ystävyydestä...

Anonyymi

Jos paras ystäväsi on luvannut jotain ja pettääkin lupauksesi toisen ystävänsä takia,niin miten suhtaudutte?
Entä jos hän aina ottaa ensin huomioon tämän toisen ja sitten vasta sinut?

4

94

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle on käynyt noin monet kerrat, en ikinä ole ollut kenellekään se tärkein ystävä. Aina on peruttu jotain mun kans sovittua, jos on parempaa seuraa tarjolla. Ei sille ole mitään voinut, kerran yks ystävä tykkäs huonoa kun mainitsin asiasta, sain kuulla ett pelkästä säälistä yleensä ollut mun kans tekemisissä. Kaikkeen paskaan tottuu, kun ei ole parempaakaan tarjolla.

    • Anonyymi

      Minä kyllä kyseenalaistaisin hyvinkin voimakkaasti tuon "paras ystävä" tai sitten hän on paras ystävä sinun puoleltasi, ei hänen.
      Ja ystävyys kun on vastavuoroisuutta niin herää kysymys onko kyseessä sittenkään "paras ystävä"? Vai onko vain henkilö jossa roikut ja toivot että tämä kyseinen henkilö alkaisi pitää sinua parhaana ystävänään?
      Minä olen ollut niin onnekas että löysin todellisen sydänystävän 16-vuotiaana. Nyt olemme molemmat aikusia, molemmilla on lapsia minulla kaksi hänellä yksi. Molemmat asumme eri maissa, kumpikaan ei Suomessa. Emme tapaa kuin harvoin, mutta ystävyys on yhtä luja ja katkeamaton, se ei ole heikentynyt päin vastoin vahvistunut.Tätä sanon ystävyydeksi. Hän on sieluni toinen puolikas.
      Sanoisin että aloittajan kuvaamassa ei ole kyse ystävyydestä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Parhaan ystävän ja ylipäänsä ystävän titteliä käytetään aika erilaisin perustein.

      Paras ystäväsi voi olla myös ihminen, joka on ollut muutoksen aikaansaaja elämässäsi. Eli paras ystävä ei aina olekaan paras omasta viihtyvyys-näkökulmastamme katsottuna, vaan kenties joku sellainen ihminen, joka on saanut sinut kasvamaan hyvään suuntaan, kenties jopa aiheuttamansa kriisin kautta.

    • Anonyymi

      No jos kerran pettää lupauksen niin ei kai se vakavaa ole. Sillä toisella ystävällähän on voinut olla huolia mitä kuunnella tai jotain. Jos aina pettää niin eihän se hyvä ystävä oo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe