https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3119550
Minä luulin että se on naisilla niin että jos on kommandona on jäänyt alkkarit pois mutta taitaa se sitten olla miehilläkin niin. Oli kyllä ihan eri mielukuva sanasta "kommandomies".
Tiina kohtasi kommandomiehen
4
68
Vastaukset 4
Ei kaikki naiset ole samallaisia kuin minä hurjassa mielikuvituksessa..😁
Joskus halut ollut niin järkyttävät että suunnitellut puskissa vaanimista kuin toteuttaa erittäin hyvin suunniteltu täydellinen rikos.
Onneksi en vaan toteuta niitä kun niillä miehilläkin on tunteet vaikka onneksi on minulla keinoja saada ajatukset pois haluista.
Saat sinä minua torua jos halut ja ajatuksille en voi mitään ja enkä toteuta onhan minulla mieskin jonka tunteita ajattelen.🥰
Hullua se on sen vuoksi en suosi alkoholia että järki pysyy päässä.Jospa nainen kertoi mielikuvitus tuotteensa eihän nyt miehet tuollain herrasmiehesti käyttäydy ja on vielä raiskaamatta.
Kirkuva nainen säikäytä väkivaltaista miestä sehän pistää potkua lisää pystyyn joka nauttii kauhun kirkaisuista.
- Anonyymi
Harmis keksinyt keinon päästä hesariin. 👍
- Anonyymi
Miksei naisilla ole ätmiä turvana. Kuitenkin joku kommando jännämies yrittää raiskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731