Olette riidelleet naistenne kanssa?
Minun nainen on joku sisustus intoilija eikä se tykkää kahdesta tuolista jotka tein jo yli 20 vuotta sitten. Itse rakentanut ne , tuolit on mäntyä ja hyvässä kunnossa ja minun mielestä ne sopii tänne asuntoon ku naisen mielestä ne joutaa kaatikselle. Sanoin että saanko heittää sun huonekaluja roskiin jollen tykkää niistä ja siitä nyt kinataan ja uhkasin heittää kalliin sohvan ja yhden pöydän kaatikselle jos minun tuolit lähtee.
Mistä kaikista typeristä asioista
9
<50
Vastaukset 9
Pidä vaan puolesi. Eikös se olisi tasapuolisinta niin että kummankin valitsemia huonekaluja on suunnilleen puolet ja jos sulla vain nuo kaksi tuolia ei siitä pitäisi edes tarvita riidellä. Toki tietysti vain siinä tapauksessa että kulut maksetaan puoliksi, jos toinen maksaa kulut yksin sillä sitten mielestäni on oikeus myös valita kaikki huonekalut. Sano naiselle että voihan se aina etsiä oman asunnon jonka saa sitten sisustaa ihan niin kuin tahtoo.
- Anonyymi
Just tuon takia en halua asua kenenkään kanssa.. ei sais itse päättää sisustuksesta täysin.
Anonyymi kirjoitti:
Just tuon takia en halua asua kenenkään kanssa.. ei sais itse päättää sisustuksesta täysin.
Tuo nyt toki on vain siinä tapauksessa että asiasta tulee riitaa. Väittäisin että suurimmalle osalle miehistä on melkolailla sama antaa naisen sisustaa jos se haluaa kunhan ei mene mahdottomuuksiin.
- Anonyymi
Väärä palsta -> oitis parisuhdepalstalle kysylemään. Me olemme SiNKUtT.
- Anonyymi
Mänty on niin offf!
- Anonyymi
Paa tuulemaan vaaan!
- Anonyymi
Itse tekemät tuoli pitää säilyttää. Itsellä on myäs tuoli jonka tein ammattikoulussa vuonna 1992 kun aloitin siellä opiskelun puupuolella ja vielä ihan ehjä eikä miksikään mennyt joten lähes antiikkia jo se tuoli enkä siitä luopuisi.
- Anonyymi
Välis on siis 44v. Ainakin.
W.
Olen riidellyt miehen kanssa, en ole sisustuksesta riidellyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581655
- 731170
- 113878
- 93770
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37557- 51536
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.33485Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M74480- 37429
Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132427