https://www.seiska.fi/Uutiset/Parisuhde-kriisissa-Kohukaunotar-Suvi-Pitkanen-avautuu-perhedraamastaan-Avomieheni-ei-luota?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
" Suhteemme on pause-tilassa. Marko ei luota tai usko minua, Suvi huokaa.
Kyseessä on eräänlainen kolmiodraama. Kaikki alkoi siitä, kun Suvi tapasi ex-rakastettunsa 13 vuoden jälkeen.
– Yksi asia johti toiseen, ja vanha suola alkoi janottaa menevän poikamiehen perään, Suvi tunnustaa."
Stefukaan ei taida luottaa:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sokkiero-Stefan-Therman-julkaisi-tyrmaavia-ilmoituksia-somessa-suhde-Sofia-Belorfiin
Miksiköhän noihin naisiin ei luoteta?
5
<50
Vastaukset
Tulee niin monta asiaa mieleen, joten ei se arvailu vain paranna mieltä. Ei ole toiminut luotettavasti.
Se luonne on hyvin tärkeä jos pieniä valheita vääntää näyttääkseen paremmalta ja jää kiinni voi olla aika ikävä juttu.
Esim sopimuksien rikkoutuminen tai jonkun sellainen odotus toimisi oikein tilanteessa ja toinen ei ole toiminut oikein.Sofia taas lensi suhteesta toiseen kun toinen oli vankilassa ei hyvin, joten sellainen kummitus edellisestä suhteestakin voi olla kummitus, mihin ne tunteet toiseen olisi kadonnut sehän teki rikollista mutta ei Sofiaan kohden, mutta oliko se hyvältä näyttäminen vain suhteen eron syynä? Vai onko sinulla tietoa että olisi väkivaltaa käyttänyt Sofiaan miksi ero olisi tullut?
Itselleni toi epävarmuutta suhteeseen lisää tietämällä, miten toinen oli jättänyt edellisessä suhteessa jättänyt toisen.
Miksiköhän ne miehet ei nähneet jo kaukaa mihin haksahtavat? Naisten vääriin miehiin haksahdukset pitäisi tietää tyyliin jo 5 vuotta ennen, kun on ko. miestä tavattukaan, että se on väärä valinta. Mutta nämä miehet, ne on nyt uhreja, eikä osanneet ennustaa?
Kumma kun naisten pitää tietää ja osata kaikki, miehet saa töpeksiä ja ryssiä ja sekin on naisten syy?! 😂🤣
- Anonyymi
Ei tuon näköiseen naiseen voi luottaa. Tissitkin aina esillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708