Kaveria ei jätetä.

Ai niin ensin tietysti toivotan hyvää huomenta sinne kaamokseen ja sitten itse otsikon aiheesseen.
Sanontahan kuuluu että veljet pitävät yhtä ja auttavat heikko-osaisia parhaan kykynsä mukaan, eikä heitteille ryhmän jäsentä jätetä missään elämäntilanteessa.
Tuo säännöshän on jopa motoristiryhmittymillä näin kauniisti lausuttuna, puhumattakaan kultakäätyleijonaveljeskunnasta.
Nyt kuitenkin kun tätä palstaa selailen niin huomaan, että Pattayan rakkaiden ryhmittymässä on selkeästi ainakin yksi jos ei useampi joka tarvitsisi voimasukuun kuuluvilta alituisilta pärjääjiltä auttavaa kättä.
Tällä ystävällisellä asian puheeksiottamisella on tarkoituksena, että rakasryhmä havaitsi heikoimman lenkkinsä pahoinvoinnin ja auttaisi häntä parhaan kykynsä mukaan näinä vaikeina aikoina, jolloin kaikki rakkaat on siellä pohjolassa.
Tänä korona-aikanahan on pajon läheisille ja jopa laajemmaltikin auttavaa kättä annettu meidän parempiosaisten toimesta, joten pyydän että Pattayan rakkaiden kasti myös omalta osaltaan nostaisi tasoansa auttamaan ryhmänsä heikointa lenkkiä mahdollisimman heti.
Hän tulee ilmeisesti vielä tarvitsemaan pitkäaikaista vertaistukea kauan maksuihokosketuksensa puutteessa, joten tilannetta hänen osaltaan ei tule vakoittaa nykyiseltään enään vakavammaksi.

24

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet hieman ymmärtänyt väärin pattaya rakkaan aseman, ja he nimenomaan tukevat tosiaan todellista vertaistukea antamalla, ei niin terveelle, vertaistuki on helppo havaita niin että kaikilla pattayarakkaalla on sama sanavarasto, lerppoineen ja amalioineen.

      Peri suomalainen kateus on myös varsin suuri motivaatio, kuntoutujalla ei ole todellakaan varaa matkailla vielä vähemmän asua paratiisissaan... tämä herättää tiettyä kateutta, katkeruutta... jokainen tämän tietää...

      • Pelkkää vilpitöntä huolta kannoin hänestä ja heistä, mutta tarkoitin toki hieman enemmän kuin mihin sinä, eli vertaistuki voisi olla esimerkiksi ulkoiluttamalla veliä ja luonnollisesti voisivat keräyksen järjestää mahdollistamaan hänelle matkan Helsingin Kallioon, onhan sinne valmistunut tai valmistumassa paikallinen Walkkari ihan Hakiksen torilta Kurville asti, ja kun siltä poikkeaa sivukaduille niin niistä löytyy paratiisin vetonauloja, joita juntti kivijalkapalveluiksi kutsuu.


      • Anonyymi

        Khiai.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Pelkkää vilpitöntä huolta kannoin hänestä ja heistä, mutta tarkoitin toki hieman enemmän kuin mihin sinä, eli vertaistuki voisi olla esimerkiksi ulkoiluttamalla veliä ja luonnollisesti voisivat keräyksen järjestää mahdollistamaan hänelle matkan Helsingin Kallioon, onhan sinne valmistunut tai valmistumassa paikallinen Walkkari ihan Hakiksen torilta Kurville asti, ja kun siltä poikkeaa sivukaduille niin niistä löytyy paratiisin vetonauloja, joita juntti kivijalkapalveluiksi kutsuu.

        Khiai.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Kaverille ei jätetä.

      • Anonyymi

        Khiai.


    • Anonyymi

      Khiai.

    • Anonyymi

      Otetaan kaverilta pois.

      • Anonyymi

        Khiai.


    • Anonyymi

      Pattaya on olosuhteiltaan ja palveluiltaan paratiisi, nyt olemme me Pattayan rakkaat vaan toistaiseksi tuomittuja kadotukseen.

      • Anonyymi

        Khiai.


    • Anonyymi

      Suljetusta laitoksesta on vaikea ilman pakenemistä hakeutua edes kallioon, ja luulempa että tämä kuopion poju on ympärivuorokautisessa valvonnassa, suljettujen ovien takana, mutta nettiin pääsy sallitaan, että on edes jotain tekemistä... voipi olla niin että näin ollut jo vuodesta 2010, siis selvä laitoshoidokki... tuollaiset jutut mitä se kirjoittaa eivät ole tervepäisen ajatuksia, se on selvää... jo 10 vuoden takuulla.

      • Anonyymi

        Ja "hua hinin" mies on tervepäinen..?


      • Anonyymi

        Voi jumankekka mitä tarinaa Numba, nauran ihan kippurassa täällä ja horjahdin taasen uima-altaaseen sikari rasia taskussa ja kännykkä kädessä.
        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumankekka mitä tarinaa Numba, nauran ihan kippurassa täällä ja horjahdin taasen uima-altaaseen sikari rasia taskussa ja kännykkä kädessä.
        S

        Kaveri jätetään uima-altaaseen.


      • Anonyymi

        Khiai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja "hua hinin" mies on tervepäinen..?

        Khiai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumankekka mitä tarinaa Numba, nauran ihan kippurassa täällä ja horjahdin taasen uima-altaaseen sikari rasia taskussa ja kännykkä kädessä.
        S

        Khiai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri jätetään uima-altaaseen.

        Khiai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jumankekka mitä tarinaa Numba, nauran ihan kippurassa täällä ja horjahdin taasen uima-altaaseen sikari rasia taskussa ja kännykkä kädessä.
        S

        Se oli tarkoitettu kevennyksesi, ja helpottamaan kuopion pojun elämää, kun myöntää tosiasiat elämä on silloin paljon helpompaa, poju matkat on thaimaaseen matkailtu jo vuosia sitten eikä muutosta ole odotettavissa, ennen vuotta 2025.

        Muuten savossa taitaa olla pahin korona tilanne suomessa, siitäkin pitää antaa ymmärryspisteitä pattaya rakkaalle, onhan se paha asia kun joka paikkaan kolottaa..

        Menen syömään rekkamiesten ruokalaan, terkkuja hua hinistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tarkoitettu kevennyksesi, ja helpottamaan kuopion pojun elämää, kun myöntää tosiasiat elämä on silloin paljon helpompaa, poju matkat on thaimaaseen matkailtu jo vuosia sitten eikä muutosta ole odotettavissa, ennen vuotta 2025.

        Muuten savossa taitaa olla pahin korona tilanne suomessa, siitäkin pitää antaa ymmärryspisteitä pattaya rakkaalle, onhan se paha asia kun joka paikkaan kolottaa..

        Menen syömään rekkamiesten ruokalaan, terkkuja hua hinistä.

        Tarkoitan tietysti kopiokirjoittajaa SenssuChlangMai. "hän" esiintyy palstalla toistuvasti mitä ihmellisempiä juttuja jakaen, jo vuodesta 2010, eli hullu mikä hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan tietysti kopiokirjoittajaa SenssuChlangMai. "hän" esiintyy palstalla toistuvasti mitä ihmellisempiä juttuja jakaen, jo vuodesta 2010, eli hullu mikä hullu.

        Aika kuiva yritys 🙊🐭


    • Anonyymi

      Se on taas alkanut se zumbabumban perjantainen tenuaminen hyvissä ajoin ja missäs muualla kuin Pattayan matkailupalstalla.

    • Anonyymi

      Veljet auttavat, joo. Joskus suullisesti, joskus kirjallisesti. Se kirjallinen puoli on juuri virallisen selvittelyn alla. Toivon sydämestäni, että se et ollut sinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe