Tervetuloa Magiaryhmään. Kiinnittäkää turvavyönne. Olen lentokapteeninne Agwé, jonka toiveesta tämä ryhmä perustettiin kauan sitten. Oli kerran aika, jolloin täällä käytiin syvällisiä keskustelija suurista salaisuuksista. Sitten tuli rappion aika, ja monet legendaariset hahmot katosivat magian macdonaldisaatiossa. On tullut aika palauttaa Magia -ryhmä loistoonsa ja kohottaa se entistäkin korkeammalle. Kaikki jotka uskallatte katsoa pimeyttä suoraan silmiin, tervetuloa ilmaisemaan syvimmät tuntonne. Vain mielipuoli uskoo magiaan, yrittää vaikuttaa maailmaan rituaalein tai tavoittelee kuolemattomuutta. Tervetuloa mielipuolet!
Magiapalstan nousu, tuho ja nousu
2
199
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä valo ja pimeys sinun mielestäsi ovat?
Itse ajattelen, että pimeys on tietämättömyyttä ja kokemattomuutta, valo tietoa ja kokemusta. Tärkeintä tietoa ja kokemusta on oivallus omasta jumalallisesta olemuksesta.
Magia on "pimeää" siihen pisteeseen asti, kun olento ajattelee voivansa satuttaa ja kontrolloida muita olentoja satuttamatta samalla itseään. Sen jälkeen kun oivallus kaikkien jumalallisesta alkuperästä on todellisuutta, magiasta katoaa "pimeys" ja samalla myös jonkinlainen jännittävyys. Oivalluksen kokeneet olennot pitävät hyvin luonnollisena ja jopa arkipäiväisenä sitä, että he pystyvät vaikuttamaan olosuhteisiinsa enemmän kuin sellaiset, joilla tuota oivallusta ei vielä ole. Silloin olento käyttää toiminnassaan samaa voimaa, jonka myötävaikutuksesta kaikki tapahtuu maailmankaikkeudessa.
Miten itse näet asian? - Anonyymi
Tulit jostain syystä mieleeni kun luin kuvauksen tästä kirjasta:
https://basambooks.fi/sivu/tuote/pyha-eurooppa/2681492
Pitäisiköhän lukea se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588