ja mietin, tunsitko sinäkin sen saman lämmön ja yhteyden välillämme. Siitä on jo aikaa, mutta uskon, että sama tunne palaa taas, kun nähdään. Olen pahoillani, ettei rohkeuteni ole riittänyt seurata tunteitani, mutta toisaalta en tiedä sinun ajatuksistasi, ehkä näin on hyvä, mutta ellei ole, toivoisin, että kertoisit. Aurinkoista sunnuntaita. N-> M
Muistelen usein viime näkemistämme mies,
18
780
Vastaukset
- Anonyymi
tiedät.
- Anonyymi
ei se tule koskaan palaamaan.
olen jo tullut järkiini, menen vuosi vuodelta huonompaan kuntoon,
ja vapaa-aika on minun alttarini, jonka pyhitän itselleni.
ja elämälleni jolla saan uuden paremman suunnan elämälleni.
HUOM! vanhainkodissa, voi sitten olla iloinen ja nauttia seurasta,
mutta tämä aika ja tuleva tulee olemaan minun.
jos ei mielllytä, niin kupsautan sitten itseni. onko selvä?- Anonyymi
Niin jaa-a ja joo-o kukahan se täällä itselleen kirjoittaa...
- Anonyymi
Milloin oli tämä viime tapaaminen ?
- Anonyymi
Puoli vuotta sitten. Ap
- Anonyymi
Mistä aloittaja olet ja mistä se josta puhut? Itselläni on nyt puoli vuotta siitä, kun viimeksi näin hänet. Siksi kiinnostaa, että sattuisitko vaikka olemaan se, jonka vuoksi vietän unettomia öitä.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla molemmat. Ap
- Anonyymi
Mulla sama tilanne. Pk- seudulla ollaan nähty. Kerrotko vaikka sun nimen etukirjaimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Pk- seudulla ollaan nähty. Kerrotko vaikka sun nimen etukirjaimen?
Kerro sinä omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä omasi?
Olen M, sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen M, sinä?
M ei osunut.
- Anonyymi
Tää aloitus on kuin olis multa. Tosin " yhteys" katkesi vasta 2- 3 viikkoa sitten :-)
- Anonyymi
”Yhteys” pätkii.
- Anonyymi
Kun nähdään? Tiedät, että olette näkemässä vielä?
- Anonyymi
Etätyö erotti?
Vai vaihtuiko työpaikka?- Anonyymi
Tämä korona-aika erotti. Ap.
- Anonyymi
Mitäs jos tapaamisenne oli vain herätys henkisempään eloon?
- Anonyymi
Kleptomaani olet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061