Nyt meni täysin yli.

Anonyymi

Tässä minun päivä töissä...

Minä:
-Hyvää päivää miten voin auttaa? (Hymy)
Asiakas:
-Missä vi*ussa ne (jotkut) tuotteet ovat?
Minä:
-Ne löytyvät tuolta hyllyltä noin. (Vielä hymy)
Asiakas:
-No v*ttu ei ollut siellä! (Korottaa ääntä)
Minä:
-Voin käydä katsomassa vielä onko varastossa....
Asiakas:
-No v*ttu nopeasti sitten!
Minä (etsimässä tuotetta)
Minä:
- Pahoittelen suuresti, mutta kyseiset tuotteet ovat loppuneet tällä hetkellä. Meille tulee kyllä maanantaina lisää tuotteita. (Hymy)
Asiakas:
-No on siinä v*ittu kans työntekijä, kunnon h*ora saa*ana!
Minä:
.....................................

Kiitos sulle, toivottavasti oli kiva purkaa minuun pahaa oloa vaikka en tehnyt sinulle mitään pahaa. 👏👏 Hyvää viikonloppua kaikille muille.

39

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Älä soita mulle paska jos olet elisalta :D

• Anonyymi

Joo Elisalaiset ne rimputtaa. Eikun luuria korvaan!

• Anonyymi

Ikävää, että tuollaista pitää kestää. Toivottavasti et ole masentuvaa sorttia. Hyvää viikonloppua ja heitä pois mielestä huonot asiakkaat.

• Anonyymi

En ole masentuvaa sorttia. :) Ei mennyt viikonloppu pilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole masentuvaa sorttia. :) Ei mennyt viikonloppu pilalle.

Hyvä 😊

• Anonyymi

Anteeksi neiti. Olit oikein ystävällinen ja nätti ku mikä. Oli kiire vaan mökille ja akka nalkuttaa kokoajan.

• Anonyymi

Nuorilla on joka toinen sana vittu. Älä ota sitä henkilökohtaisesti aloittaja.

• Anonyymi

En ottanut sitä henkkoht. Ihmettelen kovasti vain käytöstä. Kaikenlaisia mahtuu tähän maailmaan.

• Anonyymi

viikon parhaat naurut...kiitos !!!😂😂

• Anonyymi

Mikä asiassa nauratti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä asiassa nauratti?

Muaki nauratti että sattu ihan mahaan...ahaaah..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä asiassa nauratti?

Se kun sulla näyttää olevan hyvä mielikuvitus...Et ole harkinnut alaa vaikka satukirjailijana??😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kun sulla näyttää olevan hyvä mielikuvitus...Et ole harkinnut alaa vaikka satukirjailijana??😂

Nyt en ymmärrä yhtään mistä puhut. Kerroin mitä tapahtui töissä ja toivotin kaikille hyvät viikonloput. Olet siis sitä mieltä, ettei asiakas tee virheitä ikinä vai mikä sinun ongelmasi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärrä yhtään mistä puhut. Kerroin mitä tapahtui töissä ja toivotin kaikille hyvät viikonloput. Olet siis sitä mieltä, ettei asiakas tee virheitä ikinä vai mikä sinun ongelmasi on?

Sinä se jaksat provota päivästä toiseen..Tämä ketju on suoraa jatkoa noille sun aloittamille pippurisumut asiakkaan naamalle jne..Täyttä höpinää on tämäkin, tuskin edes olet missään asiakaspalveluduunissa...

• Anonyymi

Huvittavia tuollaiset mielensä pahoittajat.

Youtubesta niitä löytyy lisää:

"Viekää vittuun ne paskavehkeet"
        "Älä soita mulle paska jos oot elisalta"
        "Jeesus saatana vittu ei mikkää mee kohtuuella"
        "Saatanan apinat käykää päälle"
        "AAAAA auttakaaa mulla on oikeus päästä kotiini"

😄😃😅😆😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat provota päivästä toiseen..Tämä ketju on suoraa jatkoa noille sun aloittamille pippurisumut asiakkaan naamalle jne..Täyttä höpinää on tämäkin, tuskin edes olet missään asiakaspalveluduunissa...

Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?

Tunnusta että olet sama joka tekee lihavuus ja pippurisumute ketjuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnusta että olet sama joka tekee lihavuus ja pippurisumute ketjuja!

En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat rangistuksen jos huijaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hyvää päivänjatkoa vaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hyvää päivänjatkoa vaan..

En nyt ymmärrä sinun avautumista. Voisitko kertoa mistä on kyse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt ymmärrä sinun avautumista. Voisitko kertoa mistä on kyse?

Älä viitti esittää tyhmää...Mikä tämä paikka on, jossa niin sanotusti olet töissä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti esittää tyhmää...Mikä tämä paikka on, jossa niin sanotusti olet töissä???

Minä en esitä tyhmää. Yritän jotenkin ymmärtää sinua, mutta sinä et kerro avautumisen syytä. En ymmärrä yhtään miksi olet niin närkästynyt siitä kun joku ärtynyt asiakas h*oritteli minulle. Tuntuu siltä kun syyttäisit minua siitä. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen lihavia vihaava kommunisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en esitä tyhmää. Yritän jotenkin ymmärtää sinua, mutta sinä et kerro avautumisen syytä. En ymmärrä yhtään miksi olet niin närkästynyt siitä kun joku ärtynyt asiakas h*oritteli minulle. Tuntuu siltä kun syyttäisit minua siitä. Miksi?

Et ilmeisesti provosoinut asiakasta mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ilmeisesti provosoinut asiakasta mitenkään?

Hyllytin tuotteita. Kysyin miten voin auttaa. Kerroin ettei tuotetta ole, mutta voin tarkistaa onko varastossa lisää. Varastossa ei ollut ja selvitin koska sitä tuotetta tulee lisää. Kerroin asiakkaalle koska tuotetta tulee lisää ja pahoittelin tuotteen puuttumista.

Etsi siitä provosointia.

Teen sulle täysin selväksi nyt asian. Minä pidän työstäni. Menen töihin aina iloisena enkä ota nokkiini siitä mitä asiakkaat tekevät tai sanovat. Jokaisella on oikeus valittaa ja antaa huonot palautteet asiasta kuin asiasta. Joten mikä tässä minun aloituksessa nyt on sinulle niin suuri ongelma? Puhut jostain provosoimisesta ja pippurisumutteista. En tajua yhtään mistä puhut. Miksi et voi kertoa mikä tässä aloituksessa niin meni tunteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyllytin tuotteita. Kysyin miten voin auttaa. Kerroin ettei tuotetta ole, mutta voin tarkistaa onko varastossa lisää. Varastossa ei ollut ja selvitin koska sitä tuotetta tulee lisää. Kerroin asiakkaalle koska tuotetta tulee lisää ja pahoittelin tuotteen puuttumista.

Etsi siitä provosointia.

Teen sulle täysin selväksi nyt asian. Minä pidän työstäni. Menen töihin aina iloisena enkä ota nokkiini siitä mitä asiakkaat tekevät tai sanovat. Jokaisella on oikeus valittaa ja antaa huonot palautteet asiasta kuin asiasta. Joten mikä tässä minun aloituksessa nyt on sinulle niin suuri ongelma? Puhut jostain provosoimisesta ja pippurisumutteista. En tajua yhtään mistä puhut. Miksi et voi kertoa mikä tässä aloituksessa niin meni tunteisiin?

Johan meni hiljaiseksi kun ymmärsi, että vika olikin asiakkaasta.

• Anonyymi

Luuletko ettei muilla ole ikäviä kohtauksia/päiviä työssään?? Tuo oli aika pientä, ei käynyt käsiksi sinuun kuitenkaan. Moni joutuu väkivallankin uhriksi. Ehkä alan vaihto ois hyvä, moni tekee sen kun ei enää jaksa..

• Miten sie AP oot jaksellu? Onko pitäny sumutella?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe