https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3119550
Minä luulin että se on naisilla niin että jos on kommandona on jäänyt alkkarit pois mutta taitaa se sitten olla miehilläkin niin. Oli kyllä ihan eri mielukuva sanasta "kommandomies".
Tiina kohtasi kommandomiehen
4
68
Vastaukset 4
Ei kaikki naiset ole samallaisia kuin minä hurjassa mielikuvituksessa..😁
Joskus halut ollut niin järkyttävät että suunnitellut puskissa vaanimista kuin toteuttaa erittäin hyvin suunniteltu täydellinen rikos.
Onneksi en vaan toteuta niitä kun niillä miehilläkin on tunteet vaikka onneksi on minulla keinoja saada ajatukset pois haluista.
Saat sinä minua torua jos halut ja ajatuksille en voi mitään ja enkä toteuta onhan minulla mieskin jonka tunteita ajattelen.🥰
Hullua se on sen vuoksi en suosi alkoholia että järki pysyy päässä.Jospa nainen kertoi mielikuvitus tuotteensa eihän nyt miehet tuollain herrasmiehesti käyttäydy ja on vielä raiskaamatta.
Kirkuva nainen säikäytä väkivaltaista miestä sehän pistää potkua lisää pystyyn joka nauttii kauhun kirkaisuista.
- Anonyymi
Harmis keksinyt keinon päästä hesariin. 👍
- Anonyymi
Miksei naisilla ole ätmiä turvana. Kuitenkin joku kommando jännämies yrittää raiskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561