Kemppalaiset tyhjentää Kemijoen kaikki sivujoet harrin ja taimenen poikasista. Ilmianatajalle palkkio.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Mites hauet.
- Anonyymi
Lapin hauki on arvokala,meille sanottiin kun lupia joskus hankittiin.
Ala vahtiin niitä haukiakin. Kateellinen p....a- Anonyymi
Jaa taitaa olla itse hiace-mies kommentoimassa. Kemijärven vesistöissä on ihan hyviä tammukkapuroja joissa laitonta kalastusta voi harjoittaa eikä tarvi ajaa 80 km yhteen suuntaan.
- Anonyymi
harmillista jos kemppalaiset noin toimii
- Anonyymi
Kalamies osaa olla kateellinen reppana.
- Anonyymi
Eikö savukosken poika saa enään verkolla ja punamullalla kalaa?
- Anonyymi
Tietääkö kukaan saako Kairijoella ja Nuortilla verkottaa? Jos saa, niin mistä lupia voi ostaa?
- Anonyymi
vanha sanontahan sanoo, että kalamiestä kateellisempaa ei olekaan maailmassa.
kateushan vie kalatkin vedestä; on se vaan pojat niin käsittämättömän vahva voima tuo kateus... - Anonyymi
Joo on se ku kemppalaiset syö mun kalat
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4542054- 1631347
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871113- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58685