https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3119550
Minä luulin että se on naisilla niin että jos on kommandona on jäänyt alkkarit pois mutta taitaa se sitten olla miehilläkin niin. Oli kyllä ihan eri mielukuva sanasta "kommandomies".
Tiina kohtasi kommandomiehen
4
57
Vastaukset
Ei kaikki naiset ole samallaisia kuin minä hurjassa mielikuvituksessa..😁
Joskus halut ollut niin järkyttävät että suunnitellut puskissa vaanimista kuin toteuttaa erittäin hyvin suunniteltu täydellinen rikos.
Onneksi en vaan toteuta niitä kun niillä miehilläkin on tunteet vaikka onneksi on minulla keinoja saada ajatukset pois haluista.
Saat sinä minua torua jos halut ja ajatuksille en voi mitään ja enkä toteuta onhan minulla mieskin jonka tunteita ajattelen.🥰
Hullua se on sen vuoksi en suosi alkoholia että järki pysyy päässä.Jospa nainen kertoi mielikuvitus tuotteensa eihän nyt miehet tuollain herrasmiehesti käyttäydy ja on vielä raiskaamatta.
Kirkuva nainen säikäytä väkivaltaista miestä sehän pistää potkua lisää pystyyn joka nauttii kauhun kirkaisuista.
- Anonyymi
Harmis keksinyt keinon päästä hesariin. 👍
- Anonyymi
Miksei naisilla ole ätmiä turvana. Kuitenkin joku kommando jännämies yrittää raiskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729