Kuka tukee ja ketä

Anonyymi

Olin Torniossa viime viikonloppuna ja ylitorniolaisia yrittäjiä oli siellä monta kenkä ja vaateostoksilla, eräs kantoi telkkaria gigantista ja sammaan aikaan huudetaan isoon ääneen kuinka pitää ostaa paikallisilta. Itsekin ostatte mielummin kalliimmalla hinnalla naapurikylästä ja jopa kalliimmalla hinnalla jotta saman kylän yrittäjä pärjäisi huonommin. Kaksinaamaista
Jos joku huutaa että miksi mie olin siellä niin tornion invalidi ystävää avustamassa

9

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ne "yrittäjät" olikin vaate- , kenkä- ja telkkariostoksilla Torniolaisille ystävilleen?
      Mistä tiedät, että ostivat itselleen? Aikamoinen uteliaisuus ja tarve kertoa näkemästään, taitaa olla YT-lainen tapa isonnella asioita.

      • Anonyymi

        Mitä eroa kenelle ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa kenelle ostaa?

        Joo, mitä se kenellekään kuuluu, mitä ostaa ja mistä! Omilla rahoillaan saa ostaa. Ihmeellistä kyyläämistä ja selittelyä ketä näkee ostoksilla. Onpa hyvä, etten asu tuollaisessa paikassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mitä se kenellekään kuuluu, mitä ostaa ja mistä! Omilla rahoillaan saa ostaa. Ihmeellistä kyyläämistä ja selittelyä ketä näkee ostoksilla. Onpa hyvä, etten asu tuollaisessa paikassa!

        Kannoitko sie sitä telkkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannoitko sie sitä telkkua?

        Etkö ymmärtänyt? Kirjoitin juuri tuossa, että onpa hyvä etten asu siellä. Juuri tätä "uskomista, luulemista" olen kohdannut niissä ihmisissä, joita olen kohdannut vuosien saatossa. Valheet ja tekaistut asiat kyllä muuttuu todeksi. En ole kantanut telkkaria moneen vuoteen, joten minua et todellakaan ole nähnyt. Josko uskoisit?


    • Anonyymi

      Pienissä kuntakeskuksissa kateus voittaa kiimankin. Siksi yrittäjät itse ostavat muualta, että paikkakunnan yrittäjä ei vain hyötyisi yhdenkään euron vertaa.
      On mullakin siellä sukulainen kenen mielestä on fiiniä kun roinaa ostetaan Torniosta, Haaparannalta tai Rovaniemeltä. Saman tavaran sais omalta kylältäkin, mutta se on "parempaa" muualta haettuna.

    • Anonyymi

      Jännää kun täällä kommentoi mukamas muualla asuvat,höpö höpö

      • Anonyymi

        Juuri sitä yritin tuossa kertoa, että siellä on ne omat uskomukset. Sanoi, mitä ja miten tahansa niin väännetään valheeksi. Onneksi en tosiaan asu siellä. Aika paljon tiedän ja tunnen kuitenkin näitä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sitä yritin tuossa kertoa, että siellä on ne omat uskomukset. Sanoi, mitä ja miten tahansa niin väännetään valheeksi. Onneksi en tosiaan asu siellä. Aika paljon tiedän ja tunnen kuitenkin näitä juttuja.

        No tottakai sinä tiedät,utelias sinäkin kun kyttäät täällä kommentteja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe