ja mietin, tunsitko sinäkin sen saman lämmön ja yhteyden välillämme. Siitä on jo aikaa, mutta uskon, että sama tunne palaa taas, kun nähdään. Olen pahoillani, ettei rohkeuteni ole riittänyt seurata tunteitani, mutta toisaalta en tiedä sinun ajatuksistasi, ehkä näin on hyvä, mutta ellei ole, toivoisin, että kertoisit. Aurinkoista sunnuntaita. N-> M
Muistelen usein viime näkemistämme mies,
18
752
Vastaukset
- Anonyymi
tiedät.
- Anonyymi
ei se tule koskaan palaamaan.
olen jo tullut järkiini, menen vuosi vuodelta huonompaan kuntoon,
ja vapaa-aika on minun alttarini, jonka pyhitän itselleni.
ja elämälleni jolla saan uuden paremman suunnan elämälleni.
HUOM! vanhainkodissa, voi sitten olla iloinen ja nauttia seurasta,
mutta tämä aika ja tuleva tulee olemaan minun.
jos ei mielllytä, niin kupsautan sitten itseni. onko selvä?- Anonyymi
Niin jaa-a ja joo-o kukahan se täällä itselleen kirjoittaa...
- Anonyymi
Milloin oli tämä viime tapaaminen ?
- Anonyymi
Puoli vuotta sitten. Ap
- Anonyymi
Mistä aloittaja olet ja mistä se josta puhut? Itselläni on nyt puoli vuotta siitä, kun viimeksi näin hänet. Siksi kiinnostaa, että sattuisitko vaikka olemaan se, jonka vuoksi vietän unettomia öitä.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla molemmat. Ap
- Anonyymi
Mulla sama tilanne. Pk- seudulla ollaan nähty. Kerrotko vaikka sun nimen etukirjaimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Pk- seudulla ollaan nähty. Kerrotko vaikka sun nimen etukirjaimen?
Kerro sinä omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä omasi?
Olen M, sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen M, sinä?
M ei osunut.
- Anonyymi
Tää aloitus on kuin olis multa. Tosin " yhteys" katkesi vasta 2- 3 viikkoa sitten :-)
- Anonyymi
”Yhteys” pätkii.
- Anonyymi
Kun nähdään? Tiedät, että olette näkemässä vielä?
- Anonyymi
Etätyö erotti?
Vai vaihtuiko työpaikka?- Anonyymi
Tämä korona-aika erotti. Ap.
- Anonyymi
Mitäs jos tapaamisenne oli vain herätys henkisempään eloon?
- Anonyymi
Kleptomaani olet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2792548Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001364- 1081241
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971178- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797