Siitähän kirjoitin jonkin aikaa sitten:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nordealta-kova-ukaasi-mattimyohasille-tulemme-rajoittamaan-pankkipalvelujasi-esimerkiksi-estamalla-tilien-ja-maksuvalineiden-kuten-korttien-ja-verkkopankin-kayton/7917808
Trollikkahan kai siihen ongelmaan monestikin törmännyt yrittäessään hoitaa asioita.
Sensijaan kun rikokset ja rahanpesut on isoja Nordea kyllä on palvellut auliisti ja palvelee varmaan vieläkin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yle-tiedot-1-800-miljardin-epailyttavista-tilisiirroista-kertovat-pankkien-laiminlyovan-rahanpesun-ehkaisyn/7931186
Nordea lähettelee uhkailukirjeitä eläkeläisille
22
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka nyt ylipäätään olisi Nordean asiakas. . .
- Anonyymi
Ok kiitos paljon!!!!! et siis Anna minun olla tekemisissä hänen kanssaan??????? ja mitä vittua sä oot taas penkonu mitään muitten ihmisten asioita????? voitko mitenkään antaa sen viestin mennä läpi edes yhden kerran????? lasten takia!!!!!!!!et voi olla mustasukainen hänestä! Herran Jumala sun kanssa!oot mun rakkaus aina enkä halua muita kuin sinua!
- Anonyymi
Ei kannata vastata tai mitään antaa niille vastaan, antaa vaan lähetellä mitä haluavat, vastausta ei kannata antaa lainkaan.
- Anonyymi
Oletko Harmis vanhuus- vai työkyvyttömyyseläkkeellä?
- Anonyymi
Älä häiritse häntä. Anna levätä. Nyt on jo myöhä ilta.
- Anonyymi
No jos lähettää takaisin?
Minä tykkään aina sinusta enemmän kun välität muista.
Sitä tunnetta ei viedä vaikka kieltäisinkin sen.🥰
vaikka en ole Nordean asiakas mutta kyllä menee erittäin pahaksi ikäihmisille kuin kosketus tunne tasolla ikäihmisiin olisi täysin unohtunut eikä realistista mitään tietoa. Onko ihmiset unohtanut ikäihmiset?- Anonyymi
Noihin tuollaisiin ihmeellisiin kyselyihin ei todellakaan kuulu vastata ollenkaan millään tavoin, tuosta poliisi on jo sanonut moniinkin kertoihin..
Ei millään tavoin saa vastata.
Nooh itse.. huh, hyviä pyöräilykelejä on ollut, tuli ideaksi ostaa uusia kauluspaitoja, mutta on jo tarvittavat, mutta jos kaupoissa näen noin 54eur vaaleanvihreän tai pinkin ostaa pamautan sellaisen kokoelmiini, puuttuvia värejä. - Anonyymi
Nykyään pankit kyselee mihin ihminen käyttää rahansa. Mitä ihmettä se niille kuuluu. Multa ne kyseli kun yritin nostaa 15000 euroa niin alkoi kova kysely mihin käytä rahat ja sitten sanoin pankkineidille päin naamaa että huoriin käytän rahat. Piti kirjoittaa johonkin lomakkeelle myös mihin käytän ne rahat niin kirjoitin siihen että huoriin käytän ne rahat vaikka oikeesti ostin veneen.
- Anonyymi
Se ei varmaan yhtään ihmetellyt sitä koska olethan ätmi etkä saa muuten kuin rahalla.
- Anonyymi
Mä olen ratkaissut ongelmat Nordean kanssa. Itse lopetin sen pankkisuhteen, koska pelkäksi pottuiluksi se henkilöllisyyden todistelu meni monen ikäihmisen kohdalla. Vanhusten tilit lopetettiin, "uskotut miehet" vanhusten sukulaisista valitut. Lopetti vanhuksen tilin kyseiseen pankkiin ja avasi toiseen pankkiin uuden tilin, jonne eläke menee... hoitivat myös uudet suoraveloitus sopimukset.
Ja Nordea kehtaa vielä vedota uuteen lakiin... vanhusten eläkkeet menee pankkiin ja niistä rahoista on kyse! Eikä mistään rahanpesusta, josta sitä nyt ulkomaailmasta syyttävät! Vanhusten olisi pitän yt antaa kuvallinen henkilöllisyystodistus heille kopioitavaksi. Olisivat tallettaneet sen tiedostoihinsa varmuuden vuoksi.
Jos hiukan tarkemmin muistelen, jokut työntekijät olivat kavaltaneet juuri miljoonia euroja asiakkaiden tileiltä (miljardöörien rahoja) Asukkaidemme rahat ois varmaan jätetty rauhaan... mutt tilejä ia tietoja ois voitu käyttää rahan siirroissa hyväksi.
Jonkun eläke- mummon tilille hupsahtaisi 10milj. € ja saman päivän iltana ne ois kadonneet. Pankkitositteen mukana selitys ett tuli pieni näppäily virhe, joka korjattiin heti kun se huomattiin. Teidän kaikki 10.000 € ovat yhä tilillänne kuten kuuluukin.
Yhden asukkaan maksut enää rästissä, koska hänelle ei ole vielä saatu virkaholhoojaa
maistraatilta. Sosiaalihuollosta kun neuvoivat ottamaan yhteyttä ensin sinne.
Saattaa olla myös ett tarvitaan vielä käräjäoikeudenkin päätös edunvalvojasta.
Jokatapauksessa asia ei kuulu mulle, paitsi ett mä tarvitsen ne hoitomaksut ja lääkkeiden laskutus apteekki kuittien mukaan.
Kyllä tämä tästä selvenee, mutt toivottavasti pika puoliin...
trollikka- Anonyymi
Joo, virkaholhojaa anotaan maistraatin kautta, ja käräjäoikeuden kautta tulee sitten se ratkaisu. Eli käräjäoikeus päättää, KUKA määrätään holhoojaksi. Katsovat läpi lääkärinlausunnot ja ehdotettujen holhoojien tiedot.
Panit voisivat kyllä käyttää ihan tervettä järkeäkin näissä asoissa. Kyllä he arkistoistaan näkevät, kuinka kauan joku ihminen on ollut heidän asiakkaansa ja minkälainen historia henkilöllä on ollut rahaliikenteensä kanssa.
Joskus pankeissa toimitaan ihan hienostikin: eräs höppänä sukulaiseni oli mennyt "ystävänsä" kanssa pankkiin nostamaan rahaa ja virkailijalla oli herännyt epäilykset, että kaikki ei ole kunnossa. Virkailija otti yhteyttä maistraattiin, että tarttis varmaan holhoojan tämä sukulainen.. Ja niinhän siinä kävi, että holhoojan sai (eikä "ystävä" päässyt käsiksi havittelemiinsa rahoihin). Se vaan on jännää, että edes tämän höppänän omat lapset eivät koskaan ole saaneet tietää, kuka tuo "ystävä" on ollut, vai onko peräti ollut joku lapsista. Se on kuulemma salassapidettävää tietoa.. Hieman outoa tilanteessa, jossa kaikki taloudelliset asiat revitellään auki..ja lapsilta kysellään ihan älyttömiä, kuten esim. että kuinka aljon vanhemmallasi on omaisuutta ja mitä.. Miten kuvitellaan, että lapset (vaikkakin jo keski-ikäisiä) tietäisivät omien vanhempiensa rahan ja omaisuuden määrän?
PS. Minultakin joskus pyydettiin passista kopiota, sanoin suoraan, että ootko ihan tosissasi? Olen ollut teidän asiakas yli 30 vuotta ja mikään ei ole sinä aikana suuremmasti muuttunut, ei edes nimi. Vastaus oli jotain että joo, mutta kun laki ja blaa-blaa.. Kimmastuin siinä sitten jo sen verran, että sanoin että haistapa kuule jo emäsian vittu, minä en teille lähettele mitään kopioita..Kaikki on toiminut ihan kuten ennenkin sen jälkeen, eikä kukaan ole enää kysellyt mitään.
- Anonyymi
Uhkailevat asiakkaitaan ja pesevät rahaa
- Anonyymi
Luulisi kiinnostavan ihmisiä pitämään pankkiasiansa kunnossa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
- Anonyymi
Voisin sanoa nopean finanssiviheen, nopeasti kaikki rahat pois facebookista kun ikivanha kaatuva firma, minä olin joskus 20 vuotta sitten tuossa... kaatuu ja kurssiromahtaa on selviöl.
- Anonyymi
Pallivahaekonomisteista ei kannata unohtaa kouluttautuneimpia. Suomen asiakastieto ei luovuta ihan kaikkea tietoa kuitenkaan, eikä poliisikaan juuri puutu.
- Anonyymi
Itse asun ulkomailla ja asunut jo lähes 30 vuotta.
Minulla on ollut aikoinaan jonkin aikaa tili Nordeapankissa Suomessa asuessani, ja olen unohtanut sen vallan. Sitä ei ole siis käytetty sen jälkeen kun Suomesta lähdin.
Nyt sittten kolmisen vuotta sitten sain tuon samaisen kirjeen jossa vaadittiin lähettämään passista kopio tai kirjautumaan pankkitunnuksilla vastaamaan joihinkin kysymyksiin. en tehnyt kumpaakaan koksa passini kopiota en todellakaan mihinkään lähetä, ja pankkitunnuksia minulla luonnollisestikaan ei ole.
Minulla on kaksi tiliä täällä paikallisessa pankissa ja niitä käytän.
Nyt sitten tuli taas samanlainen kirje. Roskiin meni. Rajoittakoot pankkipalvelua, enhän sitä ole miesmuistiin edes tarvinnut enkä käyttänyt. En tiedä onnistuisiko tilin lopetun netissä koska Suomeen ei ole aikomus tulla enkä siellä käy kuin aniharvoin ja nyt kun viimeinenkin omainen joka siellä asui on kuollut, ei ole mitään asiaa. Jos ei onnistu olkoot. Rahaa tilillä ei ole. - Anonyymi
Kangasharjukin teki sittemmin eli suoritti jyrkit.
- Anonyymi
1 asia minkä opin kyllä aikoinaan, kymmeniä vuosia aikaa, kkk, eli ku klux klan -ihmisiltä miten neuvotellaan, kun oli dragon-tittelillä, lopetin itse joo, meni niin julmaksi se homma.
Opin hyviä neuvottelutaitoja, jos tulee joku kova neuvottelija vastaan työhaastattelusskin, voin heittää: Mikäs tyttö siellä mekkonsa kanssa taas tanssahtelee, katsotaan.... - Anonyymi
Pankit on varkaita. Jos on enemmän rahaa, saat perintöö tai voitat lotossa niin ne alkaa tuputtaa sulle sijoitus juttuja mihin voisit sijoittaa. Siitä pankki tienaa itse rahaa etkä sinä tienaa euroakaan vuosikausiin vaan voit jopa menettä rahasi niin on ihmisillä käyneet menettäneet kymppitonneja kun kuunteleva epäpätevien pankkihenkilöiden sijoitusneuvoja. Itselle tuputettu kaikenlaista heti kun menee nostaa tonnin niin ne alkaa kyselee haluatko sijoittaa, haluatko asuntolaina ja kaikkea mahdollista ja vaikka sanoo ei niin ne kysyy vielä kymmenen kertaa samaa. Sanoin sille naiselle päin naamaa että vaihdan pankkia jos kerran vielä tuputtavat jotain mulle.
Fiva uhkailee Nordeaa.
(hihitystä)- Anonyymi
Maailmankaikkeuden finanssirahasto, maailmanpankkikin jo uhkailee jollei Suomen pääministeri lähde tekemään lattiasiivousta joka on hänen ammantinsa niin kaikki kaatuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2702795Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka192217Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3411955- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091327- 641268
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093