Nainen käveli perjantaina miehen seurassa käytävällä vastaan, mies työnsi ostoskärryjä ja nainen katsoi kohti ja tervehti minua, tervehti toisenkin kerran ja minä hömistyneenä mietin, että tutun näköinen nainen, mutten kyllä tunne.
Mitä se nainen tervehtii, kun on miehen seurassa, vai oliko mies naisen isä?!?
Nainen sekaisin Prismassa
24
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se luuli tuntevansa sinut. Luulo oli silloin tiedon väärti.
- Anonyymi
Luultavimmin olivat tuttuja aloittajan kanssa, kun aloittajakin piti naista tutun näköisenä, vaikka ei saanutkaan päähänsä kuka hän on.
- Anonyymi
ehkä se oli joku tinderipano miehensä kanssa etkä muista enään mutta tutulta näytti
- Anonyymi
Pidätkö sinä naisten tervehdyksiä aina iskuyrityksinä?
Normaalien ihmisten mielestä naiset voivat tervehtiä tuttuja (myös miehiä) vaikka olisivatki puolisonsa kanssa matkassa.- Anonyymi
Näin minä asian olen ymmärtänyt, eikö se niin olekaan?!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin minä asian olen ymmärtänyt, eikö se niin olekaan?!?!?
No oletpa tosi hölmö!
- Anonyymi
Prismassa menee helposti sekaisin. 🤔
- Anonyymi
Voi olla huvittavaa sinänsä, tuhosin tosiaan jotain huonoja golf-palloja, Silverline-vitosella huitelin niitä menemään, metsikköön ja vesistöihin, jäljelle jäi vain Callaway sotalintuja, pallon tyyppi, mutta joo hyviä niiiden palloja HX Tour taisi jäädä jäljelle myös.
- Anonyymi
Mothafukka-Bad-Ball jos on huono pallo.
- Anonyymi
Formulat F1 kovsn näköinrn törmäys taas, mutta niin F! laji jossa kehitellään autoja toistenkin käyttöön sitten.
- Anonyymi
Sarjassamme mahdollista vain Suomessa! :D :D :D
Nainen ei VOI eika SAA tervehtiä tuntemaansa miestä jos on miesseurassa! :D
Mikä hemmetin sääntö tuokin taas on!
On tämä hauska palsta, kaikenlaista hiihtäjää....- Anonyymi
Totta tosiaan. 🤗👍🤗
- Anonyymi
Tutuja on tapana tervehtiä.
- Anonyymi
Siis......MITÄ 🙄
- Anonyymi
Älä moikkaile.
- Anonyymi
Hihhii-Höpötykset, joo-oh, jotenkin niin ehkäpä sitten olisi pakollista ottaa joku nuori nainen seuraavaksi tyttökaveriksi olisi hauskoja hihih-höpötyksiäkin sitten, ei tarvitsisi katsoa komedia elokuviakaan lainkaan.
- Anonyymi
Roope De Niron uudessa komediassa oli huvittava kauppareissu sillä: se ottaa ostoksia ja sitten ei toimi tietokone maksuhommeli-kone, vie ottaa vaan mukaansa tavarat kun ei kerran kassa toimi, vartija lähtee perään: hei pysähdy!
Tuossa War with grandpa -elokuvassa. - Anonyymi
Kaipa hän meni siitä sekaisin kun Prisma ei olekaan prisma vaan scuitoidiedri vai mikä kappale se nyt olikaan.
- Anonyymi
Oliko se sellainen natsitervehdyksen tapainen? Sehän on voinut olla turvavälitesti.
- Anonyymi
Törmäilee supermarketeissa ostoskärryllä tahallisesti toisiin, oli huvittava, oikein tahallisesti törmäilee toisiin asiakkaisiin kovalla vauhdilla.
- Anonyymi
Ei sellaista ostoskärry-törmäilyä tapahdu oikeasti.
- Anonyymi
Kyllä minua on monta kertaa tervehtinyt joku nainen tai mies, josta en tiedä, kuka hän on. Aivan normaali tilanne, koska olen vuosikymmenien aikana tavannut monia ihmisiä.
Terveisin: Puolireuho Minä en ostoskeskuksessa enkä kävelylenkillä tervehdi ketään, koska minun on vaikea nähdä, onko vastaantulija tuttu vai ei.
En tajua kysymystä. Luuli sinua toiseksi henkilöksi. Mitä naisen seurassa ollut mies tähän liittyy?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit685782KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274483Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111373Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT701298Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281276Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191141Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1431116- 911086