nuoren pojan unelma?

täti

Sellaista olen miettinyt kun, miten se on niin, että nuoret parikymppiset pojat palvovat tälläistä kolmekymppistä naisihmistä???
Onko tämä uusi trendi?
Vai onko näin että ne nuoret miehet ovat ymmärtäneet, että nainen on parhaimmillaan seksuaalisesti kolmekymppisenä...
Nuoret miehet kommentoikaa!!

21

3155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n27

      Musta tuntuu, että niistä, jotka mua katselee, suurin osa on mua nuorempia...

    • tavallaan väärin

      Myös minä nykyään isken itseäni vanhempia naisia. Oikeastaan kahdesta syystä. Nuoret alle 25v naiset ovat lapsia vielä. Heidän kanssaan on oikeasti vaikea olla, eikä aivoissa oikein liiku mikään älyllinen. Vanhemman naisen kanssa on vain helpompi ja viihdyttävämpi olla. Pystyy puhuun elämästä ja muustakin kuin jostakin opiskelusta ja vaatteista tai muusta yhtä turhasta ja pinnallisesta.

      Toinen syy on, että vanhempien naisten saaminen sänkyyn on helmpompaa ja seksi parempaa, taas jos vertaa noihin alle 25v naisiin.

      Puhtaasti fyysisiltä kannoilta nuo 25v naiset ehkä joissakin tapauksissa vie voiton, mutta löytyy todella kauniita 27-33v naisia, joiden ei tarvi hetkeäkään hävetä itseään ja vartaloaan.

      Sinänsä hassua, että tämä on loppujen lopuksi kääntynyt näin päin. Ainahan naiset ovat olleet niin nokka pystössä siitä, että ovat niin paljon henkisesti miehiä kehittyneempiä. Nyt sitten jätän helposti sen oman ikäisen naisen (24v) kylmäksi ja otan jonkun oikeasti aikuisen naisen. Naisen joka on nainen eikä mikään tyttö enään, naisen jolla oikeasti saattaa olla jotain sanottavaa. Ja tämä on hyvin vallitseva ajatusmalli ja hyvin isolla otannalla.

      • n>40

        Mä olen yli neljäkymppinen, ja skaala, jota viehätän on huikea. Siinä on kuvittelematta parikymppistä poikasta ja viisikymppistä aikamiestä. En osaa sanoa mikä viehättää,mutta ilmeisesti skaalan molemmissä päissä minut nähdään eri tavalla. Mutta lähteä jonkun kaksikymppisen kanssa.. ehei, ainakaan ihan helpolla, tai viiskymppisen.. ehei sitäkään. Härnätä voi ja vähän pitääkin, mutta rajansa kuitenkin. Eniten kaksikymppisessä arveluttaa henkinen kypsymättömyys, en luota siihen että juttu jäisi kahdenväliseksi, vaan todennäköisesti se tulisi pianaikaa vastaan kyliltä, kun on pitänyt yrittää omaa miehisyyttä pönkittää kavereille kehumalla. Viiskymppiset on vähän huonossa huudossa, koska tänäpäivänä sen ikäiset on melko ramuja, enkä tahdo jakaa säälipillua.Taiteile tässä sitten..


      • täti

        Voihan se olla niinkin mitä sanoit.
        En voi sanoa itsestäni samaa, että mut saisi helpolla sänkyyn leikkikaveriksi mutta älyllistä haastetta sitäkin enemmän..
        Mua vaan arvelluttaa että mitä nuoret miehet musta haluaa??
        Siis miksi haluta tälläinen vanhempi vaikka voisi iskeä sellaista nuorta lihaa..noh, maailma on hassu.
        Itse voisin olla hetken aikaa uteliaisuudesta nuoren kanssa mutta kyllä siinä pitäisi sitten olla älyllistä haastetta mukana enemmän..
        Vanhemman miehen kanssa on enemmän keskusteltavaa ja toisaalta myös vanhemmalla miehellä on sängyssä enemmän kokemusta kuin intoa, vaikka intokin tietenkin on haluttava asia!!


      • se "nuori" poika
        n>40 kirjoitti:

        Mä olen yli neljäkymppinen, ja skaala, jota viehätän on huikea. Siinä on kuvittelematta parikymppistä poikasta ja viisikymppistä aikamiestä. En osaa sanoa mikä viehättää,mutta ilmeisesti skaalan molemmissä päissä minut nähdään eri tavalla. Mutta lähteä jonkun kaksikymppisen kanssa.. ehei, ainakaan ihan helpolla, tai viiskymppisen.. ehei sitäkään. Härnätä voi ja vähän pitääkin, mutta rajansa kuitenkin. Eniten kaksikymppisessä arveluttaa henkinen kypsymättömyys, en luota siihen että juttu jäisi kahdenväliseksi, vaan todennäköisesti se tulisi pianaikaa vastaan kyliltä, kun on pitänyt yrittää omaa miehisyyttä pönkittää kavereille kehumalla. Viiskymppiset on vähän huonossa huudossa, koska tänäpäivänä sen ikäiset on melko ramuja, enkä tahdo jakaa säälipillua.Taiteile tässä sitten..

        Olen siis tuon yhtä ylemmän viestin kirjoittaja.

        Olen 24, käytännössä viimeiset 5 tai 6 edellisetä naista ovat olleet itseäni 3-10 vuotta vanhempia. Ja sitä vanhempiin en oikeastaan edes halua koskea. Jututkin menee loppujen lopuksi niin erilaisiksi kun on kaksi eri vuosikymmentä siinä välissä...ja jotenkin se alkaa tuntuun sairaalta ajatukselta.

        En minä tiedä mikä siinä on, mutta jostakin syystä nämä naiset viihtyvät minun seurassa ja minä heidän. En tiedä onko syy ne puhumiset, sen tiedän , että puhumalla saan kyllä naisen iskettyä, joten kai sitä sitten luonnostaan puhuu järkevästi ja omia ajatuksia omaavasti. Enkä tiedä onko se seksi, kaikki näistä naisista ovat ehdottaneet jonkinlaista seksisuhdetta tämän virallisen tapailuvaiheen jälkeen. Olen kyl kokenut sinänsä naisten kanssa, liikaa irtosuhteita ja yksi liian pitkä suhde takana, joten kyllä naisen fysiikka on tiedossa.

        Jostain syystä te vähän vanhemmat naiset näytätte pitävän tällaisesta puolihuolimattomasta, mutta siististi pukeutuvasta tyypistä joka osaa käyttäytyä ja olla korrekti, mutta toisaalta myös sellainen pieni pikkupoika näkyy läpi.


      • täti
        se "nuori" poika kirjoitti:

        Olen siis tuon yhtä ylemmän viestin kirjoittaja.

        Olen 24, käytännössä viimeiset 5 tai 6 edellisetä naista ovat olleet itseäni 3-10 vuotta vanhempia. Ja sitä vanhempiin en oikeastaan edes halua koskea. Jututkin menee loppujen lopuksi niin erilaisiksi kun on kaksi eri vuosikymmentä siinä välissä...ja jotenkin se alkaa tuntuun sairaalta ajatukselta.

        En minä tiedä mikä siinä on, mutta jostakin syystä nämä naiset viihtyvät minun seurassa ja minä heidän. En tiedä onko syy ne puhumiset, sen tiedän , että puhumalla saan kyllä naisen iskettyä, joten kai sitä sitten luonnostaan puhuu järkevästi ja omia ajatuksia omaavasti. Enkä tiedä onko se seksi, kaikki näistä naisista ovat ehdottaneet jonkinlaista seksisuhdetta tämän virallisen tapailuvaiheen jälkeen. Olen kyl kokenut sinänsä naisten kanssa, liikaa irtosuhteita ja yksi liian pitkä suhde takana, joten kyllä naisen fysiikka on tiedossa.

        Jostain syystä te vähän vanhemmat naiset näytätte pitävän tällaisesta puolihuolimattomasta, mutta siististi pukeutuvasta tyypistä joka osaa käyttäytyä ja olla korrekti, mutta toisaalta myös sellainen pieni pikkupoika näkyy läpi.

        Voi sentään!!
        Kyllähän se vähän niinkin on, että sellainen suloinen vähän resuinen nuori mies hellyttää aivan tavattomasti. Sitä jotenkin haluaa muistaa miltä huoleton nuoruus tuntui!!
        Mutta oikeassa olet siinä, että puhumalla nainen isketään. Minutkin!!
        Mikään ei ole ihanampaa kuin hyvä keskustelu ja sanallinen flirtti ja ehkä muutama kaunis katse.
        Toisaalta itse alat jo lähennellä hyvää vauhtia vakavasti otettavaa kosijaa noin ikäsi puolesta..neljännesvuossata se pistää tytön ja pojan miettimään elämän suuria kysymyksiä!!
        Tietenkin se on niin, että RAKKAUS se on mikä kaiken voittaa!!


    • Minä olen pikkuvanha tunnustetaan. Olen väsynyt siihen ajattelumalliin mitä nuoret aikuiset tuntuvat tavoittelevan. Olen kerran tainnut ihastua saman ikäiseen tyttöön ja vituikshan se meni kuten aina ennenkin, joten mitään uutta ei sen sinänsä pitäis olla.

      Luulin silloin että sellainen ihmienn on laskenut jo jalkansa maanpinnalle ja ymmärtää realiteettien sekä vapaus-vastuu käsitteen päälle, mut kun ei niin ei. "nuorena miehenä" en suinkaan ajatellu ihastuvani kolmekymppiseen vaan etsin itselleni samantasoista seuraa. Sellaista jonka kaa tulin juttuun hyvin ja luonnollisesti.

      Ns. Aikuinen nainen osaa puhua ja asiat olivat sellaisia että minäkin osasin sanoa niihin jotain, mut sit kuitenki asiat ei menneet niinkuin toivoin ja tässä sitä "oikeaa" etsitään edelleen

      mut jos jokus "pentu" etsii vanhempaa seuraa niin hän on sellainen pikkuvanha ja yhtä yötä kaivatessaan tietää mitä haluaa....

    • boreddd

      En tiedä, koska aikani menee siihen, että yritän hätistellä liikoja minua palvovia nuoria naisia ympäriltäni. Miksi he niin jumaloivatkaan minua? Siksikö, että olen nöyrä ja vaatimaton, paras sängyssä vai erittäin komea? Se voi olla mikä tahansa edellisistä tai kaikki yhdessä.

    • TBrrred

      Itse olen 21-vuotias enkä palvo kolmekymppisiä naisia, mutta ymmärrän hyvin niitä, jotka palvovat. Totta, 30-vuotias on varmasti parempi ja erityisesti varmempi sängyssä kuin parikymppinen. Tietenkin tällä tavalla myös miehen suorituspaineet laskee.

      Toki aikuista naista voisi jonkinasteiseksi muoti-ilmiöksi. Itse kuitenkin väitän, etteivät nuoret miehet itseään noin paljon vanhemmasta naisesta kiinnostu kuin seksimielessä (okei, poikkeuksia on).

    • Tomba

      Tätä voisi ehkä pitääkin tavallaan uutena trendinä. Teinitytöt ovat out. Ne ovat estoisia, toivottoman epävarmoja itsestään ja etenkin vartalostaan, vailla elämänkokemusta, keskustelutaidottomia ja rasittavia.

      Itseensä tutustumaan ehtineet, aistikkaat, rauhalliset ja itsetietoiset kolmekymppiset "tädit" ovat mitä mieluisinta antia nuoremmillekin pojille. Vaikka omia kokemuksia ei tällaisesta herkusta vielä olisikaan, niin ainakin isot pojat ovat kertoneet, että kypsä ja varmaotteinen nainen on jotain ihan muuta kuin neuroottinen teini.

      Nykyään aika monet naiset arvostavatkin itseään siinä määrin, että vaivautuvat pitämään huolta itsestään huolta. Tunnenkin muutamia kolmekymppisiä naisia, jotka eivät vartaloltaan jää jälkeen tuskin yhdellekään jälkipuberteettiselle isänmaantoivolle. Ainoa ero on, että nämä kypsemmät leidit eivät käytä valtaosaa vapaa-ajastaan tuskaisaan pohdintaan, että olenkohan läski vai anorektikko, ja että levähtääkö perseeni metrin levyiseksi seuraavassa sekunnissa, jos nyt syön tuon suklaamuffinssin.

      He tietävät, että sopivan hallittu elämä ja säännöllinen liikunta riittävät, eikä aistillisista nautinnoista tarvitse luopua. Näin elämässä säilyy ilo ja omassa olemisessa tyytyväisyys ja nautinnollisuus. Se näkyy ihmisestä ja se on puoleensavetävää, toisin kuin epävarmuus ja pingottaminen.

      Valistuneet nuoret miehet janoavat myös älyllisiä virikkeitä. Teinillä, joka on kiinnostunut lähes yksinomaan itsestään ja tietenkin siitä, miten saisi muutkin kiinnostumaan itsestään, ei kovin avaria horisontteja ole tarjota. Hieman vanhempi nainen, joka on ehtinyt matkustella, tutustua ihmisluonteeseen, nauttia kulttuurista ja ehkä kohdata elämän traagisempiakin puolia, on jälleen kerran jotain ihan muuta.

      Testosteroinin kyllästämät nuoret urhot janoavat seikkailua ja kokemusta, opasta niin aistillisten kuin älyllisten ilojen pariin. Eivät ahdistuneisuutta, traumaattisuutta ja epävarmuutta.

      Luin juuri lehdestä, että Pääkaupunkiseudun nuorten tyttöjen mielenterveyspalveluiden käyttö on lähivuosina kolminkertaistunut. Joskus ennen nuoret tytöt tapasivat olla rohkeita ja itsevarmoja. Toivottavasti nykyisilläkin on mahdollisuus olla sitä edes myöhemmin. Lähempänä keski-ikää. Kolmekymppisinä.

      • poika

        Joo, toi on kyl niin totta.
        Mäkin olen tullu siihen tuloksen et vähän vanhemmat leidit on ne jotka rulettaa!!
        Mulla on ollu yks pidempi juttu mua seitsemän vuotta vanhemman leidin kanssa ja täytyy sanoa että se tiesi just tarkalleen mitä se teki. Ei ollu parikymppisen tytön epävarmuudesta tietoakaan. Mä en jaksa enää yhtään sellasia nuoria hupakoita, joiden ainoa ongelma on et mitä ripsivärii sitä käyttää tai mitä muut siitä ajattelee.
        Vanhemmat on niin varmoja ja ne tietää mitä haluaa. Ja se keskustelu!! Niiden kanssa voi puhua. Mä haluan ainakin keskustella kaikesta mahdollisesta politiikasta matkustamiseen ja sun muuhun..
        Mun ja sen vanhemman leidin suhde vailitettavasti kaatu, mutta sen tiedän että varmasti etsin uutta seurustelu suhdetta vähän itseäni vanhempien naisten joukosta!


      • C36
        poika kirjoitti:

        Joo, toi on kyl niin totta.
        Mäkin olen tullu siihen tuloksen et vähän vanhemmat leidit on ne jotka rulettaa!!
        Mulla on ollu yks pidempi juttu mua seitsemän vuotta vanhemman leidin kanssa ja täytyy sanoa että se tiesi just tarkalleen mitä se teki. Ei ollu parikymppisen tytön epävarmuudesta tietoakaan. Mä en jaksa enää yhtään sellasia nuoria hupakoita, joiden ainoa ongelma on et mitä ripsivärii sitä käyttää tai mitä muut siitä ajattelee.
        Vanhemmat on niin varmoja ja ne tietää mitä haluaa. Ja se keskustelu!! Niiden kanssa voi puhua. Mä haluan ainakin keskustella kaikesta mahdollisesta politiikasta matkustamiseen ja sun muuhun..
        Mun ja sen vanhemman leidin suhde vailitettavasti kaatu, mutta sen tiedän että varmasti etsin uutta seurustelu suhdetta vähän itseäni vanhempien naisten joukosta!

        tätä trendiä.. Miksi kaikki minua viimeaikoina "pokaamaan" tulleet ovat olleet minua 8-12 v nuorempia.. Vaan mikäs siinä, seurani on aina ollut itseäni muutaman vuoden nuorempaa ;-) Vanhemmat miehet eivät aina välttämättä mukana jaksa.


    • tai sitten vaan pitävät sua varmempana nakkina kun ikäisiään tyttöjä.Ehkä se on niinkin että vähän vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa osaa ottaa hommat hiukan rennommin koska tuskin kyse on kuitenkaan muusta kuin muutamasta kerrasta seksiä jos kyseessä 10v vanhempi nainen.

      • C36

        Mikään "varma nakki" :-) 99% tapauksissa en korvaani kallista... Ei siis ole tapanani lähteä pokaajien matkaan. Ja yleensä minua kyllä luullaan n kymmenen vuotta nuoremmaksi. Kerron ikäni siinä toivossa, että häviäisivät, mutta ei ;-)


      • C36
        C36 kirjoitti:

        Mikään "varma nakki" :-) 99% tapauksissa en korvaani kallista... Ei siis ole tapanani lähteä pokaajien matkaan. Ja yleensä minua kyllä luullaan n kymmenen vuotta nuoremmaksi. Kerron ikäni siinä toivossa, että häviäisivät, mutta ei ;-)

        Ja jos ei muuten mene perille, niin sanon ihan suoraan heille, et multa et saa. Ei ne häviä siltikään. Nuoren miehen sitkeyttä?


      • C36 kirjoitti:

        Mikään "varma nakki" :-) 99% tapauksissa en korvaani kallista... Ei siis ole tapanani lähteä pokaajien matkaan. Ja yleensä minua kyllä luullaan n kymmenen vuotta nuoremmaksi. Kerron ikäni siinä toivossa, että häviäisivät, mutta ei ;-)

        pahaa oo vaikka lähtisitkin,en mä ala ketään tuomitsemaan moisesta ja on kyl itekkin tullut sekoiltua paljonkin itseä vanhempien naisten kans.Tos jokin vuosi takaperin eksyin 2 naisen pöytäseurueeseen ja pitkään luulin että kysessä oli äiti ja tyttö baarissa koska toinen oli sen perinteisen 35v perheenäidin näköinen ja toinen näytti parikymppiseltä seksipommilta nahkahousuineen ja verkkopaidan alta pilkottavine mustine toppeineen mut lopulta paljastu et siinä oli vaan 2 saman ikäistä kaverusta liikenteessä.Noin hyvin säilyneet yksilöt on vain suht harvassa....


      • C36
        yrmio kirjoitti:

        pahaa oo vaikka lähtisitkin,en mä ala ketään tuomitsemaan moisesta ja on kyl itekkin tullut sekoiltua paljonkin itseä vanhempien naisten kans.Tos jokin vuosi takaperin eksyin 2 naisen pöytäseurueeseen ja pitkään luulin että kysessä oli äiti ja tyttö baarissa koska toinen oli sen perinteisen 35v perheenäidin näköinen ja toinen näytti parikymppiseltä seksipommilta nahkahousuineen ja verkkopaidan alta pilkottavine mustine toppeineen mut lopulta paljastu et siinä oli vaan 2 saman ikäistä kaverusta liikenteessä.Noin hyvin säilyneet yksilöt on vain suht harvassa....

        en sun kaa silti lähe ;-D No, vitsi.. Ties vaik oltais kohdattukkin jo ;-) Joskus voin lähteäkin jos oikein kovasti kiinnostava henkilö kohdalle sattuu. Mikä on hyvin harvoin. Aina kysyä saa, mutta aina ei tarvi megeen lähteä. Ehkä juuri siksi on sattunut hyvin säilymään.


    • tositäti

      Hymyilyttää vähän, kun lukee tätä ketjua.
      Onko kolmikymppinen teidän mielestä keski-ikäinen?
      Onko kolmikymppinen seksuaalisesti parhaimmassa iässä?
      Minä olen luullut, että tuo 30 pitäisi muuttaa 40.

