Roope Salminen on Sika!

Anonyymi

Roope Salminen on supersika.
Yrittää panna jotain teiniä vain siksi että on muka joku julkkis.

47

931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkyy olevan julkkiksilla omat lait.
      Normiheppu olisi joutunut vankilaan.
      Eikö tämäkin kaveri olisi voinut lusia muutaman vuoden.
      Nätillä pojalla olisi ollut lusikkakavereita.

• Anonyymi

Joo vankilassa olisi päässyt lusikkaan jonkun hepun kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahahaaa! Naiset jyrää! Heteromies on aina syyllinen, vaikka känniset ämmät itse itasään tarjoavat. Toivottavasti kukaan mies ei ikinä koske noihin ämmiin, jotka ovat sitä mieltä, että ympäripäissään porsastelluista aikuisista vain mies teki väärin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vankilaan, syyttäjä ei edes vaatinut ehdotonta vankeutta, sakkoja sai. Eiköhän tuo hovissa vapauteta, saa vielä hyvät korvaukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahahaaa! Naiset jyrää! Heteromies on aina syyllinen, vaikka känniset ämmät itse itasään tarjoavat. Toivottavasti kukaan mies ei ikinä koske noihin ämmiin, jotka ovat sitä mieltä, että ympäripäissään porsastelluista aikuisista vain mies teki väärin!!

Siis yäk, sun mielestä omaan sänkyyn sammuminen on naisen puolelta ”itsensä tarjoamista”?

• Anonyymi

Lusikoiminen ei ole panemista. Tämän takia Roopea ei ole missään kohtaa raiskauksesta syytettykään. Kun lukee asianomaisten käymiä whatsap-keskusteluja, käy hyvin selväksi että muija koki morkkista siitä tolkuttomasta ryyppäämisestään. Oli kuitenkin itse, ihan omasta halustaan pussaillut Salmista. Ja tämän "raiskauksen" jälkeen pyysi luokseen kokkailemaan. Kyllä tolla muijalla on ihan muita ongelmia pääkoppansa sisällä kuin joku "raiskaus".

• Anonyymi

Viesteistä kävi myös selvästi ilmi ettei nainen ollut silleen Roopesta kiinnostunut.

Ja se on oikeasti ihan sama miten kännissä nainen oli. Sammui omaan sänkyynsä ja jos Roopessa olis yhtään miestä, olisi jättänyt naisen rauhaan. Mutta ei, viereen piti päästä, omat ja naisen housut piti ottaa pois. Tilanteessa ei näillä tiedoilla ole mitään epäselvää

Jos sammuneen kimppuun käyminen on normaalia niin kannattaa ehkä miettiä mikä omassa elämässä on mennyt pieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viesteistä kävi myös selvästi ilmi ettei nainen ollut silleen Roopesta kiinnostunut.

Ja se on oikeasti ihan sama miten kännissä nainen oli. Sammui omaan sänkyynsä ja jos Roopessa olis yhtään miestä, olisi jättänyt naisen rauhaan. Mutta ei, viereen piti päästä, omat ja naisen housut piti ottaa pois. Tilanteessa ei näillä tiedoilla ole mitään epäselvää

Jos sammuneen kimppuun käyminen on normaalia niin kannattaa ehkä miettiä mikä omassa elämässä on mennyt pieleen.

Kyllä liikkuu tuhansia rikollisia keskuudessamme vapaana, jos ympäripäissään lusikassa nukkuminen on rikos. Näitä karseita rikollisia löytyy molemapaa sukupuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä liikkuu tuhansia rikollisia keskuudessamme vapaana, jos ympäripäissään lusikassa nukkuminen on rikos. Näitä karseita rikollisia löytyy molemapaa sukupuolta.

Huiiiiiiii!! Näinköhän tässä enää uskaltaa saunakaljojen jälkeen mennä nukkumaan?
        Voi, voi tyttö raukkaa, kun oikein kolme vuotta on kärsinyt, kun joutui rikollisen uhriksi! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo kyllä hyvältä vaikuta Salmisen kannalta. Etenkin se että ottaa sammuneelta naiselta housut pois, ei niin saa tehdä, se on törkeää käytöstä. Jos itse tahtoo alasti nukkua niin siitä vaan mutta ei sammuneita aleta riisumaan. Mitäköhän olisi tapahtunut jos olisivat olleet kaksistaan?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo milleen se sitten oli Roopeasta kiinnostunut, jos ei ollut sillee. Oliko rahasta kiinnostunut kuten nytkin. Vahinko vaan ei sillä tonnilla pitkälle viiletetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo milleen se sitten oli Roopeasta kiinnostunut, jos ei ollut sillee. Oliko rahasta kiinnostunut kuten nytkin. Vahinko vaan ei sillä tonnilla pitkälle viiletetä.

Kyllä tonnilla tarjoaa todistajille ravintolassa ruuat, juomat (paljon juomia) ja taksimatkat kotiin. Jää vielä aamuksikin että voi mennä loiventaville. Eikös tuo tytteli tykkää heti aamutuimaan juoda viinaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisi selvästi että oli ystävänä kiinnostunut Roopesta ja Roope oli kiinnostunut vähän muustakin.

• Anonyymi

Millaista harkintaa odotat sammuneelta? Kyllä tää oli yksin Roopen moka, pitäis tajuta ettei oo ok mennä sammunutta lähentelemään.

• Anonyymi

"Ja tämän "raiskauksen" jälkeen pyysi luokseen kokkailemaan." Siis onneksesi laitoit """" , koska tuostahan ei ollut edes kyse. Ehkä haluat tulla herätetyksi pipari paljaana?

• Anonyymi

No vähän jäi mulle kanssa asellainen kuva että nää kaverit (todistajat) on saaneet idean ahdistelusta tän tytön päähän. Kolme vuotta ovat ehtineet puimaan tätä asiaa. Se on selvää että asiat muuttaa muotoaan kun kolme ihmistä märehtii näin pitkään asiaa. Ja nämä oven takana seurailevat eivät ole kuulleet mitä tuolla huoneessa puhuttiin eivätkä olleet paikalla koko ajan. Tuntuu anteeksi nyt vaan vähän ajojahdilta tämä tapaus. Ja tosiaan nuo viestit tapauksen jälkeen on kyllä hyvin arveluttavia..

• Anonyymi

Voihan lusikka, missä typykän tiedot. Roopelle tsemppiä. Kaikkea sitä oikeuteen asti
      mennään käsittelemään.

• Anonyymi

Älä muuta virka!! Lapsellista touhua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta virka!! Lapsellista touhua!

Jep, lapsellista touhua alkaa sammunutta lähentelemään.

• Anonyymi

Oliko tämä tapaus sinä aikana kun Roope seurusteli Siepin kanssa vaiko aijemmin? Taisi olla ennen Saraa.
      Miehillä on aina 'se' mielessä, jos nainen haluaa romantiikkaa tai vain läheisyyttä mies ymmärtää sen kutsuksi intiimisessioon.

• Anonyymi

Roope petti Sieppia mennen tullen, oli lukuisia naikkosia samaan aikaan. Sara parka, turhan pitkään Roopessa roikkui.

• Anonyymi

Ennen Saraa oli tää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen Saraa oli tää

Saran ja Salmisen suhde alkoi samana syksynä, suurinpiirtein samoihin aikoihin. Salmisella tosin oli noita suhteita sielläsuntäällä....

• Anonyymi

Roope on söpö kuin pikkupossu, ihanan lutuinen! Tulisit minun luokse, saisit tehdä kaikkea mitä haluat, varmasti en poliisille puhuisi. Seiskaan voisin kyllä soittaa...

• Monet rockstarat muhinoivat ennenvanhaan myös teini-ikäisten bändärityttöjen kanssa, mutta silti tykkään monista rockstaroista ja kuuntelen heidän musiikkiaan. Esim.Led Zeppelinin jotkut jäsenet, olikohan ainakin Jimmy Page vai oliko Plant. Mun mielipide siitä, että he ovat hyviä muusikoita ei kuitenkaan muutu. Silloin kuitenkin pätivät eri lait kuin nyt ja tänä päivänä, jos oikeusjuttu nostetaan ainakin sakkoja saattaa napsahtaa ellei sitten häkin ovi heilahda. En kuitenkaan suutu maanperusteellisesti tästäkään, että Roope Salmisen on väitetty väkisin muhinoinneen jonkun naisen kanssa (oliko vielä alaikäinen?). En aina edes jaksa kauheasti ajatella julkisuuden henkilöiden tekoja, vaikka aika monesti pysähdyn lukemaan lehtien otsikoita kun kuljen ohi vaikka kauppakeskuksessa tai ruokakaupassa.

• Anonyymi

" En kuitenkaan suutu maanperusteellisesti tästäkään, että Roope Salmisen on väitetty väkisin muhinoinneen jonkun naisen kanssa (oliko vielä alaikäinen?) (ei ollut alaikäinen) . Mitä on muhinoiminen?) Onko se pelkästään sitä, että riisutaan sammuneen naisen alapää paljaaksi ja itse maataan nakkena lusikassa? "1969
        Täysi-ikäisyysrajaa muutettiin 21 ikävuodesta 20 vuoteen vuonna 1969 voimaan tulleella holhouslain muutoksella (343/1969). I"Aika aikaa ....

• Anonyymi kirjoitti:

" En kuitenkaan suutu maanperusteellisesti tästäkään, että Roope Salmisen on väitetty väkisin muhinoinneen jonkun naisen kanssa (oliko vielä alaikäinen?) (ei ollut alaikäinen) . Mitä on muhinoiminen?) Onko se pelkästään sitä, että riisutaan sammuneen naisen alapää paljaaksi ja itse maataan nakkena lusikassa? "1969
        Täysi-ikäisyysrajaa muutettiin 21 ikävuodesta 20 vuoteen vuonna 1969 voimaan tulleella holhouslain muutoksella (343/1969). I"Aika aikaa ....

Muhinoimisella tarkoitan seksiä, mutta yritin kai olla vain jotenkin kohtelias tai asiallinen tuolla sanavalinnalla.

• Olen joskus kuunnellut bändin Roope Salminen ja koirat musiikkia ja kuuntelen edelleen, jos joskus haluan, mutta yleensä kuuntelen jotain muuta, mutta se ei johdu mitenkään itse Roope Salmisesta (ihan hyvännäköinen mies ja pidin hänestä silloin, kun oli Putouksen juontaja).

• Pidän myös edelleen Jari Sillanpään musiikista huolimatta hänen teoistaan.Jos peruste jonkun musiikin hyvyydellen ja jonkun muusikon kykyjen lyttäämise olisi esim. se, että artisti on käyttänyt vaikka huumeita, niin monien rockbändien levyjä ei edes ostettaisi ja tuolla Rock n roll hall of famessakin olisi aika tyhjää.

• Mielstäni, vaikka joku voi olla toki eri mieltäkin, artistin musiikki ja hänen tekonsa pitäisi olla kaksi eri asiaa. Mozartin petti vaimoaan ja silti häntä pidetään edelleen yhtenä maailman parhaista säveltäjistä eli musiikki, jos se on hyvää on hyvää, vaikka artisti/säveltäjä/muusikko olisi pettänyt, käyttänyt huumeita tai vaikka riehunut humalassa. Led Zepin rumpali John Bonham vasta riehuikin humalassa ja huumehöyryissään ja saattoi lyödä myös ilman mitään syytä ihmisiä, mutta silti hänt aina luetaan rumpalien parhaimmistoon. Roope Salmisen teko voi olla tyhmä, mutta jos on ennen pitänyt hänen edustamansa bändin musiikista ja pitänyt sitä hyvänä, niin ei mielipiteen pitäisi niin vain muuttua. Jos musiikki on hyvää, se on hyvää, vaikka artisti olisikin jossain kohtaa elämäänsä töpännyt jotenkin.

• Jokainen voi mkiettiä omaa lempiartistiaan ja/tai lempisäveltäjäänsä, niin hänenkin elämästään voi löytyä jotain mistä ei tykkää eikä tarvitse joskus mennä omaa nenää pidemmälle kun jo saattaa löytyä jotain mikä ei aina kestä edes päivänvaloa.

• Anonyymi

Aivan varmaan löytyy vaik ja mitä, mutta kun nyt eletään tätä vuostuhannetta, ei kyllä käy niin, että voi ihan tuosta vaan voi riisua toiselta alapään(piparin) paljaaksi. Aattelepas ihan ite kohdallesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmaan löytyy vaik ja mitä, mutta kun nyt eletään tätä vuostuhannetta, ei kyllä käy niin, että voi ihan tuosta vaan voi riisua toiselta alapään(piparin) paljaaksi. Aattelepas ihan ite kohdallesi.

En yritä puolustaa Roope Salmisen tekoa. En pidä aina siitäkään, että jotkut rockartistit muhinoivat teini-ikäisten bändärityttöjen kanssa aikoinaan tai että nämä tytöt ylipäätään tyrkyttivät itseään rokkareille, mutta musiikki ja artistien teot ovat tai ainakin usein ovat kaksi eri asiaa. Musiikki voi olla hyvää, vaikka artisti olisi töppäillyt tai vaikka näyttelijäkin tai elokuvaohjaaja, mutta silti voin tykätä jostain näytteilijästäkin tai jostain elokuvasta. Jotkut kuitenkin ovat sellaisia, että he ärsyyntyvät/suuttuvat jonkun toisen teoista, mutta jos kyse omasta itsestä, niin silloin ollaan puolustuskannalla ja omat teot ovat ikään kuin oikeutettuja. Tosin minun tehtäväni ei ole tuomita ketään, jokainen meistä on vain ihminen ja ihminen erehtyy joskus. Jätetään se tuomitseminen jollekin toiselle, olkoon sitten vaikka Jumala, jos siihen uskoo tai sitten joku muu tai vaikka ihan vain maallisesti tuomari, jos oikeuteen asti päädytään.

Mua luultavasti alkaisi ahdistaa, jos joku väkisin yrittäisi lähennellä mua ja ainakin vähintään ärsyttää. Ja jos oikein vakavaksi menisi, niin jopa pelottaa.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

En yritä puolustaa Roope Salmisen tekoa. En pidä aina siitäkään, että jotkut rockartistit muhinoivat teini-ikäisten bändärityttöjen kanssa aikoinaan tai että nämä tytöt ylipäätään tyrkyttivät itseään rokkareille, mutta musiikki ja artistien teot ovat tai ainakin usein ovat kaksi eri asiaa. Musiikki voi olla hyvää, vaikka artisti olisi töppäillyt tai vaikka näyttelijäkin tai elokuvaohjaaja, mutta silti voin tykätä jostain näytteilijästäkin tai jostain elokuvasta. Jotkut kuitenkin ovat sellaisia, että he ärsyyntyvät/suuttuvat jonkun toisen teoista, mutta jos kyse omasta itsestä, niin silloin ollaan puolustuskannalla ja omat teot ovat ikään kuin oikeutettuja. Tosin minun tehtäväni ei ole tuomita ketään, jokainen meistä on vain ihminen ja ihminen erehtyy joskus. Jätetään se tuomitseminen jollekin toiselle, olkoon sitten vaikka Jumala, jos siihen uskoo tai sitten joku muu tai vaikka ihan vain maallisesti tuomari, jos oikeuteen asti päädytään.

Mua luultavasti alkaisi ahdistaa, jos joku väkisin yrittäisi lähennellä mua ja ainakin vähintään ärsyttää. Ja jos oikein vakavaksi menisi, niin jopa pelottaa.

Olen aina ollut pelkuri, ehkä on jäänyt paljon ihanaa kokematta pitkän elämäni aikana. Nythän kehotetaan heittäytymään, jokaisella on oikeus kaikkeen, velvollisuuksista ei niinkään puhuta.
        Vieraan kanssa en uskaltanut ryypiskellä, enkä tutunkaan josta en pitänyt, juoksin aina pakoon.

Ei kai täällä ketään tuomita, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

• Anonyymi

Jokainen mies yrittää panna teiniä tilaisuuden tullen.

• Anonyymi

Tuo "teinityttö" lähti aamulla kapakkaan juomaan viinaa. Saako nykyään Suomessa teinitytöille myydä ravintolassa viinaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo "teinityttö" lähti aamulla kapakkaan juomaan viinaa. Saako nykyään Suomessa teinitytöille myydä ravintolassa viinaa?

18-vuotta täyttäneella saa myydä viinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18-vuotta täyttäneella saa myydä viinaa.

Molemmat ihan yhtä syyllisiä, mutta toisesta tehdään rikollinen! Eniten tona "uhrina" nolottaisi, että paljastui miten paljon ryyppää ja sit kännissä kulettelee kännisiä miehiä kämpälleen. Tuskin oli eka kerta!

• Oliko tämä nainen teini?

Ja toisekseen, jos tuollaisesta aletaan tuomioita antamaan, niin tuomioistuimeen pitää saada lisää virkoja, koska nyt tulee oikein vyöry naisten taholta.

Varokaa kaikki miehet lähtemästä kahden naisen kanssa kapakasta heidän kämpilleen Älkää lähtekö, vaikka kuinka pussaisivat, houkkuttelisivat ja tarjottelisivat itseään. Sitäpä ei tiedä, vaikka minkälaisia syytteitä saat niskaasi muutaman vuoden päästä.

On tää maailma mallillaan ihan oikeesti pers´kallellaan.

• Anonyymi

Nuori nainen just 18v. herää pipari paljaana alastoman äijän sylistä. Mitä se kertoo miehestä, joka on miltei 8v. vanhempi. Onko tuo mies täysin vastuuton?

• Anonyymi kirjoitti:

Nuori nainen just 18v. herää pipari paljaana alastoman äijän sylistä. Mitä se kertoo miehestä, joka on miltei 8v. vanhempi. Onko tuo mies täysin vastuuton?

Eli ei ollut teini, vaan täysi-ikäinen nuori nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Madafakin darra, Roope elää, kuten "laulaa". Tää biisihän on samalta kesältä 2015.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa tapauksessa vastuu on todellakin tuolla "miehellä". Täysin puolustuskyvytön nainen omassa kodissaan ja "miehellä" on muka oikeus riisua häneltä alapää paljaaksi ja jostain kumman syystä jättää yläkroppa riisumatta....

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa tapauksessa vastuu on todellakin tuolla "miehellä". Täysin puolustuskyvytön nainen omassa kodissaan ja "miehellä" on muka oikeus riisua häneltä alapää paljaaksi ja jostain kumman syystä jättää yläkroppa riisumatta....

Mikä vastuu on sillä todistajaystävällä? Jos hän oli paikalla kokoajan, niin miksi hän antoi ottaa ystävältään ne pikkarit pois?

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Eli ei ollut teini, vaan täysi-ikäinen nuori nainen.

Täysi-ikäiselle -täysin- tunnottomalle -naiselle- omassa kodissaan saa tehdä mitä äijälle nyt mieleen juolahtaa? Eiwitt!!

• Anonyymi

Ainoa syyllinen on Roope, sen käräjäoikeuskin jo totesi.
      Tyttö ei halunnut, mutta oli puolustuskyvyttömässä tilassa.

• Anonyymi

Se on juuri näin. Nainen ei ollut syytettynä eikä käräjäoikeus tuominnut häntä. Roope Salminen tuomittiin pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Täällä Suomi24 Kansantuomioistuin on jakamassa "oikeutta".

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3546
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe