalla päivittäin ettei naisia löydy.
Se että jotain oli ennen, ei tarkoita että niin tapahtuisi enää. Ennen oli dinosauruksia, mutta eipä ole enää. Et sinä naista sillä tekosyyllä saa, että ennenkin sait. Jonkun pitää muuttua sussa ja paljon, jotta tilanne enää koskaan paranisi.
- Anonyymi
Nuo vastaus välit on niin lyhyet yms., että onko täällä sama henkilö kiusaamassa itseään?
- Anonyymi
EI vain naistenkaa tule yhtään mitään. Pelkkää juttelua vaa baariski naiset vaa halua jutella, mut sit ne karkaa vaa pois tai ei niitä kiinnosta sillain lähtee kainaloon yöksi tai mitää no monet miehet valittaa ku ei saa naista, naiset nyt on vain vaikeita ja ne ei kiinnosta ei voi mitää, taidan lähtee kohta kuntoileen.
- Anonyymi
Olet valittanut että naiset ei juttele sun kanssa.
Nyt valitat että naiset vain juttelee sun kanssa.
Jos naiset karkaa pois juteltuaan hetken sun kanssa, on selvää että sun kanssa juttelu on heille ahdistava ja epämiellyttävä tilanne.
Jälleen kerran peiliin katsoessa löytyy syyllinen allun ongelmiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet valittanut että naiset ei juttele sun kanssa.
Nyt valitat että naiset vain juttelee sun kanssa.
Jos naiset karkaa pois juteltuaan hetken sun kanssa, on selvää että sun kanssa juttelu on heille ahdistava ja epämiellyttävä tilanne.
Jälleen kerran peiliin katsoessa löytyy syyllinen allun ongelmiin.Just. Taitaa olla kaikki ongelma mitä mä teen. Ennen sain silti huom silti naisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Taitaa olla kaikki ongelma mitä mä teen. Ennen sain silti huom silti naisia..
No sitten sun kannattaa rakentaa aikakone ja palata nuoruuteen, koska nykymeiningilläsi et tule enää koskaan naista saamaan.
- Anonyymi
jos musta ajatellaan paskaa niin siinähän ajatellaan ei paljo kiinnosta, kuule oon tyytyväinen ulkonäkööni ja mulla menee ihan hyvin, naisen nyt vaan haluaisin ,painukaa hiiteen siitä vitun trolli paskat
- Anonyymi
No mutta! Sinullahan on kaikki mennyt niin ylöspäin ja rahaa tulee ja on työtä ja on hieno asunto ja on auto ja olet pitkä ja ihan komee!
Eikös se niin pitänyt olla?
Piti niin varmasti se nainenkin löytyä ja kaikki :( Mikäs nyt mättää?
Niin ja totta kai vika löytyy sieltä naisista! Eivät ymmärrä arvostaa sinun erinomaisia avujasi. Tyhmiä ovat! Eivät tajua miten kävelevät onnensa ohi. Voi voi sentään....- Anonyymi
No suunta on vasta ylöspäin. Edelleen ei ole naista mut ei voi mitää..
- Anonyymi
No jos eivät kiinnostu harmi. Täytyy sit vain enempi muuttua...
- Anonyymi
"Nuo vastaus välit on niin lyhyet yms., että onko täällä sama henkilö kiusaamassa itseään?"
Et sitten taida tuntea Allua? Vastahan se varmaan ainakin kolme vuotta täällä on pyörinyt, samaa jankutusta aina ja aina uudelleen. Ei ole ihan kaikki kynät penaalissa tällä.- Anonyymi
No mitä sitten. Monet asiat on menny parempaa suuntaa. Ei mua ees kiinnosta. Tuola on miehiä jotka on työttöminä luottotiedottomina ja niil menee paljo huonommin..
- Anonyymi
Vasta opettelen vakituisia tunnistamaan. Kyläilen aina vain ohimennen. Kai se on hyvä, että osaa jutella itselleen? Monilla on vielä enemmän ongemia, koska puuttuu se taito kokonaan.
On vain hämmentävää, että en ole koskaan varma milloin se sanoo jotain vai onko kyseessä joku muu. Sinäkin saatat olla yksi hänen sisäisistä äänistä, vai onko hänellä vain kaksi ääripäätä jotka taistelevat keskenään?
- Anonyymi
"Emmä jaksa enää tätä ykspuolista juttua, tietäähän sen että toista ei kiinnosta, sanois sitte suoraa eikä kiertele"
Allu hei, yritä jo päättää mitä sä haluat???
Valitat valittamasta päästyäsi. Milloin naiset on nirppoja kun sanovat suoraan etteivät ole kiinnostuneita, toiste ovat nirppoja kun eivät sano suoraan.
Ethän sä hyvä ihminen tiedä itsekään mitä sä olet vailla.
Kuuletko naisilta mieluummin suoraan, että "en ole susta kiinnostunut" vai onko se vastaamattomuus kuitenkin kivempaa?
Sun mielipide tästä asiasta muuttuu joka päivä!- Anonyymi
Mielellään nainen sanois suoraa että ei kiinnosta tai sitten että kiinnostaa. Usein en ymmärrä aina saa ite ottaa yhteyttä nainen vain vetoaa sori ollut kiireitä ja se tarkottaa jo että ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään nainen sanois suoraa että ei kiinnosta tai sitten että kiinnostaa. Usein en ymmärrä aina saa ite ottaa yhteyttä nainen vain vetoaa sori ollut kiireitä ja se tarkottaa jo että ei kiinnosta.
Ehkä vois jatkos antaa olla tollaiset naiset kun kerta huomaahan se että ei ole aikomustakaan lähteä treffeille saatikaan ei paskaakaa ole kiinnostunut. Hoidan nyt koulun hyvin ja sitte hoidan myös työt että en taas kuse asioita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä vois jatkos antaa olla tollaiset naiset kun kerta huomaahan se että ei ole aikomustakaan lähteä treffeille saatikaan ei paskaakaa ole kiinnostunut. Hoidan nyt koulun hyvin ja sitte hoidan myös työt että en taas kuse asioita..
Ja muutenki meen eteenpäin. Enkä kuse asioitani enää että vielä joskus nainen kiinnostuis ja haluaisi nähdä. Ruma en ainaskaan ole...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sä olet täällä palstalla kertonut että kun naiset antaa sulle suullisesti/ kirjallisesti suoraan pakit, niin sekään ei ole susta hyvä?
Oot kertonu että mm. heitit juomat baarissa naisen päälle, kun se ei ollut susta kiinnostunut.
Ja on se suora merkki myös ettei nainen vastaa sun yhteydenottoon. Se on selvä "en ole kiinnostunut". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sä olet täällä palstalla kertonut että kun naiset antaa sulle suullisesti/ kirjallisesti suoraan pakit, niin sekään ei ole susta hyvä?
Oot kertonu että mm. heitit juomat baarissa naisen päälle, kun se ei ollut susta kiinnostunut.
Ja on se suora merkki myös ettei nainen vastaa sun yhteydenottoon. Se on selvä "en ole kiinnostunut".Eihän ne koskaan ole. Mä olen jatkuvasti aina minä kiinnostunut.
- Anonyymi
Ihan sama mitä porukka musta ajattelee en välitä. Tuntuu et kaikista jauhetaan paskaa. Vähäki jos on tyhmä ja heti se on turn off ettei vois saada naista. Ehkä käytös ja asenne on tärkeempää. Mä vittu en oo mikää juoppo..
- Anonyymi
Käytös ja asenne tosiaan on ne tärkeimmät asiat.
Olet kertonut sulla olevan ongelmia impulssi- ja vihanhallinnan kanssa. Ne aivan varmasti karkottavat kaikki naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytös ja asenne tosiaan on ne tärkeimmät asiat.
Olet kertonut sulla olevan ongelmia impulssi- ja vihanhallinnan kanssa. Ne aivan varmasti karkottavat kaikki naiset.Olen nyt rauhoittunut ihan kivasti ku meen parempaan suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt rauhoittunut ihan kivasti ku meen parempaan suuntaan
Olet sanonut noin, KYMMENIÄ kertoja ennenkin. Ja joka kerta se on ollut vale.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sanonut noin, KYMMENIÄ kertoja ennenkin. Ja joka kerta se on ollut vale.
Uli uli uli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli uli...
Pidä vain turpas kiinni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä vain turpas kiinni...
Tai, parempi vaihtoehto: lakkaa ruikuttamasta palstoilla, niin sulle ei satele kommentteja, joista et tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli uli...
Ihmettelen kun naiset ovat hankalia edelleen vaikka meen parempaan suuntaan
- Anonyymi
Parempi ku ei välitä ihmisistä. Tiedän et olen komea ja mussa on paljo hyviäki juttuja...
- Anonyymi
Vittu alkaa todellakki riittää tää paska... kaikilla ihmisillä on aina ongelmia ja paskaa jauhetaan saatana aina
- Anonyymi
Nyt menee hyvin muutenki. Ja en kuse enää asioita ja nyt on duuniaki ees jotain. Auton hankin paremman myöhemmin
- Anonyymi
Jos uskaltaa voi tulla naaman eteen haukkumaan mua kehariksi tai tyhmäksi. Kuka haluaa tulla vitu idiootit. En tod välitä yhdestäkää idiootista.
- Anonyymi
Missä asut Allu? Vantaalla? Mutta missä siellä?
Voisin tulla kyllä kun kutsuit! Olisiko sinusta siihen? Laita osoite tai paikka ja aika! Katsos tyhjä uho on tyhjää uhoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä asut Allu? Vantaalla? Mutta missä siellä?
Voisin tulla kyllä kun kutsuit! Olisiko sinusta siihen? Laita osoite tai paikka ja aika! Katsos tyhjä uho on tyhjää uhoa.Hanki vaikka elämä kun muita haukut. Kunnolla pitäs antaa selkää tommoselle kusipäälle..
- Anonyymi
Eiköhän tääku sivusto taas riittäny. Kiitos ja hei.
- Anonyymi
Ei tullut sen naisenkaa mitää no se siitä. keskityn nyt vaa töihin ja kouluun.
- Anonyymi
No hän ilmotti vaa jatkoja ja ahdistan häntä. no hän ei itse kertaakaa pahemmi ottanu yhteyttä ja tuntu että ei tästä kai tuu mitään.
- Anonyymi
No alku meni hyvin. Kunnes jotenki ei kai synkannu ja en tiiä vaikeeta on. Ikinä mistää ei tule mitään
Kehuin häntä kauniiksi ja harmi. Yksin oltava ja aamulla töihin. - Anonyymi
Yllätyitkö? Minä en.
- Anonyymi
"No hän ilmotti vaa jatkoja ja ahdistan häntä."
Niin, tuo sun epätoivoinen lähestymistapa naisia kohtaan on varmasti jokaisesta naisesta ahdistavaa.- Anonyymi
Niin kai sitten. No se siitä
- Anonyymi
No ei noi naiset näytä kiinnostuvan vaikka mitä tekisi.
- Anonyymi
No ei voi mitää. Ei voi yhtikäs mitää...
- Anonyymi
Tässä vain masentuu ku alkaa mietttimään. No onneks tietyt asiat menee jo paremmin elämäs ja käytöski muuttu naisia kohtaan parempaan suuntaan. Kai se viel joskus onnistuu
- Anonyymi
"Just. Taitaa olla kaikki ongelma mitä mä teen. Ennen sain silti huom silti naisia"
Kannattaa sitten allu hei miettiä mitä teit ennen eri tavalla. Ongelma ei vaikuta olevan siinä että naiset olisivat muuttuneet, vaan omassa käytöksessäsi.
Mitä sinä teit silloin nuorena erilailla, että se yksi mielikuvitusnainen suostui viikon sun kanssa seurustelemaan?- Anonyymi
Viikon. Aika naurettavaa porukkaa. Mä en jaksa ees tommosille kusipäille vastata. Mulla menee ihan hyvin ja rahaa on ja panostan itteeni vielä enempi että saan joskus naisen. Oon jo ihan tarpeeksi ollut yksin
- Anonyymi
Mulla on ollut 3 seurustelukumppania,eikö se mene jakeluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut 3 seurustelukumppania,eikö se mene jakeluun?
3 mielikuvituskumppania, selvä se.
Edelleen, mieti miten toimit "silloin kun sulla oli tyttöystäviä". Mitä sä haaveissasi teit eri tavalla silloin? Nykyään et saa edes mielikuvitusnaisiasi kiinnostumaan susta, niin jotakin sä teet nykyään eri tavoin kuin sillon ennen, kun "seurustelit". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, mieti miten toimit "silloin kun sulla oli tyttöystäviä". Mitä sä haaveissasi teit eri tavalla silloin? Nykyään et saa edes mielikuvitusnaisiasi kiinnostumaan susta, niin jotakin sä teet nykyään eri tavoin kuin sillon ennen, kun "seurustelit".Haha hitto mitä ääliöitä mulla menee ihan hyvin. Ja edelleen edelleen oon seurustellu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha hitto mitä ääliöitä mulla menee ihan hyvin. Ja edelleen edelleen oon seurustellu
Et vastaa kysymykseen:
Mitä teit nuorena eri tavalla kuin nykyään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, mieti miten toimit "silloin kun sulla oli tyttöystäviä". Mitä sä haaveissasi teit eri tavalla silloin? Nykyään et saa edes mielikuvitusnaisiasi kiinnostumaan susta, niin jotakin sä teet nykyään eri tavoin kuin sillon ennen, kun "seurustelit".En sano tohon mitää. Ei kukaa ees tuota usko:)
- Anonyymi
Mulla oli naisia ennen. Haloo ennen ei mene jakeluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastaa kysymykseen:
Mitä teit nuorena eri tavalla kuin nykyään?En osaa sanoa... meen todellaki nyt hyvään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli naisia ennen. Haloo ennen ei mene jakeluun
Haloo, selkeesti sulla on mennyt sitten hommat huonoon suuntaan kun ennen oli ja nykyään ei ole. Eikä tule enää ikinä olemaankaan, ellet ihan oikeasti muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sano tohon mitää. Ei kukaa ees tuota usko:)
Sä olet ainoa ihminen joka uskoo että sulla on ollut naisia.
Kaikki sun juttuja nämä vuodet seuranneet tietää, että et tosiasiassa ole syntymäsi jälkeen ole kertaakaan päässyt naisihmisten lähelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet ainoa ihminen joka uskoo että sulla on ollut naisia.
Kaikki sun juttuja nämä vuodet seuranneet tietää, että et tosiasiassa ole syntymäsi jälkeen ole kertaakaan päässyt naisihmisten lähelle.Niinhän sä luulet:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, selkeesti sulla on mennyt sitten hommat huonoon suuntaan kun ennen oli ja nykyään ei ole. Eikä tule enää ikinä olemaankaan, ellet ihan oikeasti muutu.
Kyllä mä muutun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastaa kysymykseen:
Mitä teit nuorena eri tavalla kuin nykyään?Olin ihan samanlainen. En tiedä naiset oli kun olin nuorempi helpompia ja sai seksiäki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ihan samanlainen. En tiedä naiset oli kun olin nuorempi helpompia ja sai seksiäki
Miksi sua ei sitten onnista nuorempien naisten kanssa, jos ne on kerta helppoja ja jakelee seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua ei sitten onnista nuorempien naisten kanssa, jos ne on kerta helppoja ja jakelee seksiä?
No ei ne kiinnostu ja halua nähä mua. Itse tod kaipaan läheisyyttä vähä niinku bb Sasa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ne kiinnostu ja halua nähä mua. Itse tod kaipaan läheisyyttä vähä niinku bb Sasa.
Äitiki ihmettelee jatkuvasti miksi en löydä ketään. Ja en oo rumimmasta päästä. No pakko se muuttua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ihan samanlainen. En tiedä naiset oli kun olin nuorempi helpompia ja sai seksiäki
Naisen puute on aivan mahdoton nykyää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain ymmärrä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nuoret naiset ei olekaan helppoja ja jakele seksiä kaikille?
Eli vika onkin sussa itsessäsi, eikä naisissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nuoret naiset ei olekaan helppoja ja jakele seksiä kaikille?
Eli vika onkin sussa itsessäsi, eikä naisissa?Ilmeisesti. Mutta sitten oltava yksin ja onneks käyn salilla ja kuntoilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti. Mutta sitten oltava yksin ja onneks käyn salilla ja kuntoilen
Ja nyt en ole työtönkää enää ja ihan hyvin menee nyt:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ennen ennen onnistui ei enään. Olen kai lihonut liikaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ennen ennen onnistui ei enään. Olen kai lihonut liikaa...
Eli näet vihdoinkin, että vika on sinussa itsessäsi, eikä naisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli näet vihdoinkin, että vika on sinussa itsessäsi, eikä naisissa?
Varmaan on vika mussa,mutta muutun kokoajan parempaan suuntaa. En jaksa nyt mitään paskaa.. oon tyhmä jne. Oon ihan tarpeeks kuunnellu tätä paskaa...
- Anonyymi
Mä en niinku saatana ymmärrä enää. Mulla menee ihan kivasti nyt ja käyttäydyn paremmin. Silti ei kelpaa ees tavis pyöreelle naiselle ku ne on mun makuun olkoot. Kai pitäs olla komeempi ja ei sais olla mahaa ja mitää. Rahaa enempi. Hieno auto että saisi naisen. Panostan lisää. Teen näitä paska keikkoja että saan rahaa enkä oo luuseri enää
- Anonyymi
Joo vois nukkumaan ja aamul kouluun.. sentää meen parempaa suuntaa vihdoin enkä lopeta töitä enkä koulua.. vielä joku nainen kiinnostuu asenne se.
- Anonyymi
Nyt kuntoilen toiv tiputan painoa se hyvä. Alkoa kohtuudella..ja aikustun en kuse enää mitää enkä sössi raha asioita.. että joskus vielä saan kainalon ihanaa ja voi ostaa kukkia naiselleni
- Anonyymi
Tää virsi on kuultu ennenkin.
Viikon päästä olet taas ryyppäämässä, saanut potkut ja valittelemassa kun on velkaa eikä mitään tuloja. Tää sama kuvio toistuu näissä sun palstaitkuissa vuodesta toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon päästä olet taas ryyppäämässä, saanut potkut ja valittelemassa kun on velkaa eikä mitään tuloja. Tää sama kuvio toistuu näissä sun palstaitkuissa vuodesta toiseen.Ja paskat. Mulla menee nyt ihan hyvin. Älä jauha paskaa trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paskat. Mulla menee nyt ihan hyvin. Älä jauha paskaa trolli
Käyhän läpi omia kommenttejasi vaikka vaan tältä vuodelta.
Olet vähän väliä julistanut että nyt alkaa terve elämä, rupeat kuntoilemaan, hankit töitä etkä sössi asioitasi.
Ei mene kauaa kun kommentteihin ilmestyy taas sama vanha itku: duunit meni alta IHAN ILMAN OMAA SYYTÄ, velkaa on miljoonia, tuloja ei ollenkaan, tukkakin lähtee, äiti vihaa, yhyy yhyy.
Tää kuvio toistuu parhaimmillaan yhden viikon sisään pari kertaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon päästä olet taas ryyppäämässä, saanut potkut ja valittelemassa kun on velkaa eikä mitään tuloja. Tää sama kuvio toistuu näissä sun palstaitkuissa vuodesta toiseen.Ei todellakaan tule käymään niin. Oikee naurettavaa porukkaa täälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon päästä olet taas ryyppäämässä, saanut potkut ja valittelemassa kun on velkaa eikä mitään tuloja. Tää sama kuvio toistuu näissä sun palstaitkuissa vuodesta toiseen.Vuodesta toiseen. Huhuhu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän läpi omia kommenttejasi vaikka vaan tältä vuodelta.
Olet vähän väliä julistanut että nyt alkaa terve elämä, rupeat kuntoilemaan, hankit töitä etkä sössi asioitasi.
Ei mene kauaa kun kommentteihin ilmestyy taas sama vanha itku: duunit meni alta IHAN ILMAN OMAA SYYTÄ, velkaa on miljoonia, tuloja ei ollenkaan, tukkakin lähtee, äiti vihaa, yhyy yhyy.
Tää kuvio toistuu parhaimmillaan yhden viikon sisään pari kertaa.Selvä olen jatkossa hiljaa. Ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan tule käymään niin. Oikee naurettavaa porukkaa täälä
Niin käy joka kerta. Vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Täälä täys haukkujia paikka täynnä. Onneks mulla menee hyvin ja pidän tän linjan
- Anonyymi
Miksi sitten tunnet tarvetta palata aina ja aina uudelleen tänne ulisemaan?
-Sinulla on auto
-Sinulla on hieno koti
-Sinä olet "pitkä ja ihan komee"
-Sinulla on nyt työtä ja voit alkaa maksella velkojasi
Sinulla on nyt kaikki niin paljon paremmin. Miksi sitten et voi olla tyytyväinen ja alkaa elää?
Täällä roikkuminen ja ruikutus ei ole elämää, eikä sitä naista ainakaan eteesi pudota.
Vaikuttaa sille että oikein haluat että sinua pilkataan ja pistetään halvalla. Ikäänkuin se olisi identiteettisi, pellenä ja vitsin aiheena olo.
Kun itse itsensä jatkuvasti tänne alttiiksi pistää, oikein kaivaa verta nenästään niin kyllähän sitä saa. Jos pitäisit kitasi kiinni ja alkaisit keskittyä siihen palstan ulkopuoliseen elämään, olisi helpompaa itsellesikin. Mutta ei.
Aina sama; nyt menee hyvin, kohta tulee naisia ovista ja ikkunoista niin että enimpiä pitää pois hätistellä. Sitten seuraavassa viestissä uli uli uli kun nasiet on nirsoja eikä arvosta sinun upeaa olemustasi ja säkenöivää älyäsi.
Olet epästabiili kuin tuuliviiri, nyt tuonne päin ja hetken päästä jo ihan toiseen suuntaan.
Kuka sinun kanssasi jaksaa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Sinulla on auto
-Sinulla on hieno koti
Sinulla on nyt kaikki niin paljon paremmin. Miksi sitten et voi olla tyytyväinen ja alkaa elää?
Täällä roikkuminen ja ruikutus ei ole elämää, eikä sitä naista ainakaan eteesi pudota.
Vaikuttaa sille että oikein haluat että sinua pilkataan ja pistetään halvalla. Ikäänkuin se olisi identiteettisi, pellenä ja vitsin aiheena olo.
Kun itse itsensä jatkuvasti tänne alttiiksi pistää, oikein kaivaa verta nenästään niin kyllähän sitä saa. Jos pitäisit kitasi kiinni ja alkaisit keskittyä siihen palstan ulkopuoliseen elämään, olisi helpompaa itsellesikin. Mutta ei.
Aina sama; nyt menee hyvin, kohta tulee naisia ovista ja ikkunoista niin että enimpiä pitää pois hätistellä. Sitten seuraavassa viestissä uli uli uli kun nasiet on nirsoja eikä arvosta sinun upeaa olemustasi ja säkenöivää älyäsi.
Olet epästabiili kuin tuuliviiri, nyt tuonne päin ja hetken päästä jo ihan toiseen suuntaan.
Kuka sinun kanssasi jaksaa....En jaksa vastata.. heido
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Sinulla on auto
-Sinulla on hieno koti
Kuka sinun kanssasi jaksaa....On mulla hyviä asioita. Pidän ne omana tietona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa vastata.. heido
Ethän sä koskaan "jaksa" kun isketään totuuksia pöytään.
Sä olet käyttänyt näiltä palstoilta sympatiakaivot kuiviin. Tiedät tasan tarkkaan minkälaisia vastauksia saat ikuisiin valitusvirsiisi täällä.
- Anonyymi
Ehkä parempi kun ei kirjota enää. Ylläpito voi sulkea kanavan kiitos.
- Anonyymi
Maltatko pysyä pois palstoilta?
Maltatko olla avaamatta uusia ketjuja, joissa vingut naisten nirsoutta?
Ei ole ylläpidon tehtävä poistella sun ketjuja kun kyllästyt kuuntelemaan raakoja faktoja kanssapalstailijoilta.
On sun oma tehtäväsi pysyä poissa palstoilta ja keskittyä siihen oikeaan elämään.
- Anonyymi
Tämä vinku-ukko valittelee olevansa ikisinkku, mutta samalla väittää "lukuisien" naisten kanssa seurustelleensa ja paneskelleensa.
Ei ole mitenkään mahdollista olla ikisinkku, jos takana on suhteita. Ikisinkku on tyyppi jolla ei koko ikänä ole mitään suhteita.- Anonyymi
No en saa vain naisia enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en saa vain naisia enään.
Harmi, eiköhän joskus sitten.
- Anonyymi
Eikös sinun pitänyt poistua palstalta?
No, arvattiinhan tuo.... - Anonyymi
Vieläkö tämä suo jatkuu?
- Anonyymi
Ei tod jatku.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085