      Kolmikymppinen on juuri aikuistunut ihminen. Suurin osa naisista ei ole vielä löytänyt itseään seksuaalisesti ja elämänkokemus on vaatimatonta.

      Onhan 5 v vanhempikin tietysti vanhempi, mutta en minä kolmikymppistä vielä lukisi "vanhempien naisten" ryhmään.

    • ville

      Seurustelin vuoden verran 31-vuotiaan naisen kanssa. Oon itse 25-vuotias. Homma kaatu siihen, että nainen ei uskonut et olisin siitä vielä kiinnostunut esim. kymmenen vuoden päästä. Itse olin kyllä kaikin puolin tyytyväinen.

    • Miesboy

      En ole varsinaisesti enää "nuori", ikää on kertynyt 31 vuotta. Kuitenkin niin kauan kuin jaksan muistaa olen kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista. Kun nuoren miehen ujous hävisi lopullisesti tuossa 24-26 ikävuoden tienoilla, niin sen jälkeen olen uskaltanut suht rennosti lähestyä itseäni vanhempia naisia. Kokemukseni ovat mahtavia!

      Jostain syystä henkisellä ja ennen kaikkea fyysisellä tasolla tunnen suurta kiinnostusta kypsempiin naisiin. Itse omaan ns. kohtuullisen ulkomuodon (ja luonteen) ja ei ole ollut ongelma saada myös itseni ikäistä naisseuraa. Kuitenkin parhaat kokemukseni ovat vanhemmista naisista. Vieläkin huomioni kiinnittyyeniten 40-45 vuotiaisiin naisiin. Mikään ei ole upeampaa kuin se, että nainen tuntee vartalonsa, halunsa ja uskaltaa tuoda ne myös esiin. Tällaista en ole koskaan kokenut itseni ikäisten tai nuorempien naisten kanssa.

      Kommentteja/kokemuksia?

    • Anonyymi

      Olin pyöräreissulla tein leirin järvenrantaa n siellä oli päivällä paljon uimamiehiä. Illalla oli hiljasta menin uimaan alkoi tull vilu, poika juoksi veteen melko läheltä huusi on kylmää katsoin uimista kun yksin oli liikkeellä, menin telttaa kohti sanoin lämmittele teltassa on lämmitys päällä. Poika istui oviaukolla käännyin ja vaihdoin paidan ja pitkät housut.
      Poika nousi ja katsoin heijaria sanoin ei sulla kylmä ole, nuori nauroi ei kun näin sinut tuli eteen seisömaan katsoin kiiltävää kalua oli viikkoja kun viimmeksi annoin vieraalle pillua, pidin kalusta kiinni imin vähän päätä, poika tuli heti päälle olin alla housut lähti alas suva tökki pillua ja sujahti sisään kylmä kalu alkoi lämmetä kuiskin pane niin että lämpiät annoin kolme kertaa aika nopiaan poika vaan kesti.
      Kuulin mies huuteli poikaa katsoi aukolta ja livahti metsään. Seurasin mies tuli lähemmäs huudahti onko teltassa ketään sanoin on tule sisään.
      Esitteli itsensä Kariksi katseli ympärille onko Ramia näkynyt sanoin ei ole, mies otti puhelimen no miten tämä täällä aukoi vyötään vetäisi viltin pois olin vain paita päällä nännit pullotti alla katsoin kalua iso ja suonikas tuli päälle kysyi aivan kasvot vastakkain naittako nyökkäsin Kari työntyi sisään olin hetkessä pillu auki nyt sain että tuntuu tulin aika heti Hari jatkoi aloin anoa lisää painelin kynsillä pakaroista ja sain laukeamaan pitkiä voimakkaita annoksia, Kari tuli viereen kertoi että Rami elää nyt sitä aikaa että nainen kiinnostaa, sanoin opetin hyvin Kari hymyili vai niin kysyin vieläkö tämä virkistyy tunsin kuinka veri suhisi kaluun nyt rakasteltiin pitkään ja halukkaasti. Kum Kari meni nukuin ammulla pitkään heräsin lasten ääniin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe