Nyt meni täysin yli.

Anonyymi

Tässä minun päivä töissä...

Minä:
-Hyvää päivää miten voin auttaa? (Hymy)
Asiakas:
-Missä vi*ussa ne (jotkut) tuotteet ovat?
Minä:
-Ne löytyvät tuolta hyllyltä noin. (Vielä hymy)
Asiakas:
-No v*ttu ei ollut siellä! (Korottaa ääntä)
Minä:
-Voin käydä katsomassa vielä onko varastossa....
Asiakas:
-No v*ttu nopeasti sitten!
Minä (etsimässä tuotetta)
Minä:
- Pahoittelen suuresti, mutta kyseiset tuotteet ovat loppuneet tällä hetkellä. Meille tulee kyllä maanantaina lisää tuotteita. (Hymy)
Asiakas:
-No on siinä v*ittu kans työntekijä, kunnon h*ora saa*ana!
Minä:
.....................................

Kiitos sulle, toivottavasti oli kiva purkaa minuun pahaa oloa vaikka en tehnyt sinulle mitään pahaa. 👏👏 Hyvää viikonloppua kaikille muille.

39

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Älä soita mulle paska jos olet elisalta :D

      • Anonyymi

        Joo Elisalaiset ne rimputtaa. Eikun luuria korvaan!


    • Anonyymi

      Ikävää, että tuollaista pitää kestää. Toivottavasti et ole masentuvaa sorttia. Hyvää viikonloppua ja heitä pois mielestä huonot asiakkaat.

      • Anonyymi

        En ole masentuvaa sorttia. :) Ei mennyt viikonloppu pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole masentuvaa sorttia. :) Ei mennyt viikonloppu pilalle.

        Hyvä 😊


    • Anonyymi

      Anteeksi neiti. Olit oikein ystävällinen ja nätti ku mikä. Oli kiire vaan mökille ja akka nalkuttaa kokoajan.

    • Anonyymi

      Nuorilla on joka toinen sana vittu. Älä ota sitä henkilökohtaisesti aloittaja.

      • Anonyymi

        En ottanut sitä henkkoht. Ihmettelen kovasti vain käytöstä. Kaikenlaisia mahtuu tähän maailmaan.


    • Anonyymi

      viikon parhaat naurut...kiitos !!!😂😂

      • Anonyymi

        Mikä asiassa nauratti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiassa nauratti?

        Muaki nauratti että sattu ihan mahaan...ahaaah..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiassa nauratti?

        Se kun sulla näyttää olevan hyvä mielikuvitus...Et ole harkinnut alaa vaikka satukirjailijana??😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kun sulla näyttää olevan hyvä mielikuvitus...Et ole harkinnut alaa vaikka satukirjailijana??😂

        Nyt en ymmärrä yhtään mistä puhut. Kerroin mitä tapahtui töissä ja toivotin kaikille hyvät viikonloput. Olet siis sitä mieltä, ettei asiakas tee virheitä ikinä vai mikä sinun ongelmasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä yhtään mistä puhut. Kerroin mitä tapahtui töissä ja toivotin kaikille hyvät viikonloput. Olet siis sitä mieltä, ettei asiakas tee virheitä ikinä vai mikä sinun ongelmasi on?

        Sinä se jaksat provota päivästä toiseen..Tämä ketju on suoraa jatkoa noille sun aloittamille pippurisumut asiakkaan naamalle jne..Täyttä höpinää on tämäkin, tuskin edes olet missään asiakaspalveluduunissa...


      • Anonyymi

        Huvittavia tuollaiset mielensä pahoittajat.

        Youtubesta niitä löytyy lisää:

        "Viekää vittuun ne paskavehkeet"
        "Älä soita mulle paska jos oot elisalta"
        "Jeesus saatana vittu ei mikkää mee kohtuuella"
        "Saatanan apinat käykää päälle"
        "AAAAA auttakaaa mulla on oikeus päästä kotiini"

        😄😃😅😆😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat provota päivästä toiseen..Tämä ketju on suoraa jatkoa noille sun aloittamille pippurisumut asiakkaan naamalle jne..Täyttä höpinää on tämäkin, tuskin edes olet missään asiakaspalveluduunissa...

        Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?

        Tunnusta että olet sama joka tekee lihavuus ja pippurisumute ketjuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta että olet sama joka tekee lihavuus ja pippurisumute ketjuja!

        En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.

        Saat rangistuksen jos huijaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?

        Joo hyvää päivänjatkoa vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hyvää päivänjatkoa vaan..

        En nyt ymmärrä sinun avautumista. Voisitko kertoa mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ymmärrä sinun avautumista. Voisitko kertoa mistä on kyse?

        Älä viitti esittää tyhmää...Mikä tämä paikka on, jossa niin sanotusti olet töissä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti esittää tyhmää...Mikä tämä paikka on, jossa niin sanotusti olet töissä???

        Minä en esitä tyhmää. Yritän jotenkin ymmärtää sinua, mutta sinä et kerro avautumisen syytä. En ymmärrä yhtään miksi olet niin närkästynyt siitä kun joku ärtynyt asiakas h*oritteli minulle. Tuntuu siltä kun syyttäisit minua siitä. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.

        Minä olen lihavia vihaava kommunisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en esitä tyhmää. Yritän jotenkin ymmärtää sinua, mutta sinä et kerro avautumisen syytä. En ymmärrä yhtään miksi olet niin närkästynyt siitä kun joku ärtynyt asiakas h*oritteli minulle. Tuntuu siltä kun syyttäisit minua siitä. Miksi?

        Et ilmeisesti provosoinut asiakasta mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti provosoinut asiakasta mitenkään?

        Hyllytin tuotteita. Kysyin miten voin auttaa. Kerroin ettei tuotetta ole, mutta voin tarkistaa onko varastossa lisää. Varastossa ei ollut ja selvitin koska sitä tuotetta tulee lisää. Kerroin asiakkaalle koska tuotetta tulee lisää ja pahoittelin tuotteen puuttumista.

        Etsi siitä provosointia.

        Teen sulle täysin selväksi nyt asian. Minä pidän työstäni. Menen töihin aina iloisena enkä ota nokkiini siitä mitä asiakkaat tekevät tai sanovat. Jokaisella on oikeus valittaa ja antaa huonot palautteet asiasta kuin asiasta. Joten mikä tässä minun aloituksessa nyt on sinulle niin suuri ongelma? Puhut jostain provosoimisesta ja pippurisumutteista. En tajua yhtään mistä puhut. Miksi et voi kertoa mikä tässä aloituksessa niin meni tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyllytin tuotteita. Kysyin miten voin auttaa. Kerroin ettei tuotetta ole, mutta voin tarkistaa onko varastossa lisää. Varastossa ei ollut ja selvitin koska sitä tuotetta tulee lisää. Kerroin asiakkaalle koska tuotetta tulee lisää ja pahoittelin tuotteen puuttumista.

        Etsi siitä provosointia.

        Teen sulle täysin selväksi nyt asian. Minä pidän työstäni. Menen töihin aina iloisena enkä ota nokkiini siitä mitä asiakkaat tekevät tai sanovat. Jokaisella on oikeus valittaa ja antaa huonot palautteet asiasta kuin asiasta. Joten mikä tässä minun aloituksessa nyt on sinulle niin suuri ongelma? Puhut jostain provosoimisesta ja pippurisumutteista. En tajua yhtään mistä puhut. Miksi et voi kertoa mikä tässä aloituksessa niin meni tunteisiin?

        Johan meni hiljaiseksi kun ymmärsi, että vika olikin asiakkaasta.


    • Anonyymi

      Luuletko ettei muilla ole ikäviä kohtauksia/päiviä työssään?? Tuo oli aika pientä, ei käynyt käsiksi sinuun kuitenkaan. Moni joutuu väkivallankin uhriksi. Ehkä alan vaihto ois hyvä, moni tekee sen kun ei enää jaksa..

    • Miten sie AP oot jaksellu? Onko pitäny sumutella?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe