Miksi hän ei tee rikosilmoitusta?

Anonyymi

Tämä lanssiyrittäjä-valtuutettu vihjailee kirjoituksissaan väärinkäytöksistä ja jopa korruptiosta Kolarin kunnassa,miksi hän ei tee rikosilmoitusta näistä poliisille?.
Siksi että vääristä ilmiannoista voi joutua itse syytteeseen.
Älkää uskoko tyhjää paskanpuhumista.

19

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Populisti on aina populisti ja saa mukaansa monta yksinkertaista öyhöttäjää. Tässähän se taas nähdään.

• Anonyymi

Ne vihjailut ja kunnan mädät asiat ei kuulu poliisille, vaan hallinto-oikeudelle. Niistä asioista varmasti lähteekin asiat eteen päin, ihan kuntalaisenki puolesta.
      It virka on ensinmäinen asia mistä meinaan kuntalaisena viedä asian eteen päin.
      RT

• Anonyymi

Jospa nyt ottaisit vähän aikaa happea ja ottaisit lakikirjan käteen. Vieppä tosiaan hallinto-oikeuteen niin nauravat sinut pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa nyt ottaisit vähän aikaa happea ja ottaisit lakikirjan käteen. Vieppä tosiaan hallinto-oikeuteen niin nauravat sinut pihalle.

Ei lakia kannate näissä asioissa itse opetella. Jos joku juttu tuntuu väärältä niin se tuntuu ja vie asian eteenpäin sellaiseen instanssiin jossa se nauramatta käsitellään. En ole kuullut kyllä että oikeus solvais nauramalla asioiden kantajia. Kunnassa voi olla eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne naura, ne on ihan itse sen minulle sanoneet ettö sinne tuodaan tälläiset asiat.
        Poliisit sulla vain mielessä ku haluat vähän pamppua sinne kakkosseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne naura, ne on ihan itse sen minulle sanoneet ettö sinne tuodaan tälläiset asiat.

Työsuojelurikkomukset vaan kaikki suoraan poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auts. Tais osua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lakia kannate näissä asioissa itse opetella. Jos joku juttu tuntuu väärältä niin se tuntuu ja vie asian eteenpäin sellaiseen instanssiin jossa se nauramatta käsitellään. En ole kuullut kyllä että oikeus solvais nauramalla asioiden kantajia. Kunnassa voi olla eri juttu.

Sen verran kannattee kuitenki lakia tuntea että korruptiosyytökset kuuluu rikoslakiin ja niitä ei hallinto-oikeudessa ratkota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työsuojelurikkomukset vaan kaikki suoraan poliisille.

Ei ne ole poliisin tehtäviä koittakaa nyt ymmärtää Poliisit tutkii kirvesmurhia ja tämmösiä rikoksia Jos joku mielensäpahoittaa ko on sanottu kovasti niin ei poliisia kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran kannattee kuitenki lakia tuntea että korruptiosyytökset kuuluu rikoslakiin ja niitä ei hallinto-oikeudessa ratkota.

Kuka on puhunu korruptiosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on puhunu korruptiosta

Eikös se ex-lanssari siihen malliin höpissy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ex-lanssari siihen malliin höpissy.

Tekstissä luki rakenteellinen korruptio. Ne on kaksi ihan eri asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstissä luki rakenteellinen korruptio. Ne on kaksi ihan eri asiaa.

Niin luki. Täälä kirjottelevat sananvääntäjät jotka herjaavat rehtiä yrittäjää. Se on katheuen merkki. Katheuski kyllä pittää ansaita☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin luki. Täälä kirjottelevat sananvääntäjät jotka herjaavat rehtiä yrittäjää. Se on katheuen merkki. Katheuski kyllä pittää ansaita☺

Juuriki näin. Perustuslain tuntija vois varmaan lukea tekstit ensin huolella loppuun ja kommentoida sen pohjalta. Nyt on kyllä menny pahoin vastineet sivusta ohitte viittauksineen. Tätä viimeisintä ei jaksanut edes lukea alkua pidemmälle. Samaa jorinaa pykälä 12 jne.

• Anonyymi

Eikös se ole jo ex-lanssari?

• Anonyymi

kjhbbbbbbbbbb

• Anonyymi

Olisi antanut itsestään viisaamman vaikutelman ,kun olisi istunut hiljaa tänään valtuustossa.Oli hyvä lanssikuski mutta poliitikoksi hänestä ei ole.Populisti.

• Anonyymi

Eipä tietekhään sinusta ole ko ei marssi vpj.n tahtiin. Ja on sillä varraa olla väärässäki. Nythän teän kantti sai tahtonsa läpi. Hymmyilkää ny niin kauan hymyä riittää.

• Anonyymi

omasta mielestään on joka alan asijantuntija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2701
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      278
      1545
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1311
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      389
      1253
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      899
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe