nainen onko sinulla leluja

Anonyymi

nainen onko sinulla seksileluja ja kun tapaat miehen joka ihastuu sinuun niin aiotko hankkia leluja esim syötävät alushousut kummallekkin ym niin mitä leluja hankkisit ja haluaisit kokeilla

16

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei kerron sinulle nolosta jutusta. Toin miehen kotiin ja esittelin makkaria ja se meniisiihne vaan lepäämään, sanoi että mukavan tuntuinen sänky ja olin unohtanut dildon tyynyn alle. Mies tietenkin löysi sen ja kyseli mikäs tää oli ihan kun ei tietäisi mitään. Sanoin anna se tänne mutta mies ei antanut vaan kiusasi että kerro nyt mikä se on ja siinä jotenkin tilanne meni niin että mies ehdotteli että käytetään sitä haluaa nähdä kun käytän sitä. Siinä sitten vaan homma eteni pussailuun ja lopulta mies käytti sitä dildia minuun ja myös omaa kulliaan.

      • Mitäs noloa tuossa on?


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mitäs noloa tuossa on?

        Varmaan se, että tuon kirjoittaja on mies.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se, että tuon kirjoittaja on mies.

        xLiner

        mutta jos nainen niin ei ollut mitään noloa mutta entäs sinulla ja mitä leluja haluaisit suhteessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se, että tuon kirjoittaja on mies.

        xLiner

        No juu, mut jos mies tuo kotiin toisen miehen seksti mielessä, niin onko se nyt kumma jos hänellä on joku dildokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se, että tuon kirjoittaja on mies.

        xLiner

        Välis.


    • Anonyymi

      Se toinen riittää leluksi siinä suhteen alkuvaiheessa. Sitte jos pidempään jatkuu, miksei noita lelujakin, piiska ennenkaikkea.

    • Anonyymi

      Ei ole leluja, koskaan ollut.

      T: nainen 56v

      • Anonyymi

        mutta vois olla kiva kokeilla sormien tilalle dildoa kun klittaa kielellä touhuaa tai joku suristin ja kokeilla kumpi parempi kieli vai suristin mutta kyllä ilman lelujakin pärjää


    • Anonyymi

      Mulla on vaan yks lelu, ja sekin on patterin takana.

    • Anonyymi

      Entinen kumppani suuttui, kun huomasi että minulla on sauva kaapissa. No muutenkin on entinen kumppani
      Viimeaikainen miesystävä tarjosi lelua kokeiltavakseni ja hyvä se oli.

    • Anonyymi

      Minulla on yksi värisevä sauva ja yksi pienempi ei värisevä.
      Paljon kivoja alusvaatteita.
      Haluaisin kokeilla monenlaista, sidontaa, tappeja, asuja, eri paikkoja jne. Mutta ehdottomasti vain kahden kesken.

      • Anonyymi

        Ja P.S. Oot ihana ❤️


    • Miten joku syötäviä alushousuja tilaisi😱

      • Anonyymi

        en tiedä mutta kyllä niitäkin ilmeisesti on mutta kyllä lelulla voi ilostuttaa toista niin kumpi on parempi että mies dildottaa tai antaa suullaan kivaa eli kumpi tuntuisi paremmalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä mutta kyllä niitäkin ilmeisesti on mutta kyllä lelulla voi ilostuttaa toista niin kumpi on parempi että mies dildottaa tai antaa suullaan kivaa eli kumpi tuntuisi paremmalta

        On niitä syötäviä alushousuja, mutta mä vähän epäilen et ne maistuis aivan järkyttäviltä. Varmaankin joltain makeelta esanssilta (ja mä kun en syö edes karkkia).

        Kaverilla oli kerran jotain makukortsuja. Mä sit gimmakaverin kanssa maisteltiin pikkasen ihan mielenkiinnosta, ja todettiin et on kyl niin kamalanmakuista etten suuhuni sellaista laittaisi. Todennäköisesti noi syötävät alusvaatteet maistuis yhtä oksettavilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe