BB-Sinin mies hakee eroa!

Anonyymi

No niin! Mitä minä sanoin! Kauaa ei mennyt.

78

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä tästä opimme? Ei kannata olla p.ska toisille, ei lähimmille eikä tuttaville.

• Anonyymi

Piti tuotakin sarjaa alkaa sitten katsomaan BB-juttus jotenkin tytöt ehdottaneet, seuraavaksi tipahtaa varmaankin Minna.

Itse kun katson jännitys ja sellaisia sarjoja, en tiedä itse miksi pidän noista pahoista ja voimakkaista tytöistä sarjoissa kuten joku rose the hat sekä tämäkin christina lovecraftin jutuista.

• Anonyymi

Mies jätti kun vaimon status laski.

• Anonyymi

Naulan kantaan... pettyi omaan valintaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naulan kantaan... pettyi omaan valintaansa.

Niinpä, olis valinnu aikoinaan kiltin ja kunnollisen...

• Anonyymi

Miehellä on selkärankaa. EI suostu aisuroimaan

• Anonyymi

Naiset nai vieraita miehiä onkos se pettäminen hauskaa.

• Anonyymi

Sini oli ilkeä -> karma.

• Onko se Sini sitten törppöillyt tv-talossa?

• Anonyymi

Nyt on jo poistunut..

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on jo poistunut..

Juu juu. Tuli vaan mieleen, että liittyykö erohakemus taloon jotenkin?

Jonkun pätkän näin missä löllötteli jonkun ukon kainalossa oletettavasti tuo Sini, näytti ainakin samalta.

• No sehän on sitten kerjännyt miehensä reaktiita. Katsoin, että aviomies on sangen särmän näköinen heppu. Tuskin jää pitkään sinkkuilemaan sen puoleen.

Jollei muuten viihdy mielummin sitten ominpäin.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

No sehän on sitten kerjännyt miehensä reaktiita. Katsoin, että aviomies on sangen särmän näköinen heppu. Tuskin jää pitkään sinkkuilemaan sen puoleen.

Jollei muuten viihdy mielummin sitten ominpäin.

Missä näit kuvan?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä näit kuvan?

Netissä. :)

• Palsta ei kohtele väärin täällä vaan valehtelija eli sinä.

• Anonyymi

En pidä hirviömäisesti tuosta BB-ohjelmasta mutta piti katsoa koska jotkut tyttöset ovat mainostaneet tuota..... nyt pitää taas hoitaa pankin ja muiden arkistointeja itse ja sellaisia kirjeitä.

• Anonyymi

Joku kutsukirjekin tuli postissa jonnekin paikkaan, odotin pankin tiedotetta ensin, tuli sitten joku kutsukirjekin jonnekin, voisin ehkä käydä kun kutsu tuli oikein postissa.

• Anonyymi

Pelottavia hahmoja elokuvissa, niin no niitä voi olla ainakin tuossa Lovecraft-jutuissa tuo Christina on pelottava kaunis ja vaarallinen.

• Anonyymi

Tuollainen kuinj joku "rose the hat" tai tuo Christina rimpauttaa ovikelloa, uskallatko avata ovea ollenkaan, kun pahoja ja voimakkaita kauniita naisia.

• Mies toimi juuri niin kuin miehen tulee toimia tuollaissessa tilanteessa. Sini varmaan kuvitteli että voi julkisesti tehdä miehestään aisuria ja kaikki kuitataan läppänä ja nykyaikaan kuuluvana ihan "normaalina" toimintana. Mies oli kuitenkin mies eikä alistunut julkinaurettavaksi aisuriksi.

Moni varmaan lähipiirissä nyt alkaa syyllistämään miestä, väittämään tosikoksi ja ylireagoijaksi, jos on tosimies niin ei ota p..akpuheita kuuleviin korviinsa ja pitää päänsä eroasiassa eikä lähde perumaan.

• Anonyymi

Jos se kerran lakifirman omistaa, niin kyllä sillä sitten niin parkkiintunut nahka on, että kestää kovankin painostuksen alla.

• Anonyymi

saako työnantajalleen tehdä noin niin sini tekee mitä työnantajja sanoo ja rupeaa paikallisesti sopimaan ja kyllä sini sopii jos ei päivärahaa ja sosiaalietuuksia saisi

• Jos tulee ero mies varmaan joutuu maksamaan ihan oikeaa palkkaa sinille, ei mene enää perhetalkoiden piikkiin niin kuin yrittäjäperheessä helposti menee. Jää nähtäväksi kuin käy.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Jos tulee ero mies varmaan joutuu maksamaan ihan oikeaa palkkaa sinille, ei mene enää perhetalkoiden piikkiin niin kuin yrittäjäperheessä helposti menee. Jää nähtäväksi kuin käy.

siksi täytyisikin paikallinen sopiminen tulla lakiin ja sini saisi neuvotella työnantajan kanssa ja siihen ei saisi kukaan puuttua ja laki kukaan ei pysty kumamaan sitä sopimusta ja jos sini ei suostu niin ei saisi mistään mitään niin jossain vaiheessa rupeaa kunnioittamaan työnantajaa ja tekemään pitkää päivää ja pitkää viikkoa ruokapalkalla ja sen ei tarvi olla hääviä ruokaa mutta sillä elää joten kuten eli ei liho ja jaksaa tehdä töitäniin on se niin väärin työnantaja yrittää ja työntekijät vaatii mahdottomia niin työntekijät voisi asua työnantajan omistamissa rakennelmissa ja saisi yhden ruuan päivässä mitä muuta ihminen tarvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siksi täytyisikin paikallinen sopiminen tulla lakiin ja sini saisi neuvotella työnantajan kanssa ja siihen ei saisi kukaan puuttua ja laki kukaan ei pysty kumamaan sitä sopimusta ja jos sini ei suostu niin ei saisi mistään mitään niin jossain vaiheessa rupeaa kunnioittamaan työnantajaa ja tekemään pitkää päivää ja pitkää viikkoa ruokapalkalla ja sen ei tarvi olla hääviä ruokaa mutta sillä elää joten kuten eli ei liho ja jaksaa tehdä töitäniin on se niin väärin työnantaja yrittää ja työntekijät vaatii mahdottomia niin työntekijät voisi asua työnantajan omistamissa rakennelmissa ja saisi yhden ruuan päivässä mitä muuta ihminen tarvii

ja se olis hyvä että työnantaja valvoo ettei työläiset eli ali ihmiset lisäänny paitsi jos työnantaja on lapsen isä niin työnantaja määrää saako lapsi ja äiti elää ja työnantajan vaimokin saa määrätä sen mutta ketkä syntyy niin tulee täydellisiä valio ihmisiä niin suomi tarvii ihmisiä aatelis ihmisiä eikä ali ihmisiä eli kakka sakkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja se olis hyvä että työnantaja valvoo ettei työläiset eli ali ihmiset lisäänny paitsi jos työnantaja on lapsen isä niin työnantaja määrää saako lapsi ja äiti elää ja työnantajan vaimokin saa määrätä sen mutta ketkä syntyy niin tulee täydellisiä valio ihmisiä niin suomi tarvii ihmisiä aatelis ihmisiä eikä ali ihmisiä eli kakka sakkia

ja työntekijät tykkäisi että nimet otetaan pois ja heidät nimetään tai merkataan polttoraudalla joko numero tai koodi ja välillä muuten vain poltetaan ja ruoskitaan tai työnnetään kuusen oksa peppuun joko reijästä tai pakarasta niin sama mistä työntää pääasia että on pyllyssä niin työntekijät ei tunne kipua ja haluaa sitä niin työntekijät on syntyneet työhön ja aateliset on ihmisii ja he hurvittelee ja nauttii elämästä eli lomailee matkustelee niin tekee kaikkea kivaa niin työntekijä ei halua sitä vaan haluaa tehdä töitä

• Vähän puolella silmällä seurannut BB:tä, en joka päivä todellakaan. Mut eiköhän tuo Sini ole työnsä puolesta oppinut puhumaan kuin ruuneperi, aina keksimään selitykset mihin tahansa epäselvään tilanteeseen. Varmaan sillä porskuttaa hyvin maailmassa, jossa ei kuvata ja äänitetä sun jokaista liikettä ja puhetta.

Sillä lailla mielenkiintoista, että hänellä on aika huono itsetuntemus nähtävästi. Jos on taipumusta pettämiseen ja toisten ihmisten kiusaamiseen ja juonimiseen ja kaikenlaiseen holtittomuuteen, luulisi, että ei ehdoin tahdoin hakeutuisi BB_taloon, jossa oma luonne viimeistään paljastuu kaikille, niin läheisille kuin vaikka tuleville asiakkaille. Itsepetos tulee ekana Sinistä mieleen. Hän kuvittelee itsensä hyvin erilaiseksi kuin mitä todellisuus on.

• Anonyymi

eikö tuo ole korkeastikoulutettu niin korkeastikoulutetut on tommosii eli aito ehta korkeastikoulutettu nainen niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä

• Anonyymi kirjoitti:

eikö tuo ole korkeastikoulutettu niin korkeastikoulutetut on tommosii eli aito ehta korkeastikoulutettu nainen niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä

Kyllä mä tunnen yhden aivan saman koulutuksen saaneen lakinaisen, joka on hänen vastakohtansa luonteeltaan:) Mutta pari miespuolista lakimiestä, jotka myös tunnen, hänestä kieltämättä tulee mieleen. Ei se koulutus kenestäkään hirviötä/pyhimystä tee, mutta joskus se saattaa opettaa kyseenalaisia taitoja, jos opittuja asioita käyttää omassa henkilökohtaisessa elämässään vääriin tarkoituksiin.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Kyllä mä tunnen yhden aivan saman koulutuksen saaneen lakinaisen, joka on hänen vastakohtansa luonteeltaan:) Mutta pari miespuolista lakimiestä, jotka myös tunnen, hänestä kieltämättä tulee mieleen. Ei se koulutus kenestäkään hirviötä/pyhimystä tee, mutta joskus se saattaa opettaa kyseenalaisia taitoja, jos opittuja asioita käyttää omassa henkilökohtaisessa elämässään vääriin tarkoituksiin.

oli mies tai nainen niin tyypillinen korkeastikoulutettu eli ei mitään ihmeellistä eli kunnon ihmisiä

• Anonyymi

ja näit sinejä on vissiin tinderi täynnä

• Anonyymi kirjoitti:

ja näit sinejä on vissiin tinderi täynnä

Ai naimisissa olevia lakinaisia? Ei kait nyt sentään. En ole kyllä tinderiä koskaan edes käytössä nähnyt, niin vaikea tietty sanoa. Jostain syystä kaikki sinkkukaveritkin välttää sitä. Ehkä se on ikäkysymys. Tai sit ne ei vaan kehtaa kertoa että tinderöi. Jostain happy pancake-tai sen tapaisesta oon jotain kuullut heiltä.

• Anonyymi

Ai naimisissa olevia lakinaisia? Ei kait nyt sentään. En ole kyllä tinderiä koskaan edes käytössä nähnyt, niin vaikea tietty sanoa. Jostain syystä kaikki sinkkukaveritkin välttää sitä. Ehkä se on ikäkysymys. Tai sit ne ei vaan kehtaa kertoa että tinderöi. Jostain happy pancake-tai sen tapaisesta oon jotain kuullut heiltä.

ei ehkä pelkkiä lakinaisia vaan korkeastikoulutetut aloista viis niin harva tunnustaa että on tinderityttö ja happy kakuissa yms taitaa olla ne samat naiset vuodesta toiseen niin pakko missä maksavat asiakkaat niin ne samat niissä pyörii ja miksi tinderityttöjen kanssa vehtaat ja kaveroit oletko tinderityttö kummiskin niin sellaiset kaverit millainen itsekkin on

• Anonyymi kirjoitti:

ei ehkä pelkkiä lakinaisia vaan korkeastikoulutetut aloista viis niin harva tunnustaa että on tinderityttö ja happy kakuissa yms taitaa olla ne samat naiset vuodesta toiseen niin pakko missä maksavat asiakkaat niin ne samat niissä pyörii ja miksi tinderityttöjen kanssa vehtaat ja kaveroit oletko tinderityttö kummiskin niin sellaiset kaverit millainen itsekkin on

Justhan kerroin, etten tunne tinderityttöjä, huoh..

• Anonyymi

Justhan kerroin, etten tunne tinderityttöjä, huoh..

anteeksi puhuin tyhmiä eli pesen suuni saippualla niin olet arvon nainen ja saat puhua täällä mitä haluat niin kunnon naisia tämä sivusto kaipaakin eli anteeksi nainen kun haukuin tai edes epäilin tai sanoin sinua tinderinaiseksi toivottavasti ei ollut anteeksi antamaton teko polvistun eteesi kuningatar

• Anonyymi kirjoitti:

anteeksi puhuin tyhmiä eli pesen suuni saippualla niin olet arvon nainen ja saat puhua täällä mitä haluat niin kunnon naisia tämä sivusto kaipaakin eli anteeksi nainen kun haukuin tai edes epäilin tai sanoin sinua tinderinaiseksi toivottavasti ei ollut anteeksi antamaton teko polvistun eteesi kuningatar

😄🤗😂

• Eipä se noihin syylistynyt, ei pettänyt eikä kiusannut ja tai muissa negatiivissa muodoissa tahdot sitä kuvata.

• valtakunta kirjoitti:

Eipä se noihin syylistynyt, ei pettänyt eikä kiusannut ja tai muissa negatiivissa muodoissa tahdot sitä kuvata.

Ei välttämättä tai suoranaisesti, mutta ilmeisesti sen verran riittävästi, että hänen miehelleen se oli liikaa. Aika monelle varmaan olisi raskasta katsoa tv:stä, jos kumppani nukkuu lusikassa yöstä toiseen toisen ihmisen kanssa. Mielestäni Sini toimi itsekkäästi. Oma hyvä olo ykkösenä, eikä miettinyt kumppanin tunteita ollenkaan. Vai olisko sinusta ok, jos miehesi nukkuisi toisen naisen kanssa sylikkäin joka yö?

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ei välttämättä tai suoranaisesti, mutta ilmeisesti sen verran riittävästi, että hänen miehelleen se oli liikaa. Aika monelle varmaan olisi raskasta katsoa tv:stä, jos kumppani nukkuu lusikassa yöstä toiseen toisen ihmisen kanssa. Mielestäni Sini toimi itsekkäästi. Oma hyvä olo ykkösenä, eikä miettinyt kumppanin tunteita ollenkaan. Vai olisko sinusta ok, jos miehesi nukkuisi toisen naisen kanssa sylikkäin joka yö?

Kuule miehensä ei pysty seuraamaan 24/7 siniä ja kaikki hyökkäykset on ollut maalamista, joten varmasti käyvät läpi BB läpi videot ja silloin sinä olet myös vastaamassa puheistasi kun mies nähnyt todistus aineistot.

minun ja miehen suhde ei kuulu tähän Edes en päästäisi miestä baareihin mutta toisten naiset päästää mutta Sinä et voi muiden suhteista kertoa onko väärin tapahtunut vedoten minun suhteeni.

• valtakunta kirjoitti:

minun ja miehen suhde ei kuulu tähän Edes en päästäisi miestä baareihin mutta toisten naiset päästää mutta Sinä et voi muiden suhteista kertoa onko väärin tapahtunut vedoten minun suhteeni.

Enpä minä muiden suhteista kerrokaan mitään. Kunhan arvailen näitä. Että miksi Sinin mies hermostui näkemästään niin, että laittoi eropaperit vetämään. Sitähän varten nämä tämmöiset höpöhöpö-ohjelmat on, että ihmiset spekuloisi ihmissuhteita. Mutta toivottavasti saavat asiat selvitettyä, jos kyse olikin vaikka väärinymmärryksestä. Ja heillähän voi tosiaan olla vaikka vapaa suhde ja miestä alkoi kismittää joku ihan muu asia Sinissä kuin se halailu ja sylissä nukkuminen. Toivotaan parasta:)
        Sinun suhteesta puhuin vain siksi, että ajattelin, jos et yhtään osannut arvata, että miestä saattaisi harmittaa, jos vaimonsa nukkuu toisen miehen vieressä. Ehkä Sinin olisi vain kannattanut keskustella miehensä kanssa ennen taloon menoa, mikä on ns. sallittua ja mikä ei, heidän suhteensa kannalta. Niinkuin sinä varmaan olisit tehnyt, jos olisit mennyt taloon:)
        Nyt en tämän enempää viitsi kommentoida BB:tä, kun en ole sitä edes jokaista jaksoa katsonut.Voihan olla että Sinissä on sellaisia piirteitä, joita en ole huomannut.

Enpä minä muiden suhteista kerrokaan mitään. Kunhan arvailen näitä. Että miksi Sinin mies hermostui näkemästään niin, että laittoi eropaperit vetämään. Sitähän varten nämä tämmöiset höpöhöpö-ohjelmat on, että ihmiset spekuloisi ihmissuhteita. Mutta toivottavasti saavat asiat selvitettyä, jos kyse olikin vaikka väärinymmärryksestä. Ja heillähän voi tosiaan olla vaikka vapaa suhde ja miestä alkoi kismittää joku ihan muu asia Sinissä kuin se halailu ja sylissä nukkuminen. Toivotaan parasta:)
        Sinun suhteesta puhuin vain siksi, että ajattelin, jos et yhtään osannut arvata, että miestä saattaisi harmittaa, jos vaimonsa nukkuu toisen miehen vieressä. Ehkä Sinin olisi vain kannattanut keskustella miehensä kanssa ennen taloon menoa, mikä on ns. sallittua ja mikä ei, heidän suhteensa kannalta. Niinkuin sinä varmaan olisit tehnyt, jos olisit mennyt taloon:)
        Nyt en tämän enempää viitsi kommentoida BB:tä, kun en ole sitä edes jokaista jaksoa katsonut.Voihan olla että Sinissä on sellaisia piirteitä, joita en ole huomannut.

Minä katsoi ihan livenä ja kuulin omin sanoin kun muutkin asukkaat kyseealaisti miehen vieressä nukkumisen ja sanoin näin on sovittu ennen taloon tuloa saa olla.

Some huutaa petttää ja lehdissä uutisoidaan ihmisten keskusteluja kiusaa pettää jota ei ole tapahtunut mitä minä olen seurannut.
        Vaan huomannut asetettu huonoon valoon.
        Ja jos lehdessäkin näitäpursuaa kyllä se mieskin niistä kärsii. Ei sillä ole aikaa katsella 24/7.

• valtakunta kirjoitti:

Minä katsoi ihan livenä ja kuulin omin sanoin kun muutkin asukkaat kyseealaisti miehen vieressä nukkumisen ja sanoin näin on sovittu ennen taloon tuloa saa olla.

Some huutaa petttää ja lehdissä uutisoidaan ihmisten keskusteluja kiusaa pettää jota ei ole tapahtunut mitä minä olen seurannut.
        Ja jos lehdessäkin näitäpursuaa kyllä se mieskin niistä kärsii. Ei sillä ole aikaa katsella 24/7.

Sanoin on sanoi

• valtakunta kirjoitti:

Selvä. Minä en tiedä asiasta niin paljon kuin sinä. Hyvä, jos ei ollut siitä kiinni, vaan ehkä joku pienempi asia, jonka saavat vielä sovittua.

• Anonyymi

Tämä on täysin palstan atm:ien myrkyllisten aisuripuheiden syytä! Nyt korkean statuksen juristikin kuvittelee, että hänelle kuuluu, kenen kanssa vaimo vehtaa, vaikka itse ei ole edes paikalla. Te olette naisen seksuaalisuutta pelkääviä pieniä poikia!

• Kyllä nyt täytyy sinin miehensä kanssa varata aika dosentti disseltä joka kyllä miehelle tekee selväksi kuka on vain ja ainoastaan syyllinen tilanteeseen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä nyt täytyy sinin miehensä kanssa varata aika dosentti disseltä joka kyllä miehelle tekee selväksi kuka on vain ja ainoastaan syyllinen tilanteeseen.

Me emme voi sanoa kumpi teki suhteessa virheen vaan käyvät asian läpi kuin ylhäälläkin on yksi joka vääristelee kirjaimellisesti valehtelee minun sanomia. Kuin näkyy siinä on yksi kuvittelee että minä kuvittelen palsta on minua vastaa vaikka kirjaimellisesti hän on valehtelija ja mustamaalava, hän on yksi kiusaaja kirjaimellisesti

Tuollainen on kirjaimellisesti kiusaaja, sitä ei Sini ollut.

• valtakunta kirjoitti:

Me emme voi sanoa kumpi teki suhteessa virheen vaan käyvät asian läpi kuin ylhäälläkin on yksi joka vääristelee kirjaimellisesti valehtelee minun sanomia. Kuin näkyy siinä on yksi kuvittelee että minä kuvittelen palsta on minua vastaa vaikka kirjaimellisesti hän on valehtelija ja mustamaalava, hän on yksi kiusaaja kirjaimellisesti

Juu mutta ei niitä kannata niin tosissaan ottaa, palstalla aina on huutelijoita.

No joo, jos tuosta nyt pelkästään konkretisoituu avioero on se turhan kova rangaistus mutta on siellä varmaan sitten muutakin jo valmiiksi taustalla kytenyt.

Juu mutta ei niitä kannata niin tosissaan ottaa, palstalla aina on huutelijoita.

No joo, jos tuosta nyt pelkästään konkretisoituu avioero on se turhan kova rangaistus mutta on siellä varmaan sitten muutakin jo valmiiksi taustalla kytenyt.

Jos se kainalossa kyhnääminen ja nukkuminen julkisesti vielä (ihmiset ynnää ja yhdistää pariskunnan kyllä) ja omien miesten dumppaus puheet oli vaan liikaa?

Ehkä ei ollut ensimmäinen kerta? Tai oli ainakin eka ja viimeinen julki nöyryytys?

• J-76 kirjoitti:

Jos se kainalossa kyhnääminen ja nukkuminen julkisesti vielä (ihmiset ynnää ja yhdistää pariskunnan kyllä) ja omien miesten dumppaus puheet oli vaan liikaa?

Ehkä ei ollut ensimmäinen kerta? Tai oli ainakin eka ja viimeinen julki nöyryytys?

Joo ja siis vaikka muuten olisikin melko avarakatseinen kumppani tuohan on ihan uusi tilanne, ykskaks kumppani kellii koko kansan katseltavana toisen kainalossa, siinä voi leppoisampikin ihminen kuohahtaa, varsinkin jos on vakuuteltu lähtiessä ettei siellä mitään semmoista.

Joo ja siis vaikka muuten olisikin melko avarakatseinen kumppani tuohan on ihan uusi tilanne, ykskaks kumppani kellii koko kansan katseltavana toisen kainalossa, siinä voi leppoisampikin ihminen kuohahtaa, varsinkin jos on vakuuteltu lähtiessä ettei siellä mitään semmoista.

Niinpä, sitä samaa meinasin. Vaan mistäpä näiden taustoja tietää. Tuo kuitenkin kävis järkeen, vaikka olis tosiaan hyväkin suhde. Mutta jotenkin en kyllä itsekkään ilahtuisi sellaisesta läheisyydestä, julkisesti varsinkaa ja vieläpä tuossa asemassa.

Voi uskottavuus olla kovilla. Asianajaja tietyllä tapaa edustaa ihmisille moraalista oikeutta.

Noh pistin linkin ihan sinille asti, että loppuu tuo valehtelijan puheet.
        Siinä ei enää selitellä vaan oikeasti pääsee törkeästä kunnianloukkauksesta vielä vankilaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh pistin linkin ihan sinille asti, että loppuu tuo valehtelijan puheet.
        Siinä ei enää selitellä vaan oikeasti pääsee törkeästä kunnianloukkauksesta vielä vankilaan.

Ei taida kunnianloukkauksesta joutua vankilaan.. 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taida kunnianloukkauksesta joutua vankilaan.. 😄

xLiner

Kannatttaa lukea lakia
        https://www.kunnianloukkaus.com/
        Törkeä muoto täyttyy herkästi.

Se että todellakin törkeä muoto täyttyy todella nopeasti Siihen ei paljoa vaadita.
        https://www.kunnianloukkaus.com/

Minä tiedän Sinin nostavan syytteet erityisemmin herkästi koska tulee lakikirjan ja sano ihan BB itse nostavan kun täyttyy tunnusmerkit.
        . Se että vien tiedon noista vääristelijöistä hänelle on ihan oikein että kun ne törkeät ihmiset leikkivät toisten mielenterveydellään ja erittäin ilkeästi. Eikä mitään varmasti on hyvin kiitollinen että saatin hänen tietoonsa eipähän roiku lahkeessa maalaamassa pahojaan kun tuosta lähtee kuin leppäkeihäs ja myös pitää muistaa noi muutkin ihmiset jotka kiusaa minua pistää jos kyselee minuun kohdistuneista maalaamisesta ilmoitan kyllä.

Hän kulkee omallaan nimellä on jo joutunut someraivoon myös se että kohdistunut häneen erityisen raivokkaasti kaikki tietää ja tuntee sen kaikki tunnusmerkit täyttyy laista kuin yksityisyyteenkin kun niin törkeitä ovat.

Harmittaa erityisen kovin hänen puolestaan.

Siis Tulee on tuntee.
        On onnenpaikka minulle, jos ottaa yhteyttä minuun.
        Lähtee kiusaajat elämästäni täältä palstalta🥰

Eli sama asia kuin ”10 kärpästä yhdellä iskulla”

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eihän "Karenismiakaan" ollut ennen kuin se keksittiin. Nyt kun on tullut tämä "BB-Siniys", niin kyllä se ihan oikea asia on, joka pitää rikoslakiin kirjata.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän "Karenismiakaan" ollut ennen kuin se keksittiin. Nyt kun on tullut tämä "BB-Siniys", niin kyllä se ihan oikea asia on, joka pitää rikoslakiin kirjata.

En yhtään ymmärrä sinua vihjailetko taas jotain pahaa sinistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Vihjailut katso myös täyttää kunnianloukkaussyytteet.
        Sini ei ole tehnyt mitään pahaa sinulle , joten hyvin törkeätä sinulta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Siis Tulee on tuntee.
        On onnenpaikka minulle, jos ottaa yhteyttä minuun.
        Lähtee kiusaajat elämästäni täältä palstalta🥰

Aina tulee uusia kiusaajia. Ainoa toimiva keino on poistua palstalta lopulllisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina tulee uusia kiusaajia. Ainoa toimiva keino on poistua palstalta lopulllisesti.

Ei ole vieläkään tein sitä jo liian monta vuotta poistumista ainut keino on taistella oikeudella tukkia suut eli pistää kuriin.

• Anonyymi kirjoitti:

Valtaa ei pidä antaa kiusaajille.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei ole vieläkään tein sitä jo liian monta vuotta poistumista ainut keino on taistella oikeudella tukkia suut eli pistää kuriin.

Et pysty kaikilta suuta tukkimaan. Usko jo. Yhden kiusaajan kun poistat tulee toinen tilalle. Loputon taistelu. Palstalta poistuminen tai kommentoinnin lopettaminen toimii parhaiten.

• Anonyymi kirjoitti:

Et pysty kaikilta suuta tukkimaan. Usko jo. Yhden kiusaajan kun poistat tulee toinen tilalle. Loputon taistelu. Palstalta poistuminen tai kommentoinnin lopettaminen toimii parhaiten.

Noh mutta en pystykkään mutta estän ettei tulee lisää kiusattuja ja jaan tietoa siitä ” miten kohdellaan toista ihmistä” se on ehkäsevää ja varmasti kiusaajakin haluaa olla olematta pilaamasta omaansa elämää.
        Eikä kiusaajia ole niin paljoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun kiusaajat vähenee kuN käytännössä Ei anna valtaa ja ei niille pidä antaa valtaa kun tieto poliisin merkinnässä jo vaikuttaa heidän elämiseen työlistymiseenkin merkintä vaikeuttaa heidän elämistä jos joku toinen kertoo tapahtuvan kiusaamista ne ei kieroilijoita usko.

• Anonyymi

Olisi puoliso minkä ammatin edustaja tahansa, en voisi kunnioittaa häntä BB-taloon astumisen jälkeen.

• Itsekin näkisin vähän niin että on enemmän sinkkuohjelma, ei oikein hyvä ehkä parisuhteessa olevan tuonne mennä kun ongelmia siitä kuitenkin seuraa.

• Anonyymi

Niinpä. Myös, oli henkilö mitä tahansa sukupuolta, onhan se puolisoa nolaavaa mennä tv-ohjelmaan hakemaan flirttiä, säpinää, huomiota, draamaa, mitä se nyt onkin. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Bb-talossahan tehdään mitä siellä on tapana tehdä. Eiköhän sinne hakeudu tietyntyyppiset ihmiset ja tietoisesti. Ja eiköhän niiden kumppanit oo samanmoisia eli kun hyväksyy toisen sinne lähdön. Tuo puolisonsa olisi reilusti voinut hakea eroa ennen Sinin lähtöä ohjelmaan, mutta nyt taisi vaan odotella palkintorahoja. Näen miehen, rahanahneen miehen petturimaista toimintaa.

• Anonyymi

Joo nämä helvetin sekoilu ohjelmat 🙄!

• Anonyymi

Se miten se oli sen miehen kainalossa, katson sitä ohjelmaa paljon niin oli se törkeää. Ei toisen kainalossa olla naama melkein nuolemis etäisyydellä. Itsekkin ottaisin eron jos kumppani sillee olis toisen kainalossa nukkuen ja sohvalla tunteja.

• Anonyymi

Harvoin ovat jurisit wt-tasoa

• Anonyymi

Tuota sarjaa ei kyllä jaksa seurata, tuottajat idiootteja jo syntyessäänkin tuohon hehheh, niin naurettavan lapsellinen tuo BB-sarja kokonqaisuutenaankin :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      182
      1272
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      684
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    Aihe