Heteronaisia rohkaistaan pitämään miehistä

Anonyymi

37

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "HARMANGEN mukaan miesvihaan suhtaudutaan usein vitsinä, tai sen avulla vähätellään feministejä, vaikka hän uskoo, ettei vihan omimisessa olisi mitään väärää.

      ”Misandria on olemassa ainoastaan reaktiona misogyniaan, josta systemaattinen väkivalta juontaa”, hän sanoo. Hän lainaa kirjassaan tilastoja vuodelta 2018, joiden mukaan 96 % lähisuhdeväkivallasta tuomituista oli miehiä ja seksuaalisesta väkivallasta tuomituista 99 %.

      ”Sen sijaan misandria ei ole koskaan tappanut ketään.”

      Vaikka Harmange on ollut hämmentynyt teoksensa saamasta valtavasta huomiosta, vastaanoton negatiivinen sävy ei ole ollut hänelle yllätys.

      ”Naisten äänet ja feministiset äänet eivät aina ole miesten mielestä mieluisia.”"

      • Anonyymi

        Se on ikävää ettei ikinä pystytä tarkkaan tilastoimaan naisten harjoittamaa henkistä väkivaltaa miehiä kohtaan, miesten pitäisi se vain hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ikävää ettei ikinä pystytä tarkkaan tilastoimaan naisten harjoittamaa henkistä väkivaltaa miehiä kohtaan, miesten pitäisi se vain hyväksyä.

        Ninpä. Miehen on pakko turvautua ruumiilliseen väkivaltaan, kun ei pysty vastaamaan naisen harjoittamaan henkiseen väkivaltaan esim. homotteluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ninpä. Miehen on pakko turvautua ruumiilliseen väkivaltaan, kun ei pysty vastaamaan naisen harjoittamaan henkiseen väkivaltaan esim. homotteluun

        Väkivaltaa ei pidä hyväksyä, mutta kyllä aika moni nainenkin kaivaa verta nenästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ikävää ettei ikinä pystytä tarkkaan tilastoimaan naisten harjoittamaa henkistä väkivaltaa miehiä kohtaan, miesten pitäisi se vain hyväksyä.

        Minkäänlainen väkivalta ei ole hyväksyttävää, kenenkään taholta.

        That being said, vaikka henkinen väkivalta on tuomittavaa, ei siihen kukaan ole kuollut. Fyysiseen väkivaltaan taas on monikin kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäänlainen väkivalta ei ole hyväksyttävää, kenenkään taholta.

        That being said, vaikka henkinen väkivalta on tuomittavaa, ei siihen kukaan ole kuollut. Fyysiseen väkivaltaan taas on monikin kuollut.

        Henkinen väkivalta voi johtaa masentumiseen ja vaikka itsemurhaan, eli siihenkin voi kuolla epäsuorasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäänlainen väkivalta ei ole hyväksyttävää, kenenkään taholta.

        That being said, vaikka henkinen väkivalta on tuomittavaa, ei siihen kukaan ole kuollut. Fyysiseen väkivaltaan taas on monikin kuollut.

        Henkisen väkivallan ja pahoinvoinnin aiheuttamia kuolemia on jatkuvasti. Aika usein käy niin että joku kyllästyy vittuiluun tms. ja pistää itsensä ja muita kylmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ninpä. Miehen on pakko turvautua ruumiilliseen väkivaltaan, kun ei pysty vastaamaan naisen harjoittamaan henkiseen väkivaltaan esim. homotteluun

        Ikinä ei ole pakko turvautua väkivaltaan parisuhteessa tms. Ihmetyttää miksi aina kun miesten harjoittamasta väkivallasta puhutaan, tullaan huutelemaan että kyllä naisetkin sitä ja tätä. Miksei siitä voi tehdä omaa aloitusta?

        Koska se on tosi, että henkinen väkivalta on yhtä vahingollista, ellei vahingollisempaa kuin fyysinen väkivalta. Ja on tosi, että Suomessa naiset alkaa kiriä väkivaltatilastoissa. Miehille on vaan vieläkin tabu pahoinpitelevä nainen. Pahasta olostaan avautuvalle miehelle naureskellaan ja asiaa vähätellään.

        Minkäänlaiseen väkivaltaiseen käytökseen ei pitäisi kenenkään suhteessa sortua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ninpä. Miehen on pakko turvautua ruumiilliseen väkivaltaan, kun ei pysty vastaamaan naisen harjoittamaan henkiseen väkivaltaan esim. homotteluun

        Miehet käyttävät yhtälailla henkistä väkivaltaa naisia kohtaan, eikä sitäkään tilastoida. Mitä esim homotteluun tulee, miehet huorittelevat naisia moninkertaisesti enemmän, kuin mitä naiset homottelevat miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen väkivalta voi johtaa masentumiseen ja vaikka itsemurhaan, eli siihenkin voi kuolla epäsuorasti.

        Ja tilastojen mukaan naiset potevat masennusta paljon enemmän, kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet käyttävät yhtälailla henkistä väkivaltaa naisia kohtaan, eikä sitäkään tilastoida. Mitä esim homotteluun tulee, miehet huorittelevat naisia moninkertaisesti enemmän, kuin mitä naiset homottelevat miehiä.

        Mutta siihen on yleensä syy eli naisen huoraaminen. Naiset sen sijasn homottelevat ihan heteroita miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet käyttävät yhtälailla henkistä väkivaltaa naisia kohtaan, eikä sitäkään tilastoida. Mitä esim homotteluun tulee, miehet huorittelevat naisia moninkertaisesti enemmän, kuin mitä naiset homottelevat miehiä.

        Naiset monesti tarkoituksella haastavat miehen miehisyyttä, jopa juurikin haukkuvat homoksi, nössöksi yms. ja yrittävät saada miehen reagoimaan naisen provokaatioon.


    • ”Sen sijaan misandria ei ole koskaan tappanut ketään.”

      Heh, niinköhän. Eiköhän tuostakin voi saada pontta vaikka murhaan tai hups kävi pikku vahinko tuossa ja taisin tappaa ukon tms.

      Tulee mieleen Gwen Stefanin uudelleen rallattama, alunperin Talk Talkin biisi It's my life. :D

    • Anonyymi

      Hirviönainen! En ansaitse ihmisoikeuksia tuo.

      • Anonyymi

        Juu ei todellakaan. Eläintä alempi on tuollainen


    • Tärkein kohta minusta tuossa jutussa:

      ”Olen naimisissa miehen kanssa, joka on upea ja tukee minua kirjoittamisessani. Mutta yleisesti ottaen en luota miehiin, joita en tunne”, hän kertoo.”

      Ei minua ainakaan sytkäytä yhtään mikään muu kuin tuo. Ihan hyvä juttu vaan.

      Jos miettii, että suurin osa naiseen kohdistunutta väkivaltaa on miesten aiheuttamaa. Joo, minä en ole se joka satuttaa, mutta voihan mua epäillä ja ottaa selvää varovaisesti. 😀

      Eihän tälläinen ole mitään muuta kuin syy ja sen seuraus. Ei haittaa meikämaneettia. 😬

      • Tuossa luki muuten, että "96 % lähisuhdeväkivallasta TUOMITUISTA oli miehiä". Ollenkaan ei huomiotu sitä tosiseikkaa, että miehet harvoin ilmoittavat naisten tekemästä väkivallasta viranomaisille. Ei liioin sitä, että tunnetusti miehet tuomitaan paljon helpommin.
        Useimmiten naisten väkivalta ei tule ollenkaan viranomaisten tietoon, ellei mies lyö takaisin. Silloinkin todennäköisimmin tuomitaan ainoastaan mies. Ja nyt ei pidä sokeasti tuijottaa fysiikkaankaan, sillä kyllä naisetkin osaavat käyttää apuvälineitä.

        Naiset muuten johtaa ainakin Suomessa kirkkaasti lapsiin kohdistuvassa väkivallassa.

        Itse en tietenkään hyväksy väkivaltaa missään muodossa enkä kenenkään tekemänä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tuossa luki muuten, että "96 % lähisuhdeväkivallasta TUOMITUISTA oli miehiä". Ollenkaan ei huomiotu sitä tosiseikkaa, että miehet harvoin ilmoittavat naisten tekemästä väkivallasta viranomaisille. Ei liioin sitä, että tunnetusti miehet tuomitaan paljon helpommin.
        Useimmiten naisten väkivalta ei tule ollenkaan viranomaisten tietoon, ellei mies lyö takaisin. Silloinkin todennäköisimmin tuomitaan ainoastaan mies. Ja nyt ei pidä sokeasti tuijottaa fysiikkaankaan, sillä kyllä naisetkin osaavat käyttää apuvälineitä.

        Naiset muuten johtaa ainakin Suomessa kirkkaasti lapsiin kohdistuvassa väkivallassa.

        Itse en tietenkään hyväksy väkivaltaa missään muodossa enkä kenenkään tekemänä.

        No itse rn ole kokenut naisten suorittamaa fyysistä väkivsltaa. Mutta kaunistaisi tilastoja jos tulis vastaan.

        Lapsiin kohdistuneen ymmärtää, jos laskis mitä ovat prosenttuaalisesti lasten kanssa... jos huomioitais se prosentti, voitais taas miehissä lyödä sekin tilasto.

        Enemmän mäkin uskon saavani väkivaltaa miehiltä kuin naisilta.


    • Anonyymi

      ”Tajuan, että se kuulostaa rajulta lausunnolta, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että meidän pitäisi saada olla rakastamatta miehiä ylipäänsä, ja sitten tehdä poikkeuksia joidenkin tiettyjen miesten kohdalla”, hän jatkaa The Guardianin haastattelussa."

      Elikkä mikääm ei muuittuisii. Jännämiehet saisivat ihailua ja kiltit saisivat vihailua. Eåävarma ujomies on pillun perässä juoksija ja jännä on ihqu supliikimies, joka ottaa naisen romanttisesti kynttilän valossa.

      • Anonyymi

        Tuohan nimenomaan vastustaa ja karttaa jännämiehiä ja suosii kilttejä miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan nimenomaan vastustaa ja karttaa jännämiehiä ja suosii kilttejä miehiä

        Se onkin Ranskalainen.


    • Anonyymi

      Ranskassa nyt on hippasen erilaiset sukupuoliroolit kuin Suomessa, ei ihme että siellä reagoidaan vahvasti.

      • Anonyymi

        Niinpä. Naisen esineellistäminen siellä normaalia


    • Anonyymi

      Nainen ei ole hetero, jos hän ei pidä miehistä.

      • Anonyymi

        Naisvihaajamieskö on sinun mielestäsi kuitenkin hetero?


      • Jos se onkin samanlaista, kuin homokammo, homojen inhoaminen? Piilohomoutta, piiloheteroutta? ;)

        Ihminen nyt voi seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta inhota ketä vaan, kun pää sanoo niin, että joku inhottaa. Tai jopa sen vuoksi.


    • Anonyymi

      Nainen joka ei pidä miehistä on lesbo

      • Anonyymi

        Kyllähän tuokin miehestään pitää.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      kai jokainen nainen tietää itse onko hetero vai lesbo ja varmasti moni äiti haluaa ja toivoo että tyttärensä olisi hetero ja miehistä tykkää niin tuskin kukaan haluaa lapsestaan lesboa

    • Anonyymi

      eikö aloituksen nainen ole loukkaava miehelleen eli miksi mies ei eroa ja päästä naistaan naisiin ja onneen hän ei ole hetero

      • Anonyymi

        tai onko ketään miestä vaan tuli julkisesti ulos kaapista ja sanoi en pidä miehistä vaan naisista pidän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai onko ketään miestä vaan tuli julkisesti ulos kaapista ja sanoi en pidä miehistä vaan naisista pidän

        Välis, tämä on liian vaikea asia sinun pienelle päällesi. Älä mieti tätä!


    • Anonyymi

      Aivan liian moni heteronainen "rakastaa" miestään niin paljon, että suostuu olemaan miehen kontrollin, mielivallan, väkivallan jne alla. "Voi sori kulta rakas että löin ja raiskasin - tämä ei toistu" Ja sitten se taas toistuu.

      • Anonyymi

        tosirakkautta ensi mustasta silmäyksestä lähtien


    • Naimisissa miehen kanssa mutta ei luota miehiin joita ei tunne; ilmeisesti sitten ovat ensin olleet ystäviä esim harrastusten kautta ja siitä homma lähtenyt etenemään.

      ”Jos olemme heteroseksuaaleja, meitä rohkaistaan pitämään miehistä, vaikka meillä ilman muuta pitäisi olla oikeus olla tykkäämättä heistä" Tämä olisi kyllä mielenkiintoinen kohta jos se kirjoitettaisiin auki. Ehkä tuossa on jotakin taiteilijan vapautta , mutta jotenkin tuntuu hassulta että tuolla ei naisilla olisi oikeutta olla rakastamatta miehiä.

    • Anonyymi

      Mielestäni täysin järjetön lause : "rohkaistaan" pitämään miehistä?
      En jaksanut lukea ketjua, mutta todella omituiselle minun korvaani kuulostaa.

      Miksi ihmeessä täytyisi pitää jos kerran ei pidä? Jos ei ole mitään syytä pitää?
      Minä ainakaan en pidä kuin hyvin harvoista miehistä. En pidä kenestäkään kenenkään kehoituksesta eikä minua voi siihen rohkaista tai pakottaa! Typerää.
      Itse pidän ensisijaisesti ihmisestä, en sukupuolesta. En pidä miehistä siksi että he sattuvat olemaan miehiä. Erittäin harva heistä on pitämisen arvosia.
      Sama pätee naisiin mutta heistä tässä ei puhuttukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe