Miksi teette palstasta niin huonon?
Palstalla on huono meininki
23
<50
Vastaukset
Mitä tähän nyt kommentoisi. Haluaisitko avata ajatuksiasi hieman enemmän?
- Anonyymi
Palstalla samat jutut kuukaudesta toiseen. ette osaa jutella syvällisiä , ette juttele sinkkuudesta ettekä seurustelusta koska se on häpeä olla sinkku niin vanhana kun te olette. Häpeätte koska ette ole onnistuneet löytämään kumppania.
- Anonyymi
Sinä itse olet jankutuksinesi palstan heikoin lenkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olet jankutuksinesi palstan heikoin lenkki.
Palstan sinkku suuttuu kun otetaan vaikeat asiat esiin kuten ikisinkkuutenne.
- Anonyymi
Juu mitä nyt vilkaisin; ei näytä rairaimeiningiltä ei ...😂
10 tapaa saada suomalainen kauhistumaan. Aika osuvia.
https://youtu.be/khauLT3SgJcHuono trolli on huono...
Onks sullakin resting bitch face?
https://youtu.be/JuejE7mHjh0No jokainenhan voi tehdä tästä piirun paremman. Laittaa itsestään mielenkiintoisen aiheen aloitukseksi ja pitää yllä sitä, toisinsanoen vastailee kommentteihin.
Noita viinamiesjankuttajia ja muita trollejahan on, mutta mitä vähemmän niihin puuttuu, sen vähemmän ne saa bensaa koneeseensa.Minä en koskaan vastaile omiin aloituksiini.
Sitä paitsi Einin Olen neitsyt on hyvä biisi.
Onnea vaan upealle Einille.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Minä en koskaan vastaile omiin aloituksiini.
(hihitystä)On tosiaan kummallista, että Eini on tänään upeampi kuin nuorena oli.
Hämmästyttävä tapaus.
(uu-la-laa)Funeau kirjoitti:
Minä en koskaan vastaile omiin aloituksiini.
(hihitystä)No sitä Funis olet itseriittoinen. Voit hihitellä itse ihan keskenäänkin ja ainahan voit temmata uuden fiktiivisen hahmon kehiin milloin vaan.
Mä mietin, että mitenkä lähtis sulta irtoamaan sellainen Minna Pajulahti, kaikkien alojen erikoisdosentti. Kissalasit, jakkupuku ja tiukka nuttura ja kimakan kilauksen antavat korkkarit.
Viiltävää analyysiä kaikista päivän kuumottavista puheenaiheista. Se pirun Palsternakka jäis nuolemaan näppejään...sehän on melkein aina uutisissa sepostamassa kaikkea... 😃
- Anonyymi
Sinkut huonoja ihmisiä koska eivät ole onnistuneet elämänkumppania löytämään. Olette masentuneita yksinäisyyden verhossa.
- Anonyymi
Palstan narsisti jengi ei voi päästää tästä irti se kaikesta kaikentietävä .
- Anonyymi
Niin kauan kuin (läntinen) maailma käy sotaa kilttien ja kunnollisten miesten rakkauden- ja seksinsaantioikeutta vastaan, täällä ei rauhoituta!
- Anonyymi
Seksinsaantioikeus :D :D :D Tuolla taisi voittaa palstan tyhmin juttu-palkinnon tältä päivää :D
Ainoa joka seisoo ihmisen "seksinsaannin" tiellä on ihminen itse. Jos ei meinaa piparia irrota, on syy omien korvien välissä, ei muissa ihmisissä.
- Anonyymi
Syytämme naisia jotka eivät halua meitä miehiä.
- Anonyymi
Mitä haluttavaa sussa on?
En tiedä, onko joku varsinaisesti tehnyt palstasta huonon, mutta mielestäni palsta on erittäin omituinen. Täällä toistetaan samoja asioita, ja uusia näkökulmia ei näy.
Kun joku joskus harvoin tekee jonkun mielenkiintoisen aloituksen, niin siihen ei osata reagoida.Miten tästä palstasta voisi tehdä paremman ja mielenkiintoisemman? Mihin ongelmiin haluaisit muutosta?
- Anonyymi
Sinkut palstalle ei saa kirjoittaa öljyhieronnasta koska se on joidenkin mielestä pervoa.
Omasta mielestäni se on oikein hyvä tapa rentoutua.
Palstalle saa vain valittaa miten elämässä ei saa toisten elimien kosketusta, ei ole ystäviä tai muutenkin menee päin persettä. Tämä palsta on tehty niille joiden elämä on huonompaa mitä keskimääräisesti on. Lukijat haluavat peilata kirjoituksia omaan elämäänsä ja moittivat, sättivät heti jos joku saa enemmän nautintoa tai jonkun elämässä olisi jotain parempaa mitä heidän omassaan.
Kannattaakin kirjoittaa, en ole saanut pillua 10 vuoteen, olen työtön ilman kaverin kaveria. Tuollaisen kirjoittaja ei saa haukkuja. Se kun tuntuu NIIN hyvältä.
AsianVierestä - Anonyymi
Enkä tee huonoa. Kirjoitan vain hyviä ja fiksuja ajatuksia, ohjeita tai muita kommentteja.
- Anonyymi
Palstalla on hyvää vain kiltit ja kunnolliset ätmit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60854
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111813Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla240699- 51691
- 49609
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43518