Juurihoito aloitettu ja särky on hirveä

Anonyymi

Onko kellään samaa kokemusta.? Minulle tehtiin juurihoito 3pv.sitten.Heti puudutusaineen vaikutuksen jälkeen alkoi kova särky ja hammas on arka. Syön kaiken aikaa Buranaa. Lekuri sanoi että antibioottia ei tarvita. Juureen laitettava lääkeaine parantaa. Minulle on ennenkin tehty juurihoito mutta tällaista ei ole ollut. Onkohan jotain mennyt pieleen.

6

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan jotain on mennyt pieleen.

• Anonyymi

Mene takaisin hoitaneen hammaslääkärin luo ja kerro huolesi ja oireesi. Selvittämällä asiat selviät.

• Anonyymi

Tuo on normaalia nykyään kun halutaan maksimoida tulot siis hmlääkärin. Kohta tuo hammas poistetaan ja ehdotetaan tilalle jotain sairaankallista vaihtoehtoa. Kunnon kusetusta

• Anonyymi

Joskus jää mikrojuuria jotka on tosi vaikea löytää ja juurihoidettava hammas pitää avata uudestaan, että saa ehkä pengottua sen todella pienen juuren pois. Ja joskus nämä hermojuuret menee niin pitkälle tai sellaisessa kulmassa, ettei niitä kaikkia vain saa pois ja hoito ei onnistu.

• Anonyymi

Itse en hehkuta juurihoidon puolesta lainkaan. Niitä on minulle tehty vuosien saatossa useita, lähes kaikkien päädyttyä katastrofiin, eli hampaan poistoon.
      Miksi hammaslääkärit suosivat juurihoitoa, joka kuitenkin johtaa hampaan menettämiseen ja implantin asennukseen?

• Anonyymi

Juurihoito on ns "saattohoito" hampaalle. Jos hammas on juurihoidettu niin ei siellä enää sitä tervettä hammasta oo jäljellä. Se kestää pari vuotta ja sitten se on siinä. Ei se ikuinen oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe