Nyt meni täysin yli.

Anonyymi

Tässä minun päivä töissä...

Minä:
-Hyvää päivää miten voin auttaa? (Hymy)
Asiakas:
-Missä vi*ussa ne (jotkut) tuotteet ovat?
Minä:
-Ne löytyvät tuolta hyllyltä noin. (Vielä hymy)
Asiakas:
-No v*ttu ei ollut siellä! (Korottaa ääntä)
Minä:
-Voin käydä katsomassa vielä onko varastossa....
Asiakas:
-No v*ttu nopeasti sitten!
Minä (etsimässä tuotetta)
Minä:
- Pahoittelen suuresti, mutta kyseiset tuotteet ovat loppuneet tällä hetkellä. Meille tulee kyllä maanantaina lisää tuotteita. (Hymy)
Asiakas:
-No on siinä v*ittu kans työntekijä, kunnon h*ora saa*ana!
Minä:
.....................................

Kiitos sulle, toivottavasti oli kiva purkaa minuun pahaa oloa vaikka en tehnyt sinulle mitään pahaa. 👏👏 Hyvää viikonloppua kaikille muille.

39

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Älä soita mulle paska jos olet elisalta :D

      • Anonyymi

        Joo Elisalaiset ne rimputtaa. Eikun luuria korvaan!


    • Anonyymi

      Ikävää, että tuollaista pitää kestää. Toivottavasti et ole masentuvaa sorttia. Hyvää viikonloppua ja heitä pois mielestä huonot asiakkaat.

      • Anonyymi

        En ole masentuvaa sorttia. :) Ei mennyt viikonloppu pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole masentuvaa sorttia. :) Ei mennyt viikonloppu pilalle.

        Hyvä 😊


    • Anonyymi

      Anteeksi neiti. Olit oikein ystävällinen ja nätti ku mikä. Oli kiire vaan mökille ja akka nalkuttaa kokoajan.

    • Anonyymi

      Nuorilla on joka toinen sana vittu. Älä ota sitä henkilökohtaisesti aloittaja.

      • Anonyymi

        En ottanut sitä henkkoht. Ihmettelen kovasti vain käytöstä. Kaikenlaisia mahtuu tähän maailmaan.


    • Anonyymi

      viikon parhaat naurut...kiitos !!!😂😂

      • Anonyymi

        Mikä asiassa nauratti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiassa nauratti?

        Muaki nauratti että sattu ihan mahaan...ahaaah..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä asiassa nauratti?

        Se kun sulla näyttää olevan hyvä mielikuvitus...Et ole harkinnut alaa vaikka satukirjailijana??😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kun sulla näyttää olevan hyvä mielikuvitus...Et ole harkinnut alaa vaikka satukirjailijana??😂

        Nyt en ymmärrä yhtään mistä puhut. Kerroin mitä tapahtui töissä ja toivotin kaikille hyvät viikonloput. Olet siis sitä mieltä, ettei asiakas tee virheitä ikinä vai mikä sinun ongelmasi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä yhtään mistä puhut. Kerroin mitä tapahtui töissä ja toivotin kaikille hyvät viikonloput. Olet siis sitä mieltä, ettei asiakas tee virheitä ikinä vai mikä sinun ongelmasi on?

        Sinä se jaksat provota päivästä toiseen..Tämä ketju on suoraa jatkoa noille sun aloittamille pippurisumut asiakkaan naamalle jne..Täyttä höpinää on tämäkin, tuskin edes olet missään asiakaspalveluduunissa...


      • Anonyymi

        Huvittavia tuollaiset mielensä pahoittajat.

        Youtubesta niitä löytyy lisää:

        "Viekää vittuun ne paskavehkeet"
        "Älä soita mulle paska jos oot elisalta"
        "Jeesus saatana vittu ei mikkää mee kohtuuella"
        "Saatanan apinat käykää päälle"
        "AAAAA auttakaaa mulla on oikeus päästä kotiini"

        😄😃😅😆😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat provota päivästä toiseen..Tämä ketju on suoraa jatkoa noille sun aloittamille pippurisumut asiakkaan naamalle jne..Täyttä höpinää on tämäkin, tuskin edes olet missään asiakaspalveluduunissa...

        Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?

        Tunnusta että olet sama joka tekee lihavuus ja pippurisumute ketjuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta että olet sama joka tekee lihavuus ja pippurisumute ketjuja!

        En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.

        Saat rangistuksen jos huijaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerron työpäivästä ja toivotan hyvät viikonloput. Sitten sinä tulet sanomaan, että se on provosoimista, en ymmärrä yhtään. En ole koskaan puhunut mistään pippurisumutteista. Miten pippurisumute liittyy asiakaspalvelutyöhön mitenkään?

        Joo hyvää päivänjatkoa vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hyvää päivänjatkoa vaan..

        En nyt ymmärrä sinun avautumista. Voisitko kertoa mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ymmärrä sinun avautumista. Voisitko kertoa mistä on kyse?

        Älä viitti esittää tyhmää...Mikä tämä paikka on, jossa niin sanotusti olet töissä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti esittää tyhmää...Mikä tämä paikka on, jossa niin sanotusti olet töissä???

        Minä en esitä tyhmää. Yritän jotenkin ymmärtää sinua, mutta sinä et kerro avautumisen syytä. En ymmärrä yhtään miksi olet niin närkästynyt siitä kun joku ärtynyt asiakas h*oritteli minulle. Tuntuu siltä kun syyttäisit minua siitä. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tehnyt pippurisumute ketjuja tai mitään muitakaan ketjuja.

        Minä olen lihavia vihaava kommunisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en esitä tyhmää. Yritän jotenkin ymmärtää sinua, mutta sinä et kerro avautumisen syytä. En ymmärrä yhtään miksi olet niin närkästynyt siitä kun joku ärtynyt asiakas h*oritteli minulle. Tuntuu siltä kun syyttäisit minua siitä. Miksi?

        Et ilmeisesti provosoinut asiakasta mitenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilmeisesti provosoinut asiakasta mitenkään?

        Hyllytin tuotteita. Kysyin miten voin auttaa. Kerroin ettei tuotetta ole, mutta voin tarkistaa onko varastossa lisää. Varastossa ei ollut ja selvitin koska sitä tuotetta tulee lisää. Kerroin asiakkaalle koska tuotetta tulee lisää ja pahoittelin tuotteen puuttumista.

        Etsi siitä provosointia.

        Teen sulle täysin selväksi nyt asian. Minä pidän työstäni. Menen töihin aina iloisena enkä ota nokkiini siitä mitä asiakkaat tekevät tai sanovat. Jokaisella on oikeus valittaa ja antaa huonot palautteet asiasta kuin asiasta. Joten mikä tässä minun aloituksessa nyt on sinulle niin suuri ongelma? Puhut jostain provosoimisesta ja pippurisumutteista. En tajua yhtään mistä puhut. Miksi et voi kertoa mikä tässä aloituksessa niin meni tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyllytin tuotteita. Kysyin miten voin auttaa. Kerroin ettei tuotetta ole, mutta voin tarkistaa onko varastossa lisää. Varastossa ei ollut ja selvitin koska sitä tuotetta tulee lisää. Kerroin asiakkaalle koska tuotetta tulee lisää ja pahoittelin tuotteen puuttumista.

        Etsi siitä provosointia.

        Teen sulle täysin selväksi nyt asian. Minä pidän työstäni. Menen töihin aina iloisena enkä ota nokkiini siitä mitä asiakkaat tekevät tai sanovat. Jokaisella on oikeus valittaa ja antaa huonot palautteet asiasta kuin asiasta. Joten mikä tässä minun aloituksessa nyt on sinulle niin suuri ongelma? Puhut jostain provosoimisesta ja pippurisumutteista. En tajua yhtään mistä puhut. Miksi et voi kertoa mikä tässä aloituksessa niin meni tunteisiin?

        Johan meni hiljaiseksi kun ymmärsi, että vika olikin asiakkaasta.


    • Anonyymi

      Luuletko ettei muilla ole ikäviä kohtauksia/päiviä työssään?? Tuo oli aika pientä, ei käynyt käsiksi sinuun kuitenkaan. Moni joutuu väkivallankin uhriksi. Ehkä alan vaihto ois hyvä, moni tekee sen kun ei enää jaksa..

    • Miten sie AP oot jaksellu? Onko pitäny sumutella?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe