Ennen muinoin puhuttiin ns. kaksoisstandardista eli miehiä arvioitiin tekemisen ja naisia ulkonäön perusteella. Jos ajatellaan aikojen edes hiukan muuttuneen, niin kuinka mies voisi parantaa markkina-arvoon ulkoisen olemuksen osalta olematta sen enempää trendipelle kuin junttikaan?
Miehenä minun on helppo mainita erilaisia ulkonäköjäkikkoja, joilla naiset saavat miehen pään kääntymään. Esimerkiksi minihame on edelleen tehokas keino miehen huomion saavuttamiseksi. Niinpä kysyisin onko olemassa mitään hyviä kikkoja millä mies voisi parantaa ulkoista olemustaan ja vetovoimaansa naisten silmissä? Siis jos pitäydytään puhtaasti ulkoisissa seikoissa ja jätetään se "sisäinen komeus" tällä kertaa tarkastelun ulkopuolelle.
Mistä muuten johtuu esimerkiksi se, ettei osa naisista halua miesten pukeutuvan vaikkapa tiukkoihin farkkuihin, vaikka miehellä olisi hoikka ja hyvin treenattu vartalo?
Asiallisia kommentteja, kiitos.
Miehen ulkoinen olemus
25
5395
Vastaukset
- Cidian
minihame päät kääntää miehenkin käytössä. Kokeile vaikka!
- tytti
Aika pienillä keinoilla mies voi lisätä kiinnostavuuttaan naisten silmissä. Tietysti naisten maku voi olla hyvin monenlainen, toiset tykkäävät miehellä pitemmistä ja peikkomaisista hiuksista, kun taas toiset siististä hiuksista. Mutta noin yleisesti varmaan kaikki naiset tykkäävät, jos mies tuoksuu hyvälle... eli jollain hyvällä partavedellä voi tehdä vaikutuksen naiseen, mutta sitä sitten vain kohtuudella täytyy muistaa käyttää...;)
Hmm, mitähän muuta... Sellainen huoliteltu pukeutuminen on mielestäni myös tärkeää... Ettei esimerkiksi ole valkoiset sukat mustien kenkien kanssa:) Sellaiset pikku asiat voi pistää silmään. Sellaiset kivasti kuluneet trendikkäät farkut ja kauluspaita ovat aika kiva yhdistelmä.. Ja kenkinä jotkut kävelykengät eikä lenkkareita! - mies minäkin
tosta pukeutumisesta. sanottakoon alkuun että itse en tykkää ahtautua tiukkoihin farkkuihin. eikä ne mun kropalle sopiskaan joten mulle hyvin passaa se että nainen ei sitä haluakaan.
mutta mutta...sen sijaan nautin näystä jos naisella on kireät farkut. naisille ne sopii hyvin, vaikka naisella ei oliskaan hoikka kroppa. oon nähnyt naisia joilla on pyöreähkö vartalo ja tiukat farkut, näky on silti nannaa silmille.
minihameisetkaan ei käännä niin hyvin päätä kuin tosi tiukkoihin farkkuihin sonnustautunut nainen. - mimmu
Farkut ovat minusta ihan jees... varsinkin jos on takapuolta... treenattukaan kropan ei nyt välttämättä tarvitse olla. Kauluspaita on aina sellainen päänkääntäjä, (ei kuitenkaan mikään hawaji-paita -vaan sellanen istuva kokovärinen) koska siitä tulee sellainen vaikutelma että mies on siisti ja sivistynyt.
Sellaiset slimmit t-paidatkin ovat minun mieleeni.
Ja sellaisia vaatteita jotka omalle vartalolle sopii kannattaa käyttää.. ei löpöttäviä housuja tai paitoja. Niin ja flanellipaidat kannattaa jättää kotiin ;)
Tukkaan kannattaa myös kiinnittää huomiota. Voi siihen vaikka jotain väriäkin (raitaa tms.) joskus laittaa... ei nyt välttämättä mitään trendipelle lookia, vaan sellainen jossa viihdyt ja siisti... vaikka olisi pidempikin niin voi sen silti siistinä pitää.
Myös tuoksut ovat tärkeitä naiselle. Raikkaat tuoksut ovat aina jees. Eikä sitä saa olla liikaa tai liian vähän... sopivasti.
Mitä vielä... aurinkolasit ja cooli käyttäytyminen. Naiselle on tärkeää miten itseäsi kannat ja miten kohtelet naista -ei tarvitse mielistellä, eikä nöyristellä. Ole varma ja vahva. Tiedä arvosi ja arvosta häntä naisena... sellainen asenne näkyy miehestä pitkälle ja antaa anteeksi jotain mokia (tennisukat) ulkonäössäkin. - NaituNainen
Mä ainakaan en hirveän paljoa arvostele miesten pukeutumista, koska miehet yleisesti ottaen pukeutuvat aivan hyvin. Pukeutumistyylit vaihtelee luonteitten mukaan, ja hyvä niin!
Joku tuossa olikin maininnut esimerkiksi flanellipaidan epämiellyttävien vaatekappaleiden joukkoon, mutta minulla ainakin on ihanainen ihastus, joka käyttää silloin tällöin myös flanellipaitaa, eikä se vähennä piirunkaan vertaa hänen ihanuuttaan...
Mutta ne HIUKSET!!! Ja kasvot ylipäänsäkin! Paljonpa kiinnitän huomiota miehen pukeutumiseen, jos vastaan katsoo ihana silmäpari leveän hymyn kera. Itse tykkään enemmän sellaisista takatukkamalleista, eli että on sellainen ikäänkuin pitkäksi kasvanut lyhyt tukka, oikein sellainen 80-luvun tyylinen. Sellainen sulattaa, siis silmät, hymy ja tukka yhdessä... :) Ihan sama mitä päällä on!
Mutta siis asiallisesti sanoen, miksi miehet pelkäävät niin usein olevansa "trendipellejä", jos ostavat uusia vaatteita??? Nykyvaatteethan on aivan ihania! Vanhat ja kuluneet verkkarit ja tuulipuvut ja sensemmoiset eivät kauheasti sytytä, mutta jos päällä on mitä tahansa puhdasta, niin eihän siihen pukeutumiseen kiinnitä edes huomiota? Pääasia kait on, että mies viihtyy itse vaatteissaan. Ei ikinä kannata pukeutua sellaisiin vaatteisiin, mitkä ei tunnu hyviltä päällä! Vaikka kuinka joku suosittelisi, tai olisi muotivaatteet kyseessä, niistä voi poimia aina ne itselle sopivimmat ja miellyttävimmät. Silloinhan se trendipellefiilis varmaan tulee, jos pukeutuu vasten tahtoaan olevinaan muodissa oleviin vaatteisiin, jotka tuntuu ihan kummallisilta päällä! Ja jos sulla on outo olo, niin miltähän naisista mahtaa tuntua sinun lähelläsi? - kaunis
Kun nuo muutamat naiset tuntuvat ihastuvan paitoihin tai farkkuihin, niin minä räväytän mielipiteeni tähän just. Lähes sama mitä miehellä on päällään, minkä väristä tai kokoista. Itse olen työssä, jossa liikutaan sinisissä työhaalareissa, jonkun firman kangassuikka päässä, turvakengissä. Silti joukosta erottuu ne mielenkiintoisimmat, vaikka vaatetus ei olekaan mistään trendioppaasta, ja suht samanlaista kaikilla. Minun silmään sopii mies, jolla on puhtaat hampaat, ei haise kuin joukkohauta, kynsiä ei ole pureksittu, eikä tukka ole likaisena. Jos hiukset on pitkät, ne pitää olla puhtaat, hoidetut, eikä saa olla mikään hätäisesti ponnarille sitaistu suttu. Mielummin vaikka ajaa kokonaan klaniksi kuin pitää jotain immokuutsamallia. Miehen pitää olla miehen kokoinen, ääni tumma matala. Mutta arvon leidit ja misterit, hyvin vähän voi tehdä jos henkiset ominaisuudet ei natsaa. En voi sille mitään, että komeinkaan zippendale-ilmestys ei jaksa innostaa hetkeä kauemmin, jos suusta tulee silkkaa typerää törkyä. Elikäs mielestäni huonoa sisusta ei voi kuin tilapäisesti korjailla paremmalla ulkokuorella. Onneksi on naisia joille ulkokuori kelpaa. Jää varsinaiset helmet niille jotka arvostavat enemmin sisusta kuin päälyksiä.
- Tytti
Mutta tässähän olikin kysymys juuri niistä ulkoisista ominaisuuksista jotka miellyttävät naista. Tottakai minullekin on tärkeintä miehen henkiset ominaisuudet, mutta koska kysyjä halusi tietää ulkoisista seikoista kerroin sitten ne.
- kaunis
Tytti kirjoitti:
Mutta tässähän olikin kysymys juuri niistä ulkoisista ominaisuuksista jotka miellyttävät naista. Tottakai minullekin on tärkeintä miehen henkiset ominaisuudet, mutta koska kysyjä halusi tietää ulkoisista seikoista kerroin sitten ne.
Tokihan asia on niinkuin sanoit, ja jokainenhan voi kirjata mitä tahtoo. Jos minun näkemykseni poikkeaa kovastikin sinun näkemyksestäsi,niin ei siitä pitäisi herneitä vetää. Minun painotukseni vaan sattuu olemaan enemmän sillä kantilla mistä ei tässä edes kysytty, mutta kait minä sen sain silti ääneen lausua. Mielestäni perusteluni on ihan hyvät, ja miksi sitten olisin alkanut muuta esittämään. Muistaakseni mainitsin jotain ulkoistakin, mutta korostukseni on edelleen siinä, että ulkonäöllisesti lähes homogeenisesta miesjoukosta nousee henkiset ominaisuudet yhdeksi tärkeimmistä. Sama pätee heterogeeniseenkin porukkaan, mutta siellä joutuu katsomaan hetken pidempään ennen kuin erottaa jyvät akanoista. Puhumattakaan ennen kuin hoksaa sen kultajyvän.
- tiukat farkut
ole miehellä hirveen epämukavat?kun miehet kai stretchiä pidä?eikö pikkuveli ole puristuksissa pahasti?mä en voi mitään mutta se jokin tulee sieltä aina läpi niin että vaatteet unohtuu.siis tämä oli mielipide eri asiasta kuin tosta farkkuasiasta..öh!oliko asiatonta,sekavaa?
- Neena
Yhsi tuntee olonsa luontevaksi mustissa pillifarkuissa, Ramones-paidassa ja ponnarissa, toinen kulkee mieluummin ryppyisessä ruskeassa vakosamettipuvussa, vaaleanpunaisessa paidassa ja siilitukassa, jne. jne.
Kun mies on oman tyylinsä valinnut ja esiintyy luontevasti ei tarvitse jumiutua pohtimaan pukeutumisasiaa vaan voi ryhtyä saman tien luotaamaan sitä sisäistä kauneutta...
- semmoisesta
taiteilija tyylisestä,boheemista,niinkuin minä esimerkiksi.olen itsekin jollainlailla boheemi.vai voiko naisesta niin sanoa?ehkä joku sanoisi:homsantuusa.se on kyllä vähän pahasti sanottu.mullaa on parempiakin vaatteita kaapissa mutta jos laitan itselleni vaikka korkokengät tuntuu vaikealta kävellä kun peppu keikkuu entisestäänkin.tulee jotenkin liian seksikäs olo.nyt meni asian viereen anteeksi.
- Peliteoreetikko
Tässä muutama kommentti tulleesta palautteesta.
Minustakin ulkonäöstä huolehtiminen on yhteydessä paitsi pukeutumiseen, niin myös siihen, että mies kiinnittää huomiota henkilökohtaiseen hygieniaan (mm. hiukset, hampaat ja parrankasvu), fyysiseen kuntoon ja yleensäkin terveyteen (esim. tupakoimattomuus).
Olen myös samaa mieltä siitä, että kunkin tulee löytää oma tyylinsä, joka on sopusoinnussa oman sisäisen minän kanssa. Nekin ihmiset, jotka väittävät, että heille on sama, mitä he päällensä laittavat väistämättä viestittävät jotain omalla pukeutumis- ja hiustyylillään. Itse esimerkiksi vierastan ajatusta, että jossain tietyssä iässä tai asemassa minun pitäisi ruveta käyttämään pikkutakkia ja solmiota. Viihdyn paremmin vaikkapa mustissa stretch-farkuissa ja pitkässä mustassa nahkatakissa ainakin siihen asti kun kesä kunnolla alkaa ja päälle voi laittaa jotain vaaleampaa ja keveämpää vaatetusta.
Yksi jatkokysymys. Mikä mahtaa olla arvon leidien kanta ensi kesää ajatellen miesten shortsien käyttöön? Olen joskus lukenut sen kaltaisia kommentteja, että osalle naisista miehen paljaat karvaiset sääret ovat kauhistus! Jos mies on siis ihan sutjakassa kunnossa (ei siis mikään iso kaljamaha), niin eikö sitä ole olemassa ihan tyylikkäitäkin shortseja, joita miehet voivat pitää kesäkuumalla?
Minusta olisi ainakin toivottavaa, että miehet ja naiset voisivat tuottaa toisilleen puolin ja toisin silmäniloa, sillä kyllähän pieni flirtti pitää mielen virkeänä.
Eipä tässä muuta. - kaunis
Peliteoreetikko kirjoitti:
Minustakin ulkonäöstä huolehtiminen on yhteydessä paitsi pukeutumiseen, niin myös siihen, että mies kiinnittää huomiota henkilökohtaiseen hygieniaan (mm. hiukset, hampaat ja parrankasvu), fyysiseen kuntoon ja yleensäkin terveyteen (esim. tupakoimattomuus).
Olen myös samaa mieltä siitä, että kunkin tulee löytää oma tyylinsä, joka on sopusoinnussa oman sisäisen minän kanssa. Nekin ihmiset, jotka väittävät, että heille on sama, mitä he päällensä laittavat väistämättä viestittävät jotain omalla pukeutumis- ja hiustyylillään. Itse esimerkiksi vierastan ajatusta, että jossain tietyssä iässä tai asemassa minun pitäisi ruveta käyttämään pikkutakkia ja solmiota. Viihdyn paremmin vaikkapa mustissa stretch-farkuissa ja pitkässä mustassa nahkatakissa ainakin siihen asti kun kesä kunnolla alkaa ja päälle voi laittaa jotain vaaleampaa ja keveämpää vaatetusta.
Yksi jatkokysymys. Mikä mahtaa olla arvon leidien kanta ensi kesää ajatellen miesten shortsien käyttöön? Olen joskus lukenut sen kaltaisia kommentteja, että osalle naisista miehen paljaat karvaiset sääret ovat kauhistus! Jos mies on siis ihan sutjakassa kunnossa (ei siis mikään iso kaljamaha), niin eikö sitä ole olemassa ihan tyylikkäitäkin shortseja, joita miehet voivat pitää kesäkuumalla?
Minusta olisi ainakin toivottavaa, että miehet ja naiset voisivat tuottaa toisilleen puolin ja toisin silmäniloa, sillä kyllähän pieni flirtti pitää mielen virkeänä.
Eipä tässä muuta.Jotenkin tuntuu että minun on turha esittää mielipiteitäni, koska vastauksestasi päätellen aiot panostaa ulkoisiin seikkoihin.. tyylikkäät shortsit.. ei kaljamahaa. Voi hitto. Mun mielestä miehellä pitää olla vähän mahaa, jos se ei ole kaljasta lähtöisin, niin hienoa, mutta pieni maha on seksikkäämpi kuin joku hiottu pyykkilautavatsa. Samaten, jos miehellä ei olisi säärikarvoja, katsoisin sellaisen isoksi miinukseksi, lähinnä epäilisin jotain hormonaalista, ja kauhulla olisin kuulolla minkälainen kimitys sellaisen yksilön ääni on. Karvoja pitää olla, ei välttämättä tietysti mikään apinan ja ihmisen välinen puuttuva lenkki, mutta mielummin enemmän kuin vähemmän. Shortisit voi olla vaikka persuksista rikkinäiset farkuista repäistyt, kunhan eivät roiku, vaan istuvat hyvin.
Miten minusta tuntuu, että sinä olet vielä sangen nuori, ja vasta hiomassa teoriaasi.. Muutama vuosi lisää?? ja ehkä olet sen verran saanut varmuutta itsellesi, että voit alkaa toteuttaa peliteoriaasi käytännössä. Onneksi minä en mitä todennäköisimmin päädy koekaniiniksesi. Miehet jotka kääntävät katseeni ovat jo kasvukipunsa kipuilleet, ja sinä vaikutat itseensä panostavalta kukkopojan pojalta. - Peliteoreetikko
kaunis kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että minun on turha esittää mielipiteitäni, koska vastauksestasi päätellen aiot panostaa ulkoisiin seikkoihin.. tyylikkäät shortsit.. ei kaljamahaa. Voi hitto. Mun mielestä miehellä pitää olla vähän mahaa, jos se ei ole kaljasta lähtöisin, niin hienoa, mutta pieni maha on seksikkäämpi kuin joku hiottu pyykkilautavatsa. Samaten, jos miehellä ei olisi säärikarvoja, katsoisin sellaisen isoksi miinukseksi, lähinnä epäilisin jotain hormonaalista, ja kauhulla olisin kuulolla minkälainen kimitys sellaisen yksilön ääni on. Karvoja pitää olla, ei välttämättä tietysti mikään apinan ja ihmisen välinen puuttuva lenkki, mutta mielummin enemmän kuin vähemmän. Shortisit voi olla vaikka persuksista rikkinäiset farkuista repäistyt, kunhan eivät roiku, vaan istuvat hyvin.
Miten minusta tuntuu, että sinä olet vielä sangen nuori, ja vasta hiomassa teoriaasi.. Muutama vuosi lisää?? ja ehkä olet sen verran saanut varmuutta itsellesi, että voit alkaa toteuttaa peliteoriaasi käytännössä. Onneksi minä en mitä todennäköisimmin päädy koekaniiniksesi. Miehet jotka kääntävät katseeni ovat jo kasvukipunsa kipuilleet, ja sinä vaikutat itseensä panostavalta kukkopojan pojalta.No, sanotaanko näin, että mikäli minä olisin halunnut keskustella puhtaasti ihmisten henkisistä ominaisuuksista, olisin toki muotoillut alkuperäisen kysymykseni tosin. Minusta on kuitenkin mielekkäämpää keskustella jostain selkeästi rajatusta teemasta ja katsoa voiko siinä päätyä mihinkään selkeään ja järkevään lopputulokseen. Miehethän ovat iät ajat arvostelleet ja arvioineet naisia ulkoisten ominaisuuksien perusteella, joten onhan vain kohtuullista, että naisetkin käyttävät samaa oikeutta.
Mitä tulee omaan naisihanteeseni, ei se toki koostu pelkistä ulkoisista kriteereistä, vaikkakin arvostan sitä, että naisella on samansuuntaisia arvostuksia esimerkiksi terveyden, urheilun ja tyylin osalta. Pidän oikeastaan semmoisista fiksuista ja hyvin koulutetuista naisista, sillä itselläni on akateeminen loppututkinto ja moninaisia harrastuksia, mutta olisi lievää hurskastelua väittää, etteikö ulkonäölläkin olisi merkitystä. Ikäni puolesta voisin varmaankin omaksua jonkinlaisen harmaan virkamiestyylin, mutta koen enemmän omakseni semmoisen nuorekkaan rock-lookin liittyneen terveisiin elämäntapoihin. - mimmu
Eipä tässä muuta.Mietin itseasiassa itse ihan samaa tuossa viimeksi kun tähän viestiketjuun vastailin, että mitenkäs ne shortsit sitten?? hyvä vai huono??? Nooh... tulin sellaiseen lopputulokseen että se on vähän niinkuin tytöillä minihameet -toisille sopii ja toisille ei. Miehillä yleensä noita pohjelihaksiakin on jonkin verran ja ne ovat mmmmmmmmm..... (katsokaa vaikka futista jos ette usko!)
Mutta sitä en ymmärrä että jos mies on laittanut päälleen shortsit ja jaloissa sandaalit niin mitä hemmettiä ne sukat niissä jaloissa tekee???? :DDDDDD - mimmu
No, sanotaanko näin, että mikäli minä olisin halunnut keskustella puhtaasti ihmisten henkisistä ominaisuuksista, olisin toki muotoillut alkuperäisen kysymykseni tosin. Minusta on kuitenkin mielekkäämpää keskustella jostain selkeästi rajatusta teemasta ja katsoa voiko siinä päätyä mihinkään selkeään ja järkevään lopputulokseen. Miehethän ovat iät ajat arvostelleet ja arvioineet naisia ulkoisten ominaisuuksien perusteella, joten onhan vain kohtuullista, että naisetkin käyttävät samaa oikeutta.
Mitä tulee omaan naisihanteeseni, ei se toki koostu pelkistä ulkoisista kriteereistä, vaikkakin arvostan sitä, että naisella on samansuuntaisia arvostuksia esimerkiksi terveyden, urheilun ja tyylin osalta. Pidän oikeastaan semmoisista fiksuista ja hyvin koulutetuista naisista, sillä itselläni on akateeminen loppututkinto ja moninaisia harrastuksia, mutta olisi lievää hurskastelua väittää, etteikö ulkonäölläkin olisi merkitystä. Ikäni puolesta voisin varmaankin omaksua jonkinlaisen harmaan virkamiestyylin, mutta koen enemmän omakseni semmoisen nuorekkaan rock-lookin liittyneen terveisiin elämäntapoihin.täysin miksi kyselet miesten ulkonäköjutuista :)
Minä pidän itse älykkäistä ja syvällisistä miehistä ja yleensä kun retkahdan, mies ei ole mikään mr.finland vaan sellanen tavallinen perusmies. Mutta... tottakai tällaiset ulkonäköjutut on kiehtovia. Tulee sitä ulkona liikkuessa pakostakin katsottua vähän pidempään jos näkee todella upean tyypin... miehen ei aina välttämättä tarvitse olla edes komea kerätäkseen katseita... sen voi tehdä pienilläkin asioilla kuten esim. pukeutumisella. Ja miehen pukeutumisesta voi paljon myös kaverista päätellä... Ja kyllähän minusta älykkyys näkyy pukeutumisessakin.
Niin ja onhan se itsekin mukava tietää mikä miesten silmää miellyttää... kiva päivän piristyshän se on kun kadulla päät kääntyy ja joku ehkä joskus uskaltaa viheltääkin (tosin suomalaiset ei pahemmin) :) - shortsit.
Eipä tässä muuta.naisena sanon oman mielipiteeni.siis yhtenä naisena.shortsit on mielestäni miehellä ylivoimaisen seksikkäät.näkyy karvaiset reidet ja jalat.tulee yksi mielikuva:hivutttaa kättä shortsin lahkeesta ylöspäin....
- Naisihminen
Urheilullisuus on plussaa. Vaikka ei olisi urheilullinenkaan, niin hyvä ryhti ja luonteva liikkuminen tekee hyvän säväyksen. Hormoneilla hankitut lihakset ovat totaalinen turn out. Tyylikäs ja rento pukeutuminen (mitä tämä tarkoittaa, riippuu miehen tyylistä). Minulla on fetissi reisitaskuhousujen suhteen...;). Pidän myös mustasta, vyöllisestä nahkatakista. Omasta hygieniasta huolehtiminen on tietysti itsestäänselvyys. Ja vielä: Tärkeää on ollut tolkuissaan! Pieni humala on jees ja auttaa keskustelemaan, mutta suomalaiset, muuten ihanat miehet ovat valitettavan usein ns. p...kännissä.
- Tarja
Mulle ei ainakaan ole mitään yhtä yksittäistä miehen vaatekappaletta mikä saisi pääni kääntymään. Jos sellainen pitää valita niin se on istuvat housut! Mä en kestä katsella kun miehen housut roikkuu persuuksista. Yläosassakin pätee istuvuus, vaatteiden tulee sopia kantajalleen (sama tietysti pätee naisiinkin).
- WANDA
Osta pullo eau d' itsevarmuutta; sipsuttele sitä kaulallesi ja laita päällesi Itse Warman suunnittelemat vaatteet ja ole itsestäsi varma, niin kyllä naisten päät kääntyy.
Aika moni mies on nyhverö, luuseri, nahjus ja löysäperse-sovinisti. Ei me naiset niistä olla kiinnostuneita, kun niiden äiditkään eivät olleet.
Vastaus viimeiseen kysymykseesi: tiukat farkut ovat 80 -lukua, hevarityyliä tai muuten vain silmiin sattuvaa. Homomaistakin jollain tapaa. Haluatko jotenkin tuoda esiin etumustasi ja persettäsi, vai miksi farkkujen pitäisi olla tiukat? Kysymyksesi vastaa muuten samalla siihen, mikäli sinulla on naisenkaato-ongelma:
olet liian epävarma itsestäsi, jollet uskalla pitää tiukkoja farkkuja kuulematta yleisön mielipidettä.
Mies on yleensä se rohkeampi sukupuoli. Hohhoijaa, näin olen joskus luullut.- lesbo?
Taidat ollakin lepakko.
- siisti olemus
pukeutunut siististi, siistit housut, ei farkut. pusero on vapaampi, riippuen tietysti tilanteesta/tilaisuudesta. paitapusero. tms siisti pusero joka sopii housuihin. yleensä hyvin monikin pusero sopii housuihin. siisti vyö.
parta siistitty tai siisti sänki, jos sellaista haluaa pitää. hiukset huolitellusti leikatut. kynnet siistit ja kädet myös. ei pureskellut.
kengät siistit ja ei mitkään ikivanhat kauhtanat.
takki siisti eikä roiku kuin jätesäkki päällä. mikäli pakkanen vaatii. lakki ehdottomasti päässä. kaulaliina tarvittaessa ja siistit hanskat.
minun kokemukseni:
näin eräässä tilanteessa pienen kiireisen miehen juoksevan edestakaisin kuin väkkärä, oli myöhässäkin kuin synti.
ajattelin että kenellähän on tommoinen mies. menee edestakaisin kuin veitsi voissa. ulkoiset puitteetkin olivat niin tavalliset kuin olla ja voi. vaatetus ei mitenkään kiinnittänyt huomiotani.
uteliaisuuttani jäin kuitenkin odottamaan tapaamistamme, vaikka hän olikin niin paljon myöhässä. ei mikään hurmuri ollenkaan. kerkesin ajatella että minkähänlainen nainen pitäisi tuollaista miestä, en minä ainakaan, en ikinä.
tapasimme muutamia kertoja, mutta taas se yllätys on että se MIES löi ihan oikeasti minulta jalat alta ja ihan oikeesti sympaattisella olemuksellaan. olen pieni, hän melkein yhtä pieni, mutta hän herätti APINANAISEN MINUSSA. hän oli MIEHEKKÄÄMPI kuin yksikään muu mies ikinä on ollut mielestäni.
hänen olemuksensa, käytöksensä, huomioiminen, huumorintaju, keskustelutaito löi SIELUUNI. olen korviani myöten IHASTUNUT. minä KUOLEN tähän TUNTEESEEN !
itse olen joskus ihastunut ulkoisiin puitteisiin ja pettynyt julmasti. kyllä se sisäinen minä edelleenkin iskee eniten kipinää. ainakin minulle teki taas sellaiset kepposet että toivon selviäväni tästä tunteesta. tästä on pakko selvitä. koska en aiokaan yrittää munata itseäni yrittämällä iskeä miehen. mies on todennäköisesti jonkun naisen mies kuitenkin. en aio kuulla sanoja että: kultapieni, älähän nyt, olet sinä sievä, mutta minulla on valitettavasti muuta tekemistä. eli kuolen mieluummin tähän tunteeseen ja keksin keinon tukahduttaa sen tai aika tekee tehtävänsä.- we could be twins
mitäs mieltä naiset on Shieldin pahiskyttä Vic Mackeyn ulkonäöstä ja tyylistä? Seppä on nimittäin ilmetty kaksoisolentoni.
- apinamies 2
olet sievä, mutta mistä päättelet et on jonkun oma? Aluksi tuumit, että ei oo kenenkään oma, sit onkin. Seuraavaks ei sit kai ookaan. KOita nyt päättää. Tässä taas näemme yhden tyhmän naisen lisää. Ne ei osaa päättää eikä päätellä ei niin yhtään mitään. ne onkun tuuliviirejä, jotka liitelee sinne tänne ja sit ne 30:nä ihmettelee miks elämä on niin mitäänsanomatonta. Todellisuudessa naiset on niin typerän ennakkoluuloisia, joilta puuttuu tyystin henkinen ymmärrys asioista. Niitä on ihan naurettavan helppo pompotella ympäriinsä ja käyttää hyväkseen joka paikassa. Voidaan puhua ihan rehellisesti kakkosluokan kansalaisista, joille ei koskaan pitäisi antaa valtaa.
- pirkko x
Helpotan hommaa.Älä pukeudu näihin:
-alaspäin kapenevat farkut,joissa vyötärö tosi korkea
-spede-ruutuihin
-stetsoniin(paitsi vappuna)
-vyölaukkuun
-kirjaviin 80-luku kauluapaitoihin
-valkoisiin kävelykenkiin
-vaaleisiin puuvillahousuihin,jotka alaspäin kapenevat
-countrykoruun
-silkkipusakkaan(paitsi jos oot romaani)
-80-lukutyyliseen nahkatakkiin(vaikka saisit tosi halvalla kirpparilta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073