Olin Torniossa viime viikonloppuna ja ylitorniolaisia yrittäjiä oli siellä monta kenkä ja vaateostoksilla, eräs kantoi telkkaria gigantista ja sammaan aikaan huudetaan isoon ääneen kuinka pitää ostaa paikallisilta. Itsekin ostatte mielummin kalliimmalla hinnalla naapurikylästä ja jopa kalliimmalla hinnalla jotta saman kylän yrittäjä pärjäisi huonommin. Kaksinaamaista
Jos joku huutaa että miksi mie olin siellä niin tornion invalidi ystävää avustamassa
Kuka tukee ja ketä
9
641
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne "yrittäjät" olikin vaate- , kenkä- ja telkkariostoksilla Torniolaisille ystävilleen?
Mistä tiedät, että ostivat itselleen? Aikamoinen uteliaisuus ja tarve kertoa näkemästään, taitaa olla YT-lainen tapa isonnella asioita.- Anonyymi
Mitä eroa kenelle ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä eroa kenelle ostaa?
Joo, mitä se kenellekään kuuluu, mitä ostaa ja mistä! Omilla rahoillaan saa ostaa. Ihmeellistä kyyläämistä ja selittelyä ketä näkee ostoksilla. Onpa hyvä, etten asu tuollaisessa paikassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mitä se kenellekään kuuluu, mitä ostaa ja mistä! Omilla rahoillaan saa ostaa. Ihmeellistä kyyläämistä ja selittelyä ketä näkee ostoksilla. Onpa hyvä, etten asu tuollaisessa paikassa!
Kannoitko sie sitä telkkua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannoitko sie sitä telkkua?
Etkö ymmärtänyt? Kirjoitin juuri tuossa, että onpa hyvä etten asu siellä. Juuri tätä "uskomista, luulemista" olen kohdannut niissä ihmisissä, joita olen kohdannut vuosien saatossa. Valheet ja tekaistut asiat kyllä muuttuu todeksi. En ole kantanut telkkaria moneen vuoteen, joten minua et todellakaan ole nähnyt. Josko uskoisit?
- Anonyymi
Pienissä kuntakeskuksissa kateus voittaa kiimankin. Siksi yrittäjät itse ostavat muualta, että paikkakunnan yrittäjä ei vain hyötyisi yhdenkään euron vertaa.
On mullakin siellä sukulainen kenen mielestä on fiiniä kun roinaa ostetaan Torniosta, Haaparannalta tai Rovaniemeltä. Saman tavaran sais omalta kylältäkin, mutta se on "parempaa" muualta haettuna. - Anonyymi
Jännää kun täällä kommentoi mukamas muualla asuvat,höpö höpö
- Anonyymi
Juuri sitä yritin tuossa kertoa, että siellä on ne omat uskomukset. Sanoi, mitä ja miten tahansa niin väännetään valheeksi. Onneksi en tosiaan asu siellä. Aika paljon tiedän ja tunnen kuitenkin näitä juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sitä yritin tuossa kertoa, että siellä on ne omat uskomukset. Sanoi, mitä ja miten tahansa niin väännetään valheeksi. Onneksi en tosiaan asu siellä. Aika paljon tiedän ja tunnen kuitenkin näitä juttuja.
No tottakai sinä tiedät,utelias sinäkin kun kyttäät täällä kommentteja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913010Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031410- 871401
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21139Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun335917Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden263891