niin siitä syytetään AINA sitä vaimoa. Vaikkakin sekaan on tullut vieras suttura, väkisin haluaa rikkoa, niin aina vika on miehen vaimossa ja lapsissa. En jaksa tajuu.
Kukapa sitä syytä itselleen koskaan ottaa, näin pääsee helpmmalla, eikä tunnu missään.
Kun joku rikkoo perheesi
25
82
Vastaukset
- Anonyymi
No kun se on niin helppoa syyttää muita kuin itseään. Ukko kun lähtee tuolle sivupanojen tielle niin ainahan se syy on jossain muualla ku hänes. Ja sitten vielä tämä "suttura" on vakaasti sitä mieltä ettei hänellä ole mitään vastuuta mistään asiasta. Se on mantra jota nää ihmismärännökset hokee itselleen ja toiselle. Se on niin kiero maailma ettei sitä normaali moraalilla oleva pysty ymmärtämään
- Anonyymi
Eipä tuolla normielämässä asia ole näin. Se on tämän palstan tauti, se vaimon syyttely. Täällä on tietynlaisia ihmisiä jotka kirjoittelee näin. Se Oikea elämä onkin sitten aivan muuta.
- Anonyymi
Kaikki syyttää toisiaan tai sitten yhdessä sitä, ketä nyt on helpoin syyttää. Sitä joka ei osaa puolustaa itseään.
- Anonyymi
Luterilaisuudesta eroamalla se ei ehkä selviä sekään, mutta parempaa jatkoa. Voihan loput rahat laittaa muualle.
- Anonyymi
Noin käyttäytyy narsisti. Ei hän syytä itselleen koskaan ota kun on sairas vaan kääntää kaiken toisen syyksi.
- Anonyymi
Totta, narsisteja on kaikki perheenrikkojat, heistä syyllinen on aina muu kuin se rikkoja itse. Surullista ja järkyttävää toimintaa kun ajatteleemitämies menettää, kaiken. Surullista ettei sutturat osaa ajatella kuin itseään. Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, narsisteja on kaikki perheenrikkojat, heistä syyllinen on aina muu kuin se rikkoja itse. Surullista ja järkyttävää toimintaa kun ajatteleemitämies menettää, kaiken. Surullista ettei sutturat osaa ajatella kuin itseään. Surullista.
Olisi hienoa jos tästäkin asiasta voisi kirjoitella ilman että nimitellään ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hienoa jos tästäkin asiasta voisi kirjoitella ilman että nimitellään ihmisiä.
Olisi. Toivoa on ankkurin heitto, sitä on kun sukeltaa tai hukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muiden syyttäminen ei ole tervettä itsekkyyttä missään muodoin ja estää sinua kehittymästä. Vierität omaa pahaa oloasi muiden harteille - tässä tapauksessa miehen rakastajan - yrität sillä helpottaa oloasi. Oikea tapa on ottaa itse vastuu omista tunteista, ja käsitellä ne.
- Anonyymi
Tässä tapauksessa sormi osoitti oikeaan. Ja sinä tiedät sen, vaimo.
- Anonyymi
No ei se vika ole siinä sutturassakaan.yleensä kokemattomia elämässä ja luulee että rakkaus on ikuista . Kun ihastuu niin olettaa että toi se on vaikka olis varattu. Ja että tästä se satu' onnellisia loppuelämänsä' alkaa. Oikea mies naiselleen omistautunut,kiittää huomiosta mutta sanoo että valintani olen tehnyt ja siitä kiinni pidän.hän on minun minä hänen. Tekee palveluksen tälle sutturallekkin näin❤ukko joka naimisiin menee eikä siitä vastuuta ota niin mikä luuseri.🦋
- Anonyymi
Älä näitä naisia syytä kautta syyllistä. Kyllä se mies on se joka valintansa tekee.ihan sama mikä bimbo pyllistelis😄 Arvostaako rakkautta ,perhettä ja kaikkea oikeasti tärkeää vai munansa perässäkö menee.🦋tollaset heppiheikit heitetään olan yli! Valta meille naisille❤🦋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä näitä naisia syytä kautta syyllistä. Kyllä se mies on se joka valintansa tekee.ihan sama mikä bimbo pyllistelis😄 Arvostaako rakkautta ,perhettä ja kaikkea oikeasti tärkeää vai munansa perässäkö menee.🦋tollaset heppiheikit heitetään olan yli! Valta meille naisille❤🦋
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍 naulan kantaan. Terveisin heppiheikin olan yli heittänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍 naulan kantaan. Terveisin heppiheikin olan yli heittänyt
Jes! Just näin🦋
- Anonyymi
Monella ihmisellä on se ongelma, että luulevat elämässä olevan vain parisuhderakkautta ja vain siinä olevan rakkauden ikuista - ainakin omalla kohdalla. Sitten vielä kuvittelevat että se mitä itse tuntee ja ajattelee, on sama mitä se kumppani tuntee ja ajattelee. Oikeassa elämässä se ei mene noin.
Itse ajattelen, että jos osaa rakastaa, osaa myös luopua parisuhteesta, jos toinen ei sitä halua jatkaa syystä tai toisesta. Tai jos vaikka itse rakastaa, mutta tuntee kumppanin tekevän väärin - niin sellaisestakin parisuhteesta kannattaa luopua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella ihmisellä on se ongelma, että luulevat elämässä olevan vain parisuhderakkautta ja vain siinä olevan rakkauden ikuista - ainakin omalla kohdalla. Sitten vielä kuvittelevat että se mitä itse tuntee ja ajattelee, on sama mitä se kumppani tuntee ja ajattelee. Oikeassa elämässä se ei mene noin.
Itse ajattelen, että jos osaa rakastaa, osaa myös luopua parisuhteesta, jos toinen ei sitä halua jatkaa syystä tai toisesta. Tai jos vaikka itse rakastaa, mutta tuntee kumppanin tekevän väärin - niin sellaisestakin parisuhteesta kannattaa luopua.Pettämisen myötä parisuhteessa punnitaan jatketaanko vai ei. Se on prosessi mitä ei moni ymmärrä. Ainoastaan parisuhteessa olevat. Tässä prosessissa on sivuseikka se suhteen ulkopuolinen ihminen.
Prosessi joko johtaa eroon tai ei. Turha ketään syytellä. Käyttäkää järkeä, kyllä ihminen voi ihastua myös parisuhteessa. Tai muuten mokata. Meillä on taipumus hakea huomiota ja monia hivelee se että sitä saa jostain yllättävältä taholta. Kuitenkin jos puolisoaan rakastaa, ei lähde häntä pettämään ja loukkaamaan.
- Anonyymi
Kenenkään syyttely on turhaa ja typerää.
- Anonyymi
Höpölöpö. Ei sitä vaimoa syytetä. Ihmiset on ihan fiksuja ja tajuaa jos erotilanteessa toisella on seuranpitäjä katsottuna. Ei voi tietä mikä syy on että jompikumpi lähtee sivupanoille, mut siinä suhteessa jokin mättää.
- Anonyymi
Juuri näin.
No enpä menisi sanomaan että vaimoa aina syyllistetään, kyllä se hyvin usein myös on se mies, millä syyllä milloinkin.
Se, mitä mieltä muut kuin draamaan osalliset tilanteesta ovat, on täysin yhdentekevää ja jos siitä ottaa onkeensa, niin vika on peilissä, oli sitten aviovaimo tai avio mies, sillä ei ole merkitystä.- Anonyymi
Tarpeettomasti syytellään vain toista osapuolta, oli hän sitten mies tai nainen.
Huora/pukki on aina huora/pukki . Seli seli seli seli keksitään huoraamisen syyksi. Typerimmille se toimii. Fiksuimmat pysyvät huoraajista kaukana! Syyllisyysjärjestys
1. Pettäjä
2. Pettäjän uusi kuppani (jos tietää pettäjän olemassa olevasta kumppanista)
3. Petetty
Petetty ei siis oikeasti ole syyllinen missään tapauksessa. Jos hän on kamala tyyppi, niin se ei oikeuta pettämiseen. Ensiksi pitäisi ottaa ero ja sitten vasta mennä pettämään.- Anonyymi
Aamen! Olen täysin samaa mieltä
- Anonyymi
Kerronko sinun tarinani. Ehkäpä aloituksesi asettuu silloin oikeaan valoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875