Narisevat äijät ja kitisevät ämmät

43

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, ainakin vähemmän tuollaista massapostitusta.

xLiner

• Ikävä kyllä minä ihan vapaaehtoisesti kuullut, meidän rehellisten ihmisen kyykyttämistä.

• Joo. Ei kitise ainakaan kukaan samassa osoitteessa. 😂

Mutta eikös sitä naista pitäis väliin ”rasvata”, ettei kitise? Vai mihinkäs tarkoitukseen toi ”rasvaprässi” on? 😂

• Anonyymi

Mautonta rasvaista luonnehdintaa.
        Mikä palstan miehiä vaivaa, munaansa ovat työntämässä joka paikkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mautonta rasvaista luonnehdintaa.
        Mikä palstan miehiä vaivaa, munaansa ovat työntämässä joka paikkaan.

Itselläs on irstas mielikuvitus... hyihyi. 😄

• Niinpä, teillä on helppoa kun ei tarvitse sovitella toisen kanssa kenkiä saman pöydän alle ja sopia kompromissejä.

Välillä tykätä sata lasissa ja välillä suuttua sata lasissa. 😃

• Jos on hyviäkin juttuja parisuhteessa, niin kyllä on välillä ihan perseestäkin jotkut asiat.

Näin perheellisenä kuitenkin täytyy miettiä kokonaiskuvaa ja muitakin, kun itseään.

• Anonyymi

Todellakin

Tuossa just se syy miksi pohdin kannattaako sinkkuudesta lopultakaan luopua. Ei tarvii hankkia koko lehmää, jos tahtoo vaan purkin maitoa, tai koko sikaa, jos haluaa vaan makkaran.

• No jos et ihan vasiten halua kokeilla onneasi, niin en ehkä suosittele. 😂

Hyvällä tuurilla kohtaat ihmisen, jonka kanssa kaikki on lapsellisen helppoa ja huonolla tuurilla lapsellisen vaikeaa, vielä kun ihmiset tuppaa vuosien saatossa muuttumaankin, niin jos ei kykenekkään kasvamaan toistensa mukana, kusessa ollaa.

• Anonyymi

Jep, en taida minäkään enää vakisuhdetta ottaa; annan erilaisten miesten viedä mua erilaisille treffeille vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, en taida minäkään enää vakisuhdetta ottaa; annan erilaisten miesten viedä mua erilaisille treffeille vaan!

Jos koet sen itsellesi sopivaksi tavaksi elää, niin mikäs siinä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miten tuollaista pääsee tapahtumaan?

• Anonyymi

Naisilla on tuollaisia jännämiehiä joiden kanssa ne asuu yhdessä.

• Anonyymi

Sinkun illat on yksinäisiä ja aina joutuu lähtemään yksin,eikä ole henkistä turvaa
      jota voisi pusertaa.

• Voi ne huonoina hetkinä olla sitä samaa parisuhteessakin, jos toista ei huvita löhteä messiin tai rutistella/olla rutisteltavana. Kun ketään ei pakottaakaan voi, voi vaan tyytyä lähtemään yksin ja olemaan rutistelematta juuri silloin ehkä taas toisen kerran sopii sitten.

Hyvässäkään suhteessa ei ole aina kivaa, ellei ole käynyt helvetin hyvä mäihä ja löytynyt justiinsa sopiva puolikas. Täysi kymppi jonka kanssa menee saumattomasti yhteen. Harvinaista.

• J-76 kirjoitti:

Voi ne huonoina hetkinä olla sitä samaa parisuhteessakin, jos toista ei huvita löhteä messiin tai rutistella/olla rutisteltavana. Kun ketään ei pakottaakaan voi, voi vaan tyytyä lähtemään yksin ja olemaan rutistelematta juuri silloin ehkä taas toisen kerran sopii sitten.

Hyvässäkään suhteessa ei ole aina kivaa, ellei ole käynyt helvetin hyvä mäihä ja löytynyt justiinsa sopiva puolikas. Täysi kymppi jonka kanssa menee saumattomasti yhteen. Harvinaista.

Eli kannattaa asennoitua niin, että ei ole maailman loppu kun puoliso ei innostukkaan samoista jutuista ja samaan aikaan kun sinä.

• Ei haskoja vaan hauskoja.😁

• Ylempi viesti ei toimi, pahoittelut.

• valtakunta kirjoitti:

Ylempi viesti ei toimi, pahoittelut.

Katsoin, hyvinhän nuo sanailevat. Liekö ihan itse keskivät vai tuleekohan avustajan kynästä?

• Harmaaritari kirjoitti:

Katsoin, hyvinhän nuo sanailevat. Liekö ihan itse keskivät vai tuleekohan avustajan kynästä?

En tiedä en ole seurannut trumpista on käsitykset noussut että varmasti avustaja. taas toisen kanssa todenäköisesti voi olla mutta iän puolesta ainakin vaikuttaa ettei olisi.

• valtakunta kirjoitti:

En tiedä en ole seurannut trumpista on käsitykset noussut että varmasti avustaja. taas toisen kanssa todenäköisesti voi olla mutta iän puolesta ainakin vaikuttaa ettei olisi.

Siis ettei olisi itse, iän puolesta.

• Tämä ruttovuosi on jo päättänyt kinastelun siitä, pitääkö vessanrengas jättää ylös vai laskea alas vessakäynnin jälkeen ja olen nähnyt valokuvan, missä kylpyhuoneen seinään on kiinnitetty kaksi rullanpidintä, toiseen rulla aukeamaan ulospäin, toinen sisään.

Kun näin oleellisiin ja yleisiin narinan aiheisiin on löytynyt ratkaisu, on ihmiskunnalla vielä toivoa. Vielä kun muistaisi aina sulkea keittiökaappien ovet jälkeensä ja tyhjentää astianpesukone...

• Se pöntön kansi siinä ei ole koristeena. ☝️

• Anonyymi

Kulta pieni, älä lyö päätäsi aina niihin. Yritä muistaa panna kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Kulta pieni, älä lyö päätäsi aina niihin. Yritä muistaa panna kiinni.

Nykyään ei ole muotia levittää mikrobeja huoneilmaan edes vessassa, joten vessanpytyn kansi aina kiinni ennen vetämistä. Yksi parisuhteen potentiaalinen möykky vähemmän. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Nykyään ei ole muotia levittää mikrobeja huoneilmaan edes vessassa, joten vessanpytyn kansi aina kiinni ennen vetämistä. Yksi parisuhteen potentiaalinen möykky vähemmän. ; )

Keittiönkaappien oviin, ei sentään pöntön kanteen 😂 ...vai?

• Kollimaattori kirjoitti:

Noh minun hammasharja on muuttanut aikapäiviä sit keittiöon.😁

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos yht'äkkiä tulee hätä puhua norjaa vessanpytylleen ja lyö naamansa pytyn kanteen?

Ihan totta, näin voi tapahtua. Tästä ei minulla itselläni tietenkään ole omakohtaista kokemusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Missäs ne aivot sijaitsikaan..😬

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Mitä jos yht'äkkiä tulee hätä puhua norjaa vessanpytylleen ja lyö naamansa pytyn kanteen?

Ihan totta, näin voi tapahtua. Tästä ei minulla itselläni tietenkään ole omakohtaista kokemusta.

Olen sanonut sulle monta kertaa kultapieni, että ole varovainen pitkänä miehenä... ovet heti kiinni kun olet sieltä jotain ottanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut sulle monta kertaa kultapieni, että ole varovainen pitkänä miehenä... ovet heti kiinni kun olet sieltä jotain ottanut.

Sinulta ne menevätkin yli hilseen. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Kyllä 😅😂

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Missäs ne aivot sijaitsikaan..😬

Välillä hyvin lähellä naista 😅😙

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Hyvää yötä nyt sulopullaseni 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä nyt sulopullaseni 🥰

<3 <3

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Kultapieni, eihän tänään ole kopsahdellut?

• Anonyymi kirjoitti:

Kultapieni, eihän tänään ole kopsahdellut?

Eihän toki! Pääsääntöisesti muistan sulkea keittiön yläkaappien ovet perässäni, vaikka olisin yksin, eikä kukaan juokse perässäni herne nenässään tuhisten paukuttaen ovia mielenosoituksellisen kovaa kiinni.

<tuhahtelua> SLÄM! <tuhahtelua> SLÄM! <tuhahtelua>

You Know the Drill. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Eihän toki! Pääsääntöisesti muistan sulkea keittiön yläkaappien ovet perässäni, vaikka olisin yksin, eikä kukaan juokse perässäni herne nenässään tuhisten paukuttaen ovia mielenosoituksellisen kovaa kiinni.

<tuhahtelua> SLÄM! <tuhahtelua> SLÄM! <tuhahtelua>

You Know the Drill. ; )

Kultapieni, laitan sinulle niihin pehmusteet :))

• Anonyymi

Nariseva mies on kamala mies. En jaksaisi kuunnella, onneksi oma mieheni ei valita eikä narise mistään enkä jaksaisi sellaisen miehen kanssa asua. Hiljainen mies parempi, oma mieheni voi olla hiljaa vaikka koko päivän ja sanoa vain neljä sanaa päivän aikana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe