Löin kiusaajaa turpaan

Anonyymi

Oltiin juuri valmistuttu, minä ja työ"kaveri". Se aina kiusasi ja härnäsi. En tiedä tajusiko se sitä.
Lähdin pois parin vuoden päästä kun se työ ei ollut mitenkään hohdokasta.
Kymmenen vuoden päästä päädyimme taas samaan firmaan. Ajattelin että voi luoja.
No nyt se oli muuttunut. Se oli sellainen hiljainen ja rauhallinen. Sitten yksi päivä tuli puheeksi kun se aina kiusasi. Se sanoi että se on miettinyt sitä silloin tällöin millainen oli ja on muuttunut eikä tunnista enää itseään. Pyysi anteeksi mutta mulla sumeni. Vitun valehtelija. Ihmiset ei muutu. Latasin sitä päin naamaa. Sain potkut mutta en kadu. Ei sitä asiaa viety eteenpäin. Pari vuotta aikaa tästä.

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitat kai, että työkaverisi oli hiljainen ja rauhallinen ja se sinua ärsytti. Olit kateellinen. Ja sinä olit se härnääjä.

      • Anonyymi

        Jotenkin vaikuttaa, että vähintään oli tullut kiusatusta nyt kiusaaja. Tai sitten roolit oli jo alkujaan toisin päin.
        Tottakai voi aina joku noin paljon traumastaan pitää kiinni, mutta se olisi ilmennyt jo mahdollisesti paljon aiemmin kuin tuossa tilanteessa.


    • Anonyymi

      No, en koskaan kannusta lyömään, koska siitä voi tulla yllättäviä pahojakin vammoja, joiden hoito/korjaaminen voi maksaa vaikka 10-20k euroa. Mutta ymmärrettäväähän tuo on. Asiat menee kuin ne menee. Jotkut ei puhetta ymmärrä, eikä muuten nähdäkseni opi kuin "kepillä". Onneksi heitä on aika harvassa. Se on kumma kun ihmiset ei voi pitää suutaan kiinni. Tai hillitä tekojaan. Tai kyllä ihminen voi hillitä tekojaan, mutta se hillitsemisen siemen pitää tulla jostakin ensin. Järkeily, ettei väkivalta auta. Mutta toisaalta pahoja tyyppejä on jotka tekee huvikseen väkivaltaa tai hyväksikäyttävät toisia ja kieltävät tehneensä sen, vain huijatakseen ja tehdäkseen uudestaan. Heille ei voi antaa armoa, koska tekisivät väärin niin kauan kuin pystyvät... Valitettavasti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe